Φτουυυυυυυ,βιαστηκαμεΤελικά από ότι φαίνεται η φουρνιά 2024 έρχεται στάνταρ με ρολόι και δείκτη καυσίμου. Προέκυψε καινούργιο βίντεο με unboxing ...
Άρα τα επόμενα που έρχονται μέσα Μάρτη θα είναι έτσι.
Μικρό το κακό παιχταρά μου!!!!Φτουυυυυυυ,βιαστηκαμε
Όχι ρε ,τι κακό ;Μικρό το κακό παιχταρά μου!!!!
Που δεν το λες και κακό βέβαια!
Βασικά το τελευταίο παπί που είχα από μαμά το έδωσα με 75.000 χλμ μαμά γρανάζια χωρίς καμία φθορά. Πραγματικά δεν ξέρω πως με 10 η 20 η 29 άλογα πως μπορείς να μακελεψεις ένα γρανάζι έστω αλουμίνιο. Θα δείξει. Αλλά σε παπι να φας γρανάζια θέλει προσπάθεια.Και τα είκοσι εννέα, ακομα και τα δέκα άλογα, μια χαρά μπορούν καταστρέψουν ένα γρανάζι!!!! Στα παπάκια μικρός, πόσο συχνά αλλαζες γρανάζια; Ότι χαζομάρα θέλεις κάναμε τότε, από καρφωτές μέχρι κατεβάσματα απότομα μέχρι και επικίνδυνα!!!! Γρανάζια και αλυσίδες, είχαμε στη τσάντα, όχι βιβλία (και φυσικα μερικά ζιγκλέρ να... υπάρχουν)....
Όταν μίλησα για χρυσή τομή, δεν αναφέρομουν στο κόστος τους, αλλά στα συνδυαστικά πλεονεκτήματα τους (μειωμένο βάρος και αντίστοιχη αντοχή)!
Πάντως πρέπει να είναι σχεδόν αθάνατα.Ωραία εταιρεία η dirt tricks. Είχα πάρει κάπου το 2013 έναν τεντωτηρα καδένας για το 450 ktm
Αλλά όπως εύστοχα είπες υπάρχει και η ισορροπία ποιότητας με τιμή και εδώ βλέπω τιμές για πονοκέφαλο!!
Όταν αρχίζει και φθείρεται η αλυσίδα και ξεχειλώνει, αυτομάτως δεν καταστρέφονται και τα γρανάζια γιατί δεν πατάει η αλυσίδα σωστά στα δόντια;Πάντως πρέπει να είναι σχεδόν αθάνατα.
Εγώ μπορεί να αλλάξω δύο τρεις αλυσίδες μέχρι να πετάξω* τα (ατσάλινα) γρανάζια.Όταν αρχίζει και φθείρεται η αλυσίδα και ξεχειλώνει, αυτομάτως δεν καταστρέφονται και τα γρανάζια γιατί δεν πατάει η αλυσίδα σωστά στα δόντια;
Υπάρχει περίπτωση να έχει ξεχειλώσει η αλυσίδα λόγω φθοράς και το γρανάζι να είναι σαν καινούργιο;
Δεν θα κόψει δόντι το γρανάζι, αλλά λένε ότι επειδή έχει φθαρεί από την ξεχειλωμένη αλυσίδα, δεν θα πατάει σωστά η καινούργια αλυσίδα και θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα η νέα αλυσίδα.Εγώ μπορεί να αλλάξω δύο τρεις αλυσίδες μέχρι να πετάξω* τα (ατσάλινα) γρανάζια.
*Και ποτέ δεν φτάνω στο σημείο τα γρανάζια να έχουν 'κόψει' δόντι.
Αυτό που λένε αρκετοί τα αλυσιδογράναζα να αλλάζονται πάντα συγχρόνως δεν το ακολουθώ ποτέ (τουλάχιστον τα τελευταία 10-15 χρόνια).
Ναι βρε, δεν μιλάω για "τώρα"!Βασικά το τελευταίο παπί που είχα από μαμά το έδωσα με 75.000 χλμ μαμά γρανάζια χωρίς καμία φθορά. Πραγματικά δεν ξέρω πως με 10 η 20 η 29 άλογα πως μπορείς να μακελεψεις ένα γρανάζι έστω αλουμίνιο. Θα δείξει. Αλλά σε παπι να φας γρανάζια θέλει προσπάθεια.
Δεν υπήρχαν τότε κινητά με κάμερα για να καταγραφούν αυτά και να μας τα βάζεις τώρα για να γελάμε.Ναι βρε, δεν μιλάω για "τώρα"!
Τα χρόνια του λυκείου, στη Σιβιτανίδειο, περιμέναμε πότε θα χτυπήσει διάλειμμα για να βγούμε στην "ευθεία" μπροστά απ'τη σχολή για να κάνουμε ότι μαλακιά ήθελες!!!! Η "προσπάθεια", δεν ήθελε και πολύ.... προσπάθεια τελικά!
Γιατί, και τώρα που υπάρχουν, ανεβάζω τίποτα;;;;Δεν υπήρχαν τότε κινητά με κάμερα για να καταγραφούν αυτά και να μας τα βάζεις τώρα για να γελάμε.
Εάν δεν αφήσεις να ξεχειλωσει η αλυσίδα και την αντικαταστήσεις με το που αρχίσει να χρειάζεται σφίξιμο τότε μπορείς να έχεις το αποτέλεσμα των 2 & 3 αλυσίδων με τα ίδια γρανάζια.Δεν θα κόψει δόντι το γρανάζι, αλλά λένε ότι επειδή έχει φθαρεί από την ξεχειλωμένη αλυσίδα, δεν θα πατάει σωστά η καινούργια αλυσίδα και θα χαλάσει πολύ πιο γρήγορα η νέα αλυσίδα.
Δεν έχω προσωπική άποψη, έτσι έχω ακούσει, αυτά κάνω.
Έβαλα από μία λωρίδα αυτοκόλλητο τσοχάκι που είχα εύκαιρο σε κάθε πλευρά κάτω από το σκελετό (ήταν εμφανή τα σημεία επαφής), μικρά κομμάτια υφασμάτινη ταινία πλεξούδας στα σημεία που μπαίνουν οι βίδες (μεταξύ ποδιάς και σκελετού) στις πίσω και μεσαίες βίδες και μικρά κομμάτια σαμπρέλας στις μπροστά και σταμάτησε. Το βασικό πρόβλημα ήταν κάτω από το σκελετό αλλά ήθελα να το σιγουρέψω να μην ξαναασχοληθώ.Λοιπόν και λίγο δουλειά. Τρίξιμο από τη πόδια τέλος. Μερικές στρώσεις αυτοκόλλητο βινυλίου σε λωρίδες ( η εναλλακτικά αν κάποιος έχει ένα πιο παχύ αυτοκόλλητο καουτσούκ η κάτι ανθεκτικό να βγει ένα πάχος γύρω στα 2 χιλιοστά στα σημεία επαφής με το σκελετό και από τις 2 πλευρές να ακουμπήσουν ποδια με σημεία επαφής σκελετού και τέλος. Ησυχία..
Καλή η ερώτηση σου.. Αν δε βρω πληροφορίες όταν το ανοίξω κι εγώ θα αφαιρέσω ελατήριο να δω το ύψος του αέρα από το λάδι προτού το αδειάσω. Όσο για το ιξώδες υποθέτω ένα δεκαρακι θα κάνει τη δουλειά αλλά επειδή εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι αποσβέσεις μπροστά σχετικά θα έψαχνα πρώτα έστω μέσω αντιπροσωπείας να δω τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι λάδι έχει μέσα.Θελω να αλλαξω λαδακια στο μπροστινο τις επομενες μερες... Εχει κανεις αποψη ως προς το τι λαδι να βαλω, αλλα και ποσο? Δεν εχω ιδεα τι εχει μεσα απο εργοστασιο
Ενα κλακ εκανε εμενα οταν το πρωτοπηρα, και το παξιμαδι στη τιμονοπλακα μπροστα ηταν σχεδον λυμενο. Το ελυσα με το χερι σκεψου. Το πηγα συνεργειο για να μη πειραξω τιποτα μονος και μου πουνε τα δικα τους μετα... Και εσφιξε ο μαστορας και το ρουλεμαν του τιμονιου γτ χρειαζοταν πατημα. Εφυγε το κλακ.ΜΕ την ερώτηση του Datr ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι. Σας κάνει το μπροστινό στο βύθισμα σε κάποιο σημείο ένα κλακ? Σαν ελαφρύς μεταλλικός ήχος στο βύθισμα ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες στο βύθισμα.
Καλή η ερώτηση σου.. Αν δε βρω πληροφορίες όταν το ανοίξω κι εγώ θα αφαιρέσω ελατήριο να δω το ύψος του αέρα από το λάδι προτού το αδειάσω. Όσο για το ιξώδες υποθέτω ένα δεκαρακι θα κάνει τη δουλειά αλλά επειδή εμένα προσωπικά μου αρέσουν οι αποσβέσεις μπροστά σχετικά θα έψαχνα πρώτα έστω μέσω αντιπροσωπείας να δω τα τεχνικά χαρακτηριστικά τι λάδι έχει μέσα.
Ενα κλακ εκανε εμενα οταν το πρωτοπηρα, και το παξιμαδι στη τιμονοπλακα μπροστα ηταν σχεδον λυμενο. Το ελυσα με το χερι σκεψου. Το πηγα συνεργειο για να μη πειραξω τιποτα μονος και μου πουνε τα δικα τους μετα... Και εσφιξε ο μαστορας και το ρουλεμαν του τιμονιου γτ χρειαζοταν πατημα. Εφυγε το κλακ.
Στο αλλο θεμα τωρα. 10αρακι ελεγα και γω να βαλω. Αλλα ποσο να βαλω? Δεν κτλβα τι εννοεις με το ελατηριο και το υψος του αερα, καντο λιγο πιο λιανα