Περάσαμε αισίως τα 6000χλμ οπότε ας προσθέσω μερικές καινούργιες πληροφορίες.
Το προηγούμενο ΣΚ 18-19/2 πραγματοποιήθηκαν στην ανατολική Κρήτη τα Eastera23, διήμερη βόλτα του γκρουπ Dakarete με συμμετοχή 25+ μηχανών. Το Rally συμμετείχε και οργανωτικά αφού οι διαδρομές είχαν χαρτογραφηθεί από ένα φίλο και εμένα.
Κατά τη διάρκεια της βόλτας κάτι δεν μου πήγαινε καλά με τη λειτουργία της μηχανής, εντόπιζα έναν ανεπαίσθητο θόρυβο στο μπροστινό και αρκετό κραδασμό από το μοτέρ και διάφορους συντονισμούς.
Το Σάββατο που μας πέρασε την πήγα για έλεγχο και όντως υπήρχε θέμα με λασκαρισμένες βίδες σχεδόν παντού! Ο λαιμός είχε λασκάρει εξού και ο θόρυβος, καθώς και όλες οι βίδες του μοτέρ ήθελαν σφίξιμο!
Μετά από τις συσφίξεις το μηχανάκι επανήλθε.
Επομένως, όσοι το έχουν αγοράσει ή σκέφτονται να το αγοράσουν, να ελέγχουν τακτικά τις βίδες, ειδικά τα σημεία που δένει το μοτέρ.
Στα πλαίσια της βόλτας οδήγησα για 5-10χλμ ένα ΚΤΜ690 και βρήκα τη θέση οδήγησης και γενικά την εργονομία πολύ κοντά με αυτή του Voge, σαν να έχουν αντιγράψει οι Κινέζοι το όλο στιλ από το 690 (συμφώνησε και ο ιδιοκτήτης του 690 με αυτό). Μη παρεξηγηθώ, αναφέρομαι αποκλειστικά στο θέμα της εργονομίας και το αναφέρω προκειμένου να πάρουν μια ιδέα τα παιδιά που δεν το έχουν οδηγήσει.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk