Οι γιατροί κλέφτες να γίνουν?Ειδα και Vitpilen οπως και αλλα αβολα ηρωικα... μπορεις να συνεχισεις το δούλεμα
Οι γιατροί κλέφτες να γίνουν?Ειδα και Vitpilen οπως και αλλα αβολα ηρωικα... μπορεις να συνεχισεις το δούλεμα
οπως και οι συνεργειατζιδεςΟι γιατροί κλέφτες να γίνουν?
Μάλλον πρέπει να πάω να κοιταχτω εγώ που κουράστηκα και θέλω ανέσεις...οπως και οι συνεργειατζιδες
Αναλυτικοτατος!Τι να πρωτογραψω να πω την αληθεια, για να θεσουμε το σωστο context - ελληνική εθνική και rally δε πάνε μαζί.. για διέλευση ως το επόμενο σημείο - ναι θα παει - απλά και εκτελεστικά, μια ταχύτητα 100 - 110 χλμ/ ωρα ειναι καπως επικίνδυνα σε εθνικές που ο αλλος δε σεβεται κανένα και τπτ...
Τωρα για ορεινές διαδρομές ειναι οκ με λάστιχα δρόμου (Ντανλοπ Μεριντιαν και καλά 80:20 - ΣΟΥΠΕΡ προσοχη σε πετραδακια/ χαλικια και γραμμες - χαζογλυστρανε πολυ περισσοτερο απο το αναμενομενο), με καποια καλα τακουνατα δεν εχω δοκιμασει περαν των μαμα που ειναι απλα οκ.. μαλλον θα παρω 2 εξτρα ζαντες να βαλω τα αλλα. Γενικα ειναι καπως στιβαρο και σωνει τη κατασταση το πλαισιο και αναρτησεις (εδω κοροιδευετε ελευθερα), στριψιμο σε ορεινο με αυτο το λαστιχο και μπροστινο ξυνεις ανετα μολις συνηθισεις.
Σελα - εβαλα ενα απο αυτα τα δικτυωτα απο πανω που ειναι αρκετα παχουλα και μεταξυ σελας και δικτυωτού εκοψα ενα διαδρομο γυμναστικης 2 εκ.. εκανε καλη δουλεια .. ,μονο και μονο για το 36ωρο - θα φυγει .. η σελα ειναι αρκετα ανετη για εντουρακι και αβολη για οτιδηποτε αλλο, χωρις τιποτα πανω στο 45 λεπτο θελει διαλειμα και δεν ενδεικνυται - ειπαμε στο σωστο context.
Γραναζωμα - γενικα ειναι κοντο και δε φταινε αλυσιδα γραναζια που λενε οι δοκιμαστες του youtube - αφου το 44αρι πισω δε γεμιζει μετα τα 120 (εκτός και αν εχεις υπομονη)... ετσι και αλλιως με το φρυδακι και μπαγκαζιερα κουναει πολυ.. νομιζω οτι το 46αρι ή 45αρι ειναι χρυση λυση για το σκοπο που φτιαχθηκε (ειπαμε οχι ταξιδια), μετα τις 7κ 8κ ταλαιπώρια απο το κραδασμο... απορω με το dc που ταξιδευουν πολλοι με 120+ ή ειναι βασανιστες μηχανων ή ειναι εντελώς αλλο σε σημεία το μηχανάκι σε συνδιασμο με το μικροτερο μπροστινο.
Φωτα - ρυθμιση απευθειας αλλα ειναι ικανοποιητικα
Τιμονι και αλλα εργονομικα - τιμονι σιγουρα "σηκωμα" 3 πόντους - δεν ειναι για ορθιο με αναστημα 1.80... σιγουρα ρυθμιση ο λεβιες πιο ψηλα - δε χωραει τουριστικη μποτα με τιποτα.. σταντ αδικαιολογητα ψηλο - κινδυνευει να πεσει η μοτο, τελος σιγουρη αλλαγη σε ποδοστηρια πιο παχουλα και αν ειχαμε και επιλογη για κανα λαστιχακι εκει θα ηταν οκ ως το βουνο.. Μανετα μπροστινου φρενου σπογγώδης περαν του δέοντος (μαλλον τακακια μπροστα και υγρα)
Βενζινη - μου φανηκε οτι τραβαει καλυτερα με 100αρα γιατι ανεβαινε τα σφιχτα κομματια χωρις πυρακια και με μεγαλυτερη προθυμια - δε παίρνω ορκο με τη κατασταση στις βενζινες πλεον.
Ανεμοκαλυψη - ασυνηθιστα καλη, οχι ωμους και ποδια..
Σημεια ενδιαφεροντος:
Τα σκασιματα που κανει η εξατμιση προκαλουν τα σκυλακια του βουνου (μαλλον ειναι καποια περιεργη συχνοτητα ) - you have been warned!
Με σωστη προετοιμασια και μυαλο πας παντου - σαμπρελες, σπρευ αλυσιδας, μπιτονακι, τρομπιτσα, jumper κ.α.. μεχρι και λαδι ειχα να συμπληρωσω - δε χρειαστηκε.. Αν εχεις καλο ρυθμο και υπομονη το βγαζεις - το 36ωρο (οπως το γνωρισα) ειναι γιορτη και καλη παρεα, τι να το κανεις το μουλτι, τον ελικα ή την αφρικανα αμα εισαι καφρος και πας για χρονους - τερματιζεις πισω απο τα μονοκυλινδρα και χωρις ολες τις φωτο των σημειων (αν τερματισεις).
1 hosted at ImgBB
2 hosted at ImgBB
230 - 250 χλμ μαξ και βαζεις καπου εκει περιπου 9 λίτρα - αναλογα τις "προθεσεις" της μανικαςΑναλυτικοτατος!
Απο καταναλωση (πραγματικη) πως τα παει;
οχι ασφαλως - αυτο ειναι οτι πιο ανετο εχω και δεν ηθελα να το χασω, τωρα για τα ασφαλτινα λαστιχα - αλυσιδες - γραναζια που αλλαξα ειναι γιατι μια πτωση κοστιζει πολυ παραπανω..Μια στιγμή να καταλάβω, το παλικάρι πήρε το Voge χωρίς να έχει σκοπό να το πάει χώμα αλλά να ταξιδεύει 36ωρα ασφάλτινα?
Χάνω κάτι?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Γράψε μας και εσύ ένα ωραίο σεντόνι-ριβιού να διαβάσουμε.....Μόλις επέστρεψα από χωμάτινο 3μερο στην Πίνδο. Τί έκανα τόσο καιρό με το Gs ????
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΠροσυπογραφωΓράψε μας και εσύ ένα ωραίο σεντόνι-ριβιού να διαβάσουμε.....
Αρα απο 3,6 μεχρι 3,9 λ/100 χλμ Καθολου ασχημα λοιπον!230 - 250 χλμ μαξ και βαζεις καπου εκει περιπου 9 λίτρα - αναλογα τις "προθεσεις" της μανικας
Αν εκανε αυτο που λες τοτε η μοτο θα ερχοταν σε πιο ορθια θεση και θα πηγαινε ακομα πιο αριστερα προς το αναχωμαΑν το βάλεις σε αργή κίνηση, φαίνεται ότι οι ανωμαλίες του δρόμου τον διώχνουν προς το ανάχωμα και στρίβει μάλλον ενστικτωδώς το τιμόνι δεξιά λίγο απότομα....
Αυτό είδα με τις φτωχές μου γνώσεις
Συμφωνώ αλλά αν δεις γίνεται τόσο απότομα αυτό που λέω, που στο τερέν που βρίσκεται φεύγει το μπροστινό σαν λεπίδαΑν εκανε αυτο που λες τοτε η μοτο θα ερχοταν σε πιο ορθια θεση και θα πηγαινε ακομα πιο αριστερα προς το αναχωμα
Μωρέ τον μαύρο, έσκασε άσχημα κάτω, ενώ τίποτε δεν έδειχνε ότι θα έχανε τον έλεγχο.Ο συμπαθέστατος Federico που είχα αναφερθεί και παλιότερα είχε μια πολύ σοβαρή πτώση με το Voge, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στην Τυνησία, που του κόστισε 12 σπασμένα κόκαλα, χειρουργεία, ακινησία και ποιος ξέρει πόσο καιρό ταλαιπωρία για αποκατάσταση.
Αρκετά σοκαριστικό, όμως καλό είναι να τα βλέπουμε για να έχουμε πάντα στην άκρη του μυαλού μας ότι η στραβή παραμονεύει και δεν είναι απίθανο ή δύσκολο να συμβεί.
Δείτε την πτώση στο 20:37 του βίντεο που κυνηγιέται άσκοπα και ανούσια με ένα 1290. Είδα τη στιγμή της πτώσης πολλές φορές χωρίς να μπορώ να βγάλω συμπέρασμα τι πήγε στραβά και στην ευθεία χάνει τόσο απότομα τον έλεγχο και σκάει κάτω. Δεν φαίνεται να πατάει μπροστινό φρένο, για κάποιο λόγο φεύγει όλη η μηχανή ταυτόχρονα.
Από εξοπλισμό έχω δει σε άλλο βίντεο ότι φοράει θώρακα μπλούζα της Alpinestars που, εκ του αποτελέσματος, είναι για τα μπάζα.
Για πείτε γνώμες, τι πήγε τόσο λάθος? Φταίει λέτε ο οδηγός, το τερέν, η μοτοσυκλέτα ή όλα μαζί?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Οχι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να συνεβη αυτο δηλαδη να ξαπλωσε δεξια τραβωντας το τιμονι δεξια Αντιβαινει στους νομους της φυσικηςΣυμφωνώ αλλά αν δεις γίνεται τόσο απότομα αυτό που λέω, που στο τερέν που βρίσκεται φεύγει το μπροστινό σαν λεπίδα