kaf
Μέλος
- Όνομα
- Κων/νος
- Μοτό
- Voge 300 Rally
Κοιτάω για handlebar watch να βάλω στο μπαράκι παρεπιπτόντωςΈνα ρημαδι ρολόι όμως θα μπορούσαν να το είχαν βάλει,αυτό πραγματικά μου την έσπασε.
Κοιτάω για handlebar watch να βάλω στο μπαράκι παρεπιπτόντωςΈνα ρημαδι ρολόι όμως θα μπορούσαν να το είχαν βάλει,αυτό πραγματικά μου την έσπασε.
Να κάνεις ότι γουστάρεις και σε κάνει χαρούμενο!Εντάξει αλλά θυμάμαι κάτι φορές που ενώ το γύριζα στη ρεζέρβα με το διακόπτη, το ξέχναγα και έμενα (ειδικά με το FZX750 που είχα παλιά, εννοώ ότι το ξέχναγα στη ρεζέρβα και έμενα). Ίσως, να θέλω να το κάνω Tenere!!! Μην με παρεξηγείς, απλά είναι καινούργιο και εγώ σκέφτομαι μαστοριές... Γιατί όχι? Την BMW δεν τολμώ να την πειράξω σε οτιδήποτε. Αυτό όμως? Μοιάζει να με προκαλεί να γυρίσω στα παλιά (τότε που είχα το DT175 και ο καθένας έφτιαχνε το "θηρίο" του)...
Uncle wang λοιπόν! Φαίνεται εντάξει τύπος και θα επιληφθούμε της τρέλας του!Να κάνεις ότι γουστάρεις και σε κάνει χαρούμενο!
Στην ουσία του ερωτήματος σου, το οργανο του 300gs σίγουρα δεν ταιριάζει στο χώρο που έχει το 300 rally. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να φτιάξεις ένα πύργο από τον WANG και να προσαρμόσεις σε αυτόν που θα έχεις χώρο και ένα όργανο από 300ds.. Θα θέλει λίγο ψάξιμο αν οι φυσες είναι κοινές και είναι plug and play αλλά πιθανόν να είναι η με κάποια μικρή μετατροπή. Αν κρίνω από τη φιλοσοφία των Κινεζων δεν κάνουν πολλές τέτοιες αλλαγές μεταξύ των μοντέλων συνεπώς η πληροφορία στη φυσά ίσως να υπάρχει αυτουσια. Θα πρέπει βέβαια να βρεις ένα όργανο ίσως μεταχειρισμένο από κάνα τρακαρισμένο η καινούργιο εδώ η κάνα aliexpress. Ίσως να μην είναι και απαγορευτικό σε τιμή.
GY300 Navigation Tower (Model C)
The aluminum alloy version is cut in one piece from a 3mm aluminum alloy plate and has high strength. The bare head weighs about 1,000 grams. Use original windshieldunclewang.net
Είναι ελεγμενος από 1000 πλευρες. Είναι πανέξυπνος και είδε την είσοδο των Κινεζων στην Ευρώπη και την ανάγκη των Ευρωπαίων για aftermarker πράγματα και εξέλιξε την επιχείρηση του πολύ δυνατά. Νέο παιδί είναι. Συμμετέχει καθημερινά στις σχετικές ομάδες στο fb και στα social media και πολύ συχνά μεταφέρει και πληροφορίες από Κίνα η βίντεο με νέα μοντέλα, αντικατάσταση μοντέλων,επικαιρότητα και άλλα.Uncle wang λοιπόν! Φαίνεται εντάξει τύπος και θα επιληφθούμε της τρέλας του!
Πολυ χρησιμα ολα αυτα guys, το θεμα ειναι οτι το προβλημα για το δεικτη βενζινης δε λυνεται με το κοντερ του 300ds γιατι και το ιδιο φλοτερακι να εχει στην αντλία και οι φυσες να ταιριαζουν στο κοντερ μηπως θα θελει αλλο καλιμπραρισμα λογω διαφορετικου μεγεθους ρεζερβουαρ? εικασιες κανω παιδια συγγνωμη.. μηπως ετοιμαζουν οι τυποι κανα νεο 300 rally που θα τα εχει αυτα? και ισως και να ταιριαξουν στο δικο μας .. εικασιες κανω γιατι εχει καλη αυτονομια - 200km τα βγαζει και στα κακοτραχαλα που ειναι αρκετα - εχω και ενα 2.5 λτ τεποζιτακι givi αν χρειαστει δεμενο..Να κάνεις ότι γουστάρεις και σε κάνει χαρούμενο!
Στην ουσία του ερωτήματος σου, το οργανο του 300gs σίγουρα δεν ταιριάζει στο χώρο που έχει το 300 rally. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να φτιάξεις ένα πύργο από τον WANG και να προσαρμόσεις σε αυτόν που θα έχεις χώρο και ένα όργανο από 300ds.. Θα θέλει λίγο ψάξιμο αν οι φυσες είναι κοινές και είναι plug and play αλλά πιθανόν να είναι η με κάποια μικρή μετατροπή. Αν κρίνω από τη φιλοσοφία των Κινεζων δεν κάνουν πολλές τέτοιες αλλαγές μεταξύ των μοντέλων συνεπώς η πληροφορία στη φυσά ίσως να υπάρχει αυτουσια. Θα πρέπει βέβαια να βρεις ένα όργανο ίσως μεταχειρισμένο από κάνα τρακαρισμένο η καινούργιο εδώ η κάνα aliexpress. Ίσως να μην είναι και απαγορευτικό σε τιμή.
GY300 Navigation Tower (Model C)
The aluminum alloy version is cut in one piece from a 3mm aluminum alloy plate and has high strength. The bare head weighs about 1,000 grams. Use original windshieldunclewang.net
Στα παλιά μηχανάκια σημαντικό είναι να έχει μεγάλη ρεζέρβα η μηχανή και να ξέρεις πόσα χιλιόμετρα σου βγάζει.Σε κάθε περίπτωση το θέμα του δείκτη βενζίνης είναι μικρότερο απ ότι ασχολούνται. Έχω ακούσει σχόλιο δεν αγόρασα το μηχανάκι για τον δείκτη βενζίνης. Τελείως κουφό. Όλα τα χρόνια είχαμε klx250, xr,ttr,640 δεν είχαμε δείκτες βενζίνης. Μηδενιζαμε τον μερικό χιλιομετρητη μια χαρά. Απλά ήθελε να φουλαρεις για να ξέρεις τι γίνεται. Δεν είναι σοβαρό θέμα.
Ισχυει ακριβως αυτο, το εχω προσεξει και εγώ οτι ειναι ακριβεστατο. Συμφωνω απολυτα - δεν ειναι για ταξιδια και γιαλαντζιδες ταξιδιαρηδες το θεμα με το δεικτη - θα ζητησετε και θερμαινόμενα γκριπ σε λίγο..Επίσης σημαντικό. Με το gps το Σάββατο μου έκανε εντύπωση πως όσο πηγαίνεις τόσο σου λέει το ταχύμετρο. 80? 80 μπαμ το gps! Αυτό το λέω για πολλούς λόγους. Όταν λέμε ας πούμε καίει 3.5 λίτρα καίει όντως 3.5 λίτρα στα 100. Από αλλά που κλέβουν 5 και 10% στην ένδειξη από την πραγματική ταχύτητα και πόσα χλμ τελικά διανύεις
Νομίζω κάνεις λάθος.Ωστόσο, ακόμα και στη BMW μπορείς να μείνεις παρ' όλο που έχει δείκτη και trip computer: επειδή ανάβει κίτρινο λαμπάκι με τα εναπομείναντα χιλιόμετρα (range) που μπορεί να σου λέει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έχεις. Αυτό γίνεται διότι το range που σου δίνει, υπολογίζεται με βάση την κατανάλωση που έχεις από τότε που το έκανες reset. Έτσι, εσύ κάνεις ταξίδι με 6 lt/100km και μετά μπαίνεις στην πόλη με κίνηση κτλ. Όταν μπαίνεις στην πόλη, σου ανάβει το λαμπάκι και σου δίνει 53km range. όμως μέσα στην πόλη έχεις (μέχρι και) 8.5lt/100km και έτσι, γύρω στα 25 km έμεινες. Ο δείκτης βενζίνης χρειάζεται, δεν είναι βέβαια deal breaker, αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει... Τώρα, για το τι κάναμε παλιά, οκ... αλλά, εντάξει...
Περισσότερο είναι ότι με έχει πιάσει "πυρετός" για personalisation/φτιάξιμο και λιγότερο ότι είναι απολύτως απαραίτητο. Ο τύπος στο Youtube (70 ετών) έβαλε και θερμαινόμενα grips, γιατί όχι? Όλα καλά είναι ...
Άσχετο αλλά τί σχέση έχει η εγγύηση με τα θερμαινόμενα γκρίπς? Πάρε ρεύμα απο τη μπαταρία, ρίξε πάνω ένα ρελέ να οπλίζει απο κάπου που να μην δίνει ρεύμα άμα είναι κλειστός ο διακόπτης, βάλε και μια ασφαλειοθήκη και είσαι κομπλέ.Τα θερμαινόμενα ποτέ δεν είναι περιττά...θα βάλω μετά την εγγύηση ομως
Τα ειπες ολα νομίζω! ... μη με δειρετε τωρα για τα γκριπ - το ειπα αστεια.. αλλα πραγματικα μετα απο καμια ωριτσα στα χωματακια μολις επεσα σε ενα μονοπατι 2 φορες και χρειαστηκε να τη σηκώσω υπο μοιρες καθε γραμμαριο επαιζε ρόλο, οπότε τα απολυτως απαραίτητα για μενα - ουτε καγκελα / βαλιτσικα/ προβολακια κ.α.Ωστόσο, ακόμα και στη BMW μπορείς να μείνεις παρ' όλο που έχει δείκτη και trip computer: επειδή ανάβει κίτρινο λαμπάκι με τα εναπομείναντα χιλιόμετρα (range) που μπορεί να σου λέει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που έχεις. Αυτό γίνεται διότι το range που σου δίνει, υπολογίζεται με βάση την κατανάλωση που έχεις από τότε που το έκανες reset. Έτσι, εσύ κάνεις ταξίδι με 6 lt/100km και μετά μπαίνεις στην πόλη με κίνηση κτλ. Όταν μπαίνεις στην πόλη, σου ανάβει το λαμπάκι και σου δίνει 53km range. όμως μέσα στην πόλη έχεις (μέχρι και) 8.5lt/100km και έτσι, γύρω στα 25 km έμεινες. Ο δείκτης βενζίνης χρειάζεται, δεν είναι βέβαια deal breaker, αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει... Τώρα, για το τι κάναμε παλιά, οκ... αλλά, εντάξει...
Περισσότερο είναι ότι με έχει πιάσει "πυρετός" για personalisation/φτιάξιμο και λιγότερο ότι είναι απολύτως απαραίτητο. Ο τύπος στο Youtube (70 ετών) έβαλε και θερμαινόμενα grips, γιατί όχι? Όλα καλά είναι ... Μην ξεχνάτε ότι: οι μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωποι
1/ Έχουν περισσότερα χρήματα
2/ Θέλουν ελαφρύτερα μηχανάκια διότι δεν μπορούν να τα σηκώσουν, όταν είναι συνειδητοποιημένοι.
3/ θέλουν περισσότερες ανέσεις διότι τις χρειάζονται (φαντάσου να σου κάτσει λάστιχο, καλείς άμεσα την οδική βοήθεια, δεν έρχεται διότι είσαι σε απόμακρο σημείο? Δεν πας...)
4/ (Όταν) είναι πιο συνειδητοποιημένοι, παίρνουν λιγότερα ρίσκα (αυτό όμως το κάνουν και οι νέοι πιά, ο κόσμος της μοτοσυκλέτας δεν είναι πια το wild wild west που ήταν τις δεκαετίες 70 και 80)
5/ Τέλος, έχουν κι άλλη μηχανή, με όλα τα υπόλοιπα αλλά ειδικά για το 300 Rally, πρόκειται κυρίως για κατόχους GS και KTM που τώρα θέλουν να απελευθερωθούν από τις δεσμεύσεις που έχουν αυτές οι πανάκριβες μηχανές.
Βέβαια, μην ξεχνάτε: τα γηρατειά φέρνουν σίγουρα άσπρα μαλλιά, όχι όμως αναγκαστικά και σοφία.
Χαίρεται, εγώ έχω πάρει το rally του Georgecibix. Μέχρι τώρα κατά το πλύσιμο είχα βρει χαλαρό ένα εξάρτημα στην αριστερή πλευρά (μεταλλικό, μοιάζει με ψύkτρα και καταλήγουν καλώδιά εκεί) πάνω από το μπροστά γρανάζι και τον οδηγό της αλυσίδας στο πίσω πιρούνι κάτω πλευρά, τα έσφιξα με λίγο loc tite και δεν ξανάκουσα κάτι για καιρό. Συντονίζουν και τα εργαλεία του κάτω από το κάθισμα κατά καιρούς. Τώρα έβαλα μεταλλική ποδιά από ali και συντονίζει πολύ γύρω στις 5.500 στροφές, ίσως με μερικά αυτοκόλλητα λαστιχάκια να φτιάχνει και αυτόΕπίσης παρατήρησα περίπου στις 5500rpm ένα μικρό συντονισμό/τριξιματακι από κάπου αλλά δεν το εντόπισα θα το ψάξω. Έτυχε στο δικό μου η το έχει κάνει και σε άλλον?
Λες να μου κανει αυτό το συντονισμό η πόδια?Χαίρεται, εγώ έχω πάρει το rally του Georgecibix. Μέχρι τώρα κατά το πλύσιμο είχα βρει χαλαρό ένα εξάρτημα στην αριστερή πλευρά (μεταλλικό, μοιάζει με ψύkτρα και καταλήγουν καλώδιά εκεί) πάνω από το μπροστά γρανάζι και τον οδηγό της αλυσίδας στο πίσω πιρούνι κάτω πλευρά, τα έσφιξα με λίγο loc tite και δεν ξανάκουσα κάτι για καιρό. Συντονίζουν και τα εργαλεία του κάτω από το κάθισμα κατά καιρούς. Τώρα έβαλα μεταλλική ποδιά από ali και συντονίζει πολύ γύρω στις 5.500 στροφές, ίσως με μερικά αυτοκόλλητα λαστιχάκια να φτιάχνει και αυτό