Θα ήταν skliros_ekkentroforos...γι'αυτό.Εγω ελπιζω να πετυχει το reprofiling...
Παλαιοτερη εμπειρια μου δεν ηταν καλη....
Θα ήταν skliros_ekkentroforos...γι'αυτό.Εγω ελπιζω να πετυχει το reprofiling...
Παλαιοτερη εμπειρια μου δεν ηταν καλη....
Στην περιπτωση που καποιος θελει να τοποθετησει τον εκκεντροφορο θα πρεπει να εχει ηδη εξατμιση και φιλτρο. Επειτα ενα power commander για την ρυθμιση του καυσιμου. Πρωτα ομως πρεπει να δουμε τα αποτελεσματα στο δικο μου μηχανακι και αφου ολα πανε καλα να ερθει το επομενο.Ενδιαφέρον θεματάκι.. Έχει μπει στο τρυπάκι να αποκτήσει ένα τέτοιο ένας φίλος μου! Έχεις κάνει φίλε μου κάποια εκτίμηση συνολικού κόστους της συγκεκριμένης βελτίωσης; Χονδρικά και κατά προσέγγιση εννοείτε!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτό θα συμβεί αν το υλικό που αφαίρεσες από τον εκκεντροφόρο ζυγίζει γύρω στα 30 κιλά.Δεν σταματω αν δεν αφηνω πισω μου σκονη και πετρες στα Κtm 640 χωρις να επεμβω σε υπερκυβισμους και συμπιεσεις. Κρυφτητε Κατεμαδες!
Απο τις μετρησεις και τους υπολογισμους που εκανα ειμαι πλεον σιγουρος οτι ο minarelli 660 ειναι σκοπιμα ενας κοιμωμενος γιγαντας.Αυτό θα συμβεί αν το υλικό που αφαίρεσες από τον εκκεντροφόρο ζυγίζει γύρω στα 40 κιλά.
Μαζί σου.Στην περιπτωση που καποιος θελει να τοποθετησει τον εκκεντροφορο θα πρεπει να εχει ηδη εξατμιση και φιλτρο. Επειτα ενα power commander για την ρυθμιση του καυσιμου. Πρωτα ομως πρεπει να δουμε τα αποτελεσματα στο δικο μου μηχανακι και αφου ολα πανε καλα να ερθει το επομενο.
Δεν σταματω αν δεν αφηνω πισω μου σκονη και πετρες στα Κtm 640 χωρις να επεμβω σε υπερκυβισμους και συμπιεσεις. Κρυφτητε Κατεμαδες!
Oh yes!!! Περιμένουμε με ανυπομονησία τα αποτελέσματαΑπο τις μετρησεις και τους υπολογισμους που εκανα ειμαι πλεον σιγουρος οτι ο minarelli 660 ειναι σκοπιμα ενας κοιμωμενος γιγαντας.
Τα 640 θα τα σβησουμε μετα απο αυτο.
Στην επομενη βολτα θα πεσει κοντρα απο σταση με τον phoenix και θα τα δουμε ολα στην πραξη.
Στεργιο ακους????
Το tenere θα ειναι μπροστα το δηλωνω απο τωρα!:stm:
Nαι και εγώ θα τον τροποποίησω! Όσα χιλιοστα αφαιρεις απο το κάτω μέρος του εκκεντροφορου τοσα πρεπει να αφαιρεθούν και απο τον πυρο του από συμπιεστή.Oh yes!!! Περιμένουμε με ανυπομονησία τα αποτελέσματα
Το OTR επίσης βελτίωνε τον εκκεντροφόρο σου (έστελνες τον παλιό με τη προϋπόθεση να είναι σε καλή κατάσταση). Υποσχόταν επιπλέον 5 άλογα και 4 Nm ροπής. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση είναι πως με επιπλέον κόστος σου έστελναν και τροποποιημένο το pin του μηχανισμού αποσυμπίεσης, είναι τόσο σημαντικό αυτό το κομμάτι;
https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Engine-tuning/Engine-parts/OTR-racing-camshaft-XT-660.html
https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Engine-tuning/Engine-parts/Pin-Decompression.html
Σωστα όλα τα παραπανω και Συμφωνώ. Το Τενερέ ktm δεν γίνεται και αν γίνει θέλει πολύ χρήμα! Εγώ με αυτό το πρότζεκτ προσπαθώ να ξυπνησω τον κινητήρα χωρίς να χάσω αξιοπιστία καταναλωση και ροπή χαμηλά. Αν όλο αυτό πετύχει και αποδοσει θα είναι προσιτό και σε κάποιον που ενδιαφέρεται. Ο εκκεντροφόρος θα κοστίσει 100 ευρώ + την εργασία τοποθέτησης.Μαζί σου.
Κι εγώ γουστάρω τις μετατροπές-βελτιώσεις.
Κυρίως γιατί με ιντριγκάρει πολύ η προσωπική ενασχόληση στην όλη διαδικασία ,και με φτιάχνει η χαρά της επίτευξης του όποιου βελτιωτικού στόχου.
Για να συμβεί όμως αυτό που λες μοτερικά + κ να τα πλησιάσει σε οδηγική συμπεριφορά ,το κόστος θα φτάσει στα 3 Χ 640 ,ίσως κ παραπάνω.
Το Τεν υπερέχει κ θα υπερέχει σε σχέση με τα 640 σε touring mode μόνον.
Αλλά με τα λ7 αγοράς + βελτιώσεων του Τεν,παίρνεις εύκολα 990adv τουμπανέϊρο.
Το οποίο υπερέχει του Τεν παντού μακράν ,με εξαίρεση την κατανάλωση καυσίμου.
(κ σε κόστος συντήρησης ,αλλά στην περίπτωσή σου δεν το λαμβάνω υπ'όψιν ,γιατί θα το'κανες κι αυτό μόνος σου)
Ολα αυτά δεν τα μαθα από γέννα ,ούτε μου τα'πανε.
Τα ζησα κ τα πλήρωσα ,για να αποκτήσω άποψη.
Κατασταλαγμένος πλέον ,πιστεύω ότι
1) Παίρνω Τενερέ ,ξέρω τι παίρνω ,κ τ'αφήνω όπως έχει.
2) Μου'ναι λίγο το Τενερέ ,βάζω άλλα 2-2,5Κ ,κ παίρνω 990adv.
Αυτή βέβαια είναι η σημερινή μου άποψη ,γιατί οι άνθρωποι (πρέπει να) εξελίσσονται ,οπότε εξελίσσονται/αλλάζουν κ οι απόψεις τους.
Καλές μόντες Απόστολε ,κ ανέβαζε φωτο-υλικό κ ινφος να γουστάρουμε.
ΥΓ: Το όποιο οικονομικό μέγεθος των μετατροπών ,στην δικιά σου περίπτωση ,μειώνεται τραγικά ,λόγω προσωπικής γνώσης/χώρου/χρόνου ενασχόλησης.
Οπότε ,τα οικονομικά "δεδομένα" που αναφέρω παραπάνω ,δεν ισχύουν επακριβώς.
Βέβαια ,η συντήρηση του χώρου ,η απόκτηση της γνώσης ,κ οι εργατώρες της εφαρμογής της ,ισοδυναμούν με χρήμα....αλλά αυτό ,δεν γίνεται πάντα κ απ'όλους κατανοητό.
Η άποψή μου κατετέθη ΚΥΡΙΩΣ ,για τους πολλούς κατόχους Τενερέ ,που (πιθανόν να) νομίζουν ,ότι όλα αυτά γίνονται απλά κ φτηνά.
Ωραίος κ αναμένουμε εν-αγωνίως.Σωστα όλα τα παραπανω και Συμφωνώ. Το Τενερέ ktm δεν γίνεται και αν γίνει θέλει πολύ χρήμα! Εγώ με αυτό το πρότζεκτ προσπαθώ να ξυπνησω τον κινητήρα χωρίς να χάσω αξιοπιστία καταναλωση και ροπή χαμηλά. Αν όλο αυτό πετύχει και αποδοσει θα είναι προσιτό και σε κάποιον που ενδιαφέρεται. Ο εκκεντροφόρος θα κοστίσει 100 ευρώ + την εργασία τοποθέτησης.
Οι περισσοτεροι κατοχοι Τενερέ θα ήθελαν λιγα άλογα παραπανω γιατί το μηχανάκι τους κανει τα κέφια γενικότερα.
Εγώ προσωπικά το φτιάχνω για την την δική μου ευχαρίστηση πρωτα αλλα παραλληλα το σχεδιάζω ψάχνοντας την φθηνότερη λύση για να είναι προσιτή σε ολους αυτή η βελτίωση.
Στην ευθεία για να μην κουνιουνται οι λεμεδες! Αστειευομαι μωρέ χαχαχα!Αυτό πάλι, ότι "θα" περνάς τα 640 τι το θες;
Αφού τα περνάς και τώρα
Αφού έχεις 4 ζευγάρια χέρια ρε φιλαράκι, τι να λέμε;;;;
Ειναι τελειωμενοι απο τωρα και οι δυο!Αψογη δουλεια κανεις Αποστολη :brv:
Κανόνισε πατημα με το πουλι και το βροντακα μετα τις βελτιωσεις να δουμε τι γινεται
Ωχωχωχωχωχ αγριεψαν τα πραγματαΕιναι τελειωμενοι απο τωρα και οι δυο!