Οι βίδες φαίρινγκ είναι για την ζελατίνα..............
Ελα σε μενα.Το θέμα μου είναι το φανάρι, για την ακρίβεια το κάτοπτρο του που είναι μέσα του.
Μέσα στο φανάρι το κάτοπτρο το συγκρατούν 3 βίδες, τουλάχιστον με το ότι κατάφερα να δώ βγάζοντας τις λάμπες.
Οι δύο πάνω βίδες(κόκκινοι κύκλοι) είναι μεταλλικές, περνάνε μέσα και πιάνουν-φωλιάζουν μέσα στο κάτοπτρο σε πλαστικά παξιμάδια χωνευτά στο κάτοπτρο.
Η κάτω βίδα, η βίδα ρύθμισης(κίτρινος κύκλος), το ίδιο.
@Μητσάρας ναι, το κεφάλι των επάνω βιδών είναι απο την μεριά που βλέπουμε.
Και οι τρεις έχουν φυγει απο την θεση τους, τις πάνω τις προσπάθησα, με το φανάρι στη θέση του/στην μηχανή, να τις βιδώσω μπας και πιάσουν αλλά δεν..
Η κάτω, της ρύθμισης, επίσης δεν πιάνει μεσα στο "παξιμάδι" καθότι σπασμένο.
Οπότε, σκέφτομαι έχοντας το φανάρι στο χέρι, να το ανοίξω στα 2 και να βρώ έναν τρόπο να τις κάνω να βι΄δωσουν.
Για την κάτω μου φαίνεται πιο εύκολο, με ένα κομμάτι λαστιχοσωλήνα διαμέτρου 6-8χιλ ώστε να κάνει "γέφυρα" ανάμεσα σε βίδα ρύθμισης και παξιμάδι κατόπτρου.
Για τις πάνω να τις βγάλω και να τις ξαναβάλω, εάν βέβαια είναι οκ τα παξιμάδια τους.
Θα προσπαθήσω να βγάλω όσες πιο πολλές φωτογραφίες μπορώ όταν το επιχειρήσω.
ΥΓ.
Ζητείται χώρος με εργαλεία , αγάπη και συμπόνια!
εγώ ακολούθησα τον λαϊκό μάστορα, έχω την αίσθηση μια επιπλέον ομαλότητας στο κινητήρα, και σε ήχο και σε λειτουργία. . . σκασίματα μηδέν... γνωρίζουμε εάν μπορεί να μας βγάλει κάποιο πρόβλημα η κατάργηση του συγκεκριμενου σωλήνα ?Να εδω ο τυπάς, το τίμιο λαϊκό μαστόρι, κάνει κάτι επίσης πολύ απλό για να καταργήσει το AIS
Λογικα οχι.δεν ειναιντπτ περισσοτερο απο ενα συστημα εμπλουτισμου των καυσαεριων με παραπανω οξυγονο για να περναει τα τεστ ρυπων.καποιοι το ξυλωνουν και τελειως.δεν επιρεαζει κατι αλλο.εγώ ακολούθησα τον λαϊκό μάστορα, έχω την αίσθηση μια επιπλέον ομαλότητας στο κινητήρα, και σε ήχο και σε λειτουργία. . . σκασίματα μηδέν... γνωρίζουμε εάν μπορεί να μας βγάλει κάποιο πρόβλημα η κατάργηση του συγκεκριμενου σωλήνα ?
Την έκανα βόλτα εντελώς γυμνή μόνο το καντράν είχα. Ακούγεται πιο λίγο τώρα και δεν καταλαβαίνω από που έρχεται τελικά... μερικές φορές το ακούω άλλες όχι.@ SunFizz Να σε ρωτησω φιλε μου,οταν τα ελυσες ολα κ εκανες βολτα ειχες τη ζελατινα επανω ? Ρωταω γιατι ειχα το ιδιο προβλημα,στις 3500-4000 σ.α.λ. ειχε πολλους κραδασμους κ θορυβο,μεχρι που αλλαξα τη μαμα ζελατινα γιατι ειχα πολλους στροβιλισμους στο κεφαλι . Εβαλα μια aftermarket 8 ποντους ψηλοτερη κ εβαλα πλαστικα τσιμουχακια στις αλουμινενιες πλεον βιδες. Ως δια μαγειας, θορυβος κ κραδασμοι εξαφανιστηκαν !
Απλά ότι καλύτερο στο μάτι εκτός της Yamaha οι Leovince!!!μετα απο πολυ καιρο που τις ειχα παρατημενες στην ακρη,ηρθε η ωρα να μπουνε επιτελους και οι λεοβιντσες.
γιατι καλα τα μπανια και οι μπυρες,αλλα το σ.κ. ενδεικνυται και για αλλα σκηνικα.
οποτε καφεδια,οργανωση και δωστου.
πρωτη ξενερα,ειναι οτι πρεπει να λυσεις το μηχανακι απο τη μεση και πισω απλα για να βγει η εργοστασιακη με ολα τα παρελκομενα της.
μα ειναι εξατμιση αυτη τωρα?
σα το κεφαλι του μεγκατρον ειναι
αφου ελυσα,ελυσα κ ελυσα αλλο λιγο,εφτασα εδω
μετα τραβα λιγο απο δω,σφιξε λιγο απο κει,τις εφερα οσο συμμετρικα γινοταν.
το κενο που αφηνε η εργοστασιακη εξατμιση,εκλεισε με φλατζολαστιχο με λινα
το AIS μπλοκαριστικε με ενα ουπα(?) 10αρι απ την αναποδη και ησυχασα και απ αυτο το βασανο επιτελους.
τα σκασιματα μειωθηκαν κατα 80% ισως και παραπανω.
και πλεον ρολαρουμε οπως πρεπει...
απο ηχο τωρα...
στην αρχη τις δοκιμασα ξεταπωτες και με το AIS ανοιχτο...
στη δευτερη γκαζια,επεσαν κατω τα ποτηρια απο τον παγκο,ο γειτονας βγηκε εντρομος να δει αν ειμαι καλα και τι ακουστικε ετσι,το σκυλι κρυφτικε κατω απο τη σκαλα και οι γατες τωρα επεστρεψαν απο χθες..
απλα σακεντελικ ο θορυβος...τελειως..οχι απλα δυνατος,μιλαμε για ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ,δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.
απο την αλλη,με τους σιγαστηρες,κανει εναν πολυ απολαυστικο για μονοκυλινδρο ηχο,που αυτο ηταν και το ζητουμενο.
ακριβως τοσο οσο,για τα γουστα μου και πολυ το χαρηκα.
δε νομιζω δλδ να τους ξαναβγαλω τους σιγαστηρες.
απο γκαζι δε νομιζω να πηρε και τιποτες,περα απο την αισθηση που δινει πλεον,οτι σα να χει πιο πολυ τσαγανο να το πω...
οποτε,παει κ αυτο.
λαδακια τωρα,κ αλυσιδογραναζα και ετοιμοι για τη νεα σεζον.
μου βγηκε ο καφες απο τη μύτη με την περιγραφη σουμετα απο πολυ καιρο που τις ειχα παρατημενες στην ακρη,ηρθε η ωρα να μπουνε επιτελους και οι λεοβιντσες.
γιατι καλα τα μπανια και οι μπυρες,αλλα το σ.κ. ενδεικνυται και για αλλα σκηνικα.
οποτε καφεδια,οργανωση και δωστου.
πρωτη ξενερα,ειναι οτι πρεπει να λυσεις το μηχανακι απο τη μεση και πισω απλα για να βγει η εργοστασιακη με ολα τα παρελκομενα της.
μα ειναι εξατμιση αυτη τωρα?
σα το κεφαλι του μεγκατρον ειναι
αφου ελυσα,ελυσα κ ελυσα αλλο λιγο,εφτασα εδω
μετα τραβα λιγο απο δω,σφιξε λιγο απο κει,τις εφερα οσο συμμετρικα γινοταν.
το κενο που αφηνε η εργοστασιακη εξατμιση,εκλεισε με φλατζολαστιχο με λινα
το AIS μπλοκαριστικε με ενα ουπα(?) 10αρι απ την αναποδη και ησυχασα και απ αυτο το βασανο επιτελους.
τα σκασιματα μειωθηκαν κατα 80% ισως και παραπανω.
και πλεον ρολαρουμε οπως πρεπει...
απο ηχο τωρα...
στην αρχη τις δοκιμασα ξεταπωτες και με το AIS ανοιχτο...
στη δευτερη γκαζια,επεσαν κατω τα ποτηρια απο τον παγκο,ο γειτονας βγηκε εντρομος να δει αν ειμαι καλα και τι ακουστικε ετσι,το σκυλι κρυφτικε κατω απο τη σκαλα και οι γατες τωρα επεστρεψαν απο χθες..
απλα σακεντελικ ο θορυβος...τελειως..οχι απλα δυνατος,μιλαμε για ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ,δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.