Yamaha T7 Tenere

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εμείς δεν είμαστε ικανοί να πηγαίνουμε τέζα όπως οι αθλητες_επαγγελματιες και καλώς πρέπει να ασχολούμαστε με αναρτήσεις κλπ
Άσε που οι τύποι αυτοί ασχολούνται πραγματικά με τις αναρτήσεις πριν καβαλησουν
Δεν υπάρχει σύγκριση αδέρφια με τους αθλητές αυτούς.... Ούτε στα όνειρα μας.
Οποιος έχει πάει βόλτα με τον Μανιάτη, Σπανο, Μπουδρο,onroad κλπ.... Καταλαβαίνει την διαφορά.
Εβαλα το πραγματικό κείμενο,γιατι καποιος ειχε χακαρει το λογαριασμό του μανιακ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εμείς δεν είμαστε ικανοί να πηγαίνουμε τέζα όπως οι αθλητες_επαγγελματιες και καλώς πρέπει να ασχολούμαστε με αναρτήσεις κλπ
Άσε που οι τύποι αυτοί ασχολούνται πραγματικά με τις αναρτήσεις πριν καβαλησουν
Δεν υπάρχει σύγκριση αδέρφια με τους αθλητές αυτούς.... Ούτε στα όνειρα μας.
Οποιος έχει πάει βόλτα με τον Μανιάτη, Σπανο, Μπουδρο κλπ.... Καταλαβαίνει την διαφορά.
Ρε μαζί σου 1000%%%%.....και εγώ 990 έχω και νομίζω ότι είμαι μετανσάρκωση του ΜΕΟΝΙ στα όνειρά μου.....ξέρεις τι συμπέρασμα βγαίνει όμως από τα βίντεο αυτά ???

Ότι εάν έχεις μια τρανσαλπ, πολύ χρόνο για προπόνηση και πολύ χρήμα για να φτιάχνεις τις ζημιές που θα παθαίνει από την προπόνηση.......τότε με τη τρανσαλπ θα ξεφτυλίζεις ότι κινείται.....Εννοείται ότι το μηχανάκι βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, αλλά καλύτερα να γίνεις καλύτερος οδηγός, παρά να αγοράζεις ακριβότερα μηχανάκια και να νομίζεις ότι γίνεσαι καλύτερος....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε μαζί σου 1000%%%%.....και εγώ 990 έχω και νομίζω ότι είμαι μετανσάρκωση του ΜΕΟΝΙ στα όνειρά μου.....ξέρεις τι συμπέρασμα βγαίνει όμως από τα βίντεο αυτά ???

Ότι εάν έχεις μια τρανσαλπ, πολύ χρόνο για προπόνηση και πολύ χρήμα για να φτιάχνεις τις ζημιές που θα παθαίνει από την προπόνηση.......τότε με τη τρανσαλπ θα ξεφτυλίζεις ότι κινείται.....Εννοείται ότι το μηχανάκι βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, αλλά καλύτερα να γίνεις καλύτερος οδηγός, παρά να αγοράζεις ακριβότερα μηχανάκια και να νομίζεις ότι γίνεσαι καλύτερος....
Σωστός... Αλλά και τα σύγχρονα μηχανάκια με τις καλύτερες αναρτήσεις βοηθούν αρκετά.
Είναι όλα μέσα.... Αλλά όπως λες θέλουν πρώτα από όλα προπονηση
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε μαζί σου 1000%%%%.....και εγώ 990 έχω και νομίζω ότι είμαι μετανσάρκωση του ΜΕΟΝΙ στα όνειρά μου.....ξέρεις τι συμπέρασμα βγαίνει όμως από τα βίντεο αυτά ???

Ότι εάν έχεις μια τρανσαλπ, πολύ χρόνο για προπόνηση και πολύ χρήμα για να φτιάχνεις τις ζημιές που θα παθαίνει από την προπόνηση.......τότε με τη τρανσαλπ θα ξεφτυλίζεις ότι κινείται.....Εννοείται ότι το μηχανάκι βοηθάει να πάς πιο γρήγορα, αλλά καλύτερα να γίνεις καλύτερος οδηγός, παρά να αγοράζεις ακριβότερα μηχανάκια και να νομίζεις ότι γίνεσαι καλύτερος....
Θα διαφωνησω γιατι πχ εαν στο νημα που ανοιξες προχτες ρωτωντας για λαστιχο για το 990 καποιος σου απαντουσε οτι "δε θες καν λαστιχο για το χωμα, βαλε ασφαλτινο να πηγαινεις στη δουλεια και μη σε νοιαζει" και σου το αποδεικνυε με αυτο το βιντεο η συζητηση θα ηταν εντελως αντιπαραγωγικη...

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δε παίζει, στο transalp πρέπει να έχει πέσει τρελό χειρουργείο στις αναρτήσεις. Καλά όλα αυτά περι πιλότων αλλά σε μισό μέτρο άλμα αυτό το πηρουνάκι μπροστά σε είχε ξεράσει κάτω ας είσαι και ο birch. Σίγουρα φοράει άλλο αμορτισέρ πίσω και έχει γίνει χειρουργείο μπροστά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ολα εχουν δουλεια στις αναρτησεις, κανενας δε παει σε αγωνα ειδικα χωματος χωρις να κανει δουλεια σε αυτον τον τομεα....οπως επισης μαλλον και κανενας δεν ειναι ιδιοκτητης καποιας απο αυτες τις μοτο
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
ολα εχουν δουλεια στις αναρτησεις, κανενας δε παει σε αγωνα ειδικα χωματος χωρις να κανει δουλεια σε αυτον τον τομεα....οπως επισης μαλλον και κανενας δεν ειναι ιδιοκτητης καποιας απο αυτες τις μοτο
Ο ένας εκ των δύο αναβατών δεν αναφέρει κάτι για τις αναρτήσεις. Λέει ότι το μηχανάκι είναι standard με συνδυασμό σε προστασίες/σελα/εξάτμιση από δύο εκδόσεις του Tenere.
 
Reactions: STF

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To πάει δίχως να υπάρχει αύριο...δηλαδή σαν KTM. όχι μόνο γιατί μπορεί ο αναβάτης αλλά και το μηχανάκι. Του έχει βάλει μπροστινό με διαδρομή 300αρα...για πίσω δεν ξέρω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To πάει δίχως να υπάρχει αύριο...δηλαδή σαν KTM. όχι μόνο γιατί μπορεί ο αναβάτης αλλά και το μηχανάκι. Του έχει βάλει μπροστινό με διαδρομή 300αρα...για πίσω δεν ξέρω.
Το έχει "κοντυνει" υπερβολικά.... Όλο κοφτές δουλεύει και είναι πολύ στημένο.
Είναι και χερας και πάει τέζα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ότι πιο ωραίο έχω δει σε decals. Υπ'όψιν ότι ποιοτικά είναι απίστευτα και το λέω εμπειρικά.



 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
How it went down – Crash Tested Yamaha Tenere 700 Crash Bars
Outback Motortek > Blog > Uncategorized > How it went down – Crash Tested Yamaha Tenere 700 Crash Bars

By Lorry G.
March 25, 2020In Uncategorized

We still have the honour to be the only manufacturer in the world who regularly beat the living soul out of their crash bars. And we keep raising the level (bar).
There’s no picking and choosing anymore. All new crash bars we design and develop must be severely tested before we hand them over to customers. This is our responsibility and promise to deliver real armour and not just decoration to hang lights and bags on.
The road to designing our Yamaha Tenere 700 crash bars was actually fairly smooth. Perhaps it’s the first bike in a while that offers us superb and plenty of mounting points. The lower crash bars alone offer three (!) frame mounted fixing points per side as shown in the photo below.

Then with the upper crash bars added to the lower crash bars, now each side offers four mounting points in total. Why is it so important? In case of a crash, the impact gets distributed and absorbed.
Most other brand Yamaha Tenere 700 aftermarket crash bars only attach to the frame at two points which can result in an overly flexible structure and as such may have poor impact absorbing features.
With our crash bars we never cut corners!

Of course, this is where I don’t want to stop because many want to see proof and such proof is not carried out on a computer screen (simulation) but in real life.
We kicked off with the ground preparations. I wanted to find something of a hybrid ground. Sure enough, there it was behind the factory: a decade or so old gravel driveway used mostly by trucks and heavy machinery. It was definitely rock solid and as rough as it gets. We decided on a “special tool” to get the job done: fork lift.
We have used this to drag other bikes before to test crash bars. It’s got tiny wheels in order to accelerate well, has a strong hitch to withstand the impact of a sudden yank, easy for the driver to glance at the object being dragged. All set.
I’ll kick off with some images but for your information, there’ll be a direct video link to the video version of the test at the bottom of this post!

One side tested! The full drag length was about 9-10 meters or about 30-32ft. There are significant signs of damage on the crash bars mostly due to being dragged on the rocky ground under the weight of a 200kg bike. No significant impact on one single point indicated by the lack of dented tubing. That’s a good sign! That means the energy from the impact spread and was absorbed well.
Let’s give it a tug on the right side now!


Identical impact and drop on both sides! That’s gotta do! Honestly though, I could post a 100 drop test photos here but it won’t deliver as well as the video would. Click on the image below to play the video.

 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
The OEM Yamaha T7 shock spring fitted to the KYB shock is only 70N/mm spring rate, so for most riders over 65-70kgs, with no allowance for extra luggage or passenger, it will not give the correct sag settings required for adventure riding, which is 10% static(no rider) & 30% with rider, (20mm & 60mm respectively) based on the OEM shock stroke of 200mm.
We can offer up to 95N/mm linear-wound springs, allowing for rider, passenger & luggage to travel in comfort.
Also included is a pair of tough, plastic adaptor rings, to allow the fitment of the thicker coil heavier shock springs to the OEM Yamaha T7 shock which has a hydraulic preload adjuster.
The 10mm stroke of the PA can allow for approximately 60kg of additional load, either extra rider, passenger or luggage weight, whilst still adhering to the 60mm rider sag settings recommended.


Select the appropriate spring, , based on rider, passenger & luggage loads below:

Rider(up to 70kg) with max 50kg luggage.................................................80N/mm
Rider(up to 80kg) with max 50kg luggage.................................................85N/mm
Rider(up to 90kg) with light passenger and/or 15kg luggage..................90N/mm
Rider(up to 100kg) with passenger and/or 30kg luggage.........................95N/mm


NOTE: A SPRING COMPRESSOR IS REQUIRED TO REMOVE AND INSTALL THE SPRINGS

Spring Free Length 235mm

Yamaha T7 Uprated OEM Shock Spring-RRP 627
 
Top Bottom