Η μετρια ποιοτητα του τελικου απο που προκυπτει;
Το κόψιμο της βασης ειναι ενα θεμα. Αλλα οσο εύκολα κόβεται αλλο τοσο ευκολα την ξανα κολλάς.
Το πισω δεξι φλας στη μαμα ουρα απεχει 30 εκατοστα και τα καυσαερια είναι αρκετά κρυα οταν χτυπάν το φλας.
Τα μαρσπιε συνεπιβατη ειναι στη θέση τους οπως βλέπεις στη φωτο. Ισως χρειάζεται μεγαλύτερη προφύλαξη για το πόδι σε ποιο ζεστό καιρό. Θα μάθω σε κανα μήνα.
Εξαρταται πως το βλεπει ο καθενας , εννοειται. Προσωπικα τροχο σε καινουριο μηχανακι δεν θα εβαζα. Επισης για τα καυσαερια αμφιβαλω αν ειναι κρυα, ακριβως εκει εβγαινε και το τελικο στα 750 που αυτα κι αν ειχαν πλουσιο μειγμα αρα "κρυα" καυσαερια, κι ομως , τα μαυριζανε και τα λιωνανε για πλακα. Επισης αν χωραει να πατησει πελμα εστω και 36 νουμερο παπουτσιου στο πισω μαρσπιε, πολυ αμφιβαλω.
Τα κινεζικα τελικα ειναι πανεμορφα, ειναι πολυ καλοφτιαγμενα εξωτερικα, το φινιρισμα ειναι αριστο, αλλα οπως λεει και ο μανιακ εχουν απλο υαλοβαμβακα μεσα που τον καινε σε λιγους μηνες και ακουγονται σαν κατσαρολες.
Υπαρχουν κι αλλες λυσεις, ισως πιο ασχημες αισθητικα στο ματι αλλα πιο σωστες, οπως αυτη που ανεβαζει τους λαιμους ψηλα οπως ηταν στο πρωτοτυπο της Yamaha, δεν θυμαμαι ποιος το φτιαχνει. Θεωρω οτι αυτη ειναι η σωστη λυση, με το μαμα τελικο και την εργοστασιακη στηριξη, απλα να περναει ο λαιμος κοντα στον αξονα του ψαλιδιου.