Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το δύσκολο Κώστα σε αυτό είναι η βάση στήριξης. Είναι από ένα κομμάτι αλουμίνιο, το οποίο αφου κοντυνεις τη βάση το βιδώνεις απάνω. Έτσι αλλάζει το σημείο στήριξης.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Νομίζω ότι αξίζει μια επαφή σε μαστορα εξατμισα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πραγματικά η συγκεκριμένη λύση του CamelADV είναι οπτικά και λειτουργικά άρτια. Το κόστος της όμως δεν είναι, που είναι περίπου 400 δολάρια με ένα πολύ μέτριο σε ποιότητα τελικό. Επίσης επειδή το τελικό δεν έχει πιστοποίηση δεν μπορούν να το τοθετησουν σε χώρες της Ευρώπης. Αν το πούλαγε το κιτ χωρίς το τελικό θα το αγοραζα μάλλον και θα έβαζα ένα ελληνικό χειροποίητο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν νομιζω οτι ειναι μονο αυτο το προβλημα. Καταρχην βαζεις τροχο σε καινουριο μηχανακι για να κοψεις τη γνησια βαση στηριξης στο υποπλαισιο. Επειτα η μπουκα ειναι σε θεση ταμαμ για να λειωσει τα φλας, καταπληκτικο σαν ομαζ προς το ΧΤΖ750 που εκανε το ιδιο, αλλα μαλλον δε λεει. Και εχω την υποψια οτι μαλλον ξεχνας και τα μαρσπιε συνεπιβατη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλα αυτά πρέπει να γίνουν, όταν υπάρχει το πλαστικό προφυλακτικό του ψαλιδιού έτοιμο και φτηνό και όταν πολύ απλά μπορείς να έχεις τον νου σου, ΑΝ πέσεις δεξιά να τραβήξεις λίγο έξω την εξάτμιση πριν ξεκινήσεις;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Όλα αυτά πρέπει να γίνουν, όταν υπάρχει το πλαστικό προφυλακτικό του ψαλιδιού έτοιμο και φτηνό και όταν πολύ απλά μπορείς να έχεις τον νου σου, ΑΝ πέσεις δεξιά να τραβήξεις λίγο έξω την εξάτμιση πριν ξεκινήσεις;
Εγω πάντως που το ηξερα οτι γίνεται, όταν μου έπεσε και τη σηκωσα (τη μηχανή) δεν το θυμήθηκα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Όλα αυτά πρέπει να γίνουν, όταν υπάρχει το πλαστικό προφυλακτικό του ψαλιδιού έτοιμο και φτηνό και όταν πολύ απλά μπορείς να έχεις τον νου σου, ΑΝ πέσεις δεξιά να τραβήξεις λίγο έξω την εξάτμιση πριν ξεκινήσεις;
Nαι, Ιronman, φυσικα και γινεται. Για εσενα. Για τους υπολοιπους θα χρειαζονται γαντια φουρνου στη χειροτερη αλλα οκ...

Ασε που στραβωσε/ισιωσε 5-6 φορες να το κανεις θα κοψεις τελειως τη βαση.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πραγματικά η συγκεκριμένη λύση του CamelADV είναι οπτικά και λειτουργικά άρτια. Το κόστος της όμως δεν είναι, που είναι περίπου 400 δολάρια με ένα πολύ μέτριο σε ποιότητα τελικό. Επίσης επειδή το τελικό δεν έχει πιστοποίηση δεν μπορούν να το τοθετησουν σε χώρες της Ευρώπης. Αν το πούλαγε το κιτ χωρίς το τελικό θα το αγοραζα μάλλον και θα έβαζα ένα ελληνικό χειροποίητο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Η μετρια ποιοτητα του τελικου απο που προκυπτει;

Δεν νομιζω οτι ειναι μονο αυτο το προβλημα. Καταρχην βαζεις τροχο σε καινουριο μηχανακι για να κοψεις τη γνησια βαση στηριξης στο υποπλαισιο. Επειτα η μπουκα ειναι σε θεση ταμαμ για να λειωσει τα φλας, καταπληκτικο σαν ομαζ προς το ΧΤΖ750 που εκανε το ιδιο, αλλα μαλλον δε λεει. Και εχω την υποψια οτι μαλλον ξεχνας και τα μαρσπιε συνεπιβατη.
Το κόψιμο της βασης ειναι ενα θεμα. Αλλα οσο εύκολα κόβεται αλλο τοσο ευκολα την ξανα κολλάς.
Το πισω δεξι φλας στη μαμα ουρα απεχει 30 εκατοστα και τα καυσαερια είναι αρκετά κρυα οταν χτυπάν το φλας.
Τα μαρσπιε συνεπιβατη ειναι στη θέση τους οπως βλέπεις στη φωτο. Ισως χρειάζεται μεγαλύτερη προφύλαξη για το πόδι σε ποιο ζεστό καιρό. Θα μάθω σε κανα μήνα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το τελικό οπως εχει δηλώσει και ο κατασκευαστής του κιτ είναι από ebay (κινα) σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κόστος. Οποτε 400+ για τελικό απο Κίνα προσωπικά δεν θα διαθέσω.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το τελικό οπως εχει δηλώσει και ο κατασκευαστής του κιτ είναι από ebay (κινα) σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κόστος. Οποτε 400+ για τελικό απο Κίνα προσωπικά δεν θα διαθέσω.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Και καλά θα κανεις
3 μήνες λειτουργίας και άδειασε εντελώς ο κινεζοβιτς στο domi
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το τελικό οπως εχει δηλώσει και ο κατασκευαστής του κιτ είναι από ebay (κινα) σε μια προσπάθεια να χαμηλώσει το κόστος. Οποτε 400+ για τελικό απο Κίνα προσωπικά δεν θα διαθέσω.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν διαφωνώ για τη χωρα προέλευσης. Για τελικό των 90 δολαρίων ομως η ποιοτητα ειναι μια χαρά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η μετρια ποιοτητα του τελικου απο που προκυπτει;


Το κόψιμο της βασης ειναι ενα θεμα. Αλλα οσο εύκολα κόβεται αλλο τοσο ευκολα την ξανα κολλάς.
Το πισω δεξι φλας στη μαμα ουρα απεχει 30 εκατοστα και τα καυσαερια είναι αρκετά κρυα οταν χτυπάν το φλας.
Τα μαρσπιε συνεπιβατη ειναι στη θέση τους οπως βλέπεις στη φωτο. Ισως χρειάζεται μεγαλύτερη προφύλαξη για το πόδι σε ποιο ζεστό καιρό. Θα μάθω σε κανα μήνα.
Εξαρταται πως το βλεπει ο καθενας , εννοειται. Προσωπικα τροχο σε καινουριο μηχανακι δεν θα εβαζα. Επισης για τα καυσαερια αμφιβαλω αν ειναι κρυα, ακριβως εκει εβγαινε και το τελικο στα 750 που αυτα κι αν ειχαν πλουσιο μειγμα αρα "κρυα" καυσαερια, κι ομως , τα μαυριζανε και τα λιωνανε για πλακα. Επισης αν χωραει να πατησει πελμα εστω και 36 νουμερο παπουτσιου στο πισω μαρσπιε, πολυ αμφιβαλω.

Τα κινεζικα τελικα ειναι πανεμορφα, ειναι πολυ καλοφτιαγμενα εξωτερικα, το φινιρισμα ειναι αριστο, αλλα οπως λεει και ο μανιακ εχουν απλο υαλοβαμβακα μεσα που τον καινε σε λιγους μηνες και ακουγονται σαν κατσαρολες.

Υπαρχουν κι αλλες λυσεις, ισως πιο ασχημες αισθητικα στο ματι αλλα πιο σωστες, οπως αυτη που ανεβαζει τους λαιμους ψηλα οπως ηταν στο πρωτοτυπο της Yamaha, δεν θυμαμαι ποιος το φτιαχνει. Θεωρω οτι αυτη ειναι η σωστη λυση, με το μαμα τελικο και την εργοστασιακη στηριξη, απλα να περναει ο λαιμος κοντα στον αξονα του ψαλιδιου.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εξαρταται πως το βλεπει ο καθενας , εννοειται. Προσωπικα τροχο σε καινουριο μηχανακι δεν θα εβαζα. Επισης για τα καυσαερια αμφιβαλω αν ειναι κρυα, ακριβως εκει εβγαινε και το τελικο στα 750 που αυτα κι αν ειχαν πλουσιο μειγμα αρα "κρυα" καυσαερια, κι ομως , τα μαυριζανε και τα λιωνανε για πλακα. Επισης αν χωραει να πατησει πελμα εστω και 36 νουμερο παπουτσιου στο πισω μαρσπιε, πολυ αμφιβαλω.

Τα κινεζικα τελικα ειναι πανεμορφα, ειναι πολυ καλοφτιαγμενα εξωτερικα, το φινιρισμα ειναι αριστο, αλλα οπως λεει και ο μανιακ εχουν απλο υαλοβαμβακα μεσα που τον καινε σε λιγους μηνες και ακουγονται σαν κατσαρολες.
Εγω με 47 και ορειβατικό μεχρι τον αστράγαλο χωρεσα με ελαφρυα κλήση στο πέλμα αριστερα. Ένα μικρότερο πόδι χωραει ποιο άνετα, αλλά επ ουδενι χωρίς κλειστο παπούτσι, γιατι ο αστράγαλος ειναι πολύ κοντά στο τελικό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Υπαρχουν λυσεις.
Εγω με 47 και ορειβατικό μεχρι τον αστράγαλο χωρεσα με ελαφρυα κλήση στο πέλμα αριστερα. Ένα μικρότερο πόδι χωραει ποιο άνετα, αλλά επ ουδενι χωρίς κλειστο παπούτσι, γιατι ο αστράγαλος ειναι πολύ κοντά στο τελικό.
Αρα η φωτο ειναι απο το δικό σου? Εχεις παρει ηδη το κιτ? Οκ τοτε, περιμενουμε εντυπωσεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι ειναι το δικο μου. Θα ανοιξω ένα θεμα για τις εξατμισεις για να ειναι καπου συγκεντρωμενες οι πληροφοριες.
Βγάλε και καμιά φώτο ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα μόλις την ετοιμάσεις.

Ωραίο φαίνεται.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το δύσκολο Κώστα σε αυτό είναι η βάση στήριξης. Είναι από ένα κομμάτι αλουμίνιο, το οποίο αφου κοντυνεις τη βάση το βιδώνεις απάνω. Έτσι αλλάζει το σημείο στήριξης.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Και η βάση φτιάχνετε εύκολα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χώμα.. Από τα πιο ομορφα





Advphone....
Νομίζω ότι αξίζει μια επαφή σε μαστορα εξατμισα.
Πολύ σωστά! Εγώ θα έπαιρνα αυτή τη φωτό και θα πήγαινα στον Πειραιά στον Παπαγιάννη και θα έκανα μια συζήτηση μαζί του.
Έχει δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα στα κουρμπαρίσματα.





Το πλαστικό κάλυμμα που αγκαλιάζει το τελικό στη φωτογραφία μπορεί να προστατεύεται με αφαίρεση τους εσωτερικού καλύμματος παράλληλα είτε και απευθείας με κάποιο φύλλο αλουμινίου (δεν έχω καλή προσωπική εικόνα του σημείου). Πάντως θα έκανα μια σοβαρή διερεύνηση, θα ήταν μια καλή πρόκληση για εμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom