Yamaha T7 Tenere

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...ο παρουσιαστής λέει ότι το "κουμπί" απενεργοποίησης του ABS,
απενεργοποιεί το πίσω φρένο,
αλλά όχι το εμπρός,
ι σ χ ύ ε ι ;;;
Απ'οτι εχω διαβασει τουλαχιστο, το ABS στο Τ700 λειτουργει ή και στους δυο τροχους ή σε κανεναν.

Ο τυπος που κανει την παρουσιαση και συνεντευξιαζει τον Συνιωρη δε φαινεται να ειναι και πολυ σχετικος με on-off και off μηχανακια - το αναφερει αλλωστε. Ο Σεϊταριδης ομως ειναι.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...
Ο τυπος που κανει την παρουσιαση και συνεντευξιαζει τον Συνιωρη δε φαινεται να ειναι και πολυ σχετικος με on-off και off μηχανακια - το αναφερει αλλωστε. Ο Σεϊταριδης ομως ειναι.
Για τον "τύπο" ισχύει,
ευχής έργο θα ήταν να ισχύει και για το τενερέ.
Μεγάλο πλεονέκτημα να υπάρχει ABS εμπρός, που να αποδίδει στο χώμα,
(... για κάτι άσχετους σαν την αφεντιά μου αναφέρομαι...)
/// Β
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δοκιμή στα αληθινά σημαντικά πράγματα λέει ο Μπρετ.


Ο Μπρετ λέει ότι το ABS δουλεύει και στο χώμα,
για το μπροστινό,
επίσης ο ΘΧ στην ελληνική παρουσία, συνιστούσε οι "αρχάριοι" να μην το απενεργοποιήσουν.
...άραγε έχει υπάρξει καμιά πατέντα/υλοποίηση που να απενεργοποιεί το ABS μόνο πίσω;;;
/// Β
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ο Μπρετ λέει ότι το ABS δουλεύει και στο χώμα,
για το μπροστινό,
επίσης ο ΘΧ στην ελληνική παρουσία, συνιστούσε οι "αρχάριοι" να μην το απενεργοποιήσουν.
...άραγε έχει υπάρξει καμιά πατέντα/υλοποίηση που να απενεργοποιεί το ABS μόνο πίσω;;;
/// Β
πηγαινε σε ενα χωματοδρομο και βαλε ενα σημαδι και πατα το μπροστα φρενο με abs και χωρις... μονο ετσι θα καταλαβεις τι σου ταιριαζει..... οι δοκιμαστες πανε βαση εργοστασιου για νς μην εχουν μπλεξιματα δεν θελουν δημοσια να πουν ξηλωστε το αβς, ξηλωστε καταλυτες κλπ....
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
πηγαινε σε ενα χωματοδρομο και βαλε ενα σημαδι και πατα το μπροστα φρενο με abs και χωρις... μονο ετσι θα καταλαβεις τι σου ταιριαζει..... οι δοκιμαστες πανε βαση εργοστασιου για νς μην εχουν μπλεξιματα δεν θελουν δημοσια να πουν ξηλωστε το αβς, ξηλωστε καταλυτες κλπ....
Η νέα τεχνολογία (πχ BMW Enduro Pro, KTM, Honda στα CRF, κτλ) από ότι λέγεται "δουλεύει", με αποδείξεις.
To ABS στο Ντακάρ (τεχνολογία 2004), στο χώμα "αμολάει" άτσαλα και απότομα.
Σε CRF 250 που έχω δοκιμάσει ήταν πάρα πολύ καλό.
Όσον αφορά το Τ700, αν "δουλεύει" το μπροστινό ABS στο χώμα,
είναι ένα + να μπορείς να "τσαρουχώσεις"(*) το εμπρός φρένο χωρίς συνέπειες,
αν μπορούσε να απενεργοποιηθεί μόνο πίσω to ΑΒS για τις περιπτώσεις εκείνες που η ικανότητα εκάστου απαιτεί,
θα ήταν ένα + ακόμα.
/// Β

(*) το "τσαρούχωμα" είναι αυτοκινητιστικός όρος αλλά ας όψεται.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Η μεγαλύτερη διάσταση που βγαίνει το D606 είναι 130/90-18 και το τενερέ 700 φοράει 150/70-18

Συνδυασμός που αξίζει για χώμα κ άσφαλτο είναι Pirelli MT21 μπροστά και πίσω Dunlop D908 που βγάζει αρκετά χιλιόμετρα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Αλλά το μειονέκτημα είναι η τιμή του D908. Βέβαια επειδή βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα ίσως αξίζει και η αυξημένη τιμή να δικαιολογεί την αγορά του.

Σκέφτομαι να φορέσω το συγκεκριμένο συνδυασμό εν όψη εκδρομών, το έχει δουλέψει κανείς το συγκεκριμένο; Το D606 πράγματι δε βγαίνει σε μεγαλύτερη διάσταση από 130.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Σκέφτομαι να φορέσω το συγκεκριμένο συνδυασμό εν όψη εκδρομών, το έχει δουλέψει κανείς το συγκεκριμένο; Το D606 πράγματι δε βγαίνει σε μεγαλύτερη διάσταση από 130.
Εκδρομή δεν φαντάζομαι να εννοείς και άσφαλτο γιατί αυτά τα λάστιχα πάνω από τα 120χλμ κάνουν τόσο πολύ θόρυβο που δεν αντέχεις με τίποτα....κατεβαίνεις με νευρικό κλονισμό......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εκδρομή δεν φαντάζομαι να εννοείς και άσφαλτο γιατί αυτά τα λάστιχα πάνω από τα 120χλμ κάνουν τόσο πολύ θόρυβο που δεν αντέχεις με τίποτα....κατεβαίνεις με νευρικό κλονισμό......
Βασικά... Θα καταστραφουν
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σκέφτομαι να φορέσω το συγκεκριμένο συνδυασμό εν όψη εκδρομών, το έχει δουλέψει κανείς το συγκεκριμένο; Το D606 πράγματι δε βγαίνει σε μεγαλύτερη διάσταση από 130.
Εγώ πήρα ένα 150/70-18 και το έστειλα πίσω χωρίς να το βάλω. Ήταν τόσο σκληρό που παίζει να το έβαζες χωρίς σαμπρέλα και να στεκόταν μια χαρα. :roflmao:
Δεν έπαίζε να κατάφερνα να το μοντάρω στο χέρι και επιπλέον παρά ήταν χωμάτινο για την χρήση που το ήθελα.
Ίσως με ένα adventurecross ΑΧ41 ή ένα Anakee wild να είσαι πιο ικανοποιημένος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πήρα ένα 150/70-18 και το έστειλα πίσω χωρίς να το βάλω. Ήταν τόσο σκληρό που παίζει να το έβαζες χωρίς σαμπρέλα και να στεκόταν μια χαρα. :roflmao:
Δεν έπαίζε να κατάφερνα να το μοντάρω στο χέρι και επιπλέον παρά ήταν χωμάτινο για την χρήση που το ήθελα.
Ίσως με ένα adventurecross ΑΧ41 ή ένα Anakee wild να είσαι πιο ικανοποιημένος.
Τα wild κάνουν σίγουρα καλή δουλειά
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τα STR θα τα κρατήσω και θα τα ξαναβάλω οταν θα πάω ασφάλτινες βόλτες που έχω κανονίσει. Δεν έχω την απαίτηση από ένα τέτοιο σετ να ταξιδεύει καλα στην άσφαλτο. Λογικό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ πήρα ένα 150/70-18 και το έστειλα πίσω χωρίς να το βάλω. Ήταν τόσο σκληρό που παίζει να το έβαζες χωρίς σαμπρέλα και να στεκόταν μια χαρα. :roflmao:
Δεν έπαίζε να κατάφερνα να το μοντάρω στο χέρι και επιπλέον παρά ήταν χωμάτινο για την χρήση που το ήθελα.
Ίσως με ένα adventurecross ΑΧ41 ή ένα Anakee wild να είσαι πιο ικανοποιημένος.
Εννοεις το D908? Αν ισχυει, σημαινει οτι καρφι στο λαστιχο σημαινει τελος της βολτας/μερας.

Εχω ακουσει παντως οτι και τα Anakee Wild ειναι σκληρα και δυσκολα στο βγαλε-βαλε, αν και δεν εχω δει γραμμενο κατι συγκεκριμενο καπου. Σε αντιθεση, το πισω Rally STR με το οποιο ερχεται το μηχανακι ειναι μεν σκληρουτσικο, αλλα γινεται η δουλεια με προσπαθεια στην ακρη του δρομου (τοχω κανει στο CRF1000).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εννοεις το D908? Αν ισχυει, σημαινει οτι καρφι στο λαστιχο σημαινει τελος της βολτας/μερας.

Εχω ακουσει παντως οτι και τα Anakee Wild ειναι σκληρα και δυσκολα στο βγαλε-βαλε, αν και δεν εχω δει κατι συγκεκριμενο καπου. Σε αντιθεση, το πισω Rally STR με το οποιο ερχεται το μηχανακι ειναι μεν σκληρουτσικο, αλλα γινεται η δουλεια με προσπαθεια στην ακρη του δρομου (τοχω κανει στο CRF1000).
Βεβαια το str δεν φαίνεται ικανό για το λασπωμενο καντηλι
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εννοεις το D908? Αν ισχυει, σημαινει οτι καρφι στο λαστιχο σημαινει τελος της βολτας/μερας.

Εχω ακουσει παντως οτι και τα Anakee Wild ειναι σκληρα και δυσκολα στο βγαλε-βαλε, αν και δεν εχω δει γραμμενο κατι συγκεκριμενο καπου. Σε αντιθεση, το πισω Rally STR με το οποιο ερχεται το μηχανακι ειναι μεν σκληρουτσικο, αλλα γινεται η δουλεια με προσπαθεια στην ακρη του δρομου (τοχω κανει στο CRF1000).
Ναι για το D908.
Νομίζω όμως ότι είναι τόσο σκληρό ώστε να σιγά σιγά να πας να βρείς βουλκανιζατέρ και χωρίς να χρειάζεσαι rimlock :roflmao:
Πέρα από την πλάκα αφού δεν το δοκίμασα δεν ξέρω αν ισχύει. όπως το έιδα και το πίεσα μου φάνηκε υπερβολικά σκληρό και έχοντας ήδη κακή εμπειρία είπα εξαρχής όχι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λασπωμένο καντήλι βγαίνει μόνο με εικόνα και καντήλι αναμμένο
Βγαίνει με σωστό λάστιχο και βοηθεια
Φέτος δεν θα χρειαστούν βοήθεια τα μεγάλα on off.. Θα περάσουν αέρα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τα Michelin Tracker τα εχει φορέσει κάνεις, να πει εντυπώσεις, είναι και σε καλή τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom