Yamaha T7 Tenere

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Γιατί να μην προτιμήσω το παρακάτω, έναντι του Τ700? Τα ίδια λεφτά πρέπει να δωσω.
(είναι και τιούμπλες ήρεμα ρωτάω)



Γιατι τις περασμενες μερες με καταιγιδες , δεν φοβήθηκα ποτέ..
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Από περιέργεια, τι ήταν αυτό σου απέτρεψε τον φόβο στην συγκεκριμένη μηχανή ;
Τα ηλεκτρονικά Παναγιώτη.
Απ τους πιο σημαντικους παραγοντες στην συγκριση των 2.
Αν οχι ο σημαντικότερος.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα ηλεκτρονικά Παναγιώτη.
Απ τους πιο σημαντικους παραγοντες στην συγκριση των 2.
Αν οχι ο σημαντικότερος.
Χάρη 1190R δεν έχεις;
Άλλαξες μηχανάκι;
Έχω χάσει επεισόδια;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι.
Αυτο δεν συνέκρινες με το Τ7?
Ναι σωστα.
Απλά δεν κατάλαβα με ποιο μηχανάκι δεν φοβήθηκες.
Εννοεις για το traction control κτλ?
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ναι σωστα.
Απλά δεν κατάλαβα με ποιο μηχανάκι δεν φοβήθηκες.
Εννοεις για το traction control κτλ?
Σωστά Γιάννη.
Θα τα ξέρεις κι εσυ άλλωστε απ το Yamaha.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι σωστα.
Απλά δεν κατάλαβα με ποιο μηχανάκι δεν φοβήθηκες.
Εννοεις για το traction control κτλ?
Ομολογώ πως κι εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω, ούτε ποιο έχει τώρα ο Χάρης ούτε με ποιο ΔΕΝ φοβήθηκε.
Η δεν φοβήθηκε το Tenere 700 γιατί δεν είχε άγχος ότι θα σβήσει από ηλεκτρονικά ή...
... δεν φοβήθηκε με το 1190R γιατί με το Traction Control θα είχε μια επιπλέον βοήθεια στα γλυστρίματα των βροχών.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ομολογώ πως κι εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω, ούτε ποιο έχει τώρα ο Χάρης ούτε με ποιο ΔΕΝ φοβήθηκε.
Η δεν φοβήθηκε το Tenere 700 γιατί δεν είχε άγχος ότι θα σβήσει από ηλεκτρονικά ή...
... δεν φοβήθηκε με το 1190R γιατί με το Traction Control θα είχε μια επιπλέον βοήθεια στα γλυστρίματα των βροχών.
Και εγω ετσι ακριβως...
Λεω κανεις δεν λεει τιποτα, μαλλον ειμαι ο μονος που δεν καταλαβαινω τι λενε:p:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα ηλεκτρονικά (traction, stability, braking assist) σε ένα μηχανάκι 150 ίππων είναι όντως τεράστια ψυχολογική αβάντα. Όχι μόνο για το νερό αλλά και γιατί παρασύρει χαλικάκι και χώμα που κάνουν την ήδη κακή πρόσφυση χειρότερη και γιατί η ευστροφία των καινούριων μοτέρ είναι εκπληκτική.

Σε ένα μηχανάκι 60 ίππων που δεν έχει τρελή υπερστροφία είναι στα όρια του WTF. Το Τ700 στα δικά μου εντελώς άπειρα χέρια στο χώμα είχε τόσο πολύ ελεγχόμενο γλίστρημα που μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι "μπαντιλικώνει" χωρίς να το προσπαθώ και χωρίς να με τρομάξει, πράγμα το οποίο δεν έχω κάνει με κανένα άλλο μηχανάκι.

Εννοείται πως ότι έχεις καλό είναι, αλλά και η τιμή στα 10500 αντί για 16500 που είχε το 1190 αν θυμάμαι σωστά έχει λόγο για την διαφορά.

Για το ότι τα Ελληνικά 1190 πωλούνται 6 χρόνια μετά στο 80% της αξίας του καινούριου τότε... Αχ αυτή η αγορά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα ηλεκτρονικά (traction, stability, braking assist) σε ένα μηχανάκι 150 ίππων είναι όντως τεράστια ψυχολογική αβάντα. Όχι μόνο για το νερό αλλά και γιατί παρασύρει χαλικάκι και χώμα που κάνουν την ήδη κακή πρόσφυση χειρότερη και γιατί η ευστροφία των καινούριων μοτέρ είναι εκπληκτική.

Σε ένα μηχανάκι 60 ίππων που δεν έχει τρελή υπερστροφία είναι στα όρια του WTF. Το Τ700 στα δικά μου εντελώς άπειρα χέρια στο χώμα είχε τόσο πολύ ελεγχόμενο γλίστρημα που μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι "μπαντιλικώνει" χωρίς να το προσπαθώ και χωρίς να με τρομάξει, πράγμα το οποίο δεν έχω κάνει με κανένα άλλο μηχανάκι.

Εννοείται πως ότι έχεις καλό είναι, αλλά και η τιμή στα 10500 αντί για 16500 που είχε το 1190 αν θυμάμαι σωστά έχει λόγο για την διαφορά.

Για το ότι τα Ελληνικά 1190 πωλούνται 6 χρόνια μετά στο 80% της αξίας του καινούριου τότε... Αχ αυτή η αγορά.
Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμα
Εχθές το θεριο 690 με τρακτιον έβγαινε παντού και το Τ700 χόρευε σαν την σακιρα.
Και τα 2 είχαν κακά λαστιχα
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθούν... Και δεν είναι άχρηστα σε καμμια περιπτωση
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σωστά Γιάννη.
Θα τα ξέρεις κι εσυ άλλωστε απ το Yamaha.
Ναι φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο.
Δεν ειναι λίγες η φορές που έχω κινδυνέψει να ξαπλώσω με το 990 απλά επειδή έχει χάσει πρόσφυση ο τροχος απρόσμενα και νευρικά σε νερα, πετρελαια κτλ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εννοείται πως ότι έχεις καλό είναι, αλλά και η τιμή στα 10500 αντί για 16500 που είχε το 1190 αν θυμάμαι σωστά έχει λόγο για την διαφορά.

Για το ότι τα Ελληνικά 1190 πωλούνται 6 χρόνια μετά στο 80% της αξίας του καινούριου τότε... Αχ αυτή η αγορά.
Με αφορμή τις τελευταίες προτάσεις όπου αναφέρθηκες θέλω να συμπληρώσω μια σκέψη στο Γιάννη Aldebaran γιατί είναι κάτι που αν το έχω καταλάβει καλά είναι μια άδικη οικονομικά σύγκριση. Εννοεί -προφανώς- ότι με τα 12 χιλιάρικα (πάνω-κάτω) που θα δώσω για να πάρω ένα καινούριο π.χ. Tenere 700 Rally, παίρνω και ένα μεταχειρισμένο 1190R.

Όμως οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται επί ίσοις όροις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμή καινούριου με μεταχειρισμένο, τουλάχιστον αν το ζητούμενο είναι το value for money. Αν βάλεις καινούριο με καινούριο υπάρχει μια ψαλίδα, αν βάλεις μεταχειρισμένο με μεταχειρισμένο διατηρείτε ομοίως αυτή η ψαλίδα. Φαντάσου τώρα να αναφερόμασταν σε συγκριτικό μεταξύ π.χ. μιας CRF1000L AS με ένα μεταχειρισμένο 1190R... ε, νομίζω πως δε πάει έτσι.

Αν έχω καταλάβει καλά το σκεπτικό του Γιάννη Aldebaran πάντα.

Αντιλαμβάνομαι βέβαια τη διάσταση της μορφής "έχω 12 χιλιάρικα, τι μπορώ να πάρω με αυτά;" όμως σε αυτό το σενάριο το ισόποσο καινούριο γνωρίζεις εκ του ασφαλούς ότι δε πρόκειται να δώσεις φράγκο, ενώ ακόμη και για ένα καλομεταχειρισμένο μπορείς να δώσεις ένα έξτρα πεντακοσάρικο με το καλημέρα και αυτό είναι το καλό σενάριο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμα
Εχθές το θεριο 690 με τρακτιον έβγαινε παντού και το Τ700 χόρευε σαν την σακιρα.
Και τα 2 είχαν κακά λαστιχα
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθούν... Και δεν είναι άχρηστα σε καμμια περιπτωση
Μη συγκρίσιμες μοτοσυκλέτες. Δεν είναι το traction control που έκανε τη διαφορά.
Βάλε το 690 δίπλα σε ένα 250cc 2T χωρίς traction control.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μη συγκρίσιμες μοτοσυκλέτες. Δεν είναι το traction control που έκανε τη διαφορά.
Βάλε το 690 δίπλα σε ένα 250cc 2T χωρίς traction control.
Δεν συγκρίνω... Ειπα ότι χωρίς το τραξιον θα είχε πρόβλημα, γιατί δεν είχε λαστιχο
Γενικα το τραξιον βοηθάει παντού, όπως το abs και όλες οι ηλεκτρονικές βοήθειες.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όμως οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται επί ίσοις όροις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμή καινούριου με μεταχειρισμένο, τουλάχιστον αν το ζητούμενο είναι το value for money. Αν βάλεις καινούριο με καινούριο υπάρχει μια ψαλίδα, αν βάλεις μεταχειρισμένο με μεταχειρισμένο διατηρείτε ομοίως αυτή η ψαλίδα. Φαντάσου τώρα να αναφερόμασταν σε συγκριτικό μεταξύ π.χ. μιας CRF1000L AS με ένα μεταχειρισμένο 1190R... ε, νομίζω πως δε πάει έτσι.

ακόμη και για ένα καλομεταχειρισμένο μπορείς να δώσεις ένα έξτρα πεντακοσάρικο με το καλημέρα και αυτό είναι το καλό σενάριο
Βασικά έτσι πάει, έχω Χ χρήματα και τι είναι το "καλύτερο/καλλίτερο" που παίρνω με τα λεφτά μου. Καινούριο, μεταχειρισμένο, δεν ενδιαφέρει πολύ, υπάρχει μία χρήση και ένα ποσό χρημάτων, οτιδήποτε ταιριάξει πιο σωστά θα πάρει την θέση του στο γκαράζ. Προσωπικά βάζω δεύτερο φίλτρο στο αν "αξίζει" το Χ ποσόν το μεταχειρισμένο, τα εισαγωγικά γιατί είναι εντελώς υποκειμενικό το φίλτρο διαλογής.


Δεν αντιλέγει κανείς για το τράξιον gsmaniac ότι είναι χρήσιμο. Συνολικά, ανάμεσα σε μηχανάκι 6ετίας ως 8ετίας με 65000 χιλιόμετρα και άγνωστους ιδιοκτήτες και συντήρηση, μηχανάκι που είναι ιδιαίτερο στην συντήρησή του και ένα εντελώς κούτα και φτιαγμένο στα κιλά μου με τα έξτρα που θέλω στα ίδια χρήματα, η ζυγαριά δεν πάει στο μεταχειρισμένο και για τον λόγο που γράφει ο STF.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχθες χαζευα το Τ700, που οσο περναει ο καιρος μου αρεσει και περισσοτερο και ειδα οτι δεν εχει τρομπα συμπλεκτη, αλλα συρματοσχοινο.
Για καποιον που κανει χωμα αυτο ειναι καλο και δεν μπορει να κατηγορησει κανεις την γιαμαχα για αυτη την επιλογη
Τα ηλεκτρονικα ομως ειναι θεμα ασφαλειας και οχι ανεσης

Αυτο ειναι που συζηταμε βασικα και για μενα το γιατι να παρεις το ενα μηχανακι και οχι το αλλο, ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη και χρηση που κανει ο καθενας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προφανώς και ναι, αλλά αν δεν θες να το συζητήσεις δεν το γράφεις καν δημόσια :p

Το υπόλοιπο δεν θες να το καταλάβεις και είναι επίσης ΟΚ αυτό. Τουλάχιστον με τον Στέφανο καταλάβαμε και συμφωνούμε :p
 
Top Bottom