jocker-t
#Ντανταντιρλάνταντα
Γιατι τις περασμενες μερες με καταιγιδες , δεν φοβήθηκα ποτέ..Γιατί να μην προτιμήσω το παρακάτω, έναντι του Τ700? Τα ίδια λεφτά πρέπει να δωσω.
(είναι και τιούμπλες ήρεμα ρωτάω)
Γιατι τις περασμενες μερες με καταιγιδες , δεν φοβήθηκα ποτέ..Γιατί να μην προτιμήσω το παρακάτω, έναντι του Τ700? Τα ίδια λεφτά πρέπει να δωσω.
(είναι και τιούμπλες ήρεμα ρωτάω)
Από περιέργεια, τι ήταν αυτό σου απέτρεψε τον φόβο στην συγκεκριμένη μηχανή ;Γιατι τις περασμενες μερες με καταιγιδες , δεν φοβήθηκα ποτέ..
Τα ηλεκτρονικά Παναγιώτη.Από περιέργεια, τι ήταν αυτό σου απέτρεψε τον φόβο στην συγκεκριμένη μηχανή ;
κατανοητό, ευχαριστώΤα ηλεκτρονικά Παναγιώτη.
Απ τους πιο σημαντικους παραγοντες στην συγκριση των 2.
Αν οχι ο σημαντικότερος.
Χάρη 1190R δεν έχεις;Τα ηλεκτρονικά Παναγιώτη.
Απ τους πιο σημαντικους παραγοντες στην συγκριση των 2.
Αν οχι ο σημαντικότερος.
Ναι.Χάρη 1190R δεν έχεις;
Άλλαξες μηχανάκι;
Έχω χάσει επεισόδια;
Ναι σωστα.Ναι.
Αυτο δεν συνέκρινες με το Τ7?
Σωστά Γιάννη.Ναι σωστα.
Απλά δεν κατάλαβα με ποιο μηχανάκι δεν φοβήθηκες.
Εννοεις για το traction control κτλ?
Ομολογώ πως κι εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω, ούτε ποιο έχει τώρα ο Χάρης ούτε με ποιο ΔΕΝ φοβήθηκε.Ναι σωστα.
Απλά δεν κατάλαβα με ποιο μηχανάκι δεν φοβήθηκες.
Εννοεις για το traction control κτλ?
Και εγω ετσι ακριβως...Ομολογώ πως κι εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω, ούτε ποιο έχει τώρα ο Χάρης ούτε με ποιο ΔΕΝ φοβήθηκε.
Η δεν φοβήθηκε το Tenere 700 γιατί δεν είχε άγχος ότι θα σβήσει από ηλεκτρονικά ή...
... δεν φοβήθηκε με το 1190R γιατί με το Traction Control θα είχε μια επιπλέον βοήθεια στα γλυστρίματα των βροχών.
Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμαΤα ηλεκτρονικά (traction, stability, braking assist) σε ένα μηχανάκι 150 ίππων είναι όντως τεράστια ψυχολογική αβάντα. Όχι μόνο για το νερό αλλά και γιατί παρασύρει χαλικάκι και χώμα που κάνουν την ήδη κακή πρόσφυση χειρότερη και γιατί η ευστροφία των καινούριων μοτέρ είναι εκπληκτική.
Σε ένα μηχανάκι 60 ίππων που δεν έχει τρελή υπερστροφία είναι στα όρια του WTF. Το Τ700 στα δικά μου εντελώς άπειρα χέρια στο χώμα είχε τόσο πολύ ελεγχόμενο γλίστρημα που μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι "μπαντιλικώνει" χωρίς να το προσπαθώ και χωρίς να με τρομάξει, πράγμα το οποίο δεν έχω κάνει με κανένα άλλο μηχανάκι.
Εννοείται πως ότι έχεις καλό είναι, αλλά και η τιμή στα 10500 αντί για 16500 που είχε το 1190 αν θυμάμαι σωστά έχει λόγο για την διαφορά.
Για το ότι τα Ελληνικά 1190 πωλούνται 6 χρόνια μετά στο 80% της αξίας του καινούριου τότε... Αχ αυτή η αγορά.
Ναι φίλε, έχεις απόλυτο δίκιο.Σωστά Γιάννη.
Θα τα ξέρεις κι εσυ άλλωστε απ το Yamaha.
Με αφορμή τις τελευταίες προτάσεις όπου αναφέρθηκες θέλω να συμπληρώσω μια σκέψη στο Γιάννη Aldebaran γιατί είναι κάτι που αν το έχω καταλάβει καλά είναι μια άδικη οικονομικά σύγκριση. Εννοεί -προφανώς- ότι με τα 12 χιλιάρικα (πάνω-κάτω) που θα δώσω για να πάρω ένα καινούριο π.χ. Tenere 700 Rally, παίρνω και ένα μεταχειρισμένο 1190R.Εννοείται πως ότι έχεις καλό είναι, αλλά και η τιμή στα 10500 αντί για 16500 που είχε το 1190 αν θυμάμαι σωστά έχει λόγο για την διαφορά.
Για το ότι τα Ελληνικά 1190 πωλούνται 6 χρόνια μετά στο 80% της αξίας του καινούριου τότε... Αχ αυτή η αγορά.
Μη συγκρίσιμες μοτοσυκλέτες. Δεν είναι το traction control που έκανε τη διαφορά.Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμα
Εχθές το θεριο 690 με τρακτιον έβγαινε παντού και το Τ700 χόρευε σαν την σακιρα.
Και τα 2 είχαν κακά λαστιχα
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθούν... Και δεν είναι άχρηστα σε καμμια περιπτωση
Δεν συγκρίνω... Ειπα ότι χωρίς το τραξιον θα είχε πρόβλημα, γιατί δεν είχε λαστιχοΜη συγκρίσιμες μοτοσυκλέτες. Δεν είναι το traction control που έκανε τη διαφορά.
Βάλε το 690 δίπλα σε ένα 250cc 2T χωρίς traction control.
Βασικά έτσι πάει, έχω Χ χρήματα και τι είναι το "καλύτερο/καλλίτερο" που παίρνω με τα λεφτά μου. Καινούριο, μεταχειρισμένο, δεν ενδιαφέρει πολύ, υπάρχει μία χρήση και ένα ποσό χρημάτων, οτιδήποτε ταιριάξει πιο σωστά θα πάρει την θέση του στο γκαράζ. Προσωπικά βάζω δεύτερο φίλτρο στο αν "αξίζει" το Χ ποσόν το μεταχειρισμένο, τα εισαγωγικά γιατί είναι εντελώς υποκειμενικό το φίλτρο διαλογής.Όμως οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται επί ίσοις όροις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμή καινούριου με μεταχειρισμένο, τουλάχιστον αν το ζητούμενο είναι το value for money. Αν βάλεις καινούριο με καινούριο υπάρχει μια ψαλίδα, αν βάλεις μεταχειρισμένο με μεταχειρισμένο διατηρείτε ομοίως αυτή η ψαλίδα. Φαντάσου τώρα να αναφερόμασταν σε συγκριτικό μεταξύ π.χ. μιας CRF1000L AS με ένα μεταχειρισμένο 1190R... ε, νομίζω πως δε πάει έτσι.
ακόμη και για ένα καλομεταχειρισμένο μπορείς να δώσεις ένα έξτρα πεντακοσάρικο με το καλημέρα και αυτό είναι το καλό σενάριο