Στέφανε θα διαφωνήσω κάθετα με την τοποθέτησή σου και θα στο αναλύσω στις παρακάτω γραμμές.
Αυτή τη στιγμή, μπορείς να εισάγεις από Αγγλία ένα 1190R, μοντ’ 15, ξεκινώντας από σχεδόν 6,000 λίρες, επί 1,18 = 7080 ευρώ + σχεδόν 2,300 μεταφορικά + εκτελωνισμός και διαικπεραίωση, φτανοντας τελική τιμή σχεδόν 9,400 ευρώ, στην πόρτα σου.
Ένα καινούργιο Τ700 πόσο έχει? 10500? Το Ραλλυ, πόσο? 12500?
Μιλάμε για μία μοτοσυκλέτα κατα την οποία:
- έχουν λυθεί όλες οι παιδικές ασθένειες , κατά 99% θα έχουν περαστεί όλες οι ανακλήσεις και θα έχουν γίνει όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, γιατί μιλάμε για Αγγλία. (ο Γιάννης amyroukai γνωρίζει πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω).
- είναι γεμάτη περιφεριακά από το πάνω ράφι ήδη από το εργοστάσιο, ενδεχομένως στα έξτρα να συμπεριλαμβάνεται after market εξάτμιση ή πλαινές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας.
- Ο κινητήρας είναι σχεδόν ο πλέον ιδανικός να σου προσφέρει οδηγηκή απόλαυση, οδηγώντας σε άσφαλτο ή χώμα(αναλόγως τις ικανότητες του οδηγού). Εδώ να προσθέσω ότι ακούω μερικούς αδαής (είμαι πολύ επιεικής στον χαρακτηρισμό) να λένε «που θα πας με 150 άλογα στο χώμα ρε φίλε?!, χαχαχα» χωρίς να γνωρίζουν ότι η μοτοσυκλέτα έχει 3 χαρτογραφήσεις, εκ των οποίων η μία είναι ιδανική για χωμάτινη οδήγηση ρίχνοντας την ιπποδύναμη στους 90 ονομαστικούς ίππους (80 πραγματικούς) και ρυθμίζοντας την απόκριση στο γκάζι, μαζί με άλλα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία απενεργοποιούνται κατά το δοκούν.
- Στην άσφαλτο δε, είναι ικανό να σταθεί δίπλα σε supersport, πάντα βέβαια στα ανάλογα χέρια.
- Έχει εκπληκτική εμφάνιση σαν μοτοσυκλέτα, και όσο λασπώνεται ομορφαίνει ακόμα περισσότερο.
- Με το ίδιο μηχανάκι, μπορείς να φύγεις για διήμερη χωμάτινη και με το που γυρίσεις να το κάνεις ένα μπάνιο, να κάνεις και εσύ ένα μπάνιο, να του κουμπώσεις τις πλαινές και ένα σάκο και ξεκινήσεις δικάβαλος για το Βόρειο Ακρωτήρι.
- Η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, σε συνθήκες ταξιδίου κυμαίνεται κοντά στα 6 λίτρα σε μουαγιέν περι τα 150 χ.α.ω το οποιο για μοτοσυκλέτα 1200 κυβικών είναι εξαιρετική.
- Είναι έτοιμο για χωμάτινη οδήγηση χωρίς να χρειάζεται κάποιο έξτρα όπου θα σε βάλει σε έξοδα.
- Είναι πολύ καλά ζυγισμένη για το βάρος της.
Και ναι, πλέκω το εγκώμιο της μοτοσυκλέτας αυτής γιατί προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο πραγματικό on off που κυκλοφορεί στην αγορά σήμερα, δίνοντας σου τη δυνατότητα να τα κάνει όλα, καλά. Όχι μέτρια, σαν το Τ700. Καλά, έως πολύ καλά.
Το Τ700 είναι καλή μοτοσυκλέτα και μου αρέσει πραγματικά που οι κάτοχοί του το γουστάρουν και το χρησιμοποιούν όπως πρέπει.
Όμως, δεν είναι το Αγιο Δισκοπότηρο όπως το παρουσιάζουν ορισμένοι.
Είναι απλά ένα Βεστρομ του χώματος (συγνώμη).
Στο ερώτημα λοιπόν αν θα επιλέξω ένα επιλεγμένο μεταχειρισμένο 1190R έναντι ενός καινούργιου Τ700, τότε θα επιλέξω το πρώτο, γλιτώνοντας και 2000 ευρώ τα οποία θα τα κάνω βενζίνες και απόλαυση.
Υπάρχει η πεποίθηση ότι ένα καινούργιο όχημα είναι προτιμότερο από ένα μεταχειρισμένο, την οποία τη θεωρώ λανθασμένη . Ένα επιλεγμένο (το τονίζω) μεταχειρισμένο μπορεί να σου δώσει αρκετά πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο να ειναι ότι ο προηγούμενος έχει λύσει όλα τα θέματα που το απασχολουν, ενδεχομένως να έχει και κάποια έξτρα και επίσης δε θα φοβηθείς να το βάλεις στο χώμα και να του πιεις το αίμα όπως του αρμόζει, κάτι το οποίο θα σε απασχολήσει σε ένα καινούργιο γιατί όπως ξέρεις η πτώση είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο αν τελικά δε σε καλύψει, να χρειαστεί να το βάλεις αγγελία χάνοντας τουλάχιστον 25% της αξίας του (ο
al800 ξέρει). Σε ένα μεταχειρισμένο δεν το έχεις αυτό το μειονέκτημα. Μή σου πω ότι μπορεις και να βγάλεις και κέρδος εάν το μεταχειρισμένο είναι εισαγωγή με τον τρόπο που ανέφερα παραπάνω.
Οπότε εάν πιάσουμε και το οικονομικό παράγοντα, υπό προυποθέσεις συμφέρει το μεταχειρισμένο, και στην περίπτωση του 1190R έχεις μια καθολικά καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς.
Η ζέστη στην πόλη είναι ένα θέμα, αν φοράς βερμουδα χαβανέζικη και παντόφλα 1-4 διχάλα.
Αλλά όποιος σκέφτεται έτσι, δυστηχώς κοιτάζει το δέντρο και χάνει το δάσος.