Yamaha T7 Tenere

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εχθες χαζευα το Τ700, που οσο περναει ο καιρος μου αρεσει και περισσοτερο και ειδα οτι δεν εχει τρομπα συμπλεκτη, αλλα συρματοσχοινο.
Για καποιον που κανει χωμα αυτο ειναι καλο και δεν μπορει να κατηγορησει κανεις την γιαμαχα για αυτη την επιλογη
Τα ηλεκτρονικα ομως ειναι θεμα ασφαλειας και οχι ανεσης

Αυτο ειναι που συζηταμε βασικα και για μενα το γιατι να παρεις το ενα μηχανακι και οχι το αλλο, ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη και χρηση που κανει ο καθενας
Πάρε τενερε και δώσε το bmw άμεσα !!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το traction control χρειαζεται και δινει αλλη εμπιστοσυνη στον αναβατη σε γλυστερα τεραιν, σε ασφαλτο ή χωμα. Ειναι κριμα κατα τη γνωμη μου που το παρελειψε η Yamaha στο Τ700, θα μπορουσε να βαλει ενα σχετικα απλο TC, πχ τριων θεσεων και απενεργοποιησης σαν αυτο των πρωτων Africa.

Το οτι δεν εχει αποθαρυνει καποιους πιθανους αγοραστες, ξερω δυο που τοχουν βγαλει απο τη λιστα τους γι'αυτο το λογο. Αλλα νομιζω οτι στην επομενη εκδοση το Τ700 θα τοχει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην επόμενη έκδοση θα έχει και παραπάνω λεφτά. Πιθανώς και λίγα παραπάνω κιλά.

Και εδώ είναι να γελάσεις με την παράνοια του κοινού: Επί χρόνια ζητάνε ένα μηχανάκι που να ΜΗΝ έχει ηλεκτρονικά που "χαλάνε και σου καταστρέφουν το RTW ταξίδι σου" ως τα στάρμπαξ, που να είναι οικονομικά προσιτό και τελικά όταν βγαίνει και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το περιέγραφαν στα φόρα τόσα χρόνια ακούμε "ααααα δεν έχει τα ηλεκτρονικά του 790 όμως".
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το traction control χρειαζεται και δινει αλλη εμπιστοσυνη στον αναβατη σε γλυστερα τεραιν, σε ασφαλτο ή χωμα. Ειναι κριμα κατα τη γνωμη μου που το παρελειψε η Yamaha στο Τ700, θα μπορουσε να βαλει ενα σχετικα απλο TC, πχ τριων θεσεων και απενεργοποιησης σαν αυτο των πρωτων Africa.

Το οτι δεν εχει αποθαρυνει καποιους πιθανους αγοραστες, ξερω δυο που τοχουν βγαλει απο τη λιστα τους γι'αυτο το λογο. Αλλα νομιζω οτι στην επομενη εκδοση το Τ700 θα τοχει.
Όσο "απλό" και να ειναι ενα TC θελει 5-6 εξτρα σενσορες, αντίστοιχες καλωδιωσεις και RnD για να δουλεψουν όλα αυτα αποδοτικά. Και 1k σε λεφτα επιπλέον.
Αποψη μου ειναι οτι το cp2 δεν ειναι αγωνιστικο μοτερ και το τενερε δεν βγηκε για καγκουρό. Οπότε και χωρίς tc ειναι μια χαρα. Στις 2 με 5κ στροφές βγάζει 30 με 40 αλογα και στις στροφές αυτές είναι που θα δουλέψει ο μεσος αναβατης για γυρω γυρω, για καθε μερα, για κανα χωματόδρομο. Ο τροπος που στροφάρει επίσης δεν τρομάζει. Εβγαλα χειμώνα με τα στοκ λαστιχα και δεν αισθάνθηκα ανασφάλεια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με αφορμή τις τελευταίες προτάσεις όπου αναφέρθηκες θέλω να συμπληρώσω μια σκέψη στο Γιάννη Aldebaran γιατί είναι κάτι που αν το έχω καταλάβει καλά είναι μια άδικη οικονομικά σύγκριση. Εννοεί -προφανώς- ότι με τα 12 χιλιάρικα (πάνω-κάτω) που θα δώσω για να πάρω ένα καινούριο π.χ. Tenere 700 Rally, παίρνω και ένα μεταχειρισμένο 1190R.

Όμως οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται επί ίσοις όροις. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τιμή καινούριου με μεταχειρισμένο, τουλάχιστον αν το ζητούμενο είναι το value for money. Αν βάλεις καινούριο με καινούριο υπάρχει μια ψαλίδα, αν βάλεις μεταχειρισμένο με μεταχειρισμένο διατηρείτε ομοίως αυτή η ψαλίδα. Φαντάσου τώρα να αναφερόμασταν σε συγκριτικό μεταξύ π.χ. μιας CRF1000L AS με ένα μεταχειρισμένο 1190R... ε, νομίζω πως δε πάει έτσι.

Αν έχω καταλάβει καλά το σκεπτικό του Γιάννη Aldebaran πάντα.

Αντιλαμβάνομαι βέβαια τη διάσταση της μορφής "έχω 12 χιλιάρικα, τι μπορώ να πάρω με αυτά;" όμως σε αυτό το σενάριο το ισόποσο καινούριο γνωρίζεις εκ του ασφαλούς ότι δε πρόκειται να δώσεις φράγκο, ενώ ακόμη και για ένα καλομεταχειρισμένο μπορείς να δώσεις ένα έξτρα πεντακοσάρικο με το καλημέρα και αυτό είναι το καλό σενάριο.
Στέφανε θα διαφωνήσω κάθετα με την τοποθέτησή σου και θα στο αναλύσω στις παρακάτω γραμμές.

Αυτή τη στιγμή, μπορείς να εισάγεις από Αγγλία ένα 1190R, μοντ’ 15, ξεκινώντας από σχεδόν 6,000 λίρες, επί 1,18 = 7080 ευρώ + σχεδόν 2,300 μεταφορικά + εκτελωνισμός και διαικπεραίωση, φτανοντας τελική τιμή σχεδόν 9,400 ευρώ, στην πόρτα σου.

Ένα καινούργιο Τ700 πόσο έχει? 10500? Το Ραλλυ, πόσο? 12500?


Μιλάμε για μία μοτοσυκλέτα κατα την οποία:

  • έχουν λυθεί όλες οι παιδικές ασθένειες , κατά 99% θα έχουν περαστεί όλες οι ανακλήσεις και θα έχουν γίνει όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, γιατί μιλάμε για Αγγλία. (ο Γιάννης amyroukai γνωρίζει πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω).
  • είναι γεμάτη περιφεριακά από το πάνω ράφι ήδη από το εργοστάσιο, ενδεχομένως στα έξτρα να συμπεριλαμβάνεται after market εξάτμιση ή πλαινές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας.
  • Ο κινητήρας είναι σχεδόν ο πλέον ιδανικός να σου προσφέρει οδηγηκή απόλαυση, οδηγώντας σε άσφαλτο ή χώμα(αναλόγως τις ικανότητες του οδηγού). Εδώ να προσθέσω ότι ακούω μερικούς αδαής (είμαι πολύ επιεικής στον χαρακτηρισμό) να λένε «που θα πας με 150 άλογα στο χώμα ρε φίλε?!, χαχαχα» χωρίς να γνωρίζουν ότι η μοτοσυκλέτα έχει 3 χαρτογραφήσεις, εκ των οποίων η μία είναι ιδανική για χωμάτινη οδήγηση ρίχνοντας την ιπποδύναμη στους 90 ονομαστικούς ίππους (80 πραγματικούς) και ρυθμίζοντας την απόκριση στο γκάζι, μαζί με άλλα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία απενεργοποιούνται κατά το δοκούν.
  • Στην άσφαλτο δε, είναι ικανό να σταθεί δίπλα σε supersport, πάντα βέβαια στα ανάλογα χέρια.
  • Έχει εκπληκτική εμφάνιση σαν μοτοσυκλέτα, και όσο λασπώνεται ομορφαίνει ακόμα περισσότερο.
  • Με το ίδιο μηχανάκι, μπορείς να φύγεις για διήμερη χωμάτινη και με το που γυρίσεις να το κάνεις ένα μπάνιο, να κάνεις και εσύ ένα μπάνιο, να του κουμπώσεις τις πλαινές και ένα σάκο και ξεκινήσεις δικάβαλος για το Βόρειο Ακρωτήρι.
  • Η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, σε συνθήκες ταξιδίου κυμαίνεται κοντά στα 6 λίτρα σε μουαγιέν περι τα 150 χ.α.ω το οποιο για μοτοσυκλέτα 1200 κυβικών είναι εξαιρετική.
  • Είναι έτοιμο για χωμάτινη οδήγηση χωρίς να χρειάζεται κάποιο έξτρα όπου θα σε βάλει σε έξοδα.
  • Είναι πολύ καλά ζυγισμένη για το βάρος της.
Και ναι, πλέκω το εγκώμιο της μοτοσυκλέτας αυτής γιατί προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο πραγματικό on off που κυκλοφορεί στην αγορά σήμερα, δίνοντας σου τη δυνατότητα να τα κάνει όλα, καλά. Όχι μέτρια, σαν το Τ700. Καλά, έως πολύ καλά.

Το Τ700 είναι καλή μοτοσυκλέτα και μου αρέσει πραγματικά που οι κάτοχοί του το γουστάρουν και το χρησιμοποιούν όπως πρέπει.

Όμως, δεν είναι το Αγιο Δισκοπότηρο όπως το παρουσιάζουν ορισμένοι.
Είναι απλά ένα Βεστρομ του χώματος (συγνώμη).


Στο ερώτημα λοιπόν αν θα επιλέξω ένα επιλεγμένο μεταχειρισμένο 1190R έναντι ενός καινούργιου Τ700, τότε θα επιλέξω το πρώτο, γλιτώνοντας και 2000 ευρώ τα οποία θα τα κάνω βενζίνες και απόλαυση.

Υπάρχει η πεποίθηση ότι ένα καινούργιο όχημα είναι προτιμότερο από ένα μεταχειρισμένο, την οποία τη θεωρώ λανθασμένη . Ένα επιλεγμένο (το τονίζω) μεταχειρισμένο μπορεί να σου δώσει αρκετά πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο να ειναι ότι ο προηγούμενος έχει λύσει όλα τα θέματα που το απασχολουν, ενδεχομένως να έχει και κάποια έξτρα και επίσης δε θα φοβηθείς να το βάλεις στο χώμα και να του πιεις το αίμα όπως του αρμόζει, κάτι το οποίο θα σε απασχολήσει σε ένα καινούργιο γιατί όπως ξέρεις η πτώση είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο αν τελικά δε σε καλύψει, να χρειαστεί να το βάλεις αγγελία χάνοντας τουλάχιστον 25% της αξίας του (ο al800 ξέρει). Σε ένα μεταχειρισμένο δεν το έχεις αυτό το μειονέκτημα. Μή σου πω ότι μπορεις και να βγάλεις και κέρδος εάν το μεταχειρισμένο είναι εισαγωγή με τον τρόπο που ανέφερα παραπάνω.

Οπότε εάν πιάσουμε και το οικονομικό παράγοντα, υπό προυποθέσεις συμφέρει το μεταχειρισμένο, και στην περίπτωση του 1190R έχεις μια καθολικά καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς.

Η ζέστη στην πόλη είναι ένα θέμα, αν φοράς βερμουδα χαβανέζικη και παντόφλα 1-4 διχάλα.
Αλλά όποιος σκέφτεται έτσι, δυστηχώς κοιτάζει το δέντρο και χάνει το δάσος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το Tenere 700 -ευτυχώς- κατασκευάστηκε και παραδόθηκε στο κοινό ΜΕ ΙΣΧΥΡΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΜΗ του κοινού. Μάλλον είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις μοτοσυκλέτας όπου η παρέμβαση του ειδικού κοινού ήταν ισχυρότερη του μάρκετινγκ. Και αν κρίνω από τις πωλήσεις στη χώρα μας είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις όπου από τις μοτοσυκλέτες που πωλούνται οι περισσότερες μπαίνουν χώμα. Αυτό δεν συνέβαινε ούτε με τα πρώτα 950 και 990, τα οποία περισσότερο μπήκαν χώμα ως πωλήσεις μεταχειρισμένων παρά ως αρχική αγορά με αυτό το σκοπό. Αυτό το καταθέτω σε επίπεδο εντύπωσης χωρίς να έχω κανένα στοιχείο.

Επίσης, προσωπικά δεν περιμένω να προστεθεί TC σε κανένα μοντέλο που θα αποτελεί face lift του προηγούμενου Tenere 700. Ίσως σε 5-6 χρόνια αν βγει μια εντελώς ανανεωμένη έκδοση που θα διαφοροποιείται εντελώς από την απερχόμενη όπως έγινε με το Tracer 900 και Tracer 9. Όσο δεν έχει TC θα παίζει το χαρτί της απλότητας έναντι του ανταγωνισμού και της καλής τιμής και της Ιαπωνικής καταβολής κτλ κτλ κτλ. Κατά τη γνώμη μου δεν συμφέρει τη Yamaha να μπαίνει σε απευθείας αντιπαραθέσεις με παρόμοια χαρακτηριστικά άλλων μοτοσυκλετών, καλύτερα να διαφοροποιείται έστω και αν αυτό φαίνεται σα να υπολείπεται.

Πολλοί λένε πως τα 10.500 του παρόντος και τα 10.000 του πρόσφατος παρελθόντος είναι πολλά λεφτά για μια μηχανή σαν το Tenere 700.
Συμφωνώ αλλά:
α) πρέπει να βλέπουμε πιο είναι το ανταγωνιστικό περιβάλλον και
β) πρέπει να ανατρέξουμε στα σχόλια που γράφαμε εδώ στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στον πλανήτη για να δούμε πως μια τιμή "γύρω" από τα 10 χιλιάρικα αποτελούσε ευχή.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ο γενικός δντης της Yamaha Europe έλεγε πως αυτό ήταν το στοίχημα από την αρχή, να κατασκευαστεί και να δοθεί σε αυτήν την τιμή.

Το ευτυχώς με bold στη πρώτη μου πρόταση το γράφω γιατί το κοινό ανάγκασε τη Yamaha να μπει στο τρυπάκι του ανταγωνισμού με το τότε 790 το οποίο με την αντικατάσταση του από το 890 και τον εκεί τιμοκατάλογο απλά έφυγε από τη συζήτηση (γιατί πλέον μιλάμε για μοτό premium κατηγορίας τιμοκαταλόγου). Επρόκειτο για εξαιρετικό timming για τις On/Off μοτοσυκλέτες.

Φυσικά και το 890 παραμένει μια σοβαρή πρόταση -για όποιον αντέχει η τσέπη του- αλλά όχι μόνο αυτό. Είδαμε πως και η Honda να προσαρμόσει το απλό CRF1100L ώστε να γίνει ακόμη πιο χωμάτινο και έδωσε πλέον μια ξεκάθαρη εναλλακτική ταξιδιωτική επιλογή με το AS. Παράλληλα είδαμε να γεννιούνται κι άλλες ωραίες προτάσεις στη κατηγορία όπως το ΚΤΜ 390 αλλά και το Tuareg 660 που έρχεται όπου να 'ναι. Το ακόμη πιο ωραίο είναι πως όλες αυτές οι μοτοσυκλέτες αν και παίζουν πάνω-κάτω στην ίδια κατηγορία προορισμού, έχουν τέτοιες διαφορές μεταξύ τους ώστε να εκπληρωθούν ποικίλες απαιτήσεις από τους υποψήφιους αγοραστές.

Όσοι θέλουν Tenere 700 με ηλεκτρονικά θα πρέπει να δουν σοβαρά το Tuareg 660. Όταν μιλάμε για funbikes τα ταμπού περί αξιοπιστίας πρέπει να μένουν πίσω. Αν κρίνω από τα Tuono και RS μάλλον θα φοράει ηλεκτρονικά ανώτερα όλου του ανταγωνισμού. Αν έρθει στα 12 χιλιάρικα (που το πιστεύω) θα είναι μια εξαιρετική πρόταση με όσα βλέπουμε γύρω μας.
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Αυτό που λες δεν ισχύει στο χωμα
Εχθές το θεριο 690 με τρακτιον έβγαινε παντού και το Τ700 χόρευε σαν την σακιρα.
Και τα 2 είχαν κακά λαστιχα
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθούν... Και δεν είναι άχρηστα σε καμμια περιπτωση
Από περιέργεια με τι λάστιχα ήταν τα δύο αυτά μηχανάκια;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα επιλεγμένο (το τονίζω) μεταχειρισμένο μπορεί να σου δώσει αρκετά πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο να ειναι ότι ο προηγούμενος έχει λύσει όλα τα θέματα που το απασχολουν, ενδεχομένως να έχει και κάποια έξτρα
Εδώ συμφωνούμε, όντως.

Και σε αυτήν την λογική προτίμησα το XR από Vstrom1000 ή TracerGT.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε θα διαφωνήσω κάθετα με την τοποθέτησή σου και θα στο αναλύσω στις παρακάτω γραμμές.

Αυτή τη στιγμή, μπορείς να εισάγεις από Αγγλία ένα 1190R, μοντ’ 15, ξεκινώντας από σχεδόν 6,000 λίρες, επί 1,18 = 7080 ευρώ + σχεδόν 2,300 μεταφορικά + εκτελωνισμός και διαικπεραίωση, φτανοντας τελική τιμή σχεδόν 9,400 ευρώ, στην πόρτα σου.

Ένα καινούργιο Τ700 πόσο έχει? 10500? Το Ραλλυ, πόσο? 12500?


Μιλάμε για μία μοτοσυκλέτα κατα την οποία:

  • έχουν λυθεί όλες οι παιδικές ασθένειες , κατά 99% θα έχουν περαστεί όλες οι ανακλήσεις και θα έχουν γίνει όλοι οι προβλεπόμενοι έλεγχοι, γιατί μιλάμε για Αγγλία. (ο Γιάννης amyroukai γνωρίζει πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω).
  • είναι γεμάτη περιφεριακά από το πάνω ράφι ήδη από το εργοστάσιο, ενδεχομένως στα έξτρα να συμπεριλαμβάνεται after market εξάτμιση ή πλαινές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας.
  • Ο κινητήρας είναι σχεδόν ο πλέον ιδανικός να σου προσφέρει οδηγηκή απόλαυση, οδηγώντας σε άσφαλτο ή χώμα(αναλόγως τις ικανότητες του οδηγού). Εδώ να προσθέσω ότι ακούω μερικούς αδαής (είμαι πολύ επιεικής στον χαρακτηρισμό) να λένε «που θα πας με 150 άλογα στο χώμα ρε φίλε?!, χαχαχα» χωρίς να γνωρίζουν ότι η μοτοσυκλέτα έχει 3 χαρτογραφήσεις, εκ των οποίων η μία είναι ιδανική για χωμάτινη οδήγηση ρίχνοντας την ιπποδύναμη στους 90 ονομαστικούς ίππους (80 πραγματικούς) και ρυθμίζοντας την απόκριση στο γκάζι, μαζί με άλλα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία απενεργοποιούνται κατά το δοκούν.
  • Στην άσφαλτο δε, είναι ικανό να σταθεί δίπλα σε supersport, πάντα βέβαια στα ανάλογα χέρια.
  • Έχει εκπληκτική εμφάνιση σαν μοτοσυκλέτα, και όσο λασπώνεται ομορφαίνει ακόμα περισσότερο.
  • Με το ίδιο μηχανάκι, μπορείς να φύγεις για διήμερη χωμάτινη και με το που γυρίσεις να το κάνεις ένα μπάνιο, να κάνεις και εσύ ένα μπάνιο, να του κουμπώσεις τις πλαινές και ένα σάκο και ξεκινήσεις δικάβαλος για το Βόρειο Ακρωτήρι.
  • Η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή, σε συνθήκες ταξιδίου κυμαίνεται κοντά στα 6 λίτρα σε μουαγιέν περι τα 150 χ.α.ω το οποιο για μοτοσυκλέτα 1200 κυβικών είναι εξαιρετική.
  • Είναι έτοιμο για χωμάτινη οδήγηση χωρίς να χρειάζεται κάποιο έξτρα όπου θα σε βάλει σε έξοδα.
  • Είναι πολύ καλά ζυγισμένη για το βάρος της.
Και ναι, πλέκω το εγκώμιο της μοτοσυκλέτας αυτής γιατί προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο πραγματικό on off που κυκλοφορεί στην αγορά σήμερα, δίνοντας σου τη δυνατότητα να τα κάνει όλα, καλά. Όχι μέτρια, σαν το Τ700. Καλά, έως πολύ καλά.

Το Τ700 είναι καλή μοτοσυκλέτα και μου αρέσει πραγματικά που οι κάτοχοί του το γουστάρουν και το χρησιμοποιούν όπως πρέπει.

Όμως, δεν είναι το Αγιο Δισκοπότηρο όπως το παρουσιάζουν ορισμένοι.
Είναι απλά ένα Βεστρομ του χώματος (συγνώμη).


Στο ερώτημα λοιπόν αν θα επιλέξω ένα επιλεγμένο μεταχειρισμένο 1190R έναντι ενός καινούργιου Τ700, τότε θα επιλέξω το πρώτο, γλιτώνοντας και 2000 ευρώ τα οποία θα τα κάνω βενζίνες και απόλαυση.

Υπάρχει η πεποίθηση ότι ένα καινούργιο όχημα είναι προτιμότερο από ένα μεταχειρισμένο, την οποία τη θεωρώ λανθασμένη . Ένα επιλεγμένο (το τονίζω) μεταχειρισμένο μπορεί να σου δώσει αρκετά πλεονεκτήματα, με το σημαντικότερο να ειναι ότι ο προηγούμενος έχει λύσει όλα τα θέματα που το απασχολουν, ενδεχομένως να έχει και κάποια έξτρα και επίσης δε θα φοβηθείς να το βάλεις στο χώμα και να του πιεις το αίμα όπως του αρμόζει, κάτι το οποίο θα σε απασχολήσει σε ένα καινούργιο γιατί όπως ξέρεις η πτώση είναι κάτι παραπάνω από σίγουρη. Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο αν τελικά δε σε καλύψει, να χρειαστεί να το βάλεις αγγελία χάνοντας τουλάχιστον 25% της αξίας του (ο al800 ξέρει). Σε ένα μεταχειρισμένο δεν το έχεις αυτό το μειονέκτημα. Μή σου πω ότι μπορεις και να βγάλεις και κέρδος εάν το μεταχειρισμένο είναι εισαγωγή με τον τρόπο που ανέφερα παραπάνω.

Οπότε εάν πιάσουμε και το οικονομικό παράγοντα, υπό προυποθέσεις συμφέρει το μεταχειρισμένο, και στην περίπτωση του 1190R έχεις μια καθολικά καλύτερη μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς.

Η ζέστη στην πόλη είναι ένα θέμα, αν φοράς βερμουδα χαβανέζικη και παντόφλα 1-4 διχάλα.
Αλλά όποιος σκέφτεται έτσι, δυστηχώς κοιτάζει το δέντρο και χάνει το δάσος.
Ένα μεταχειρισμένο Tenere 700 επταετίας από Αγγλία πόσο θα έχει; Όταν απαντηθεί αυτό τότε να μπούμε στη σύγκριση.
Γιατί να συγκρίνεις το βρετανικά αγορασμένο μεταχειρισμένο 1190R με καινούριο Tenere 700 αγορασμένο από Ελλάδα;

Το 1190 των 6.000 λιρών είναι σχεδόν σίγουρο πως θέλει το πεντακοσαρικάκι του με το καλημέρα γιατί γράφεις ότι ξεκινάνε από 6.000. Ε, αυτό των 6.000 δε θα είναι ίδιο με αυτό των 7.500 λιρών. Το ότι στην Αγγλία κυκλοφορούν καλές μηχανές σε καλές τιμές δε σημαίνει ότι κυκλοφορούν μόνο καλές μηχανές. Εν γένει μπορεί να είναι καλύτερη -και μεγαλύτερη- αγορά από την Ελλάδα αλλά κι εκεί μια προσοχή θα την θέλει.

Εγώ πάντως δε διαφωνώ κάθετα μαζί σου, τη προσωπική μου γνώμη καταθέτω η οποία ως τέτοια είναι αποτέλεσμα μιας φιλοσοφίας, όπως αυτή που κουβαλάει ο καθένας μας. Παράλληλα "ακούω" και τη γνώμη των άλλων, πάντα κάτι υπάρχει να μάθεις.
Για αυτούς που το Tenere 700 είναι άγιο δισκοπότηρο καλώς κάνουν και το βλέπουν έτσι. Προφανώς έχουν τους λόγους τους, στο κάτω-κάτω πρόκειται για το δικό τους δισκοπότηρο.

Γράφεις κάποια πράγματα τα οποία είναι αντικείμενο πρόκλησης προς απάντηση. Με τσίγκλισες αλλά προτιμώ να το κάνουμε σε καφεδο-συνάντηση.

Καλά κάνεις και θεωρείς το 1190R ως το καλύτερο πραγματικό On/off. Να μη ξεχνάς όμως ότι αυτό ισχύει πρωτίστως για σένα και μετά για όσους συμφωνούν με εσένα. Δεν ισχύει όμως για πολλούς άλλους. Αν ίσχυε -στη κατηγορία On/Off- θα βλέπαμε μόνο 1190R στους δρόμους.
Κακώς κάνεις και αναφέρεσαι στο Tenere 700 ως V-strom του χώματος. Λίγο με ενόχλησε η τοποθέτηση, είχε έναν τόνο υποτίμησης που με ένα σμπάρο "έπιανε" δυο τρυγόνια. Να μη ξεχνάς ότι και αυτό ισχύει για σένα και για κάποιους άλλους που συμφωνούν με εσένα. Δεν ισχύει όμως για πολλούς άλλους. όπως δείχνουν οι πωλήσεις. Εκτός αν το Tenere 700 το αγοράζουν μόνο αφελείς που νομίζουν ότι κάτι ξέρουν, σε αυτή τη περίπτωση θα υπάρχουν πολλοί από δαύτους.

Κάποιες φορές έχω την αίσθηση πως ενοχλεί ότι το Tenere 700 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα Ιαπωνικής εταιρείας που κλέβει πελάτες από το ειδικό κοινό της KTM. Μπορεί να κάνω και λάθος.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Όσο "απλό" και να ειναι ενα TC θελει 5-6 εξτρα σενσορες, αντίστοιχες καλωδιωσεις και RnD για να δουλεψουν όλα αυτα αποδοτικά. Και 1k σε λεφτα επιπλέον.
Αποψη μου ειναι οτι το cp2 δεν ειναι αγωνιστικο μοτερ και το τενερε δεν βγηκε για καγκουρό. Οπότε και χωρίς tc ειναι μια χαρα. Στις 2 με 5κ στροφές βγάζει 30 με 40 αλογα και στις στροφές αυτές είναι που θα δουλέψει ο μεσος αναβατης για γυρω γυρω, για καθε μερα, για κανα χωματόδρομο. Ο τροπος που στροφάρει επίσης δεν τρομάζει. Εβγαλα χειμώνα με τα στοκ λαστιχα και δεν αισθάνθηκα ανασφάλεια.
Το οτι θα ητανε 1Κ ακριβοτερο μου φαινεται πολυ, ισως 0.5K (αν και δεν εχω ακριβη εικονα) οποτε θα ητανε περισσοτερο στο πνευμα της εποχης απο πλευρας βασικων ηλεκτρονικων. Συμφωνω οτι ο κινητηρας του Τ700 ειναι γραμμικος και μαλακος στην αποδοση του και το TC δεν θα χρειαστει στο χωμα αλλα ο καθενας μπορει να σαβουρδιαστει ακομη και με πολυ λιγα αλογα και μαλακη αποδοση κινητηρα σε βρεγμενη "ασφαλτο" πολης, σε συνθηκες παγετου κλπ. Και οπως εγραψα και πριν, ξερω αναβατες που το σκεφτοντουσαν πολυ σοβαρα αλλα τελικα κοιταξανε αλλου επειδη αισθανθηκανε μεταξυ αλλων οτι θαπρεπε ναχει και TC και οχι μονο ABS.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Τόση συζήτηση και δεν διευκρινησατε αν μιλάμε για ένα μηχανάκι η για το δεύτερο-τρίτο στο γκαράζ. Γιατί άμα έχεις ένα 640 adventure στο γκαράζ (όπως ο καπταιν)βλέπεις τα πράγματα λίγο πιο εύκολα για το τι θα είναι το δεύτερο...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το οτι θα ητανε 1Κ ακριβοτερο μου φαινεται πολυ, ισως 0.5K (αν και δεν εχω ακριβη εικονα) οποτε θα ητανε περισσοτερο στο πνευμα της εποχης απο πλευρας βασικων ηλεκτρονικων. Συμφωνω οτι ο κινητηρας του Τ700 ειναι γραμμικος και μαλακος στην αποδοση του και το TC δεν θα χρειαστει στο χωμα αλλα ο καθενας μπορει να σαβουρδιαστει ακομη και με πολυ λιγα αλογα και μαλακη αποδοση κινητηρα σε βρεγμενη "ασφαλτο" πολης, σε συνθηκες παγετου κλπ. Και οπως εγραψα και πριν, ξερω αναβατες που το σκεφτοντουσαν πολυ σοβαρα αλλα τελικα κοιταξανε αλλου επειδη αισθανθηκανε μεταξυ αλλων οτι θαπρεπε ναχει και TC και οχι μονο ABS.
Το traction δεν βοηθάει μόνο στο να μην σαβουριαστεις, αλλά σε ξεκκολαει από δύσκολα και τεχνικά κομμάτια, που δεν παίζει ρόλο η δύναμη του κινητήρα.

Προσωπικα θεωρούσα υπερβολή το traction στο 690, αλλά αναθεώρησα εχθές με αυτό που είδα.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εμένα πάντως στο gas gas του 09 με βοηθούσε πολύ στα δύσκολα η low λειτουργία της ανάφλεξης, ίσως και επειδή ήταν δίχρονο. Στο husaberg δεν την χρησιμοποιουσα σχεδόν καθόλου.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμένα πάντως στο gas gas του 09 με βοηθούσε πολύ στα δύσκολα η low λειτουργία της ανάφλεξης, ίσως και επειδή ήταν δίχρονο. Στο husaberg δεν την χρησιμοποιουσα σχεδόν καθόλου.
Προφανώς αυτά τα κοκομπλικια βοηθούν περισσότερο τα βαριά εργαλεία και σε περίεργες συνθήκες.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
ξερω αναβατες που το σκεφτοντουσαν πολυ σοβαρα αλλα τελικα κοιταξανε αλλου επειδη αισθανθηκανε μεταξυ αλλων οτι θαπρεπε ναχει και TC και οχι μονο ABS.
και που κατέληξαν τελικά;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τόση συζήτηση και δεν διευκρινησατε αν μιλάμε για ένα μηχανάκι η για το δεύτερο-τρίτο στο γκαράζ. Γιατί άμα έχεις ένα 640 adventure στο γκαράζ (όπως ο καπταιν)βλέπεις τα πράγματα λίγο πιο εύκολα για το τι θα είναι το δεύτερο...
Μα το ερώτημα που έθεσα εξαρχής έχει να κάνει με το αν αξίζει σε αυτά τα χρήματα που πλασάρεται το Τ700, να προτιμήσω κάτι πιο ολοκληρωμένο. Το αν θα είναι πρώτο ή δεύτερο είναι άσχετο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
και που κατέληξαν τελικά;
Ο ενας ειναι ο φιλος Κωστας adventsuras που πηρε μεταχειρισμενο CRF1000 του 2018 (αντι για καινουργιο Τ700) και ο αλλος δεν εχει παρει κατι ακομη αλλα εχει αποκλεισει το Τ700 στην παρουσα μορφη του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι απόψεις διίστανται με το TC στο χώμα.
Ο Μανιάτης ελεγε ότι θα προτιμούσε να μην το είχε όταν ανεβαινε τα κοκκαλια στο τελευταίο ανηφόρι γιατί τον έκοψε στο πιο κρίσιμο σημείο. Δε θυμάμαι πιο μηχανάκι έκανε τεστ.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Μα το ερώτημα που έθεσα εξαρχής έχει να κάνει με το αν αξίζει σε αυτά τα χρήματα που πλασάρεται το Τ700, να προτιμήσω κάτι πιο ολοκληρωμένο. Το αν θα είναι πρώτο ή δεύτερο είναι άσχετο.
Γιάννη αυτό είναι ερώτηση που απαντάει για τον εαυτό του ο καθε πιθανός αγοραστής. Για εμένα τα αξιζε/αξίζει γιατί έχει τη σπαρτιατικη λογική και αξιοπιστία που θέλω, είναι τόσο όσο και κανω τα πάντα μαζί του με συμβιβασμούς. Για εμένα είναι ένα πολυεργαλειο. Την εποχή που ημουν έτοιμος για αγορά, δεν ήθελα να πάρω το 790 που ήταν σε προσφορά τοτε. Πρώτον ήταν μερικά χιλιάρικα πιο πάνω, που δεν είχα, επίσης ειμαι σίγουρος ότι είναι κλάσης ανώτερο μηχανάκι από το Τ7 (δεν το έχω καβαλησει μόνο ότι εχω διαβάσει). Δεύτερον αν με αφηνε σε κάποιο βουνό, δε δουλευε η οθόνη, έσπαγε η βαση της πισω δαγκάνες και ένα σωρό άλλα θεματακια που έχω κατα καιρούς διαβάσει, θα το είχα λουσει με βενζίνη και θα το εκαιγα από τα νεύρα μου. Όπως ειπα στην αρχή, το τι θέλει ο καθένας έχει διαφορετική βαρύτητα για τον καθένα. Για τους παραπάνω λόγους για εμενα ήταν μονόδρομος. Αν τα λεφτά δεν ήταν θέμα θα αγοραζα τη βασικη ΑΤ1100 αλλα οχι 790/890. Για τους ίδιους λόγους.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom