Με επίσημη ανακοίνωση βάζει άμεσα τέλος στη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Cross-Country Rallies, αγώνας του οποίου είναι και το Dakar.
www.bikeit.gr
Καλά τους κάνει.......Έχει η ΚΤΜ 45 μηχανάκια που τρέχουνε με άλλο όνομα και τρέχουν 6 Γιαπωνεζικα........Δηλαδή και στατιστικά να το πάρεις ένα ΚΤΜ θα είναι πάντα στο βάθρο......Αηδία έγινε το DAKAR..... Το καλό είναι ότι βάζουν μπροστά σαν σημαία το ΤΕΝΕΡΕ και αυτό σημαίνει.....λογικά πάντα.......ότι αυτό το μηχανάκι θα γίνει ακόμα πιο off απ'οτι είναι.......μακάρι........
Aν και το είπα και σε άλλο ποστ, το νόμισμα έχει δύο όψεις. Ωστόσο ακουω και λένε πολλοί ''θα τρέχει η ΚΤΜ μόνη της'' . Λες και για κάποια χρόνια, δεν έτρεχε μόνη της... Και τι έγινε τότε? Σταμάτησε το Dakar? ¨Η καταστράφηκε η ΚΤΜ? Χάνει, αυτός που φεύγει απο τους αγώνες. Πάντα. Χάνει τεχνογνωσία, χάνει επαφή και μετά είναι απίστευτα δύσκολο να ξαναμπεί. Το είδαμε με όλους (Honda, Audi, Peugeot, Suzuki κλπ). Αν μπει μετά απο 5 χρόνια πάλι, είναι άλλος αγώνας, άλλες ομάδες, άλλα τα πάντα. Δεν είναι εύκολο.
Ας πήγαινε απο την άλλη και η Γιαμαχα φορτηγά υποστήριξης για ιδιώτες όπως κάνει η ΚΤΜ που κουβαλάει ανταλλακτικά για τον ΚΑΘΕ αγωνιζόμενο. Η ΚΤΜ έχει επενδύσει και έχει στήσει ενα απο τα καλύτερα (αν όχι το καλυτερο έβερ) προγράμματα για ιδιώτες. 1. Πουλάει μοτοσυκλέτα για τον αγώνα, 2. την υποστηρίζει στον αγώνα, 3. είναι αξιόπιστη στον αγώνα όσο δεν πάει.
Ας το κάνουν και οι άλλοι γιαπωνέζοι. Μπορούν.
Δεν θέλουν να επενδύσουν. οκ.... Και η ΚΤΜ απειλούσε ότι θα φύγει με τον κανόνα για τα 450 και έκατσε κλπ κλπ κλπ. Politics και Marketing λέγεται και είναι παντού.
Μην ξεχνάμε την ντουντούκα όταν βγήκε το Τ7 το πρωτότυπο, ότι βασισμένο στο Dakar κλπ.
Όποια εταιρία και να φεύγει απο το Dakar είναι απώλεια.