Yamaha T7 Tenere

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μήτσο σε σχέση με το 690 θέλω να μου πεις την γνώμη σου .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

fata moutra

Μέλος
Όνομα
alkis
Μοτό
bmw gs1150
ktm 640 adv
Συμφωνώ με τον ΚΟΡΑΞ αν και εγώ δεν το πίεσα τόσο πολύ στο χώμα (κουλατζα Χαχα) την αίσθηση τη μετέφερε πολύ πετυχημένα στο ποστ του. Νομίζω και εγώ ότι θέλει λίγη συνήθεια για να πας στο χώμα άνετα αλλά τις δυνατότητες τις έχει. Όσο για τον ψεκασμό η δύναμη ερχόταν απότομα όταν άνοιγες το γκάζι μετά από τέρμα κλειστό. Στα κλειστά κομμάτια είναι ενοχλητικό κάπως. Φαντάζομαι με μια άλλη χαρτογράφηση θα διορθωνεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Μήτσο σε σχέση με το 690 θέλω να μου πεις την γνώμη σου .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρωτας γιατι ξερεις οτι ημουν πολυ κοντα να το παρω (το 690).Δυστυχως δεν οδηγησα 690 πηρα ομως το 701...Κανιβαλος.Πολυ ωραιο ,σε βαζει στην μπριζα και κανεις ολη την ωρα Μ@λακιες,βεβαια δεν τοβαλα χωμα αλλα απ το στησιμο καταλαβα...
Το Τ700 ειναι μηχανη ,το 701 ειναι παιχνιδι(νοιωθεις πανω του παιδι).
Το 690 δεν ξερω δεν μου τοδωσες.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Δεν σε βρήκα ..... Περίμενε μην βιάζεσαι να οδηγήσεις και το 690 και τα ζυγίζεις ..

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ας γραψω και εγω την εμπειρία μου.

Λοιπόν, όλα έγιναν αρκετά γρήγορα και λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κόσμου τα μηχανάκια πηγαινοέρχονταν χωρίς ανάσα..
Στατικά ελάχιστα πράγματα πρόλαβα να δω, σίγουρα είναι αρκετά μαζεμένο και λιτό χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα. Είναι αντικειμενικά πολύ πολύ όμορφο, με λιτές σχεδιαστικές γραμμές. Το τεπόζιτο μοιάζει να εξέχει, αλλά αυτό συμβαίνει λόγω της μικροσκοπικής αλλα πανέμορφης ουράς.


Το καντράν και γενικά το μπροστινό μέρος που βλέπουμε καθώς οδηγάμε κρατάει την λιτή γραμμή. Το όργανο ωραίο και έχεις τις πληροφορίες που θες, αρκετά ευανάγνωστο μόλις το συνηθίσεις. Στην αριστερή του πλευρά βρίσκεται μια μπρίζα 12v. Τα χειριστήρια, κλασσικά και όλα στην θέση τους εκεί που πρέπει..

Ανεβαίνοντας πάνω του διαπιστώνεις ότι η θέση οδήγησης είναι περισσότερο πάνω και όχι μέσα στο μηχανάκι. Στατικά οι αναρτήσεις αρκετά μαλακές και λόγω ύψους (1,72 μπορεί να λέω και πολύ) με διευκολύνει να πατήσω ευκολότερα κάτ. Η σέλα μοιάζει με σερβιέτα αλλά δεν είναι. Μια χαρά βολεύτηκα για την ώρα που το οδήγησα, απλά για μένα είναι λίγο φαρδιά μπροστά

Γυρνάμε κλειδάκι, πατάμε μίζα και ακούμε το μηχανάκι. Να πώ ότι έχει γνώριμο ήχο λόγω χρονισμού του κινητήρα που μοιάζει αρκετά με το F800gs αλλά και με το παλιότερο XTZ 750. Με ένα σωστό εξατμισόνι θα είναι όπως πρέπει καυλερό. Συμπλέκτης λούρπακ πρώτη και φύγαμε. Ευκολο και φιλικό από τα πρώτα μέτρα με αρκετά ελαφριά αίσθηση, με το κιβώτιο να είναι βούτυρο και με τον λεβιέ να είναι ήδη ρυθμισμένος για off road μποτα (εγω φορουσα μποτάκι).
Έχει ωραία ροπή, με τον κινητήρα να είναι ελαστικός και το μηχανάκι να απλώνει όμορφα. Έχει αρκετή δύναμη, όσο πρέπει βασικά (τουλάχιστον για μένα). Η κάλυψη από τον αέρα, όσο μπορεσα να καταλάβω μέσα από την διαδρομή, δηλαδή μέχρι τα 100 – 120 είναι εντάξει.

Τα φρένα του είναι πολύ καλά με το μπροστινό να βουτάει αρκετά αλλά χωρίς να μου δημιουργήσει παράξενη αίσθηση. Οι αναρτήσεις στον δρόμο ήταν μαλακές, αλλά πιστεύω τις είχαν ρυθμίσει έτσι ώστε να είναι friendly. Στην άσφαλτο στρίβει πολύ όμορφα και σε στενό στροφιλίκι ακολουθεί ευκολα την γραμμή που του δίνεις, με τον κινητήρα να είναι ελαστικός και να σε διευκολύνει ακόμα περισσότερο.

Βέβαια να πω σε μια μεγάλη ευθεία χρειάστηκε να διασχίσουμε έναν κόμβο που την διέκοπτε, και χρειάστηκε να πέσουμε στην ταχύτητα των 50 – 60 περίπου χλμ ώστε να κάνουμε ένα μικρό σλάλομ δίνοντας πολύ μικρές κλίσεις στο μηχανάκι (όταν λέω μικρές εννοώ πολύ μικρές), για να περάσουμε από μέσα του. Κατά έξοδο του σλάλομ λοιπόν και με σταθερό γκάζι, το μηχανάκι έχασε πίσω πρόσφυση, που δεν θα σας κρυψω ότι μου αρεσε γιατι το παιξα αγωνιάρης.
Στην περίπτωση αυτή πιστεύω ότι έφταιγε η ανάρτηση και αν ήταν ρυθμισμένη λίγο πιο σκληρή, δεν θα το έκανε. Βέβαια να πούμε ότι και ο κόμβος είχε την πρόσφυση της κλασσικής καλογυαλισμένης Ελληνικής ασφάλτου.

Στο χώμα τώρα..
Αρχικά να πω ότι δεν είμαι έμπειρος σε αυτό το τερραίν σαν κατι άλλα παλικάρια. Οι 20 βόλτες που έχω κάνει δεν με κάνουν έμπειρο..
Το μηχανάκι εδώ δείχνει και στους άπειρους (εμένα) τον φιλικό του χαρακτήρα. Το κομμάτι που περάσαμε ήταν ξερό με μπόλικη σκόνη εννοείται λόγω εποχής και σαθρό σε αρκετά κομμάτια. Είχε υψηλές πιέσεις στα ελαστικά του και αμέσως το καταλάβαινες στο μπροστινό του που γλυστρούσε. Η δύναμη του κινητήρα όμως είναι όσο πρέπει στο χώμα και διορθώνεις πολύ ευκολα, με το πίσω μέρος να έρχεται εύκολα στο πλάϊ χωρίς να σε φοβίζει.
Το πίσω φρένο πολύ καλό εύκολα διαχειρίσιμο στο χώμα και όχι απότομο. Η όρθια θέση για το ύψος μου ήταν κομπλέ με τα μαρσπιέ του να είναι άνετα και φαρδιά. Σε κάποια σημεία να αναφέρω πως, από τέρμα κλειστό σε ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιού, είχε απότομη απόκριση. Σαν διακόπτης ένα πράγμα και μου θύμισε αρκετά το 990 που είχα. Το οργανάκι του μπαϊ δε γουέϊ χόρευε breakdance στο χώμα.

Νομίζω ότι είναι το πιο ολοκληρωμένο σύνολο για all round μηχανάκι. Εκτός από ένα ικανό εκδρομικό μηχανάκι, σε οποιοδήποτε τερραίν, θα είναι και ένα πολύ καλό Commuter.
Ένα μηχανάκι για όλα, οικονομικό στην κτήση, στην συντήρηση, στην κατανάλωση και πάνω απ’όλα, ευκολο.

Αν είχα το μπακουΐ θα το έπαιρνα αυριο.

Αλλά δεν πειράζει, επειδή Yamaha θα μοσχοπουλήσει και θα το βλέπουμε παντού θα περιμένω 5 χρονάκια να το πάρω μεταχείρω.

Αυτά από μένα… Αν μου διέφυγε κάτι θα το συμπληρώσω λέητερ
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Έκλεισα για Κυριακή 10:45, μπας και είναι κανείς άλλος πρωινός από δω;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ημουν κ εγω εκει...
Λοιπον ας γραψω κ εγω την γνωμη μου.
Καβαλησα την μηχανη κ ξεκινησα με τους αλλους,στα πρωτα μετρα σκεφτηκα το πενταλ του πισω φρενου,δεν μου καθοταν καλα και εφταιγε το καπακι του συμπλεκτη που εξεχη λιγο,βεβαια μετα απολιγο το συνηθηζεις οποτε μικρο το κακο.Η μηχανη μου αρεσε απ τα πρωτα μετρα αλλα δεν μπορουσα να την ανιχνευσω καλα λογω του μπουγιου που ημασταν κ ενος τυπου ακριβως απο πισω μου που φιρι φιρι το πηγαινε να με εμβολισει,ημουν αγχωμενος με αλλα λογια.
Μπηκαμε κ λιγο χωματακι (μια μυρωδια) ,πρωτη εντυπωση στο χωμα...μμμ ετσι κ ετσι.ημουν επηρεασμενος απ τις σουπερ καλες κριτικες κ περιμενα συμπεριφορα καθαροαιμου χαχα.
Ξεχασα να πω πως πλοηγοι κ συνοδοι μας ηταν ο Χελιωτης και ο Δημοπουλος (απ το πανελληνιο εντουρο).Αφου γυρισαμε λοιπον μου την πεφτουν και αρχιζουν να ρωτανε την γνωμη μου,σε στυλ...λοιπον τι λες ε?φοβερο μηχανακι ε?κλπ.Τους λεω οτι δεν ξερω και δεν μπορεσα να αποκτησω γνωμη με αυτη την βολτα,πρεπει να παω τομηχανακι πιο πολυ χωμα κ αλλου και επισης να το ανοιξω εθνικη να δω αν εχει ταξιδιωτικες αρετες κλπ.Και ΜΠΑΜ γινεται το θαυμα αμεσως κινητοποιουνται μιλανε με τοΥς υπευθυνους του Κ Σαρελλα(ο Αντιπροσωπος Πατρας)για να παρουμε αδεια και μου κανονιζουν εχτρα τεστ με εχτρα χωμα και γρηγορη ασφαλτο,επρεπε μονο να περιμενω λιγο να τελειωσει το 2ο γκρουπ,το τριτο εφυγε με ενα συνοδο ,ο αλλος (Δημοπουλος)που ηξερε καλα κ τα κατατοπια με πηγε ΑΛΛΟΥ.

ΛΟΙΠΟΝ,η μοτοσυκλετα ειναι Γενικα πολυ καλη και θα σας δωσει αυτα που υποσχεται,βεβαιως και υπαρχουν θεματακια(λιγα και θα τα πουμε),ποια δεν εχει ομως.
Στο χωμα.Δεν υπαρχουν τρελα αλογα ,υπαρχουν ομως αρκετα και επειδη ο κινητηρας τα δινει πολυ ομορφα(ειναι γεματος απο χαμηλα) η μοτοσυκλετα στις φλαταδουρες δεν σε αδειαζει ποτε ,υπαρχει παντα αρκετη δυναμη για ατελειωτες πλαγιολισθησεις(παιδικη χαρα).Οταν μπεις βεβαια σε κλειστα κομματια τα πραγματα αλλαζουν λιγο,οσο κινησαι σε νορμαλ ρυθμους (φορουμοχωματαδες)ολα τελεια ,οταν κινηθεις αρκετα σβελτα το πισω μερος γινεται νευρικο ενω στις αποτομες αλλαγες πορειας και κλειστες στροφες το μπροστινο αντιδρα λιγο ατσουμπαλα και νοιωθεις (για πρωτη φορα )το βαρος και μαλιστα εχεις την αισθηση οτι το κεντρο βαρους ειναι πιο ψηλα απ οτι θαθελες.Βεβαια ΤΟΝΙΖΩ ολα αυτα συμβαινουν οταν πας γρηγορα ,επισης πιστευω οτι διορθωνονται (οι αναρτησεις ηταν οπως ναναι ,αρυθμιστες) ,δεν ειμαι απο αυτους που ψαχνουν τα προβληματα στις αναρτησεις και οχι στον εαυτο τους,αλλα πιστευω οτι θα υπαρξει αρκετη βελτιωση απο εκει.Αλλα αρνητικα ειναι οτι πισω μου τερματισε 2 φορες(με πολλα, το ξανατονιζω)και το καντραν χορευει Κασιλαμα και βγαζει μαλιστα πολυ θορυβο οταν κοπανιεσαι αρκετα σε σπαστηρια.

Στην ασφαλτο ολα καλα μεχρι τα 130,μετα καταλαβαινεις οτι η ζελατινα ειναι μικρη,χωρις δραματα ομως,την μηχανη την ανοιξα μεχρι 180-185(κοντερισια)και ειχε κ αλλο.Ηταν πολυ σταθερη και στη μεγαλη ταχυτητα και δεν αντιμετωπισα απολυτως κανενα προβλημα.
Η σελα ανετη μπορω να πω ,οταν την κοιτας σου δινει την εντυπωση σανιδας αλλα οταν καθισεις δεν ειναι ετσι,επισης μπροστα ειναι καπως φαρδια για τα γουστα μου.

Φρενα ,Πολυ καλα για το ειδος της μοτοσυκλετας κ με αριστη αισθηση.ABS,ειναι εκει δουλευει καλα και απενεργοποιειται,θα μου πεις δεν εχει cornering abs με offroad επιλογη ,ουτε EPC ESP.Θα σου απαντησω ΕΥΤΥΧΩΣ(την γνωμη μου την εχω αναλυσει αλλου)
Ποιοτητα κατασκευης.με κλιμακα 0-100 την τοποθετω στο 70,διοτι μου την σπασανε το καντραν και κατι πλαστικα.Βεβαια θα μου πεις χωμα θα την βαλεις οποτε...Μμμ ΟΚ,το καντραν ομως το θεωρω απαραδεκτο για καινουριο μηχανακι,κατι πρεπει να κανουν γι αυτο.

Τελικο συμπερασμα(αυτης της πρωτης γνωριμιας).Σιγουρα υπαρχουν πιο δυνατα στη κατηγορια ,ομως πιστευω οτι ειναι δυσκολο να την χτυπησουν σαν συνολο(κ λεω πιστευω,δεν ταχω οδηγησει ολα).Ναι αυτο σου δινει το Τενερε: Συνολο μοτοσυκλετας.
Τα λεφτα..δεν ειναι λιγα ,αν και αρκετα λιγοτερα απ τον ανταγωνισμο,αλλα οπως κ να το κανεις 10Χιλ. ειναι 10Χιλ.

Θα τοπαιρνα ?ΝΑΙ.Οσοι με ξερετε γνωριζετε οτι προτιμω την αγορα μετ/νου,αλλα αν αγοραζα καινουριο σημερα αυτο θα χτυπαγα.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ειναι οτι μαλλον θα το παρω.(Μην το πειτε ομως στην Γυναικα μου)

Τελος θαθελα να πω οτι ολα τα παραπανω ειναι μονο η γνωμη μου και ειναι γνωστο οτι ειμαι Παραξενος κ Δυσκοιλιος με τα γουστα μου στις μοτο,οποτε μην πεσετε πανω μου να με φατε αν εχετε αλλη γνωμη.

ΩΠ ΩΠ ΩΠ!!! Πολυ Σημαντικο.
Θελω να ευχαριστησω την ΥΑΜΑΗΑ Σαρελλας και ΟΛΟΥΣ οσους ηταν εκει για την αψογη εξυπηρετηση
(ΟΧΙ δεν με πληρωσανε να τα πω,ηταν οντως υποδειγματικοι)
Δημήτρη αν και Παράξενος και Δυσκοίλιος :p το Review σου ήταν πολύ καλό γιατί μας μετέφερες τα πραγματικά κομμάτια συμπεριφοράς που μας ενδιαφέρουν. Μια ερώτηση μόνο σε σχέση με τα όργανα, αυτό που δε σου άρεσε ήταν η ποιότητα κατασκευής, δεν ήταν ευανάγνωστά ή κουνιόντουσαν πολύ στις χωμάτινες διαδρομές (όπως έχει αναφερθεί από ξένα Review στο youtube);

Αύριο στις 17:00 το απόγευμα, οι μισοί beer &uro θα είμαστε στο test ride.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Καλά τα λέτε και τα γράφετε...αλλά ας το οδηγήσει και κάποιος που έχει οδηγήσει και το 790 το καλό δηλαδή το R...4.500 ευρώ είναι μεγάλη διαφορά...να ξέρουμε δηλαδή ποιο να πάρουμε...γιατί με ρωτάνε από το Rally Merzuga με ποια μηχανή θα πάρω μέρος και κάτι πρέπει να τους πω...δικυλινδρο τους είπα θα είναι 21-18 μπρος πισω κοντά στα 800 κυβικά...μη με ρωτάτε τίποτα άλλο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Καλά τα λέτε και τα γράφετε...αλλά ας το οδηγήσει και κάποιος που έχει οδηγήσει και το 790 το καλό δηλαδή το R...4.500 ευρώ είναι μεγάλη διαφορά...να ξέρουμε δηλαδή ποιο να πάρουμε...γιατί με ρωτάνε από το Rally Merzuga με ποια μηχανή θα πάρω μέρος και κάτι πρέπει να τους πω...δικυλινδρο τους είπα θα είναι 21-18 μπρος πισω κοντά στα 800 κυβικά...μη με ρωτάτε τίποτα άλλο...
:roflmao:
Τακαρισιος και εσύ όπως όλοι μας ε;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
όχι...εγώ είμαι ταγαρισιος...αλλά μου είπαν ότι άμα πάρω το 790 το καλό θα γίνω ΖΑΓΑΡισιος...
.
FIXED
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Aφήστε τα like και ετοιμάστε το πρώτο ever συγκριτικό ανάμεσα σε Tenere 700 και 790 Adventure R...ας έχουμε μια παγκόσμια πρωτιά...
Όπως τα διαβάζω, το αποτέλεσμα θα είναι όποιος έχει λεφτά κτμ αλλιώς συμβιβασμό τ700 και πάλι ευτυχισμένοι οι πελάτες. Θα δείξει αύριο, ελπίζω να έχει ψηλή σέλα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Όπως τα διαβάζω, το αποτέλεσμα θα είναι όποιος έχει λεφτά κτμ αλλιώς συμβιβασμό τ700 και πάλι ευτυχισμένοι οι πελάτες. Θα δείξει αύριο, ελπίζω να έχει ψηλή σέλα.
Μια απο τα ιδια για τη σελα αυριο, οπως επισης και να μη βρασουμε ζωντανοι.

Επισης πλεον πιστευω -παραφραζοντας το γνωστο ρητο- οτι δεν υπαρχουν κακα μηχανακια, υπαρχει κοσμος που δεν εχει αρκετα λεφτα...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δημήτρη αν και Παράξενος και Δυσκοίλιος :p το Review σου ήταν πολύ καλό γιατί μας μετέφερες τα πραγματικά κομμάτια συμπεριφοράς που μας ενδιαφέρουν. Μια ερώτηση μόνο σε σχέση με τα όργανα, αυτό που δε σου άρεσε ήταν η ποιότητα κατασκευής, δεν ήταν ευανάγνωστά ή κουνιόντουσαν πολύ στις χωμάτινες διαδρομές (όπως έχει αναφερθεί από ξένα Review στο youtube);

Αύριο στις 17:00 το απόγευμα, οι μισοί beer &uro θα είμαστε στο test ride.
μια χαρα ειναι τα οργανα μεχρι να μπεις σε σπαστηρι με γρηγορους ρυθμους, νομιζεις οτι οδηγας παλιο Lada Niva ,μιλαμε για πολυ τριξιμο.Θα σκεφτουν μερικοι αν ειναι ετσι δεν πειραζει...Πως,Πειραζει.Υποτιθεται οτι το χωμα ειναι το δυνατο του σημειοκαι πολυς κοσμος θα το προτιμησει απο αλλα γι αυτο τον λογο,ειναι ανεπιτρεπτο ,ξερω μηχανακια 20 χρονων ασυντηρητα και ταλαιπωρημενα που δεν εχουν αυτο το χαλι.Ειναι αυτο λογος μη αγορας?Οχι ,εγω μαλλον θα το χτυπησω,αλλα δεν πρεπει να περασει στο ντουκου κατι πρεπει να κανουν!
Η να μου κοψουν ενα 500αρικο να το φτιαξω μονος μου:hungry:
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Όπως τα διαβάζω, το αποτέλεσμα θα είναι όποιος έχει λεφτά κτμ αλλιώς συμβιβασμό τ700 και πάλι ευτυχισμένοι οι πελάτες. Θα δείξει αύριο, ελπίζω να έχει ψηλή σέλα.
Ε ναι ενώ το Τ700 είναι για μας τα φτωχαδακια που έχουμε 10000 στην άκρη...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Καλησπέρα τρελοκοπελα!!
Μόλις μπήκα πλοίο για να ανέβω για την δοκιμή του Τ700(κουζουλος εντελώς)
Έχω κλείσει 2:45 μέσα στη πυρά δηλαδή.
Είναι κανείς άλλος εκείνη την ώρα ή πιο πριν που θα ήθελε να βρεθούμε κάπου στην Αθήνα να πάμε παρέα??
Θα βγω από το καράβι και θα κόβω βόλτες Πειραιά και στα μοτομαγαζια να περάσει η ώρα.
(Ανεβαίνω με το tracer)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
μια χαρα ειναι τα οργανα μεχρι να μπεις σε σπαστηρι με γρηγορους ρυθμους, νομιζεις οτι οδηγας παλιο Lada Niva ,μιλαμε για πολυ τριξιμο.Θα σκεφτουν μερικοι αν ειναι ετσι δεν πειραζει...Πως,Πειραζει.Υποτιθεται οτι το χωμα ειναι το δυνατο του σημειοκαι πολυς κοσμος θα το προτιμησει απο αλλα γι αυτο τον λογο,ειναι ανεπιτρεπτο ,ξερω μηχανακια 20 χρονων ασυντηρητα και ταλαιπωρημενα που δεν εχουν αυτο το χαλι.Ειναι αυτο λογος μη αγορας?Οχι ,εγω μαλλον θα το χτυπησω,αλλα δεν πρεπει να περασει στο ντουκου κατι πρεπει να κανουν!
Η να μου κοψουν ενα 500αρικο να το φτιαξω μονος μου:hungry:
Αφού έτσι κι αλλιώς θα το φτιάξεις μόνος σου...τι μουρμουράς Ωρέ Μήτσο. :ha


ΥΓ: Μάλλον το παράκαναν με τις ελαστικές βάσεις ,+ οτι η έδραση είναι σε πλαστικό ,αν δεν με ξεγελάν κάποιες φωτό που είδα.
Θα ντο ιΔω από κοντά το Σαββατο ,κ θα επανέλθω.
 
Top Bottom