Yamaha T7 Tenere

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να μας λυθει επιτελους και η απορια, γιατι μεχρι τωρα φαινεται οτι μονο το αμορτισερ προφορτιζεται, οχι τα καλαμια.
Έτσι είναι, κάπου διάβασα ότι παίρνουν αέρα όπως στο πάλαι ποτέ
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Να μας λυθει επιτελους και η απορια, γιατι μεχρι τωρα φαινεται οτι μονο το αμορτισερ προφορτιζεται, οχι τα καλαμια.
Τα καλαμια λογικα θα προφορτιζονται με εξτρα αποστατες και νομιζω (δεν ειμαι σιγουρος )οτι ο Ολλανδος εχει τα παντα μεσα στην νταλικα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Έτσι όπως το πάτε, στο τέλος όλοι 950/990 θα πάρετε / ξαναπάρετε.......(είπε και χάθηκε μέσα στο μπερδεμένο αναποφάσιστο μυαλό του)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έτσι είναι, κάπου διάβασα ότι παίρνουν αέρα όπως στο πάλαι ποτέ
Το παλαι ποτε Αφρικα επαιρνε αερα, ο Σουπερτενεκες 750 οχι. Εκτος εαν επαιρνε το ΧΤΖ600-660 κατι που δεν ξερω.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Α, να σας πω επισης οτι ολα αυτα τα ωραια μηχανακια μετα το τεστ τουρ δεν θα πωληθουν.Πανε πρεσσα για καταστροφη:(.Ανωμαλοι
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Α, να σας πω επισης οτι ολα αυτα τα ωραια μηχανακια μετα το τεστ τουρ δεν θα πωληθουν.Πανε πρεσσα για καταστροφη:(.Ανωμαλοι
Α ωραια, να μην το εχω αγχος δηλαδη αν ψωνισω κανα αγροτεμαχιο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Α, να σας πω επισης οτι ολα αυτα τα ωραια μηχανακια μετα το τεστ τουρ δεν θα πωληθουν.Πανε πρεσσα για καταστροφη:(.Ανωμαλοι
Α ωραια, να μην το εχω αγχος δηλαδη αν ψωνισω κανα αγροτεμαχιο.

KORAX...βγες μεσα απο τον ΚΟΚΟS....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σορρυ που στο χαλάω αλλά τα επιχειρήματα σου είναι λίγο άκυρα κ μπερδεμένα. Εκτός κι αν το κάνεις επίτηδες για να πείθεις τον εαυτό σου ότι το Τ700 είναι πολυ λιτό σε σχέση με το ΚΤΜ.

- Ούτε η απλή έκδοση του 790 ούτε η R έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οπὀτε μετά από 7 χρόνια μια χαρά θα είναι.

- Από που το θεωρείς ότι το 790 θέλει 3 με 4 χρόνια κυκλοφορίας για να ραφιναριστεί; Τι προβλήματα έχεις ακούσει κ δεί; Εκτός κι αν είσαι μέσα στη ΚΤΜ και γνωρίζεις εκ των έσω στατιστικά και προβλήματα. Σε 3 με 4 χρόνια θα σταματήσει να παράγεται έτσι όπως αλλάζει τα μοντέλα η ΚΤΜ κάθε 3 χρόνια.

- Με την οθόνη του Τ700 τι θα γίνει μετά από 5-6 χρόνια; Γιατί εμένα μου μοιάζει σαν μέγεθος με του ΚΤΜ, μόνο που δεν έχει γραφικά.
Σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως KTM 790R και Tenere 700 είναι το ίδιο λιτά; ΟΚ, δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση (ευτυχώς) έχει όμως αλλά ηλεκτρονικά μπιμπλίκια που δεν έχει το Tenere 700.

Προβλήματα 790...
  1. Οθόνη που μπάζει υγρασία και θολώνει
  2. Κινητήρας που χάνει λάδια (συνήθως στο πίσω αριστερά μέρος της κεφαλής)
  3. Θερμοστάτης ψυγείου που χάνει νερό
  4. Η αντιρίδα του μοχλού ταχυτήτων φεύγει από τη θέση της λόγω αστοχίας
  5. Αυτή η καταραμένη πούδρα στο εσωτερικό των ντεπόζιτων που μπουκώνει τις αντλίες καυσίμου.
Μικροπροβλήματα 790...
  1. Έχει αναφερθεί πως αν σβήσεις τον κινητήρα ενώ η μηχανή κινείται ακόμη ("τσουλάει") τα φώτα μένουν ανοιχτά. Αν δε το πάρεις χαμπάρι μπαταρία τέλος. Η ΚΤΜ θα το διορθώσει σε κάποιο update του software. Η σημερινή λύση που προτείνεται είναι να βάζεις μπροστά -ξανά- και να σβήνεις τον κινητήρα σε πλήρη ακινησία.
  2. Η ψηφιακή ένδειξη καυσίμου δείχνει ότι να 'ναι και αυτό γιατί η ΚΤΜ ξέχασε να επαναρυθμίσει το όργανο που δανείστηκε από το Duke στο νέο ντεπόζιτο. Μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύνει το πρόβλημα.
Δεν είναι από το κεφάλι μου, στα forum της ΚΤΜ τα γράφουν....

Μπορεί να μην είναι σοβαρά προβλήματα αλλά η μηχανή στοιχίζει 5 χηνάρια περισσότερο από το Tenere 700 ήτοι 50%. Στην ΚΤΜ πήρε καμιά 15αρια χρόνια να λύσει το πρόβλημα με τον υδραυλικό συμπλέκτη. Θα μπορούσε να έχει βάλει έναν από αυτούς που χρησιμοποιεί η Suzuki στις μηχανές της από τη δεκαετία του '80, αντί αυτού έλυσε το πρόβλημα βάζοντας μηχανικό συμπλέκτη :p .

3 με 4 χρόνια ίσως είναι λίγα για να ραφιναριστεί, απλά οι θιασώτες ξέρουν πως τα προβλήματα(-κια) πάνε πακέτο με τη μηχανή και το έχουν αποδεχθεί με αντάλλαγμα την υψηλή απόλαυση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωπα παιδες, χαλαρωστε. Μηχανες ειναι, θα βγαλουν προβληματα. Και το Τ7 νεο μοντελο ειναι, θελει ραφηναρισμα οπως λενε ολοι οσοι το δοκιμασαν (οθονη που τρεμει, αποτομο γκαζι), αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι καλο μηχανακι.

Στο κατω-κατω και τα κατα τα αλλα αφθαρτα ΧΤΖ1200 βγαζανε προβλημα στα ελατηρια πιστονιων και καιγανε λαδι. Ε και? Κλαιει κανεις?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ήρεμοι είμαστε, απλώς απαντούμε, αυτός είναι ο τρόπος να γίνει συζήτηση.

Αλλιώς να ζητήσω συγνώμη.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
STF Στέφανε, δεν μου αναφέρεις κάτι καινούργιο. Τα ίδια διαβάζω κι εγω στο advrider και στο facebook.
Πίστεψε με τα διαβάζω με ενδιαφέρον κ τα ψάχνω γιατί γλυκοκοιτάζω το 790.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση όμως είναι πως έχει αναφερθεί από μερικούς κατόχους μόνο και ξαφνικά όλα τα 790 παρουσιάζουν αυτά τα προβλήματα...
Αυτή η γενικοποίηση που δημιουργείται στο ιντερνετ είναι το κάτι άλλο.

Και για να φανεί ότι έχω μετοχές στη ΚΤΜ και παίρνω το μέρος της, θα σου απαντήσω:
  1. Οθόνη που μπάζει υγρασία και θολώνει ΟΚ, έχει αναφερθεί από μερικούς κατόχους κ πάει για αλλαγή η οθόνη. Βέβαια ξαναπαρουσιάζεται...
  2. Κινητήρας που χάνει λάδια (συνήθως στο πίσω αριστερά μέρος της κεφαλής) Σε μερικά περιστατικά τους άλλαξαν orings και σταμάτησαν να χάνουν λάδι.
  3. Θερμοστάτης ψυγείου που χάνει νερό Σφίγγουν μια τάπα και σταματά να χάνει.
  4. Η αντιρίδα του μοχλού ταχυτήτων φεύγει από τη θέση της λόγω αστοχίας Ξεχνάνε να βάλουν λοκτάϊτ στην Αυστρία. Τόσο απλό και λύνεται το πρόβλημα.
  5. Αυτή η καταραμένη πούδρα στο εσωτερικό των ντεπόζιτων που μπουκώνει τις αντλίες καυσίμου. Μια παρτίδα στην αρχή μόνο είχε παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα.
Και για να κλείσω: ανυπομονώ να διαβάσω τις εντυπώσεις σας αύριο μετά τη δοκιμή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιώργο Srider Κι εγώ έγραψα πως δεν είναι σοβαρά προβλήματα και για να αποφύγω μια λανθασμένη εντύπωση εμπάθειας τόνισα πως οι κάτοχοι ΚΤΜ λαμβάνουν ως αντάλλαγμα μια υψηλή οδηγική απόλαυση.

Εδώ το θέμα είναι πως υπάρχουν διάφορες κατηγορίες ιδιοκτητών. Αυτοί που δεν ενοχλούνται από τα διάφορα μικροπροβλήματα και αυτοί που ενοχλούνται (πολύ περισσότερο όταν έχεις δώσει κι ένα σκασμό χρήματα). Εγώ ανήκω στους δεύτερους.

Η άποψη που έχω σχηματίσει, όχι από το ίντερνετ αλλά στην αληθινή ζωή, είναι πως αν έχεις μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ αυτή βρίσκει έναν τρόπο να σε "απασχολεί". Θα δεχθώ πως στο ίντερνετ πολλές φορές μπορεί να υπάρχει μια υπέρ-μεγέθυνση στην αναφορά του προβλήματος. Το θέμα είναι πως πολλά από αυτά τα κατά τα άλλα αθώα προβληματάκια είναι ικανά να σε αφήσουν στη μέση ενός ταξιδιού. Π.χ. η υπόθεση με το συμπλέκτη έχει καταντήσει ανέκδοτο, τόσα χρόνια μετά... (εννοώ ότι δεν έχει αντιμετωπιστεί κεντρικά από την ΚΤΜ με έναν εντελώς διαφορετικό κωδικό). Άλλο παράδειγμα: στα 1050, 1090, 1190, 1290 και τώρα 790 αυτό με τη πούδρα στα ντεπόζιτα.... ε ας αλλάξει προμηθευτή επιτέλους!

Όπως έχω γράψει κι άλλες φορές θαυμάζω την ΚΤΜ ως εταιρεία και πιστεύω πως έχει προσφέρει στην εξέλιξη του μοτοσυκλετισμού. Αν είχα τα απαραίτητα χρήματα θα είχα οπωσδήποτε μια αλλά μόνο ως δεύτερη, ως όχημα αναψυχής και διασκέδασης. Σε καμία περίπτωση ως βασικό όχημα μετακίνησης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Σορρυ που στο χαλάω αλλά τα επιχειρήματα σου είναι λίγο άκυρα κ μπερδεμένα. Εκτός κι αν το κάνεις επίτηδες για να πείθεις τον εαυτό σου ότι το Τ700 είναι πολυ λιτό σε σχέση με το ΚΤΜ.

- Ούτε η απλή έκδοση του 790 ούτε η R έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οπὀτε μετά από 7 χρόνια μια χαρά θα είναι.

- Από που το θεωρείς ότι το 790 θέλει 3 με 4 χρόνια κυκλοφορίας για να ραφιναριστεί; Τι προβλήματα έχεις ακούσει κ δεί; Εκτός κι αν είσαι μέσα στη ΚΤΜ και γνωρίζεις εκ των έσω στατιστικά και προβλήματα. Σε 3 με 4 χρόνια θα σταματήσει να παράγεται έτσι όπως αλλάζει τα μοντέλα η ΚΤΜ κάθε 3 χρόνια.

- Με την οθόνη του Τ700 τι θα γίνει μετά από 5-6 χρόνια; Γιατί εμένα μου μοιάζει σαν μέγεθος με του ΚΤΜ, μόνο που δεν έχει γραφικά.

Μάλλον δεν διάβασες το κείμενο με προσοχή.
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα στο μυαλό μου. Το έχω σκεφτεί πολύ τον τελευταίο καιρό. Δεν χρειάζεται να με πείσω για κάτι.

- Έχεις δίκιο για τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, για κάποιο λόγο μου είχε μείνει ότι είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες. Ίσως φταίει οτι εχω λιώσει στο διάβασμα τους τελευταίους μήνες. Αυτό είναι καλό κατ' εμε. Το επιχείρημα παραμένει όμως για άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών.

- Ας μην μπούμε σε αυτή τη κουβέντα....εαν πραγματικά νομίζεις οτι δεν υπήρξαν θέματα στα 790 που κυκλοφορούν κάνε μια έρευνα, μίλα με ανθρώπους απο το forum που έχουν το μηχανάκι.
Βέβαια περιμένω και το Tenere να δω εάν κ τι θα "βγάλει". Αλλά προς το παρόν οι Ιάπωνες και οι συνεργάτες τους κατά τόπους έχουν δείξει αμεσότητα με ανακλήσεις εντός λίγων μηνών και όχι περιμένουμε να δούμε πόσοι θα το πάρουν χαμπάρι και σε αυτούς μόνο αναγνωρίζουμε το πρόβλημα.

- Για την οθόνη δεν μίλησα για το μέγεθος αλλά για την ποιότητα και την υψηλή ανάλυση σε βάθος χρόνου. ( Ήδη ενα σύνηθες πρόβλημα είναι η υγρασία που εμφανίζεται μέσα απο την οθόνη..... αλλάζεις ΟΛΗ την οθόνη, προς το παρόν μέσα στη εγγύηση).

Εν πάση περιπτώσει, σίγουρα δεν μπορείς να πεις οτι το Tenere δεν είναι ποιο απλό. Αυτό σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι, ο καθένας με τους λόγους του.
Για εμένα λοιπόν το ότι μπορώ να βάλω σε όλα χέρι άμεσα και γρήγορα είναι πολυ θετικό για μηχανάκι που θα με πάει στο βουνό ή σε ενα ξερονήσι.

Πραγματική απορία.... ξέρει κανείς εάν βγαίνει εύκολα το τεποζιτο απο το 790?? Νομίζω έτσι έχεις πρόσβαση στα πάντα....
Κι οταν λεω εύκολα εννοώ πραγματικά εύκολα οχι του στυλ "έλα μωρέ, βγάζεις μάσκα, πλαϊνά πλαστικά, λύνεις βάσεις" κλπ





Sent from my super duper pooper scooper!
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως KTM 790R και Tenere 700 είναι το ίδιο λιτά; ΟΚ, δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση (ευτυχώς) έχει όμως αλλά ηλεκτρονικά μπιμπλίκια που δεν έχει το Tenere 700.

Προβλήματα 790...
  1. Οθόνη που μπάζει υγρασία και θολώνει
  2. Κινητήρας που χάνει λάδια (συνήθως στο πίσω αριστερά μέρος της κεφαλής)
  3. Θερμοστάτης ψυγείου που χάνει νερό
  4. Η αντιρίδα του μοχλού ταχυτήτων φεύγει από τη θέση της λόγω αστοχίας
  5. Αυτή η καταραμένη πούδρα στο εσωτερικό των ντεπόζιτων που μπουκώνει τις αντλίες καυσίμου.
Μικροπροβλήματα 790...
  1. Έχει αναφερθεί πως αν σβήσεις τον κινητήρα ενώ η μηχανή κινείται ακόμη ("τσουλάει") τα φώτα μένουν ανοιχτά. Αν δε το πάρεις χαμπάρι μπαταρία τέλος. Η ΚΤΜ θα το διορθώσει σε κάποιο update του software. Η σημερινή λύση που προτείνεται είναι να βάζεις μπροστά -ξανά- και να σβήνεις τον κινητήρα σε πλήρη ακινησία.
  2. Η ψηφιακή ένδειξη καυσίμου δείχνει ότι να 'ναι και αυτό γιατί η ΚΤΜ ξέχασε να επαναρυθμίσει το όργανο που δανείστηκε από το Duke στο νέο ντεπόζιτο. Μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύνει το πρόβλημα.
Δεν είναι από το κεφάλι μου, στα forum της ΚΤΜ τα γράφουν....

Μπορεί να μην είναι σοβαρά προβλήματα αλλά η μηχανή στοιχίζει 5 χηνάρια περισσότερο από το Tenere 700 ήτοι 50%. Στην ΚΤΜ πήρε καμιά 15αρια χρόνια να λύσει το πρόβλημα με τον υδραυλικό συμπλέκτη. Θα μπορούσε να έχει βάλει έναν από αυτούς που χρησιμοποιεί η Suzuki στις μηχανές της από τη δεκαετία του '80, αντί αυτού έλυσε το πρόβλημα βάζοντας μηχανικό συμπλέκτη .

3 με 4 χρόνια ίσως είναι λίγα για να ραφιναριστεί, απλά οι θιασώτες ξέρουν πως τα προβλήματα(-κια) πάνε πακέτο με τη μηχανή και το έχουν αποδεχθεί με αντάλλαγμα την υψηλή απόλαυση.
Αυτό το "βρίσκει έναν τρόπο να σε "απασχολεί" με σκότωσε!
Η εμπειρίες μου με το 990 αλλά και άλλων εδώ μέσα είναι ΑΚΡΙΒΏΣ ΑΥΤΌ!
Είχα μαγαζί με μηχανές σκαφών και δούλευα σε σκάφη απο 12 χρόνων.
Είμαι ψιρας δε θέλω το μηχανάκι να έχει τίποτα, καθόλου, ΚΙΧ να μην ακούγεται!
Εε με το 990, 3 χρόνια τώρα δεν το έχω καταφέρει.... Φεύγω για βόλτα (ανεξαρτήτως τερέν) κομπλέ κι επιστρέφω πάντα με κάτι που θέλει φτιαξιμο. Χαμόγελα στη βόλτα, δάκρυ στην επιστροφή.
Τις περισσότερες φορές, τίποτα άξιο λόγου... πραγματικά.... Δεν ανάβει το φανάρι με το πίσω φρένο, μετά με το μπροστά, χάνει η τάπα του νερού του ψυγείου, θελουν αλλαγή οι σφιγκτήρες των νερών, χάνει λάδια οι μπροστινές μπουκάλες μετά απο 2 επισκευές, θέλει σερβις το πίσω αμορτισέρ....ωωωπ ήρθε η ώρα να αλλάξουμε λαδια, ακούγεται η καμπάνα κλπ κλπ κλπ.
Τίποτα μη αντιμετωπισημο ή φοβερό.... αλλά έχω μάθει σε ενα SV που έχει 10.000 χιλιόμετρα παραπάνω το έχω γαμήσει σε χωματόδρομους 16 χρόνια τώρα, εχω γυρίσει την Ευρώπη, εχω κυνηγήσει 1000ρια σε στροφυλικια και απο συντήρηση τα προβλεπόμενα μόνο και σε πιο αραιά διαστήματα απο το ΚΤΜ.
Για του παραπάνω λόγους λοιπόν ....η Tenere μου ακούγεται ποιο κοντά σε αυτά που θέλω όχι λόγω διαφοράς χρημάτων Srider

Sent from my super duper pooper scooper!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που λες το έλεγε κάποιος στο advrider για τα 1Χ90, μέρος της εμπειρίας απόκτησης ΚΤΜ είναι το γεγονός ότι με ΚΑΤΙ θα ασχολείσαι συνεχώς (το οποίο με εκνευρίζει επίσης). Τα 1Χ90 είναι σαφώς βελτιωμένα, το 790 ίσως ένα βήμα περισσότερο.

Και ακριβώς αυτό, το ότι "λαδόφιλτρα μπουζί και τέλος" είναι η εμπειρία της συμβίωσης με το 1000 μου που κάνει δύσκολη την σκέψη ότι είτε μονόδρομος είτε οτιδήποτε, το συνεργείο θα το βλέπω τακτικά.


Τρεις ώρες έμειναν. Τόση αγωνία ούτε για πρώτο ραντεβού.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό που λες το έλεγε κάποιος στο advrider για τα 1Χ90, μέρος της εμπειρίας απόκτησης ΚΤΜ είναι το γεγονός ότι με ΚΑΤΙ θα ασχολείσαι συνεχώς (το οποίο με εκνευρίζει επίσης). Τα 1Χ90 είναι σαφώς βελτιωμένα, το 790 ίσως ένα βήμα περισσότερο.

Και ακριβώς αυτό, το ότι "λαδόφιλτρα μπουζί και τέλος" είναι η εμπειρία της συμβίωσης με το 1000 μου που κάνει δύσκολη την σκέψη ότι είτε μονόδρομος είτε οτιδήποτε, το συνεργείο θα το βλέπω τακτικά.


Τρεις ώρες έμειναν. Τόση αγωνία ούτε για πρώτο ραντεβού.
Εσύ είσαι έτοιμος να αλλάξεις ολόκληρη κατηγορία... Οποτε είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις.
Νομίζω ότι το tenere είναι μονόδρομος στη φάση που βρίσκεσαι, όσο σε έχω καταλάβει βέβαια.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Για τον amyroukai νομίζω ο μονόδρομος είναι μονόδρομος...εργονομία άνεση ποιότητα κύλισης και άλλα συναφή=BMW...αν θες αρκετό χώμα αλλά και ταξιδιωτικές ικανότητες 1290 το καλό δλδ R...για το ύψος βάρος σου θα σε βολεψουν καλύτερα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
- Ας μην μπούμε σε αυτή τη κουβέντα....εαν πραγματικά νομίζεις οτι δεν υπήρξαν θέματα στα 790 που κυκλοφορούν κάνε μια έρευνα, μίλα με ανθρώπους απο το forum που έχουν το μηχανάκι.
Βέβαια περιμένω και το Tenere να δω εάν κ τι θα "βγάλει". Αλλά προς το παρόν οι Ιάπωνες και οι συνεργάτες τους κατά τόπους έχουν δείξει αμεσότητα με ανακλήσεις εντός λίγων μηνών και όχι περιμένουμε να δούμε πόσοι θα το πάρουν χαμπάρι και σε αυτούς μόνο αναγνωρίζουμε το πρόβλημα.
Tωρα θα γινω παλι ο κακος κυριος Κοκος αλλα να με συγχωρεις, αυτο δεν ισχυει. Ο τιτανας Ιαπωνας που λεγεται Χοντα στο πιο εμπορικα επιτυχημενο μοντελο του δεν το εδειξε αυτο. Δεν εκανε ποτε ανακληση στα καλαμια της Africa Twin που ειναι κακοσχεδιασμενα και αδυναμα για το βαρος της μηχανης και τρωνε απο μονα τους τα εσωτερικα τους, ουτε αφου εκατονταδες ιδιοκτητες στις ΗΠΑ (τη μεγαλυτερη αγορα) παρουσιαστηκαν με το προβλημα. Το μονο που κανουν ειναι σε μερικες περιπτωσεις να τους αλλαζουν στην εγγυηση τα καλαμια με καινουρια, ιδια ομως,οχι βελτιωμενα, παρ'ολο που στο μοντελο Adventure Sports φαινεται οτι διορθωσαν το προβλημα με καλυτερα υλικα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, τωρα παρουσιαζονται περιπτωσεις ιδιοκτητων Adventure Sports με προβληματικες κολλησεις στο πλαισιο που και παλι η Χοντα αρνειται οτι εχουν προβλημα. Γιατι ολο αυτο? Γιατι ακομη πουλανε, δεν εχει παρουσιαστει θεμα ασφαλειας, και μονο οι ψειρες ιδιοκτητες τα αντιλαμβανονται. Ολα ειναι θεμα οικονομικων και μανατζμεντ.

Αυτο δε σημαινει οτι τα Χοντα ειναι μαπα ή οτι το Αφρικα θα θελει καθε βδομαδα συνεργειο, το αναφερω μονο και μονο για να δειξω οτι οι γενικευσεις δεν ειναι παντα σωστες.

Πραγματική απορία.... ξέρει κανείς εάν βγαίνει εύκολα το τεποζιτο απο το 790?? Νομίζω έτσι έχεις πρόσβαση στα πάντα....
Κι οταν λεω εύκολα εννοώ πραγματικά εύκολα οχι του στυλ "έλα μωρέ, βγάζεις μάσκα, πλαϊνά πλαστικά, λύνεις βάσεις" κλπ
O Κωστας onroad μπορει να σου απαντησει σε αυτο, αν κι απ'οτι βλεπω στο μανιουαλ ειναι πραγματικα τα δυο πλαινα πλαστικα, τα δυο προστατευτικα του ντεποζιτου, οι βιδες που το κρατανε και τα σωληνακια της βενζινης. Δεν εχει φερινγκ στη μασκα για να θελει λυσιμο, και σιγουρα φαινεται πολυ πιο γρηγορο απο τα 15' λεπτα που θελει το ντεποζιτο του 1090 που εχει καμια 10αρια βιδες να λυσεις και 5 πλαστικα καπακια. Το φιλτρο αερος παντως το στειλανε κατω απο τη σελα, οποτε το ντεποζιτο πλεον το λυνεις μαλλον μονο για βαλβιδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom