amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Έτσι είναι, κάπου διάβασα ότι παίρνουν αέρα όπως στο πάλαι ποτέΝα μας λυθει επιτελους και η απορια, γιατι μεχρι τωρα φαινεται οτι μονο το αμορτισερ προφορτιζεται, οχι τα καλαμια.
Έτσι είναι, κάπου διάβασα ότι παίρνουν αέρα όπως στο πάλαι ποτέΝα μας λυθει επιτελους και η απορια, γιατι μεχρι τωρα φαινεται οτι μονο το αμορτισερ προφορτιζεται, οχι τα καλαμια.
Τα καλαμια λογικα θα προφορτιζονται με εξτρα αποστατες και νομιζω (δεν ειμαι σιγουρος )οτι ο Ολλανδος εχει τα παντα μεσα στην νταλικαΝα μας λυθει επιτελους και η απορια, γιατι μεχρι τωρα φαινεται οτι μονο το αμορτισερ προφορτιζεται, οχι τα καλαμια.
Το παλαι ποτε Αφρικα επαιρνε αερα, ο Σουπερτενεκες 750 οχι. Εκτος εαν επαιρνε το ΧΤΖ600-660 κατι που δεν ξερω.Έτσι είναι, κάπου διάβασα ότι παίρνουν αέρα όπως στο πάλαι ποτέ
Α ωραια, να μην το εχω αγχος δηλαδη αν ψωνισω κανα αγροτεμαχιο.Α, να σας πω επισης οτι ολα αυτα τα ωραια μηχανακια μετα το τεστ τουρ δεν θα πωληθουν.Πανε πρεσσα για καταστροφη.Ανωμαλοι
Α, να σας πω επισης οτι ολα αυτα τα ωραια μηχανακια μετα το τεστ τουρ δεν θα πωληθουν.Πανε πρεσσα για καταστροφη.Ανωμαλοι
Α ωραια, να μην το εχω αγχος δηλαδη αν ψωνισω κανα αγροτεμαχιο.
Σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως KTM 790R και Tenere 700 είναι το ίδιο λιτά; ΟΚ, δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση (ευτυχώς) έχει όμως αλλά ηλεκτρονικά μπιμπλίκια που δεν έχει το Tenere 700.Σορρυ που στο χαλάω αλλά τα επιχειρήματα σου είναι λίγο άκυρα κ μπερδεμένα. Εκτός κι αν το κάνεις επίτηδες για να πείθεις τον εαυτό σου ότι το Τ700 είναι πολυ λιτό σε σχέση με το ΚΤΜ.
- Ούτε η απλή έκδοση του 790 ούτε η R έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οπὀτε μετά από 7 χρόνια μια χαρά θα είναι.
- Από που το θεωρείς ότι το 790 θέλει 3 με 4 χρόνια κυκλοφορίας για να ραφιναριστεί; Τι προβλήματα έχεις ακούσει κ δεί; Εκτός κι αν είσαι μέσα στη ΚΤΜ και γνωρίζεις εκ των έσω στατιστικά και προβλήματα. Σε 3 με 4 χρόνια θα σταματήσει να παράγεται έτσι όπως αλλάζει τα μοντέλα η ΚΤΜ κάθε 3 χρόνια.
- Με την οθόνη του Τ700 τι θα γίνει μετά από 5-6 χρόνια; Γιατί εμένα μου μοιάζει σαν μέγεθος με του ΚΤΜ, μόνο που δεν έχει γραφικά.
Μάλλον δεν διάβασες το κείμενο με προσοχή.Σορρυ που στο χαλάω αλλά τα επιχειρήματα σου είναι λίγο άκυρα κ μπερδεμένα. Εκτός κι αν το κάνεις επίτηδες για να πείθεις τον εαυτό σου ότι το Τ700 είναι πολυ λιτό σε σχέση με το ΚΤΜ.
- Ούτε η απλή έκδοση του 790 ούτε η R έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Οπὀτε μετά από 7 χρόνια μια χαρά θα είναι.
- Από που το θεωρείς ότι το 790 θέλει 3 με 4 χρόνια κυκλοφορίας για να ραφιναριστεί; Τι προβλήματα έχεις ακούσει κ δεί; Εκτός κι αν είσαι μέσα στη ΚΤΜ και γνωρίζεις εκ των έσω στατιστικά και προβλήματα. Σε 3 με 4 χρόνια θα σταματήσει να παράγεται έτσι όπως αλλάζει τα μοντέλα η ΚΤΜ κάθε 3 χρόνια.
- Με την οθόνη του Τ700 τι θα γίνει μετά από 5-6 χρόνια; Γιατί εμένα μου μοιάζει σαν μέγεθος με του ΚΤΜ, μόνο που δεν έχει γραφικά.
Αυτό το "βρίσκει έναν τρόπο να σε "απασχολεί" με σκότωσε!Σοβαρά τώρα, πιστεύεις πως KTM 790R και Tenere 700 είναι το ίδιο λιτά; ΟΚ, δεν έχει ηλεκτρονική ανάρτηση (ευτυχώς) έχει όμως αλλά ηλεκτρονικά μπιμπλίκια που δεν έχει το Tenere 700.
Προβλήματα 790...
Μικροπροβλήματα 790...
- Οθόνη που μπάζει υγρασία και θολώνει
- Κινητήρας που χάνει λάδια (συνήθως στο πίσω αριστερά μέρος της κεφαλής)
- Θερμοστάτης ψυγείου που χάνει νερό
- Η αντιρίδα του μοχλού ταχυτήτων φεύγει από τη θέση της λόγω αστοχίας
- Αυτή η καταραμένη πούδρα στο εσωτερικό των ντεπόζιτων που μπουκώνει τις αντλίες καυσίμου.
Δεν είναι από το κεφάλι μου, στα forum της ΚΤΜ τα γράφουν....
- Έχει αναφερθεί πως αν σβήσεις τον κινητήρα ενώ η μηχανή κινείται ακόμη ("τσουλάει") τα φώτα μένουν ανοιχτά. Αν δε το πάρεις χαμπάρι μπαταρία τέλος. Η ΚΤΜ θα το διορθώσει σε κάποιο update του software. Η σημερινή λύση που προτείνεται είναι να βάζεις μπροστά -ξανά- και να σβήνεις τον κινητήρα σε πλήρη ακινησία.
- Η ψηφιακή ένδειξη καυσίμου δείχνει ότι να 'ναι και αυτό γιατί η ΚΤΜ ξέχασε να επαναρυθμίσει το όργανο που δανείστηκε από το Duke στο νέο ντεπόζιτο. Μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία λύνει το πρόβλημα.
Μπορεί να μην είναι σοβαρά προβλήματα αλλά η μηχανή στοιχίζει 5 χηνάρια περισσότερο από το Tenere 700 ήτοι 50%. Στην ΚΤΜ πήρε καμιά 15αρια χρόνια να λύσει το πρόβλημα με τον υδραυλικό συμπλέκτη. Θα μπορούσε να έχει βάλει έναν από αυτούς που χρησιμοποιεί η Suzuki στις μηχανές της από τη δεκαετία του '80, αντί αυτού έλυσε το πρόβλημα βάζοντας μηχανικό συμπλέκτη .
3 με 4 χρόνια ίσως είναι λίγα για να ραφιναριστεί, απλά οι θιασώτες ξέρουν πως τα προβλήματα(-κια) πάνε πακέτο με τη μηχανή και το έχουν αποδεχθεί με αντάλλαγμα την υψηλή απόλαυση.
Εσύ είσαι έτοιμος να αλλάξεις ολόκληρη κατηγορία... Οποτε είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις.Αυτό που λες το έλεγε κάποιος στο advrider για τα 1Χ90, μέρος της εμπειρίας απόκτησης ΚΤΜ είναι το γεγονός ότι με ΚΑΤΙ θα ασχολείσαι συνεχώς (το οποίο με εκνευρίζει επίσης). Τα 1Χ90 είναι σαφώς βελτιωμένα, το 790 ίσως ένα βήμα περισσότερο.
Και ακριβώς αυτό, το ότι "λαδόφιλτρα μπουζί και τέλος" είναι η εμπειρία της συμβίωσης με το 1000 μου που κάνει δύσκολη την σκέψη ότι είτε μονόδρομος είτε οτιδήποτε, το συνεργείο θα το βλέπω τακτικά.
Τρεις ώρες έμειναν. Τόση αγωνία ούτε για πρώτο ραντεβού.
Tωρα θα γινω παλι ο κακος κυριος Κοκος αλλα να με συγχωρεις, αυτο δεν ισχυει. Ο τιτανας Ιαπωνας που λεγεται Χοντα στο πιο εμπορικα επιτυχημενο μοντελο του δεν το εδειξε αυτο. Δεν εκανε ποτε ανακληση στα καλαμια της Africa Twin που ειναι κακοσχεδιασμενα και αδυναμα για το βαρος της μηχανης και τρωνε απο μονα τους τα εσωτερικα τους, ουτε αφου εκατονταδες ιδιοκτητες στις ΗΠΑ (τη μεγαλυτερη αγορα) παρουσιαστηκαν με το προβλημα. Το μονο που κανουν ειναι σε μερικες περιπτωσεις να τους αλλαζουν στην εγγυηση τα καλαμια με καινουρια, ιδια ομως,οχι βελτιωμενα, παρ'ολο που στο μοντελο Adventure Sports φαινεται οτι διορθωσαν το προβλημα με καλυτερα υλικα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, τωρα παρουσιαζονται περιπτωσεις ιδιοκτητων Adventure Sports με προβληματικες κολλησεις στο πλαισιο που και παλι η Χοντα αρνειται οτι εχουν προβλημα. Γιατι ολο αυτο? Γιατι ακομη πουλανε, δεν εχει παρουσιαστει θεμα ασφαλειας, και μονο οι ψειρες ιδιοκτητες τα αντιλαμβανονται. Ολα ειναι θεμα οικονομικων και μανατζμεντ.- Ας μην μπούμε σε αυτή τη κουβέντα....εαν πραγματικά νομίζεις οτι δεν υπήρξαν θέματα στα 790 που κυκλοφορούν κάνε μια έρευνα, μίλα με ανθρώπους απο το forum που έχουν το μηχανάκι.
Βέβαια περιμένω και το Tenere να δω εάν κ τι θα "βγάλει". Αλλά προς το παρόν οι Ιάπωνες και οι συνεργάτες τους κατά τόπους έχουν δείξει αμεσότητα με ανακλήσεις εντός λίγων μηνών και όχι περιμένουμε να δούμε πόσοι θα το πάρουν χαμπάρι και σε αυτούς μόνο αναγνωρίζουμε το πρόβλημα.
O Κωστας onroad μπορει να σου απαντησει σε αυτο, αν κι απ'οτι βλεπω στο μανιουαλ ειναι πραγματικα τα δυο πλαινα πλαστικα, τα δυο προστατευτικα του ντεποζιτου, οι βιδες που το κρατανε και τα σωληνακια της βενζινης. Δεν εχει φερινγκ στη μασκα για να θελει λυσιμο, και σιγουρα φαινεται πολυ πιο γρηγορο απο τα 15' λεπτα που θελει το ντεποζιτο του 1090 που εχει καμια 10αρια βιδες να λυσεις και 5 πλαστικα καπακια. Το φιλτρο αερος παντως το στειλανε κατω απο τη σελα, οποτε το ντεποζιτο πλεον το λυνεις μαλλον μονο για βαλβιδες.Πραγματική απορία.... ξέρει κανείς εάν βγαίνει εύκολα το τεποζιτο απο το 790?? Νομίζω έτσι έχεις πρόσβαση στα πάντα....
Κι οταν λεω εύκολα εννοώ πραγματικά εύκολα οχι του στυλ "έλα μωρέ, βγάζεις μάσκα, πλαϊνά πλαστικά, λύνεις βάσεις" κλπ
Aυτη τη στιγμη ψαχνω να βρω το κουραγιο να φορεσω στολη για να βγω στο λιοπυρι να ανεβω Αφιδνες...Get ready bitchez