Shogun
Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Οχι ρε συ....δεν πάει έτσι.Όπως τα διαβάζω, το αποτέλεσμα θα είναι όποιος έχει λεφτά κτμ αλλιώς συμβιβασμό τ700 και πάλι ευτυχισμένοι οι πελάτες. Θα δείξει αύριο, ελπίζω να έχει ψηλή σέλα.
Εγω π.χ. θα το προτιμήσω γιατί ακριβώς είναι λιτό. Δεν με ενδιαφέρουν ολα τα ηλεκτρονικά που έχει επάνω το ΚΤΜ. Δεν θέλω υψηλής ανάλυσης TFT οθόνη.
Επίσης τι γίνεται μετά απο 5-6 χρόνια η οθόνη κάτω από τον ελληνικό ήλιο? Τι γίνεται στα 7 χρόνια στο μηχανισμό των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων.
Επίσης θεωρώ ότι το 790 θέλει τουλάχιστον 3-4 χρόνια κυκλοφορίας μέχρι να ραφιναριστεί και να είναι ενα ολοκληρωμένο προιόν.
Δεν λέω ότι το Yamaha δεν θα χρειάζεται βελτιώσεις σε σημεία αλλά θα είναι λιγότερο σημαντικά απο της ΚΤΜ.
Ίσως φταίει το ΚΤΜ που πήρα και συνέχεια όλο και κάτι θέλει, ίσως φταίει το SV που για 13 χρόνια δεν έχει ζητήσει τίποτα, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά ο Ιάπωνας μου βγάζει εμπιστοσύνη και φιλικότητα. Και αυτό είναι που χρειάζεται ο μέσος αναβάτης στο βουνό. Απλότητα, φιλικότητα και αξιοπιστία.
Θα το διαχώριζα αλλιώς λοιπόν, οι ready to race -->KTM, με τα καλά κ τα κακά του, οι ready to anyplace anytime -->Yamaha
Sent from my super duper pooper scooper!