Yamaha T7 Tenere

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σκαρτο δεν είδα να το πει κανείς.... Κάποιες ενστάσεις για την τιμουλα εγώ προσωπικά έχω και ένα μπράβο στο τμήμα μάρκετινγκ της γιαμαπα!
Σκαρτο δεν υπάρχει κανένα μηχανακι Πλέον.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το νου σας όσοι αγοράσετε αποκλειστικά για κοντινές βόλτες στο χώμα το 700 και το ready to race 790 :ha μη πετύχετε κανέναν γρήγορο με παλιό αερόψυχτο μονοκύλινδρο πολιτικό ον/οφ 400-600-650. Μη παρασύρεστε από το rally look και τα σχετικά βιντεάκια, και οι δύο μηχανές είναι πολιτικές ον/οφ ελαφριές για την κατηγορία τους αλλά βαριές για σοβαρό χώμα. Ακόμα και ένα DR 650 του 98 πχ, είναι ικανό να πάει πιο γρήγορα ή το ίδιο γρήγορα στα φλατ αλλά με πολύ μεγαλύτερη ευκολία.

Για χρήση όμως σε πόλη και φορτωμένα σε ταξίδια, σε κατεστραμμένους στενούς στροφτερούς δρόμους (βλέπε Βαλκάνια και αν), ασφάλτινους και μη θα είναι όνειρο και οι δύο μηχανές. Στο χώμα με λίγο προσοχή λόγω βάρους θα είναι διασκεδαστικά αλλά ως ενός σημείου. Όταν ζορίσει το πράμα το βάρος είναι πρόβλημα ειδικά σε άσχημες πτώσεις.

Εν κατακλείδι, θα ήθελα πολύ να έχω είτε το ένα, είτε το άλλο, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα πούλαγα το πολυτάλαντο εντουράκι μου για το χώμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το νου σας όσοι αγοράσετε αποκλειστικά για κοντινές βόλτες στο χώμα το 700 και το ready to race 790 :ha μη πετύχετε κανέναν γρήγορο με παλιό αερόψυχτο μονοκύλινδρο πολιτικό ον/οφ 400-600-650. Μη παρασύρεστε από το rally look και τα σχετικά βιντεάκια, και οι δύο μηχανές είναι πολιτικές ον/οφ ελαφριές για την κατηγορία τους αλλά βαριές για σοβαρό χώμα. Ακόμα και ένα DR 650 του 98 πχ, είναι ικανό να πάει πιο γρήγορα ή το ίδιο γρήγορα στα φλατ αλλά με πολύ μεγαλύτερη ευκολία.

Για χρήση όμως σε πόλη και φορτωμένα σε ταξίδια, σε κατεστραμμένους στενούς στροφτερούς δρόμους (βλέπε Βαλκάνια και αν), ασφάλτινους και μη θα είναι όνειρο και οι δύο μηχανές. Στο χώμα με λίγο προσοχή λόγω βάρους θα είναι διασκεδαστικά αλλά ως ενός σημείου. Όταν ζορίσει το πράμα το βάρος είναι πρόβλημα ειδικά σε άσχημες πτώσεις.

Εν κατακλείδι, θα ήθελα πολύ να έχω είτε το ένα, είτε το άλλο, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα πούλαγα το πολυτάλαντο εντουράκι μου για το χώμα.
Έτσι είναι. Η κουβέντα γίνεται με όρους κατηγορίας δικύλινδρων, τίποτε περισσότερο!
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Επανέρχομαι με ένα δικό μου ρεζουμέ των δυο πολύ-αναμενόμενων μοτοσυκλετών, το ΚΤΜ 790R το οποίο πριν καλά-καλά το δούμε θεωρούσαμε αυτονόητο πως θα είναι ready to race και το Tenere 700 το οποίο έμοιαζε αγωνιάρικο αλλά ήταν to good to be true... καθώς είναι συνηθισμένο οι Ιάπωνες να μας φλομώνουν στα ταραταντζούμ... και αμέσως μετά να μας πουλάνε τη χλιαρότερη εκδοχή του πρωτότυπου!

Δε θα μπω σε διαδικασία σύγκρισης μεταξύ των δυο μηχανών καθώς η διαφορά τιμής είναι τέτοια που είτε θέλουμε να το παραδεχθούμε είτε όχι, είναι αυτό που από μόνο του δεν επιτρέπει τη σύγκριση.

Για να δούμε όμως τι έγινε όταν είχαμε τα πρώτα δημοσιογραφικά review και σιγά-σιγά άρχισαν να εμφανίζονται και οι πρώτες εντυπώσεις κάποιων τυχερών αναβατών...

Το KTM 790R εντυπωσίασε με το πλήθος των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, την ανατομικότατη σέλα, την κάπως ασύνήθιστη θέση οδήγησης (για KTM), τον φιλικό της χαρακτήρα κ.α. Δηλαδή πλατφόρμα ready to race (βλ. ΚΤΜ) συνδυασμένο με όλα τα συν των On/Off. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Ανοίγω μια παρένθεση: (ο έμπειρος αναβάτης δεν έχει καθόλου ανάγκη αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια και τις φανταστικές αναρτήσεις στο χώμα, όλα αυτά βοηθούν περισσότερο τους λιγότερο έμπειρους και τους αγωνιστικούς που μπορεί να κυνηγούν το δευτερόλεπτο στις ειδικές. Ο έμπειρος μια χαρά πάει και με Dominator, KLX, Transalp, XT660 κτλ. Φαντάζομαι πως όταν λέμε έμπειρους δεν αναφερόμαστε στους αγωνιστικούς γιατί μην τρελαθούμε για το 790 μιλάμε, όχι για κάποιο exc). Εννοείτε πως για όποιον θέλει και μπορεί να πάρει το "πακέτο", ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ!

Το Tenere 700 που σχεδόν κανένας μας δε θα έβαζε στοίχημα ότι αυτό που θα πουλήσει σε εμάς η Yamaha θα είναι αυτό που έμοιαζε να είναι.... ήρθε ως ένα σχεδόν πιστό αντίγραφο του πρωτοτύπου. Με άλλα λόγια μπορεί να ελπίζαμε όμως... βαθιά μέσα μας πιστεύαμε πως -για άλλη μία φορά- αυτό που περιμέναμε τόσο πολύ να έρθει θα ήταν μια "απάτη" (όπως αρέσκεται να λέει ο φίλος μου ο konkost για "κάποια" μηχανή).
Να όμως που η Yamaha έκανε την έκπληξη και ΔΕΝ μας έδωσε ένα μέτριο μηχανάκι, αλλά ένα ικανότατο Off/On που εκ των πραγμάτων έχει μέτρια μεταφορική ικανότητα. Μας έδωσε δηλαδή μια ακραίου σχεδιασμού δικύλινδρη μηχανή (όπως το πρωτότυπο), που τα πάει καλά στο χώμα... πολύ καλά! Για πρώτη φορά μια Ιαπωνικής καταγωγής εταιρεία μας δίνει μια μηχανή όπως τη ζητούσαμε (έχω λόγο που χρησιμοποιώ παρελθόντα) και τα promo video δεν είναι οι συνήθεις υπερβολές με σούπερ/ντούπερ οδηγούς που μεταξύ άλλων κάνουν και άλματα κάποιων δεκάδων μέτρων (ακόμη και στο Africa τα είδαμε αυτά). Εδώ όχι μόνο φαίνεται τίμια η γυναίκα του Καίσαρα, αλλά είναι κιόλας!

Ότι πηγαίνει πολύ καλά στο χώμα είναι μια κοινή παραδοχή, όχι μόνο των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου, αλλά και μέσα στο forum μας, με όσα "αλλά" και "αν" διάβασα. Μας έφταιγαν λίγο ο ψεκασμός, λίγο η πίσω ανάρτηση, λίγο η εμπρός η ανάρτηση, λίγο το ψηλό κέντρο βάρους αλλά..... σχεδόν όοοοοοολοι θα το αγοράζαμε! Αν αυτό δεν είναι επιτυχία, τι είναι;

Θα παροτρύνω ξανά να διαβάσουμε τις πρώτες σελίδες του παρόντος θέματος. Η Yamaha διαρρέει τις πρώτες φωτογραφίες του T7 (που σήμερα λέγεται Tenere 700) και βλέπουμε ένα δικύλινδρο Rallye που θυμίζει έντονα τα πολεμικά WR450F Rallye που αγωνίζονται στο paris dakar.

α) Οι πρώτες αντιδράσεις ως προς το οικονομικό είναι: "αν φτιάξει κάτι τέτοιο θα κάνει πάνω από 12-13 χιλιάδες" και επομένως μάλλον το ειδικό κοινό θα κατευθυνθεί προς τα πορτοκαλί.
β) Οι πρώτες αντιδράσεις ως προς το look και την ικανότητα είναι: "μόνο με θαύμα θα φτιάξει κάτι τέτοιο" ή "επιτέλους και κάτι ειδικό με κυρίως χωμάτινο προσανατολισμό" (όχι μόνο δε γίνεται καμία αναφορά για τον περιορισμό μεταφορικής ικανότητας συνεπιβάτη και αποσκευών αλλά και απεταξάμην τέτοιοι προσανατολισμοί, γιατί είπαμε... το μηχανάκι έμοιαζε να είναι ειδικό...).
γ) Οι πρώτες παγκόσμιες αντιδράσεις -όταν είδαν ποιο είναι το τελικό προϊόν- ήταν: "η Yamaha τελικά άλλαξε τον αρχικό σχεδιασμό και ακούγοντας το κοινό ΤΗΣ έφτιαξε μια μηχανή ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ στο χώμα και με καλή τιμή.


Όποιος πάρει το Tenere 700 για να ρίξει χρήματα σε αναρτήσεις μάλλον θα έχει κάνει λάθος γιατί η αναρτήσεις του είναι μια χαρά, μπορεί να μην είναι κορυφαίες αλλά σίγουρα είναι από το πάνω ράφι. Αυτό που χρειάζεται είναι απλώς να ασχοληθούμε με το σετάρισμα τους και όλα θα είναι ΟΚ (οι άνω των 100 κιλών θα δαπανήσουν ελάχιστα χρήματα για ένα σκληρότερο ελατήριο πίσω και δυο αποστάτες για να προφορτίσουν καταλλήλως το μπροστινό). Αυτό είναι όλο.

Από εδώ και πέρα οι παρατηρήσεις και απορίες είναι δικές μου και άρα υποκειμενικές!
Ένας κλασικός προβληματισμός είναι πως θα γίνει αυτό που μου αρέσει τόσο να το προσαρμόσω στις "πραγματικές" μου ανάγκες και στη καθημερινή μου χρήση; Και αυτός είναι ο λόγος που σκεφτόμαστε πως θα προσαρμόσουμε μπάρες προστασίες, σχάρες, διπλό σταντ και ίσως και καλούδια όπως έξτρα προβόλια, θερμαινόμενα γκριπ, σέλα μεταποιημένη, κτλ. Μα δεν ζητούσαμε αυτά (εξ ου και ο παρελθόντας που προανέφερα). Όμως μια εταιρεία τολμά και τελικά σου πουλά κάτι περισσότερο εξειδικευμένο από τα συνήθη....

Και για να καταλάβω δηλαδή... θα αγοράσω αυτό το γλυπτό αριστούργημα του μοτοσυκλετισμού και μετά θα το ντύσω με μπάρες προστασίας; Φοράει rallye μάσκα την οποία ακολουθεί φαίρινγκ με μαλακά πλαστικά και θα τα καπελώσω με άχαρες σιδεροκατασκευές; Θα πάω και θα μεταποιήσω τη σέλα του και θα τη μετατρέψω σε ένα αστείο παραφουσκωμένο μπαλόνι με αφρολέξ, χάνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της στις χωμάτινες διαδρομές; Ε, όχι! Το πολύ-πολύ να πάρω το έξτρα πίσω σελάκι (από τη Yamaha) για τη σύντροφο ώστε να πάμε σχετικά αναπαυτικά μέχρι τη Λάρισα... The end.

Αυτή είναι μια ένσταση από τη πλευρά μου που αφορά κυρίως της μπάρες προστασίας. Δεν είμαι αντίθετος στη χρήση πλαϊνών σχαρών, καθώς ο δικύλινδρος κινητήρας της μας επιτρέπει να απομακρυνθούμε ασφάλτινα για να συναντήσουμε περιστασιακά τα "άγια χώματα" της Ελληνικής περιφέρειας στις Ονοφάδες που κάνουμε με το forum ή τις παρέες μας. Αυτό που σκέφτομαι όμως, είναι πως για αυτήν την Tenere χρειάζομαστε λιτά πράγματα. Δυο σαμάρια κι ένα λουκάνικο, γιατί κοιτάξτε λίγο καλύτερα... η μηχανή αυτή δεν είναι sport touring, είναι sport χωρίς το touring. Είναι sport για να διασκεδάσεις λίγο πιο εύκολα στο χώμα, λόγω της δικής της ικανότητας. Η δική μας ικανότητα είναι αυτή που είναι (ανεξαρτήτως επιπέδου), για άλλον περισσότερη για άλλον λιγότερη αλλά... είτε έτσι, είτε αλλιώς, με το Tenere 700 τα πράγματα θα γίνουν πιο διασκεδαστικά και πιο εύκολα αν τη συγκρίνω με οτιδήποτε άλλο πλην της πορτοκαλί ομάδας μοτοσυκλετών (και αυτό συζητείται, μόνο και μόνο γιατί δεχόμαστε κάποιες σταθερές, το know how κτλ, κτλ...).
Εμένα μου κάνει και μου φθάνει αυτό, δε χρειάζομαι το παραπάνω που μπορεί να μου δώσει ο Αυστριακός (μιλάω για εμένα και για όσους εκφράζουν αυτά που γράφω).

Λοιπόν... η μηχανή χρειάζεται μια καλή ποδιά, μια καλοσχεδιασμένη after market σχαρούλα, ένα σετάκι πλαϊνές σχάρες για μαλακά σαμάρια και να απαλλαχτεί από "αυτήν" την άχαρη βάση πινακίδας (που έτσι και αλλιώς πολύ σύντομα θα σπάσει και θα αποκοπεί από το υπόλοιπο σύνολο).

Μπάρες προστασίας, προβόλια, τσαντάκια πάνω στις μπάρες προστασίας και άλλα λοιπά καλούδια είναι για άλλες μηχανές με άλλη μουσούδα, με άλλα φαίρινγκ (γνώμη μου).

Πάμε τώρα σύντομες απαντήσεις στο Κώστα Chester24
Τα έξτρα 10 + κιλά όμως που μπορεί να προστεθούν θα είναι για την προστασια της μοτοσυκλέτας αλλά και τις διάφορες αποσκευές.

Τα έξτρα 10+ κιλά θα δημιουργήσουν όλες τις προϋποθέσεις οι τούμπες να γίνουν πιο εύκολες (κυρίως οι αστείες τούμπες).

Δεν ξέρω Στέφανε πόσο έχεις προλάβει το κόστος των πλαστικών του 660.. Αλλά αν ρίξεις μια ματιά στις τωρινές τιμές, μόνο τα 2 πλαϊνα πλαστικα που βιδώνουν στο ρεζερβουαρ, κοστίζουν σαν συνολο 120€+.. Οπότε ναι, καλό είναι να υπάρχουν σιδερένιες προστασιες, που δεν σπάνε και δεν χαλάνε, αλλά και επιδιορθώνονται με πολύ μικρο κόστος.
Το κόστος του ενός εκ των προστατευτικών του ρεζερβουάρ στο 660 μου στοίχισε (το 2015) 24,61€ μαζί με το ΦΠΑ (30,76€ -20% έκπτωση). Αγορασμένο από τη Yamaha Μεσογείων. Οπότε σε καμία περίπτωση δεν συνέφερε να βάλεις προστατευτικά κάγκελα, συν το γεγονός πως μετά το πρώτο στράβωμα παύουν να προστατεύουν επαρκώς γιατί έχουν αποκτήσει ελαστικότητες στο σημείο που στράβωσαν. Με βάζεις στο πειρασμό να τσεκάρω τις σημερινές τιμές και θα το κάνω με τη πρώτη ευκαιρία (αν και το διαδίκτυο φαίνεται να σε επιβεβαιώνει). Μένει να δούμε πόσο θα κάνουν τα πλαστικά τμήματα του Tenere 700.

Γιατί Στέφανε δεν κάνει για ευρωτουρισμό η για τουρισμό τελωπάντων?? Εδω εσυ έχεις το wrf και όμως έχεις τα πίσω κάγκελα που βαζεις τα σαμάρια σου, τσαντάκια, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ κλπ κλπ και βαράς "σιδεροκωλες" επειδή το μηχανάκι είναι ικανό φίλε. Τότε γιατι να μην είναι για τουρισμό το Τ7, που έχει έτοιμο πλαίσιο, κινητηράρα κλπ κλπ?
Εγώ έχω το WRR και όχι το WRF, που είναι ο ορισμός του ψευδοεντούρο (όπως τα λέγαμε παλιά) με αναρτήσεις και μισό πλαίσιο από καθαρόαιμο και κινητήρα On/Off. Το ότι εγώ βαράω σιδερόκωλες δε σημαίνει πως είναι προορισμένο για αυτό. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου project στο WRR είναι μεγάλες χωμάτινες αποστάσεις και όχι ασφάλτινες.
Όπως περιέγραψα παραπάνω ΝΟΜΙΖΩ πως το Tenere 700 είναι μια ειδική επιλογή, δηλαδή ΝΟΜΙΖΩ πως είναι λάθος να το αγοράσει κανείς για να κάνει μέτριο τουρισμό και μέτριο φόρτωμα. Παρ'όλα αυτά δεν είμαι αντίθετος σε πλαϊνές σχάρες. Το Tenere 700 είναι μια εξαιρετική επιλογή για να γνωρίσεις τη χωμάτινη Ελλάδα διασκεδάζοντας χωρίς συμβιβασμούς χρησιμοποιώντας στοχευμένα και στο 100% το έτοιμο πλαίσιο και κινητήρα. Κατά τη γνώμη μου έχει το ρόλο μιας 2ης μηχανής και όχι μιας κύριας (όπως και το WRR) ή για κάποιον που μπορεί να καβαλάει τη μηχανή μόνο για το χόμπι του και όχι ως βασικό μέσο μεταφοράς. Για τον ίδιο λόγο πιστεύω ακράδαντα, πως αφού αρχικά μοσχοπουληθούν κατά δεκάδες επειδή είναι "μουράτη" και οικονομικά προσιτή... σύντομα θα τις βλέπουμε στις αγγελίες! Γιατί είπαμε, άλλο η κάβλα και άλλο η καθημερινότητα.


Αυτά από εμένα!
Μπράβο ρε Στέφανε! Τα είπες όλα!

Για πρώτη φορά ένα μοντέλο (μαζικής παραγωγής) είναι τόσο κοντά στο εντυπωσιακό του πρωτότυπο, για πρώτη φορά φαίνεται οτι η Yam αντί να προσφέρει στην αγορά μια μέτρια "χρυσή τομή" (όπως κατά τη γνώμη μου ήταν το προηγούμενο ΧΤΖ660) παρουσιάζει ένα πιο εξειδικευμένο μηχανάκι επειδή έτσι το ζήτησε το μοτοσυκλετιστικό κοινό, ακόμη και με τα αρνητικά που πάντα έχει κάτι πιο ειδικό....

....και τώρα ζητάμε σέλα πολυθρόνα, καγκελα παντού, προβολάκια, θερμαινόμενα γκριπ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο...

Ευτυχώς δεν είναι BMW κύριοι!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι ενδιαφέρον τι εννοεί ο κάθε ένας "χώμα".

Το οτιδήποτε των 140-150 κιλών προφανώς και πλεονεκτεί, αλλά αν ενδιαφέρεται κάποιος για νομό Αττικής 90% του χρόνου του, θα μπει στην αγορά για τενερέ, 790, άφρικα κλπ ενώ τον εξυπηρετεί καλύτερα ένα 350 εντούρο;

Από την άλλη, κάπου πρέπει να συζητηθεί και το θέμα "καινούριο vs καινούριο" γιατί με την λογική αυτή και R1 να μπει κάποιος να ρωτήσει αν αξίζει η πληρωμένη απάντηση είναι ότι στο επίπεδό ενός "κανονικού οδηγού" και στα Μέγαρα, ένα sbk 20ετίας θα γράφει πρακτικά ίδιους χρόνους με το 1/9 των χρημάτων, άρα τι, δεν αγοράζει ποτέ κανείς τίποτα καινούριο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είναι ενδιαφέρον τι εννοεί ο κάθε ένας "χώμα".

Το οτιδήποτε των 140-150 κιλών προφανώς και πλεονεκτεί, αλλά αν ενδιαφέρεται κάποιος για νομό Αττικής 90% του χρόνου του, θα μπει στην αγορά για τενερέ, 790, άφρικα κλπ ενώ τον εξυπηρετεί καλύτερα ένα 350 εντούρο;

Από την άλλη, κάπου πρέπει να συζητηθεί και το θέμα "καινούριο vs καινούριο" γιατί με την λογική αυτή και R1 να μπει κάποιος να ρωτήσει αν αξίζει η πληρωμένη απάντηση είναι ότι στο επίπεδό ενός "κανονικού οδηγού" και στα Μέγαρα, ένα sbk 20ετίας θα γράφει πρακτικά ίδιους χρόνους με το 1/9 των χρημάτων, άρα τι, δεν αγοράζει ποτέ κανείς τίποτα καινούριο.
Καταλαβαίνω τον ντόρο που γίνεται με το 700, γιατί και γω όπως πολλοί άλλοι, ακριβώς μια τέτοια μηχανή θα ήθελα αλλά επειδή στο χώμα έχω απαιτήσεις και ξέρω ακριβώς τι θέλω, θα κρατούσα και το CCM για τις κοντινές "πολεμικές" βολτες. Υποψιάζομαι πως πολύ κόσμος έχει επηρεαστεί από την εμφάνιση του 700 και πιστεύει πως θα κάνει παπάδες στο χώμα κατι που ισχύει ως ένα βαθμό αν κάποιος έχει την απαιτούμενη εμπειρία αλλά και πάλι το βάρος θέτει περιορισμούς. Για αυτό που ειναι πάντως το θεωρώ πολύ καλή και μοναδική επιλογή αφού δεν υπάρχει ιαπωνικός ανταγωνισμός σε αυτά τα κυβικά.

Υπάρχει ένα κενό στην αγορά των ονoφ στα καινούργια 400-600 ψηλόφτερα οπότε αναγκαστικά ο κόσμος κοιτά προς 690-701 αλλά δεν συμπαθούν όλοι τα ευρωπαϊκά. Όσοι θέλουν απλό ιαπωνικό ον οφ θα πάρουν το τενερέ που απ' ότι φαίνεται θα πουλήσει πολύ. Αν υπήρχε αξιόλογο ον οφ ψηλόφτερο ιαπωνικό στα 600 κυβικά τα πράματα θα ήταν αλλιώς.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι εντυπώσεις του bikeit


 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι εντυπώσεις του bikeit


Δικος σου ειναι

"Τα περισσότερα χιλιόμετρα της σύντομης διαδρομής (35 χλμ) τα έκανα με την μεσαία σέλα της στάνταρ έκδοσης (875mm) και με ύψος 1.70 δεν είχα κανένα πρόβλημα. Εντάξει, στην πρώτη επαφή η μοτοσυκλέτα είναι ψηλή, και πάταγα κάτω το ένα πόδι με τη μύτη, ή με το πλήρες πέλμα αν καθόμουν ελαφρώς στο πλάι της σέλας. "
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δικος σου ειναι
Το διάβαζα στην κίνηση και είχα λιώσει στο γέλιο. Τι τα θες. Από το Σάββατο και μετά δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι, απλά σκέφτομαι που θα πήγαινα με το τενεΚέ και αν θα είχα διάθεση να διτροχίσω περισσότερο.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Μια ερώτηση σχετικά με το πιρούνι:
Είναι, λέει, με αέρα δηλαδή δεν έχει ελατήριο/α, σωστά ;;;
Αν καταλαβαίνω σωστά, είναι σαν τα πιρούνια των ΜΤΒ όπου προσθέτοντας αέρα με ειδική τρόμπα ρυθμίζεται η προ φόρτιση για τα κιλά του αναβάτη, μάλιστα τα περισσότερα έχουν και σχετικό πίνακα που αντιστοιχούν psi με κιλά.
Στο Τ700 πως αλλάζουν τα psi του αέρα στο πιρούνι ;;;
Υπάρχει άραγε ανάλογη σύσταση για τα psi ανάλογα με τα κιλά του αναβάτη ή/και το στυλ/επιφάνεια οδήγησης ;;;
/ Β
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια ερώτηση σχετικά με το πιρούνι:
Είναι, λέει, με αέρα δηλαδή δεν έχει ελατήριο/α, σωστά ;;;
Αν καταλαβαίνω σωστά, είναι σαν τα πιρούνια των ΜΤΒ όπου προσθέτοντας αέρα με ειδική τρόμπα ρυθμίζεται η προ φόρτιση για τα κιλά του αναβάτη, μάλιστα τα περισσότερα έχουν και σχετικό πίνακα που αντιστοιχούν psi με κιλά.
Στο Τ700 πως αλλάζουν τα psi του αέρα στο πιρούνι ;;;
Υπάρχει άραγε ανάλογη σύσταση για τα psi ανάλογα με τα κιλά του αναβάτη ή/και το στυλ/επιφάνεια οδήγησης ;;;
/ Β
Δεν υπαρχει αυτο που λες σε μοτοσυκλετα, τουλαχιστον απ'οσο γνωριζω. Που διαβασες για τον αερα?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπήρχαν σε καβασάκι σίγουρα, καταργήθηκαν γιατί όλοι οι αγωνιζόμενοι τα άλλαζαν με το πιο προβλέψιμο και γνωστό μεταλλικό ελατήριο.

Στο τενερέ δεν έχει προφόρτιση με αέρα, κάποιος (δημοσιογράφος, νομίζω) είχε γράψει ότι ΙΣΩΣ να μπορείς να εκμεταλλευτείς το εξαερωτήρι για να παίζεις με την πίεση όπως σε παλιότερες μοτοσικλέτες.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... ο αέρας, στα πιρούνια ΜΤΒ τουλάχιστον, είναι μεγάλη σπαζοκεφαλιά, τόσο ως υλοποίηση, όσο κυρίως ως ρύθμιση...
Με αέρα πχ είναι το πίσω αμορτισέρ στο BMW Xchallenge, το οποίο οι περισσότεροι αντικαθιστούν...
Το ταπεινό ελατηριάκι είναι πιο κατανοητό ως λειτουργία και για αυτό προτιμάται.
Η ερώτηση έγινε γιατί, αν όντως είναι με αέρα, δύσκολο να δεχτεί προ φόρτιση με αποστάτες, επίσης δυνητικά θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε κιλά ανάβατη και επιφάνειες μετά από σχετικό ψάξιμο.
/ Β
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως τα μπροστινά έχουν ελατήρια, κανονικότατα. Πάνω στις τάπες υπάρχουν απλώς βίδες που περιστρέφεις ελαφρά και αφαιρείς τον αέρα που συγκεντρώνεται στο εσωτερικό της ανάρτησης μετά από μερικές βόλτες (αρκετές).
Το μπροστινό είναι Kayaba σαν το δικό μου, με την διαφορά ότι το δικό μου έχει μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη διάμετρο (πφφφφφ Tenere σου λέει ο άλλος :p ).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι λέμε. Τα καβασακι μοτοκρός μέχρι πέρσι έτσι ήταν
Αααα κοιμαμαι ορθιος και πληρωνω και ξενοδοχειο, δεν ειχα ιδεα!

Καλα σε ΜΧ μπορει να εγινε, σε Adventure χλωμο να δουλεψει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Αααα κοιμαμαι ορθιος και πληρωνω και ξενοδοχειο, δεν ειχα ιδεα!

Καλα σε ΜΧ μπορει να εγινε, σε Adventure χλωμο να δουλεψει.
Εχουν βγάλει πολλες εταιρίες αμορτισέρ.
Wp,kayaba,Showa.
Η κτμ περα απο air shock πισω εχει και απόσβεστηρες κραδασμών αερα στο triple clamp.
Αλλα όπως ειπες ειναι αγωνιστικές τεχνολογίες που δεν εχουν εφαρμογή σε εμας τους κοινούς.
Μονο η συντηρηση που θέλουν φτανει!!
 
Top Bottom