Yamaha T7 Tenere

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγω δεν υπερασπίζομαι τις αποφασεις της ΚΤΜ, λεω απλα οτι το θεμα κατασκευη/πωληση μιας μηχανης ειναι καθαρα εμποριο για τον κατασκευαστη. Δες ομως το μεγεθος του εργοστασιου της ΚΤΜ και συγκρινε το με τα υπολοιπα ευρωπαϊκά, ποσο μαλλον με τους Ιαπωνες που εχουν και παραπανω απο ενα η καθε εταιρια. Παρ'όλα αυτα καπως καταφεραν οι μανατζαρεοι τους να τη φτασουν στην 3η θεση πωλησεων, και δεν πουλανε καν σκουτεροπαπα. Γι'αυτό και τωρα ξεκινανε την παραγωγη των 790 στην Κινα. Για να πιασουν αριθμους. Θελω να πω ας μην είμαστε τοσο απολυτοι με τις θεωριες μας.

Οσο για το (2), αυτο που λες μπορει να ισχυε για τα 990/1190/1290 αλλα ηδη απο το 1050/1090 φάνηκε ο "φτωχος συγγενής".

Το θεμα ειναι να βγαζουν ολοι μηχανακια σε καθε κατηγορια και ας μην ειναι απο αυτα που μας αρεσουν. Ανταγωνισμός να υπαρχει, απο πλευρας τους θα ειναι για το κερδος, απο πλευρας μας θα ειναι επιπλεον επιλογες, και για ολους θα εχει κατι ο μπαξες.
Η συνεργασία με την BAJAJ την έβαλε στη μαζική παραγωγή ουσιαστικά πρώτων θέσεων. Και τα μικρότερα μοτοσυκλετάκια που πουλάνε κατα βάση σε τεράστιες αγορες όπως Ινδία, Κίνα κλπ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η συνεργασία με την BAJAJ την έβαλε στη μαζική παραγωγή ουσιαστικά πρώτων θέσεων. Και τα μικρότερα μοτοσυκλετάκια που πουλάνε κατα βάση σε τεράστιες αγορες όπως Ινδία, Κίνα κλπ
Ε, αυτο ακριβως επιβεβαιωνει αυτο που λεω. Στοχος ειναι το κερδος. Ξερουν αυτοι τι κανουν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε, αυτο ακριβως επιβεβαιωνει αυτο που λεω. Στοχος ειναι το κερδος. Ξερουν αυτοι τι κανουν.
Φυσικά ξέρουν τι κάνουν αλλά την αγορά δεν την προδικάζει ΚΑΝΕΙΣ, αυτό λέω εγω απ τη πλευρά μου! Εδώ η κουβέντα πήγε στο 790, όχι γενιικά στην ΚΤΜ και αποδείχτηκε πώς τα μοντέλα πρόβλεψης τους πήγαν στα σκουπίδια!

Δεν τα λέω τυχαία, το έχω σπουδάσει το πράγμα. Βιομηχανική διοίκηση και μεταπτυχιακό μεταξύ άλλων στα χρηματοοικονομικά. Στην βιομηχανική παραγωγή χρησιμοποιούνται μοντέλα πρόβλεψης με χρήση στατιστικών μεθόδων, ερωτηματολογίων, παρελθοντικών στοιχείων, δυναμικής παραγωγικότητας και δυνατότητας δέσμευσης πόρων. Και φυσικά αυτά όλα τα στοιχεία τα παίρνει η διοίκηση στα χέρια της, κάνουν το ένα Meeting μετά το άλλο και παίρνουν αποφάσεις.

Εδώ τα μοντέλα πρόβλεψης τους και ο προγραμματισμός παραγωγής τα έκανε μαντάρα! Φτιάξαν 790 απλά τόσα που δεν τα ζητάει η αγορά

Και η αγορά δεν προτιμάει 790 απλό, θέλει 790R! Και κάνουν τώρα συμπίεση περιθωρίου κέρδους, αλλαγή πλάνων προώθησης και ολόκληρα σενάρια και προσφορές να τα πουλήσουν.

Αποτυχία λέγεται αυτό και αφορά συγκεκριμένα τμήματα της εταιρείας. Του management συγκεκριμένα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φυσικά ξέρουν τι κάνουν αλλά την αγορά δεν την προδικάζει ΚΑΝΕΙΣ, αυτό λέω εγω απ τη πλευρά μου! Εδώ η κουβέντα πήγε στο 790, όχι γενιικά στην ΚΤΜ και αποδείχτηκε πώς τα μοντέλα πρόβλεψης τους πήγαν στα σκουπίδια!

Δεν τα λέω τυχαία, το έχω σπουδάσει το πράγμα. Βιομηχανική διοίκηση και μεταπτυχιακό μεταξύ άλλων στα χρηματοοικονομικά. Στην βιομηχανική παραγωγή χρησιμοποιούνται μοντέλα πρόβλεψης με χρήση στατιστικών μεθόδων, ερωτηματολογίων, παρελθοντικών στοιχείων, δυναμικής παραγωγικότητας και δυνατότητας δέσμευσης πόρων. Και φυσικά αυτά όλα τα στοιχεία τα παίρνει η διοίκηση στα χέρια της, κάνουν το ένα Meeting μετά το άλλο και παίρνουν αποφάσεις.

Εδώ τα μοντέλα πρόβλεψης τους και ο προγραμματισμός παραγωγής τα έκανε μαντάρα! Φτιάξαν 790 απλά τόσα που δεν τα ζητάει η αγορά

Και η αγορά δεν προτιμάει 790 απλό, θέλει 790R! Και κάνουν τώρα συμπίεση περιθωρίου κέρδους, αλλαγή πλάνων προώθησης και ολόκληρα σενάρια και προσφορές να τα πουλήσουν.

Αποτυχία λέγεται αυτό και αφορά συγκεκριμένα τμήματα της εταιρείας. Του management συγκεκριμένα.
Προσφορές σε κανονικές αγορές, όχι στην Μπανανία. Εδώ έχουμε 10% και ευχαριστήστε για να την ευκαιρία στο περσινό στοκ.

Ομοίως και η πενφέ, έκπτωση ούτε 10%.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φυσικά ξέρουν τι κάνουν αλλά την αγορά δεν την προδικάζει ΚΑΝΕΙΣ, αυτό λέω εγω απ τη πλευρά μου! Εδώ η κουβέντα πήγε στο 790, όχι γενιικά στην ΚΤΜ και αποδείχτηκε πώς τα μοντέλα πρόβλεψης τους πήγαν στα σκουπίδια!

Δεν τα λέω τυχαία, το έχω σπουδάσει το πράγμα. Βιομηχανική διοίκηση και μεταπτυχιακό μεταξύ άλλων στα χρηματοοικονομικά. Στην βιομηχανική παραγωγή χρησιμοποιούνται μοντέλα πρόβλεψης με χρήση στατιστικών μεθόδων, ερωτηματολογίων, παρελθοντικών στοιχείων, δυναμικής παραγωγικότητας και δυνατότητας δέσμευσης πόρων. Και φυσικά αυτά όλα τα στοιχεία τα παίρνει η διοίκηση στα χέρια της, κάνουν το ένα Meeting μετά το άλλο και παίρνουν αποφάσεις.

Εδώ τα μοντέλα πρόβλεψης τους και ο προγραμματισμός παραγωγής τα έκανε μαντάρα! Φτιάξαν 790 απλά τόσα που δεν τα ζητάει η αγορά

Και η αγορά δεν προτιμάει 790 απλό, θέλει 790R! Και κάνουν τώρα συμπίεση περιθωρίου κέρδους, αλλαγή πλάνων προώθησης και ολόκληρα σενάρια και προσφορές να τα πουλήσουν.

Αποτυχία λέγεται αυτό και αφορά συγκεκριμένα τμήματα της εταιρείας. Του management συγκεκριμένα.
Δεν αμφιβαλλω καθολου για την καταρτησμενη σου αποψη, αυτο που λεω ομως οτι δεν μπορεις να γνωριζεις ακριβως τι και πως. Και ξαναλεω, δεν το λεω μονο για την ΚΤΜ αλλα για ολες γενικα τις εικασιες που κανουμε, επειδη ενα περιοδικο πχ εβγαλε την ταδε φημη. Και λεω εγω τωρα, που ξερουμε οτι δεν εβγαλε στα γρηγορα-γρηγορα στην αγορα το απλο 790 για να προλαβει το Τ7 καθως δεν ειχε ετοιμο το 790R. Και που ξερουμε επισης οτι η Γιαμαχα δεν το πηγε με το πασο της το ολο προμοσιον του Τ7 (συμπεριλαμβανομενων των ελαχιστων ετοιμων κομματιων για προπαραγγελια απο ιντερνετ) επειδη ξερανε οτι οι αλλοι δεν εχουν το 790R ετοιμο. Kαι τι ειναι αυτο το μαγικο που εχει παραπανω η R εκδοση απο την απλη που θελει τοοοοση καθυστερηση στην παραγωγη? Ιδιο πλαισιο και μοτερ εχει, ιδια ηλεκτρονικα εχει, ιδια πλαστικα εχει, ιδια τα παντα εκτος απο το πανω φτερο, τη σελα και τις αναρτησεις. Το πανω φτερο ηδη το πουλανε σαν εξτρα, πολυ αμφιβαλλω οτι η παραγωγη αργησε απο μια σελα αρα εαν υπαρχει ελλειψη αυτη ειναι στο τμημα της WP για τα Xplor, τα οποια απ'οτι λενε ηδη τα αγοραζουν ξεχωριστα και τα βαζουν πανω. Αρα , λεω εγω τωρα, διαολου καλτσα που λενε, μηπως υπαρχει κατι αλλο απο πισω που δεν ξερουμε και τελικα δεν παιρνουν τα λεφτα τους τζαμπα εκεινο το τμημα μαρκετινγκ?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
σκουπιδοκατεμ και σκουπιδοσειρες κινεζικες ολα τους τα νεα μηχανακια σε τιμες ελβετιας, οταν μιλουσα δε πιστευατε, γιδια





εντιτ:

τρεχατε να παρετε 950/990 οσο υπαρχουν ακομα πριν τα χωσουμε σε μουσειο που ειναι και φιουτερ κλαζικ να λετε στα εγγονια σας οτι πριν το ΠΙ, καβαλαγατε σοβαρα μηχανακια :p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
σκουπιδοκατεμ και σκουπιδοσειρες κινεζικες ολα τους τα νεα μηχανακια σε τιμες ελβετιας, οταν μιλουσα δε πιστευατε, γιδια





εντιτ:

τρεχατε να παρετε 950/990 οσο υπαρχουν ακομα πριν τα χωσουμε σε μουσειο που ειναι και φιουτερ κλαζικ να λετε στα εγγονια σας οτι πριν το ΠΙ, καβαλαγατε σοβαρα μηχανακια :p

Pumba for president....ΤΕΛΟΣ
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το Τ700 είναι σαν δυο μηχανάκια κολλημένα στην μέση....μπροστά είναι σαν ντακαρίσιο και από τη μέση και πίσω σαν ΧΤ660R......αυτό μόνο με χαλάει εμένα.....κατά τα άλλα ότι καλύτερο έχει βγεί ανεξαρτήτου κατασκευαστή για εμένα σε αυτά τα κυβικά....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
καλα δεν εχουν βγει και πολλα σε αυτα τα κυβικα :p
Εννοοώ μεταξύ 600 και 1000....εκεί μέσα ότι έχει βγει πιστεύω ότι είναι το καλύτερο σαν συνολικό πακέτο....όταν λέμε πακέτο τα μετράμε όλα...μοτερ, αναρτήσεις, εμφάνιση, αξιοπιστία....και προφανώς κόστος αγοράς.....εάν τα ζυγίσεις όλα αυτά και το συγκρίνεις με BMW800 ή τιγρη ή 790 ή ακόμα και 690κτμ..και tdm900......τότε πιστέυω το Τ700 τα νικάει όλα ανεξαιρέτως....
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Εννοοώ μεταξύ 600 και 1000....εκεί μέσα ότι έχει βγει πιστεύω ότι είναι το καλύτερο σαν συνολικό πακέτο....όταν λέμε πακέτο τα μετράμε όλα...μοτερ, αναρτήσεις, εμφάνιση, αξιοπιστία....και προφανώς κόστος αγοράς.....εάν τα ζυγίσεις όλα αυτά και το συγκρίνεις με BMW800 ή τιγρη ή 790 ή ακόμα και 690κτμ..και tdm900......τότε πιστέυω το Τ700 τα νικάει όλα ανεξαιρέτως....
Το tenere το συγκρίνεις με τα τρία πρώτα που λες.. Και πολλά λέω.. Αντε να συγκρίνεται με το 790 και το F800gs... Ο τίγρης μπορεί και στην απέξω

Με τα 2 τελευταία δεν συγκρίνεται.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το έχει πάρει και η κουτση Μαρία;
Χμ... αυτο τωρα Δεν ηταν τοσο αστειο.

Respect στον Μαγκα που απ οτι φαινεται η απουσια ποδιου δεν τον εμποδιζει να κανει οτι δεν καταφερνουν αλλοι με δυο ποδια !!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τι καταφέρνει άγνωστο, για να αγοράσει χρειάζεται απλώς λεφτά.
Το ότι οδηγεί με αυτό το πόδι στις ταχύτητες εντυπωσιακό.
Πιο εντυπωσιακό έχω βρει τον ποδηλάτη χωρίς πόδι τον οποίο έχω πετύχει στον δρόμο, πσραπληγικους αναβάτες στο YouTube κλπ.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...Δεν τα λέω τυχαία, το έχω σπουδάσει το πράγμα. Βιομηχανική διοίκηση και μεταπτυχιακό μεταξύ άλλων στα χρηματοοικονομικά. Στην βιομηχανική παραγωγή χρησιμοποιούνται μοντέλα πρόβλεψης με χρήση στατιστικών μεθόδων, ερωτηματολογίων, παρελθοντικών στοιχείων, δυναμικής παραγωγικότητας και δυνατότητας δέσμευσης πόρων...
Κ. Παππής... μνήμες...
/ Β
 
Top Bottom