Yamaha T7 Tenere

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Θα υπολογίσω την πιθανότητα 3 απόφοιτοι ΠαΠει να ποσταρουν σερί στο ίδιο θέμα..
Στατιστική γάρ

Νομίζω πάντως ότι απο κοντά φαίνεται πόσο "κατσικι" είναι το Τενερε..
Και το βρίσκω ιδανικό για εκδρομικο enduro solo

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Καλημερα σε όλους,
Ξε κλέψαμε 10 λεπτά για να προλάβουμε να κάνουμε μία μικρή αναφορά στο κατσίκι της yamaha που ακούει στο όνομα tenere
Το έχω περίπου ένα μήνα και πριν λίγο συμπληρώσαμε 5.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Σε μεικτή χρήση 1/3 περίπου είναι χωμάτινες διαδρομές και εντουροβολτες/χωματοβολτες. όσο αφορά την ασφάλτινη χρήση δεν έχω να αλλάξω τίποτα σε οτιδήποτε είχα πει και παλιότερα , ελαφρύ στρίβει μόνο στην ιδέα και σε επαρχιακό μπορείς να περάσεις πάρα πολύ όμορφα. Και αν κάτσεις και ρυθμίσεις λίγο τις αναρτήσεις και τις φέρεις σε ασφάλτινα μέτρα εκεί μετά κάνεις πάρτυ!!! Σε Εθνική προσωπικά έχω δει μέχρι 185 στο κοντέρ , ταξιδεύει πάρα πολύ όμορφα με 120 130 χιλιόμετρα την ώρα και η οποιαδήποτε προσπέραση είναι εφικτή και εύκολη με οποιαδήποτε ταχύτητα στο σασμάν και οποιοδήποτε βάρος πάνω στη μηχανή. Προφανώς αν κάποιος είναι λίγο πιο ψηλός θα καταλάβει ότι στα πολλά χιλιόμετρα ίσως έχει θέμα με τον αέρα αλλά έχει να κάνει και με τη στάση οδήγησης αλλά και το κράνος που φοράει. σε ένα μεγάλο ταξίδι με πολλές ώρες καθιστικής οδήγησης ανάλογα το πόσο ευαίσθητος είναι ο κ**** σας θα καταλάβετε και την ευαισθησία της απλής σέλας (αλλά αυτό είναι κάτι μου λύνεται εύκολα ). Χωρίς να έχω βάλει πίσω σχάρες κάγκελα ή οτιδήποτε παρόμοιο, το φόρτωμα είναι πάρα πολύ εύκολο είτε να δέσεις κάτι πάνω στις αναμονές που έχει είτε να περάσεις σαμάρια.
Τώρα στο χωμάτινο κομμάτι, όσο πιο τρελός είσαι τόσο πιο πολύ μπορεί να σε τρελάνει. συνεχίζω να λέω ότι είναι ένα πάρα πολύ εύκολο μηχανάκι στο χώμα για τον οποιοδήποτε αναβάτη που είτε έχει είτε δεν έχει εμπειρία. Πολύ ωραίο ξέσπασμα ανεβαίνει παντού πηδάει από παντού και κατεβαίνει από παντού, φτάνει να πιστέψεις αυτό. Αν έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις με λίγα κλικ στις αναρτήσεις καταλαβαίνεις τη διαφορά από το πρώτο λεπτό και από το πρώτο άλμα. Είτε φορτωμένο είτε όχι η συμπεριφορά του στο χώμα είναι άψογη.

Έχω πάρα πολλά να πω ακόμα αλλά δεν με φτάνει ο χρόνος οπότε ας πούμε και λίγα αρνητικά.
αυτό με την τάπα που έχει κάνει η yamaha είναι όντως παράξενο και θα προβληματίσει πολύ κόσμο. Επίσης για οποιονδήποτε συνοδηγό την πρώτη φορά που θα κάτσει δεν θα ξέρει που θα πιαστεί και για μένα είναι επίσης κάτι μείον. Το πλαστικό που βρίσκεται κάτω από τη σέλα όπου σε χωμάτινη χρήση οι μπότες συνήθως το τρίβουν δεν νομίζω να αντέξει για πολύ ακόμα σαν όψη. Αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα πλαστικά όσο αφορά την ποιότητά τους αλλά προσωπικά δεν το θεωρώ τεράστιο αρνητικό καθώς για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ χώμα και θα έχει τις ανάλογες τούμπες θα μπορεί να καλύψει τη ζημιά με πάρα πολύ χαμηλό κόστος. Τέλος με έχει προβληματίσει η ένδειξη της βενζίνης καθώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να το μετρήσω από άδειο σε γεμάτο, έχω την εντύπωση ότι το λαμπάκι ανάβει νωρίτερα από ότι πρέπει καθώς στο φουλαρισμα δεν νομίζω ότι γεμίζω το ντεπόζιτο εντελώς.

Αυτά τα λίγα για την ώρα, οτιδήποτε άλλο θετικό ή αρνητικό προκύψει θα το αναφέρω.
Σόρρυ φορ δε Λονγκ ποστ!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βγάλαν γαμώ τα μηχανάκια, αρχίσαν όλοι οι αφτερμακετάδες΄τωρα και βγάζουν τα πάντα όλα..

Μέχρι και γαμώ τα αυτοκόλλητα βρίσκεις να το κάνεις όπως γουστάρεις..

Στα διάλα δε μας αφήνουν να ησυχάσουμε..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το βλακατοκ κάνει πλακιτσες και η πληρώνεις η μικρή φωτό, ελπίζω να διαβάζεται.

Πώς ανεβαίνει το βάρος με λίγα έξτρα....
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ήθελα να το ανεβάσω κι εγώ αλλά με πρόλαβες...η αλήθεια είναι όμως ότι πλέον τα περισσότερα adv μηχανήματα δεν τα έχουν αυτά τα αξεσουάρ...αλλά η ουσία είναι ότι ξεκινάς από τα 207 και φτάνεις τα
227...το πιο μεγάλο κόλπο είναι το κεντρικό Σταντ...αν το δίνει το μηχανάκι με αυτό αμέσως παίρνει 5 κιλά στα specs...από την άλλη κάποιος μπορεί να πει ότι δεν το θελει...
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Επισης αν δεν βάλεις τα μαμά πράγματα και πας σε aftermarket εταιρίες όπως ACDracing , SW-motech κτλπ θα έχει το μισό επιπλέον βάρος. Έχουν μεγάλη διαφορά με τα μαμά

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα γράψει κάποια στιγμή για αυτό και είχα προτρέψει να διαβάσουμε τις πρώτες σελίδες για να δούμε εμείς οι
Η εν λόγω ποδιά είναι sw νομίζω. Διπλό βάρος από την στοκ.
Προσωπικά όσο μπόρεσα να τη μελετήσω δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις τη στοκ. Δε προστατεύει την αντλία ούτε η μεγαλύτερη ποδιά, τσεκαρισμένο.
Και βρήκα πως η στοκ ποδιά μαζί με κάποια χαμηλά καγκελάκια κινητήρα (μόνο αυτά, τίποτα άλλο) της Hepco Becker, προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία χωρίς να προσθέσεις σπουδαίο βάρος. Τα πλαστικά δεν τα λυπάμαι, αλλάζουν.



Διπλό σταντ δε θα έβαζα αν και το βάρος είναι τόσο χαμηλά που δεν επηρεάζει τη μηχανή. Πάντως δε θα έβαζα.

*Το συνολικό σχέδιο το 'χω στο μυαλό μου :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Όλα στην φώτο είναι από τα μαμά.
Όσο αφορά την ποδιά η μαμά είναι τσιγαροχαρτο και θέλει οπωσδήποτε αλλαγή αν πας σε σκληροτράχηλο χώμα με μεγάλες πέτρες.επισης το μαμά τσιγαροχαρτο δεν εχει ενίσχυση στο πλάι για τα γωνιακά χτυπήματα και δεν φτάνει έως τον λαιμό.
Έπαιξα πολύ γέρους χτύπους σε κοτρωνες και εκτίμησα ιδιαίτερα την καρίνα που εβαλα :)
Αν κάποιος παίξει σκληρό χώμα θα χρειαστεί κάτι καλύτερο σίγουρα


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oι εργοστασιακες ποδιες σε ολα τα μηχανακια πλεον ειναι καθαρα διακοσμητικες, δεν ειναι σαν εκεινες που ξερω γω εβαζαν στα Αφρικα και τα Σουπερτενερε του '90. Μια σωστη ποδια πρεπει να εχει τουλαχιστον 4χιλ παχος, οπως αυτη της SW ή η εξτρα της Γιαμαχα.

Ολα ειναι σχετικα, εγω πχ για τη χρηση που κανω θεωρω το διπλο απαραίτητο. Ο καθενας βαζει πανω οτι του χρειαζεται, το βαρος αναγκαστικα θα ανεβει, δεν ειναι κακο. Προφανως αυτος που νοιάζεται για ταξιδια και φορτωμα αρα θελει καγκελα για βαλιτσες και διπλο σταντ, δεν θα το θελει πιπουλο για να πηδαει γκρεμους στο χωμα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Oι εργοστασιακες ποδιες σε ολα τα μηχανακια πλεον ειναι καθαρα διακοσμητικες, δεν ειναι σαν εκεινες που ξερω γω εβαζαν στα Αφρικα και τα Σουπερτενερε του '90. Μια σωστη ποδια πρεπει να εχει τουλαχιστον 4χιλ παχος, οπως αυτη της SW ή η εξτρα της Γιαμαχα.

Ολα ειναι σχετικα, εγω πχ για τη χρηση που κανω θεωρω το διπλο απαραίτητο. Ο καθενας βαζει πανω οτι του χρειαζεται, το βαρος αναγκαστικα θα ανεβει, δεν ειναι κακο. Προφανως αυτος που νοιάζεται για ταξιδια και φορτωμα αρα θελει καγκελα για βαλιτσες και διπλο σταντ, δεν θα το θελει πιπουλο για να πηδαει γκρεμους στο χωμα...
H ποδια παντως του ΑΤ650 3χιλ ειναι Και δοκιμασμενα πια με 3χιλ μια χαρα αντεχει στα κοτρωνια Τα 4χιλ ειναι υπερβολη και φυσικα περιτο βαρος
 
Top Bottom