με αφρικα σχετικα κοντα ειναι...σαν φιλοσοφια,οχι σαν τιμηΈχει σημασία ότι ξεπέρασε σε πωλήσεις και τα scooter?
Μπορεί να πουλάει περισσότερο και από harley..
Νομίζω ότι σαν αναφορά-σύγκριση με gs και africa, είναι ατυχής.
Παίρνεις 2.5 Τ700 ή ένα gs.
Δεν τίθεται θέμα αν είναι καλό και ότι έλειπε πραγματικά από την αγορά.Εγώ το βλέπω κυρίως σαν τη δυναμική της μοτοσυκλέτας και όχι σύγκριση με R ή Africa. Δεν ξέρω τις διαφορές σε τιμή αγοράς στη Γερμανία αλλά είναι σίγουρο ότι η αγοραστική δύναμη του Γερμανού είναι πολύ καλύτερη. Το γεγονός ότι έκανε τέτοιο ντεμπούτο (ακόμα και με τα αρχικά νούμερα της Ελλάδας) δείχνει σε μένα πόσο καλή εντύπωση έχει κάνει ή/και πόσο έλειπε από την αγορά μια τέτοια μοτοσυκλέτας (back to basics - συνδυασμός τιμή-κυβικά-πιο "ανθρώπινα" νούμερα). Όπως και να έχει αν δούμε το μέσο οδηγό δεν εκμεταλλεύεται όλα όσα δίνουν τα μεγάλά με καλούδια (και εγώ σε αυτούς ανήκω - θέλω να πηγαίνω χώμα - δεν πάω και σαν τον Birch αλλά το ευχαριστιέμαι...)
Ξεχάστηκαν.... Γιατί πραγματικά στην τιμή του είναι πολύ καλή αγορά.Ακόμα θυμάμαι τα μπινελίκια που πέφτανε σε σχόλια στο Facebook, επειδή η Yamaha συνέχεια έδινε αναβολές.
Ξεχάστηκαν όλα, χαχαχα..
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η αναφορά έχει μιά σημασία, στις περισσότερες αγορές το GS είναι κάπου μακριά στην κορυφή και οι άλλοι όλοι τρέχουν από πίσω. Το να εκθρονίσεις τον πρώτο με ένα μηχανάκι που πρακτικά παραγγέλθηκε χωρίς να το έχουν δει καν οι πελάτες σου, είναι κατόρθωμα το οποίο δεν άγγιξε κανείς άλλος από τους μνηστήρες της κορυφής.Έχει σημασία ότι ξεπέρασε σε πωλήσεις και τα scooter?
Μπορεί να πουλάει περισσότερο και από harley..
Νομίζω ότι σαν αναφορά-σύγκριση με gs και africa, είναι ατυχής.
Παίρνεις 2.5 Τ700 ή ένα gs.
Τα εργοστάσια δίνουν ο,τι ζητάει ο κόσμος βασικά, αλλιώς θα έκλειναν. Κανείς δεν είπε ποτέ "αχ, δεν φτιάχνεται πιά το ΧΤ, ας πάρω μωρέ ένα GS-ADV, το ίδιο είναι". Η BMW έφτιαξε αυτό που έφτιαξε, το πούλησε σωστά, την ακολούθησαν ΟΛΟΙ στον δρόμο της, εταιρίες και αγοραστικό κοινό και κάπως έτσι φτάσαμε στα 275 κιλά μέσο όρο "off road kings" από BMW, Yamaha, Triumph, Honda, KTM με την "μικρή" κατηγορία στα 230 μέσο όρο. Όπως έλεγε ο συμπατριώτης τους ο Γκέμπελς, αν επαναλάβεις αρκετές φορές κάτι, δεν έχει σημασία αν είναι η αλήθεια, κάτι μένει. Οπότε όλοι ήθελαν να πάνε εκδρομή με το τριβάλιτσο αλουμινίου και τον τσέστερφιλντ καναπέ στο τακνμπαγκ. Το "XT" το ξέχασε ο κόσμος και όταν βγήκαν "XT" αυτά τα χρόνια (BMW X-series, Husqvarna Terra/Strada πχ) έμειναν στις εκθέσεις να μαζεύουν σκόνη, τα τελευταία 250/300 από Suzuki/Kawasaki/Honda κάπως καλύτερα κινήθηκαν γιατί άλλαξε η μόδα, ίσως αναγκαστικά λόγω οικονομικών. Δεν εννοώ την δική μας κρίση, την είσοδο σε αγορές με χαμηλά εισοδήματα γενικώς.τα εργοστασια εχουν παρει ολα το λαθος δρομο τα τελευταια χρονια και δινουν μηχανακια τερατα που κοστιζουν οσο ενα μικρο διαμερισμα.
Ο κοσμος ομως παντα ΧΤ ψωνιζε...Ε η γιαμαχα λιγο επιασε το νοημα και εβγαλε το ΧΤ στην εκδοση του 2020...Ηδη παγκοσμιως πουλαει σα ζεστο ψωμι το μηχανακι
η μπεμβε και η κτμ απλα ανοιξαν τον κυκλο τους γιατι η πρωτη πωλουσε σχεδον αποκλειστικα σε ανω των 50 χρονων μεχρι την 1100/1150 εποχη και πλεον βγαζει μηχανακια με κανονικα πιρουνια μεχρι και σβκ ενω η κτμ πωλουσε μονο μονοκυλιδρα, ενω τωρα βγαζει παπια, ποδηλατα και ολα τα συναφη...συνεπως η διευρυνση της γκαμας εφερε και αυξημενες πωλησεις σε εταιρειες που ηδη πουλουσαν λιγοΠου έχουν μειωθεί οι συνολικές πωλήσεις; Πες το στην BMW και την KTM που σπάνε το ένα εσωτερικό ρεκόρ μετά το άλλο, στην Triumph που ανεβαίνει κάθε χρόνο, στην Ducati... Το λάθος που είναι; Η Yamaha εντόπισε ένα κενό και μπήκε δυναμικά εκεί (δεύτερη, αλλά με καλύτερα οργανωμένη παραγωγή), δεν σημαίνει ότι όλοι οι άλλοι είναι λάθος. Το ότι και οι άλλοι (λογικά) θα θυμηθούν που ήταν και θα θέλουν να πάρουν κομματάκι από το τενερέ 700, είναι αναμενόμενη εμπορική κίνηση "ούτε ψιχουλάκι χαμένο".
μια χαρα υπαρχει το διλλημα μιας και στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες το να εχεις μοτοσυκλετα ειναι απο μονο του πολυτελεια, και οι ανθρωποι γενικα ειναι ορθολογικοι στις αγορες τους...οποτε οχι, δεν παιρουν και τα δυο, και αν παρουν κατι θα το σκεφτουν αρκετα πριν δωσουν τον οβολο τους καθως και οι τσεπες εχουν καβουρια, αλλα και υπαρχουν αλλα θεματα μετα οπως πανακριβες ασφαλειες, τελη κυκλοφοριας η και τα δυο που θετουν ετσι κ αλλιως επιπλεον περιορισμουςΤα Big On-Off adventure έγιναν για τις μοτοσυκλέτες ότι είναι για τα αυτοκίνητα τα SUV.
Οχήματα για τα πάντα. Ογκώδη(μούρη), γκάζια( αντί για Sport Touring), καλά και για κάθε μέρα(οικονομικά πλέον και με χίλια ηλεκτρονικά και gadgets) και (κάποια) πάνε και χώμα. Το GS 1250 Ας πούμε είναι το Range Rover των μοτοσυκλετών!
Η Yamaha τώρα ήρθε με το 700 να κάνει ότι έκαναν η Renault-Dacia με το Duster και η Suzuki με το νέο Jimny Στα αυτοκίνητα.. ΝΑ καλύψει ένα (απορίας άξιο) κενό
Ένα γνήσιο Off-roader tourer σε προσιτή τιμή αξιόπιστο και σκληροτράχηλο!!
Και να ξεσκιστεί στις πωλήσεις όπως έχει ξεσκιστεί το Duster και το Jimny! Δε προλαβαίνουν να πουλάνε.
ΕΠΙΣΗΣ πρέπει να ξεκολλήσουμε απο την Ελληνική μίζερη πραγματικότητα! Σε χώρες όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία δεν υάρχει δίλημμα 1250GS η tenere 700!! Παίρνουν και τα 2!! Ή παίρνουν αυτό που τους κάνει καλύτερα λόγω προσωπικών αναγκών όχι λόγω εκπτώσεων στα θέλω.
Τί να σου πω ρε φίλε, εγώ σε όσες ομάδες είμαι του εξωτερικού στο FB βασικά όποτε γίνεται ένα θέμα με φωτογραφίες απο τις μηχανές βλέπω κάτι γκαράζ που σου βγαίνει το μάτι! Οι πιο πολλοί έχουν 2-3 καλές μηχανές. Ειδικά Αγγλία, μπορεί και να κάνω λάθος αλλά σε κάθε περίπτωση όταν κάποιος έχει να πάρει μια μηχανή 25-30 χιλιάδες όπως η GS το δίλημμα του είναι αν θα πάρει αυτή ή το tenere μη πέσει έξω ο τραπεζικός του λογαριασμός? Δηλαδή είναι αντίπαλοι το GS με το Tenere? Δεν νομίζω.η μπεμβε και η κτμ απλα ανοιξαν τον κυκλο τους γιατι η πρωτη πωλουσε σχεδον αποκλειστικα σε ανω των 50 χρονων μεχρι την 1100/1150 εποχη και πλεον βγαζει μηχανακια με κανονικα πιρουνια μεχρι και σβκ ενω η κτμ πωλουσε μονο μονοκυλιδρα, ενω τωρα βγαζει παπια, ποδηλατα και ολα τα συναφη...συνεπως η διευρυνση της γκαμας εφερε και αυξημενες πωλησεις σε εταιρειες που ηδη πουλουσαν λιγο
η ντουκατι πουλουσε σκληροπυρηνικα στριτ αεροψυκτα και σβκ που ηταν και αρκετα πισω απο τον ανταγωνισμο σε γκαζια οποτε ηταν εκτος επιλογης για πολυ κοσμο ενω τωρα βγαζει σκραμπλερ ονοφφ και ενα σκασμο επιλογες
το οτι αυτοι που πουλουσαν λιγο προσαρμοστικαν και ανεβασαν τις πωλησεις τους δε λεει πολλα...αντιστοιχα αυτοι που δε προσαρμοστικαν εσβησαν (βλ.husqvarna, husaberg, buell etc) ...το οτι η μπεμβε λοιπον πουλαει αρα οι μοτοσυκλετες πανε καλα ειναι συλλογισμος τυπου αστυνομικος-μπουζουκι...η παγκοσμια αγορα μοτοσυκλετας περναει υφεση την τελευταια 10ετια και βαλε...παρομοιως, ειναι σαν την αναπτυξη της ελλαδας δηλαδη, οταν εισαι στο μηδεν πας μονο προς τα πανω
ενα ωραιο αμερικανικο τσαρτ ειναι αντιπροσωπευτικο για το τι γινεται λιγο στην παγκοσμια αγορα...
μια χαρα υπαρχει το διλλημα μιας και στις περισσοτερες ευρωπαικες χωρες το να εχεις μοτοσυκλετα ειναι απο μονο του πολυτελεια, και οι ανθρωποι γενικα ειναι ορθολογικοι στις αγορες τους...οποτε οχι, δεν παιρουν και τα δυο, και αν παρουν κατι θα το σκεφτουν αρκετα πριν δωσουν τον οβολο τους καθως και οι τσεπες εχουν καβουρια, αλλα και υπαρχουν αλλα θεματα μετα οπως πανακριβες ασφαλειες, τελη κυκλοφοριας η και τα δυο που θετουν ετσι κ αλλιως επιπλεον περιορισμους
Το τσαρτ φυσικά συνοδεύεται από άρθρο, το περιεχόμενο του οποίου κάθε άλλο παρά απαισιόδοξο το λες.
Επίσης φετινά άρθρα για την ραγδαία αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη τα αγνοούμε.
Το ότι η Χόντα, Γιαμαχα, Σουζούκι αυξάνουν πωλήσεις την τελευταία πενταετία επίσης.
Οκ, μένουμε στο ότι πριν κάποια χρόνια είχαμε ένα κραχ και οι μοτοσικλέτες πήραν την κάτω βόλτα. Που δεν είναι περίεργο, αλλά ας πούμε ότι πέσαμε από τα σύννεφα.
Τί να σου πω ρε φίλε, εγώ σε όσες ομάδες είμαι του εξωτερικού στο FB βασικά όποτε γίνεται ένα θέμα με φωτογραφίες απο τις μηχανές βλέπω κάτι γκαράζ που σου βγαίνει το μάτι! Οι πιο πολλοί έχουν 2-3 καλές μηχανές. Ειδικά Αγγλία, μπορεί και να κάνω λάθος αλλά σε κάθε περίπτωση όταν κάποιος έχει να πάρει μια μηχανή 25-30 χιλιάδες όπως η GS το δίλημμα του είναι αν θα πάρει αυτή ή το tenere μη πέσει έξω ο τραπεζικός του λογαριασμός? Δηλαδή είναι αντίπαλοι το GS με το Tenere? Δεν νομίζω.
Πάντως οι βασικές αγορές της Ευρώπης Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία που κανουν το 70% των πωλήσεων έχουν άπειρες μηχανές και πιστεύω έχουν και το καλό βιοτικό επίπεδο που τιυς επιτρέπει να παίρνουν άνετα και τα gs. Τώρα εννοείται κάτι Πολωνιες, Λεττονιες, Βουλγαρίας, Ρουμανίας κλπ δε παίζουν έτσι κι αλλιώς πολλές μηχανές.μην κοιτας τις ομαδες και τα φορουμ μονο, παντα υπαρχουν χομπυστες η τρελαμενοι οι οποιοι ειναι περισσοτερο πιθανο να ποσταρουν/σχολιασουν...οι μοτοσυκλετες στο εξωτερικο ειναι πολυ περιορισμενες, και γενικα οι περισσοτερες χωρες δεν ειναι και ιδιαιτερα φιλικες προς την αυτοκινηση, με εξαιρεση τις χωρες που οι ιδιες εχουν σημαντικο κομματι της βιομηχανιας (βλ.Γερμανια, Ιταλια Γαλλια κλπ)
Θες να πεις ότι δεν αυξάνουν τις πωλήσεις γιατί έχει περάσει η κρίση και ανεβαίνει η οικονομία οι επιλογές έχουν σημασίασου ξαναπα, οταν εισαι στον πατο ειναι λογικο να ανεβαινεις μονο...επισης ολοι αυξανουν γιατι --πλεον-- εδωσαν και περισσοτερες επιλογες στον κοσμο....