Ναι, αλλά όχι απ'την εταιρεία !!!Clutch slave cylinder??? Φτιάχτηκε ποτέ;
Ναι, αλλά όχι απ'την εταιρεία !!!Clutch slave cylinder??? Φτιάχτηκε ποτέ;
Μπρακέτο είπαμε!Το κυκλωμένο μεταλλικό στοιχείο είναι σαν τσιγαρόχαρτο, αυτό στραβώνει στην πτώση και ακουμπούν οι λαιμού στο ψαλίδι. Αν με κάποιο τρόπο ενισχυθεί δε θα λυγίζει εύκολα.
Ενίοτε είμαι και αριστροκράτης με τα χαβγιάργια μου και τις μοέτ μουΜπρακέτο είπαμε!
Μην γίνεσαι του σαλονιού τώρα!!!
Ίσως έχουν υιοθετήσει την φιλοσοφία της ΚTM "φτιάξτο μόνος σου..."Το θέμα είναι ότι για όποιο λόγο, οι εταιρείες κρίνουν ότι "κάτι" δεν αξίζει να αλλάξει και δεν το αλλάζουν.
Υπάρχει λύση aftermarket με το τρόπο που ακριβώς περιγράφη ο Γιάννης. Είναι ένα μασιφ μεταλλικό πλακάκι που αγκαλιάζει όλο το τρίγωνο του μπράτσου και ενισχύει το συγκεκριμένο σημείο.Το κυκλωμένο μεταλλικό στοιχείο είναι σαν τσιγαρόχαρτο, αυτό στραβώνει στην πτώση και ακουμπούν οι λαιμού στο ψαλίδι. Αν με κάποιο τρόπο ενισχυθεί δε θα λυγίζει εύκολα.
Εγω, αν δεν πληρωσω, δεν το ευχαριστιεμαι!!!Υπάρχει λύση aftermarket με το τρόπο που ακριβώς περιγράφη ο Γιάννης. Είναι ένα μασιφ μεταλλικό πλακάκι που αγκαλιάζει όλο το τρίγωνο του μπράτσου και ενισχύει το συγκεκριμένο σημείο.
Φυσικά είναι σημείο που θα έπρεπε να διορθωθεί από τη Yamaha.
Υπήρξε ένα κίνημα "πέτα το στο νερό" από τους ορκισμένους ΚΤΜάδες. Δε θα τους περάσει, αλλάξαμε τα χρώματα για να φαίνονται και να τα βρίσκουμε.Κόψανε το μπλέ το σωστό! Ρε τρελαθήκατε εκεί στην γιαμάχα;;;
Ετσι............ ''με την αλμύρα''!!!!!Υπήρξε ένα κίνημα "πέτα το στο νερό" από τους ορκισμένους ΚΤΜάδες. Δε θα τους περάσει, αλλάξαμε τα χρώματα για να φαίνονται και να τα βρίσκουμε.
Αμέσως εσύ.... να μας διαψεύσεις2023
Ténéré 700 - motorcycles - Yamaha Motor
Η επίσημη σελίδα προϊόντος του/της Ténéré 700. Η σελίδα περιέχει τις τεχνικές προδιαγραφές, υλικό φωτογραφικό/video για λήψη και μια επισκόπηση σχετικών αξεσουάρ.www.yamaha-motor.eu
Μάλλον το λευκό/κόκκινο έκοψαν.
Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
άσε με.... εγώ τα βλέπω και κλαίω... (ξέρεις)Αμέσως εσύ.... να μας διαψεύσεις
Αν καταφέρεις μπορείς να δώσεις παραπάνω πληροφορίες?Η καλύτερη πατέντα που έχω δει απο φόρουμ, παρπάπονα κλπ κλπ είναι του Σκούρτη (Νικόλα δεν ξερω το nickname εδώ), που απλά έχει ενισχύσει το πλακάκι που πιάνει η εξάτμηση με ενα δευτερο απο πίσω, με λίγο περισσότερο πάχος. Με αυτόν τον τρόπο, στραβώνει μεν, για να μην υποχωρήσει κάτι άλλο, αλλά όχι εύκολα.