YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω άλλο πράγμα λέει ο Άκης, Στέφανε..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
braaaap... είναι η απάντηση και πέρασες.
Καμία αντίρρηση και έχεις δίκιο, αυτο εφάρμοσα και εγώ στην ποταμια στο τελευταίο troffy επειδή δεν φτάνω κάτω, και βρέθηκα να κάνω παρέα με τα βατραχια.

Τουλάχιστον έχω ωραία σέλα :oops:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ξέρω τι λέει και που το πάει.... Τα στατιστικά χρόνου χρήσης παραμένουν ίδια όμως.
braaaap... είναι η απάντηση και πέρασες.
braaaap περνας αλλά καμιά φορα μένει κανα πόδι παραπίσω...
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Ξέρω τι λέει και που το πάει.... Τα στατιστικά χρόνου χρήσης παραμένουν ίδια όμως.
braaaap... είναι η απάντηση και πέρασες.
Δεν έχω θέμα στο όταν κινητέ η μηχανή το θέμα μου είναι όταν είμαι σταματημένος …. Τώρα εάν το braaaap είναι να μην σταματάς ποτέ ίσως είναι κ αυτό μια λύση !!!
Κακά τα ψέματα νιώθεις πιο άνετα όταν πατάς καλά κάτω ! Το θέμα μου είναι καθαρά στην διαχείριση της μηχανής οταν είναι σταματημένη … όσο για την σέλα δεν με απασχολεί κ τόσο γιατί την λύση την έχω βρει στο ποδηλατικό κολλάν…
 

tomBrast

Μέλος
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
ΤΕΝΕRE 700
Δεν έχω θέμα στο όταν κινητέ η μηχανή το θέμα μου είναι όταν είμαι σταματημένος …. Τώρα εάν το braaaap είναι να μην σταματάς ποτέ ίσως είναι κ αυτό μια λύση !!!
Κακά τα ψέματα νιώθεις πιο άνετα όταν πατάς καλά κάτω ! Το θέμα μου είναι καθαρά στην διαχείριση της μηχανής οταν είναι σταματημένη … όσο για την σέλα δεν με απασχολεί κ τόσο γιατί την λύση την έχω βρει στο ποδηλατικό κολλάν…
με ένα ποδηλατικό κολάν, η άνεση της απλής σέλας, φτάνει σε επίπεδα σχεδόν του μέχρι πριν λίγο καιρό δικού μου f800gs. Απλά πραγματάκια.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Επίσης αυτη την περίοδο δοκιμάζω στην μαμά σέλα ένα 3D κάλυμμα που μπάνει από πάνω, το οποίο με έχει εκπλήξει ευχάριστα, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος το χαμηλό κόστος του. Για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα θέλω μια καλή σιδερόκωλη βόλτα που δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω, αλλά είναι αισθητή η διαφορά στην άνεση, αλλά και τον αερισμό.

Μιλάω για αυτή τη λύση.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Επίσης αυτη την περίοδο δοκιμάζω στην μαμά σέλα ένα 3D κάλυμμα που μπάνει από πάνω, το οποίο με έχει εκπλήξει ευχάριστα, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος το χαμηλό κόστος του. Για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα θέλω μια καλή σιδερόκωλη βόλτα που δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω, αλλά είναι αισθητή η διαφορά στην άνεση, αλλά και τον αερισμό.

Μιλάω για αυτή τη λύση.
Με έπεισε και εμένα και έλεγα να το δοκιμάσω. Βρήκες κάτι να ταιριάζει στην σέλα ή έκοψες ένα κομμάτι και το συρραψες όπως λέει;
Πού το αγόρασες ούτως ή άλλως βασικά :roflmao:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Με έπεισε και εμένα και έλεγα να το δοκιμάσω. Βρήκες κάτι να ταιριάζει στην σέλα ή έκοψες ένα κομμάτι και το συρραψες όπως λέει;
Πού το αγόρασες ούτως ή άλλως βασικά :roflmao:
Αυτή τη στιγμή δεν είναι κάτι μόνιμο, γιατί δεν ήμουν σίγουρος αν θα μου αρέσει. Το αγόρασα από τα βάθη της Κίνας και έρχεται με λαστιχο γυρω γυρω και επειδή είναι ευκαμπτο προσαρμοζεται στην όποια σελα. Υπάρχει κιτ που είναι μόνο για την εμπρός σέλα (όπως στο βίντεο) και κιτ που πιάνει και την πίσω (όπως αυτό που έχω πάρει εγώ). Στη δεύτερη περίπτωση όπως καταλαβαίνεις είναι πιο δύσκολο το βάλε-βγάλε της σέλας αφού για να βάλεις το δέυτερο κομμάτι θέλει λίγη φαντασία και προσπάθεια.

Ένα αρνητικό που θυμήθηκα είναι ότι γλυστράς περισσότερο, ειδικά ο συνεπιβάτης
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καμία αντίρρηση και έχεις δίκιο, αυτο εφάρμοσα και εγώ στην ποταμια στο τελευταίο troffy επειδή δεν φτάνω κάτω, και βρέθηκα να κάνω παρέα με τα βατραχια.

Τουλάχιστον έχω ωραία σέλα :oops:
braaaap περνας αλλά καμιά φορα μένει κανα πόδι παραπίσω...
Δεν έχω θέμα στο όταν κινητέ η μηχανή το θέμα μου είναι όταν είμαι σταματημένος …. Τώρα εάν το braaaap είναι να μην σταματάς ποτέ ίσως είναι κ αυτό μια λύση !!!
Κακά τα ψέματα νιώθεις πιο άνετα όταν πατάς καλά κάτω ! Το θέμα μου είναι καθαρά στην διαχείριση της μηχανής οταν είναι σταματημένη … όσο για την σέλα δεν με απασχολεί κ τόσο γιατί την λύση την έχω βρει στο ποδηλατικό κολλάν…
Όταν κάνουμε χωμάτινες οι πτώσεις κάθε λογής είναι στο πρόγραμμα. Κάποιες από αυτές οφείλονται στο ύψος. Κάποιες άλλες όχι... και στατιστικά και αυτές θα έρθουν για να μη πω ότι είναι περισσότερες.

Μένω στο ύψος... όποιος αγοράζει ψηλή μηχανή για να πηγαίνει στο χώμα πρέπει να καταλαβαίνει πως η κατασκευή της είναι τέτοια για αυτόν τον σκοπό. Χρειάστηκε να φθάσω (τότε) 45 για να καταλάβω πως η τότε μηχανή μου δεν ήταν ψηλή αλλά βαριά... ντιν-ντον.

Τα υπόλοιπα έρχονται με τις βόλτες και την εμπειρία που όλοι όταν ξεκινήσαμε δεν την είχαμε αλλά τη χτίσαμε. Και δεν είναι καθόλου ντροπή να το αποδεχόμαστε, καλή παρέα είναι το μόνο που χρειαζόμαστε, όχι χαμηλή μηχανή.

Σέλα.... η ανατομία της είναι πιο σημαντική αλλά ταυτοχρόνως και πιο αινιγματική και άρα μόνο θέμα τύχης να σου ταιριάξει. Αν με σανίδα-σέλα και κολάν βολεύεστε φανταστείτε πόσο πιο καλά θα είναι με μια νορμάλ σέλα, ήτοι η εργοστασιακή.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Όταν κάνουμε χωμάτινες οι πτώσεις κάθε λογής είναι στο πρόγραμμα. Κάποιες από αυτές οφείλονται στο ύψος. Κάποιες άλλες όχι... και στατιστικά και αυτές θα έρθουν για να μη πω ότι είναι περισσότερες.

Μένω στο ύψος... όποιος αγοράζει ψηλή μηχανή για να πηγαίνει στο χώμα πρέπει να καταλαβαίνει πως η κατασκευή της είναι τέτοια για αυτόν τον σκοπό. Χρειάστηκε να φθάσω (τότε) 45 για να καταλάβω πως η τότε μηχανή μου δεν ήταν ψηλή αλλά βαριά... ντιν-ντον.

Τα υπόλοιπα έρχονται με τις βόλτες και την εμπειρία που όλοι όταν ξεκινήσαμε δεν την είχαμε αλλά τη χτίσαμε. Και δεν είναι καθόλου ντροπή να το αποδεχόμαστε, καλή παρέα είναι το μόνο που χρειαζόμαστε, όχι χαμηλή μηχανή.

Σέλα.... η ανατομία της είναι πιο σημαντική αλλά ταυτοχρόνως και πιο αινιγματική και άρα μόνο θέμα τύχης να σου ταιριάξει. Αν με σανίδα-σέλα και κολάν βολεύεστε φανταστείτε πόσο πιο καλά θα είναι με μια νορμάλ σέλα, ήτοι η εργοστασιακή.
Ο καθένας μας κάνει μοντές για να φέρει το μηχανάκι στα μέτρα του ώστε να τον βολεύει και να το ευχαριστιέται παραπάνω !
Στο θέμα μας τώρα χθες έβαλα την Μαμα σέλα πάνω κ έστω κ αυτή η μικρή διαφορά που έχει από την ραλλυ βοήθησε να πατάω καλύτερα στατικά . Βέβαια θέλω να πάω βόλτα στο βουνό να την δω αν κ εκεί με βολεύει γιατί το braaa δεν είναι πάντα εφικτό και δεν δίνει πάντα την λύση.
Θα ενημερώσω όταν την δοκιμάσω !
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Με έπεισε και εμένα και έλεγα να το δοκιμάσω. Βρήκες κάτι να ταιριάζει στην σέλα ή έκοψες ένα κομμάτι και το συρραψες όπως λέει;
Πού το αγόρασες ούτως ή άλλως βασικά :roflmao:
Αν θες να δοκιμάσεις έχω ένα που είχα βάλει για λίγο καιρό στο σκούτερ και δεν το χρησιμοποιώ τώρα έλα να το πάρεις για να δεις πως είναι.
Είναι μεγάλο αυτό που έχω εγώ φαντάσου έπιανε όλη την Σέλα.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αν θες να δοκιμάσεις έχω ένα που είχα βάλει για λίγο καιρό στο σκούτερ και δεν το χρησιμοποιώ τώρα έλα να το πάρεις για να δεις πως είναι.
Είναι μεγάλο αυτό που έχω εγώ φαντάσου έπιανε όλη την Σέλα.
Έχω την εργοσταστιακή σέλα που ναι δυο κομμάτια. Αφού είναι μεγάλο θα ναι ταλαίπα είτε να το βάλω στου οδηγού μόνο ειτε να πιασω και τα δυο κομμάτια μαζί. Ρώτησα και ένα φίλο που το χει και απ όσο κατάλαβα είναι πολύ εύκολο να βρω.
Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά :D:cool:
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Έχω την εργοσταστιακή σέλα που ναι δυο κομμάτια. Αφού είναι μεγάλο θα ναι ταλαίπα είτε να το βάλω στου οδηγού μόνο ειτε να πιασω και τα δυο κομμάτια μαζί. Ρώτησα και ένα φίλο που το χει και απ όσο κατάλαβα είναι πολύ εύκολο να βρω.
Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά :D:cool:
Πανεύκολο είναι να βρεις και φθηνό απλά επειδή το έχω αν θες απλά για δοκιμή στο είπα πριν πας να δώσεις λεφτά αν είναι διπλή σέλα σου όντως παίζει να είναι ταλαιπωρία.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν με σανίδα-σέλα και κολάν βολεύεστε
Το κολάν στο οποίο αναφέρονται έχει μαξιλάρι ραμμένο επάνω για να κάνει την παραμονή στην ποδηλατική σέλα πιο υποφερτή.

Έχει αντίστοιχα οσρτσάκια για εντούρο, με μαξιλάρι στα μαλακά μέρη και στο πλάι της λεκάνης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο καθένας μας κάνει μοντές για να φέρει το μηχανάκι στα μέτρα του ώστε να τον βολεύει και να το ευχαριστιέται παραπάνω !
Σε αυτό δε μπορώ παρά να συμφωνήσω. Ο καθένας απαντά στη συζήτηση σύμφωνα με τις σκέψεις του και με το πως αντιμετωπίζει ο ίδιος για τον εαυτό του τα πράγματα. Όχι για να πουλήσουμε εξυπνάδα, αλλά για τη πιθανότητα μια σκέψη μας που κατατίθεται να δώσει λύσεις στον σύντροχο συνάδελφο.
Όλοι περάσαμε από διάφορα στάδια και συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε βόλτα με τη βόλτα. Αυτό είναι ένα "ταξίδι" χωρίς τελειωμό καθώς μαθαίνουμε να προσαρμόζουμε την οδήγηση μας σύμφωνα με τις ικανότητες μας, τη φυσική μας κατάσταση, την ηλικία μας, την μοτοσυκλέτα που έχουμε κ.α.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το κολάν στο οποίο αναφέρονται έχει μαξιλάρι ραμμένο επάνω για να κάνει την παραμονή στην ποδηλατική σέλα πιο υποφερτή.

Έχει αντίστοιχα οσρτσάκια για εντούρο, με μαξιλάρι στα μαλακά μέρη και στο πλάι της λεκάνης.
Ναι Γιάννη, έχω κι εγώ (λες να μην είχα;;; :p ) και ξέρω. Αυτό που λέω είναι πως -ιδανικά- πρέπει να διατηρείς όλα τα στοιχεία που θα κάνουν πιο άνετο το ταξίδι σου, άρα και το σορτσάκι με τα μαξιλαράκια και μια όσο το δυνατό πιο καλή σέλα.

Έχω φάει τούμπες επειδή δεν έφθανα καλά κάτω τα πόδια μου; Ναι στο παρελθόν με το Tenere XT660Z έχω φάει, αλλά...
Πρώτον δεν είναι τούμπες που με αποθαρρύναν από το να κάνω χώμα (συνήθως -όχι πάντα- αυτές ήταν ελεγχόμενες τούμπες) και δεύτερον ήταν αυτό που με έκανε να αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να βελτιωθώ κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο.

Το θέμα του ύψους φυσικά και ξέρω ότι απασχολεί πολλούς και διαχρονικά, δεν είναι κάτι καινούριο. Εμένα πάντως δε με απασχόλησε ποτέ με τρόπο που να είναι ανασταλτικός για οποιοδήποτε λόγο. Το ύψος μου ήταν κάποτε 1,80 τώρα πρέπει να έχω ψιλοσυρικνωθεί και κανά πόντο ακόμη... Αυτό που από ένα σημείο κι έπειτα έγινε ανασταλτικός παράγοντας για εμένα ήταν το βάρος της μοτοσυκλέτας και όταν πούλησα το XT660Z και πήρα το WR250R (το οποίο είναι ακόμη ψηλότερο αλλά με πιο λεπτή σέλα) ήταν το καλύτερο δώρο που έκανα στον εαυτό μου μέχρι σήμερα, αφού ο συμβιβασμός στην άσφαλτο είναι πολύ μικρότερος σε σχέση με την απόλαυση στο χώμα.

Ρωτάω και τον konkost αν θα ξαναγύρναγε στο βουνό με το ΤΑ και νομίζω πως και αυτός συμφωνεί ότι ο ασφάλτινος συμβιβασμός είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο που γίνεται με τα μεγάλο/μεσαία στο χώμα. Και ευτυχώς δλδ γιατί τον είχα πρήξει αρκετά χρόνια να πάρει κάτι μικρό αν και νομίζω πως δεν το έπεισα τόσο με τα λόγια όσο με αυτά που έβλεπε.
:ha

Οπότε μη με παρεξηγείτε, είναι απλά ο τρόπος που έβλεπα και συνεχίζω να βλέπω εγώ τα πράγματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όλοι περάσαμε από διάφορα στάδια και συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε βόλτα με τη βόλτα. Αυτό είναι ένα "ταξίδι" χωρίς τελειωμό καθώς μαθαίνουμε να προσαρμόζουμε την οδήγηση μας σύμφωνα με τις ικανότητες μας, τη φυσική μας κατάσταση, την ηλικία μας, την μοτοσυκλέτα που έχουμε κ.α.
Και πάνω που τα έχουμε φέρει ΟΛΑ στα μέτρα μας, έρχεται το... πλήρωμα του χρόνου, και δεν μπορούμε να καβαλησουμε μηχανές!!!! :laugh:
Πτνα ζωή....:ha
 
Top Bottom