Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού γεμίσαμε τις μπουκάλες στη σωστή στάθμη εφαρμόζοντας για άλλη μια φορά τρομπαρισιές σε σετ των 10, γεμίσαμε με λάδι και τη κεντρική ράβδο και αφήσαμε τη ντίζα να σπρώξει έξω και το παραμικρό αέρα που θα μπορούσε να έχει εγκλωβιστεί στο εσωτερικό της μπουκάλας.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To service manual έλεγε να αφήσουμε τις μπουκάλες να "ξεκουραστούν" τουλάχιστον για 10 λεπτά πριν ελέγξουμε ξανά τη στάθμη του λαδιού. Εμείς τις αφήσαμε πάνω από 20 λεπτά και μαντέψτε.... η στάθμη είχε πέσει (όπως καταλαβαίνεται αυτά δε μπορούν να συμβούν σε ένα συνεργείο όπου ο χρόνος είναι χρήμα).
Συμπληρώσαμε την απαραίτητη ποσότητα και αρχίσαμε το δέσιμο της μοτοσυκλέτας.







Και ενώ έχω αγοράσει καινούρια αυτοκόλλητα προστασίας για να διορθώσω την αναποδιά του παρελθόντος... ξέχασα να τα έχω μαζί μου σήμερα!!!
Έτσι το "μάτι" θα συνεχίσει να μη με πιάνει με το KYB ανάποδα :p

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σχετικά με τις σκουριές... Δε ξέρω τι να σκεφτώ...

Φταίει μια ενδεχόμενη κακή ποιότητα κατασκευής; Περίεργο θα ήταν γιατί έχω διαβάσει εκατοντάδες review αυτής της μοτοσυκλέτας, έχω δει εκατοντάδες βίντεο, τέτοια αναφορά με αντίστοιχο πρόβλημα δε συνάντησα ποτέ.
Φταίει κάποια κακή χημική αντίδραση σε συνδυασμό με κακό υπολογισμό στη στάθμη του λαδιού; (π.χ. αν έχεις πιάσει τα ελατήρια με ιδρωμένα χέρια και μετά το λάδι δεν έφθανε μέχρι εκεί πάνω να λιπάνει).
Φταίει η ακινησία της μηχανής από το 2014 μέχρι το 2017 που πωλήθηκε; Αυτό το τελευταίο σενάριο δε μπορώ να το πολύ-πιστέψω, γιατί από το εργοστάσιο σίγουρα η στάθμη του λαδιού ήταν σωστή και επιπλέον η ανάρτηση δεν είχε δουλέψει. Όμως παραμένει μια πιθανότητα.

Πάντως τα "θεματάκια" αυτά αποκαταστάθηκαν και είμαι σίγουρος πλέον για την ορθή στάθμη του λαδιού ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ μπουκάλες!

Δημήτρη surikenjim , σε ευχαριστώ για τη δουλειά αλλά ακόμη πιο πολύ για τη διδασκαλία, την επόμενη θα μπορώ πλέον να το κάνω μόνος μου!

:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Στέφανε ευχαριστώ και εγώ για την παρέα και πράγματι, όπως είδες με σχετικά απλά εργαλεία και την συνοδεία του manual ώστε να συμβουλεύεσαι την διαδικασία , καθώς και τις ροπές σύσφιξης, η εργασία αυτή είναι εύκολη. Θέλει μόνο υπομονή, προσοχή στην λεπτομέρεια και όχι βιαστικές κινήσεις.
:friendship:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο Δημήτρης surikenjim εχει αποδειξει πολλακις οτι ειναι γνωστης και οτι αυτη την γνωση ειναι προθυμος να την μοιραστει Ως εκ τουτου δεν θα περιμενα απο αυτον τιποτα λιγοτερο απο το τελειο Οπως και εγινε!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πολλα μπραβο και στους δυο σας. :friendship:
Στεφανε για να μην μπερδεύεσαι με τα αυτοκολητα, να θυμασαι οτι πρεπει να διαβαζονται σωστα στην παρακατω σταση!! :wacky:

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χθες παρέλαβα ένα πακέτο από Αγγλία για το οποίο είχα μεγάλη ανυπομονησία. Ήταν μια αγορά που ανέβαλα εδώ και δυο χρόνια περίπου...
Εν όψη BrExit αποφάσισα να τη προχωρήσω...







Είναι η universal βάση στήριξης GPS/Smartphone/παροχή ρεύματος/διακόπτες/κτλ, από την Adventure Spec (link).
Το όλο σύστημα διαθέτει και ένα Mini Fairing το οποίο σε μοτοσυκλέτες με εντούρο μασκάκι είναι χρήσιμο για την ανεμοκάλυψη αλλά επιπλέον προστατεύει και τα τοποθετημένα ηλεκτρονικά από τις πετριές και τις τούμπες.





Η κατασκευή είναι αρκετά ελαφριά -αλλά όχι πανάλαφρη- σε σχέση με τον όγκο της. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η μόνη μεταλλική επιφάνεια που υπάρχει είναι η βάση στην οποία τοποθετούνται τα διάφορα όργανα κτλ. Τα μπράτσα στήριξης και φυσικά το mini fairing είναι από συνθετικό υλικό.







Κατά τη παραγγελία έχεις τη δυνατότητα δυο επιλογών: α) του χρώματος και β) της ανάλογης διαμέτρου για την τοποθέτηση σε τιμόνι 22 ή 28mm (fatbar).
Σήμερα έκανα τη τοποθέτηση της. Πρέπει να αλλάξω κάποιες διαδρομές σε καλώδια και να μεταφέρω και τη πρίζα των 12V από το τιμόνι στο πάνελ.







Γιατί επέλεξα μαύρο χρώμα ενώ υπήρχε και σε λευκό και σε Yamaha Blue...
Η γωνία που δημιουργεί το συγκεκριμένο mini fairing είναι λίγο περίεργη και αυτό συμβαίνει γιατί τα όργανα θέλεις να είναι στο σωστό οπτικό πεδίο. Είδα αρκετές φωτό στο διαδίκτυο πριν επιλέξω.
Από την άλλη, πολλά χρηστικά after market πράγματα και αξεσουάρ προστασίας που έχω βάλει στη μηχανή, τα έχω πάρει έτσι και αλλιώς σε μαύρο χρώμα (πατητά, προστασίες σε πλαίσιο, ψαλίδι, μπροστινό γρανάζι. ποδιά κινητήρα κτλ). Το μαύρο χρώμα είναι διακριτικό και "εξαφανίζει" λίγο τις μεγάλες επιφάνειες και τις παραφωνίες από το οπτικό πεδίο και αποφεύγεις το κίνδυνο να κάνεις τη μοτοσυκλέτα "τσίρκουλο"...
Δίνει και μια πιο tool αίσθηση, που τη προτιμώ πάντα.

Τα υπόλοιπα θα σας τα πουν οι φωτογραφίες.





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν την λες όμορφη, αλλά σαν λειτουργία πρέπει να σε βολέψει πολύ.
Είναι η εταιρεία που βγάζει και κάτι ωραία μπουφάν?
Ναι, καταπληκτικά τα μπουφάν της. Ξεκίνησε το Black Friday μια εβδομάδα νωρίτερα (ήταν τα μόνα είδη που έβαλε σε προσφορά) και στις 3 ημέρες εξαφανίστηκαν όλα.

Έχεις δίκιο Κώστα, και εγώ είχα αμφιβολίες. Για αυτό και προτίμησα το μαύρο χρώμα. Από κοντά είναι κάπως πιο ευκολοχώνευτη καθώς είναι διάχυτη η πρακτικότητα της. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι όταν βάζεις το GPS στο τιμόνι -όπως το είχα εγώ- αναγκάζεσαι και κοιτάς σχεδόν κάθετα μεταφέροντας τη ματιά σου σε μεγάλες οπτικές γωνίες. Ξεμπλοκάρεις και από πολλά το τιμόνι σε αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες.

Κατά τη γνώμη μου είναι ένας γυμνός, οικονομικός αλλά και ελαφρύς "πύργος", ο οποίος εκτός από την εμφάνιση δεν προσθέτει βάρος, δεν στοιχίζει πολλά λεφτά και δεν στοιχίζει να τον επισκευάζεις μετά από μια καλή πτώση.




 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τιμή?
Νόμισα είδες το λινκ... (το έκανα τώρα με bold για να φαίνεται).
132 ευρώ κομπλέ συν 20 ευρώ ταχυδρομικά (πάνω κάτω 3-4 ευρώ σε αυτές τις τιμές αναλόγως της ισοτιμίας με την Αγγλική λίρα).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα και μετά από 8500 χλμ και 3 χρόνια, αποφάσισα να αλλάξω τα λάστιχα.
Επίσκεψη στο MotoRacer στη γειτονιά μου και...

...έχουμε D952 80/100-21 μπροστά (ξανά) και Geomax EN91 πίσω (δοκιμαστικά):











Δυστυχώς το D606 είναι σε έλλειψη αυτή τη στιγμή και μάλλον θα έρθει κατά το Μάρτη. Ο συνδυασμός D952 μπροστά και D606 πίσω είναι εξαιρετικός για τη χρήση που κάνω με το WR250R και δεν τον αλλάζω.
Είπα όμως -λόγω έλλειψης- να δοκιμάσω το Geomax EN91 που είναι εντούρο λάστιχο προδιαγραφών FIM (μέχρι να έρθει το D606). Αποτέλεσμα αυτών των προδιαγραφών FIM είναι να έχει αρκετά χαμηλό τακούνι και πιστεύω πως αποκλείεται να αντέξει τα χιλιόμετρα που άντεξε το ονοφάδικο D606.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όπως έγραψα τα προηγούμενα ελαστικά ήταν στις ίδιες διαστάσεις D952 μπροστά και D606 πίσω. Το μπροστά θα έφθανε άνετα τα 15.000 χλμ ενώ το πίσω θα άντεχε σίγουρα άλλα 1000 χλμ και θα έφθανε τα 10.000+ χλμ, αλλά πέρασαν 3 χρόνια από τη προηγούμενη αλλαγή και αποφάσισα να τα αλλάξω μαζί.
Μη σας εντυπωσιάζουν τα χιλιομετρικά νούμερα, μιλάμε για μοτοσυκλέτα σχετικά ελαφριά με 31 άλογα στο στρόφαλο (και να άλλος ένας λόγος για να έχεις on/off 250cc):




 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλολασπωτα φιλε
Τι διασταση ειναι το πισω?
Και τι ζαντα εχεις?
Μαζι αλλαξαμε πριν 3 χρονια και βαζω κι εγω σε 2 βδομαδες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
3000 χλμ τον χρόνο...??
Μέσο όρο ναι, στη πράξη έκανα περίπου:
2017: 1.800 χλμ (8 μήνες)
2018: 1.700 χλμ
2019: 3.000 χλμ
2020: 3.500 χλμ (λόγω του lockdown).

Χρόνο με το χρόνο ανεβάζω το Μ.Ο. μου :ll:

Τα χιλιόμετρα αυτά είναι μόνο εκδρομικά (όταν έχω χρόνο), δεν το χρησιμοποιώ πουθενά αλλού.

Το κοντέρ σήμερα γράφει 10250 χλμ.

Edit: διόρθωσα και έβαλα με σχετική ακρίβεια (στρογγυλοποιημένα) τα χιλιόμετρα που έκανα κοιτώντας το αρχείο συντήρησης που έχω στον υπολογιστή μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλολασπωτα φιλε
Τι διασταση ειναι το πισω?
Και τι ζαντα εχεις?
Μαζι αλλαξαμε πριν 3 χρονια και βαζω κι εγω σε 2 βδομαδες.
Λευτέρη το πίσω είναι 120/90-18 και το εμπρός 80/100-18. Ζάντες φοράει D.I.D., 2.15 πίσω και 1.60 μπροστά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
..... Το μπροστά θα έφθανε άνετα τα 15.000 χλμ ενώ το πίσω θα άντεχε σίγουρα άλλα 1000 χλμ και θα έφθανε τα 10.000+ χλμ
Μη σας εντυπωσιάζουν τα χιλιομετρικά νούμερα......
Το στιβεις το γκάζι βλέπω :p!!!





(Εγώ βγάζω περισσότερα χλμ :laugh:). Πόσο πιο σιγά πια :UH:
 
Top Bottom