ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
χαχαχαχαχαχχαχαχχαχχαχα πες τα!!!
αν κοστιζουν τα ανταλλακτικα 250 που λεει ο vvag,τοτε εσας σας παιρνουν 50-100 εργασια για μια δουλεια που χρειαζεται τουλαχιστον ενα 8ωρο για να γινει
εστω υποτυπωδες?
εγω το παλευω 2 φουλ μερες για να κανω το μεγαλο σερβις σε 950-990.
και γνωριζω πολυ καλα ποσο παιρνουν οι αντιπροσωπειες για το μεγαλο σερβις σε 950-990.....350ευρω παιρνουν ΑΛΛΑ χωρις σερβις σε αντλια βενζινης που καναν
στον vvag.
ενδεικτικα ας πουμε οτι 1 λιτρο motorex 10-60w η ktm το χρεωνει 20ευρω περιπου χ3 που θελει
ποσο εχει το φιλτρο λαδιου,το φιλτρο αερος,τα μπουζι,τα ορινκς,οι χαλκοροδελες,το σπρευ καθαρισμου,το παραφλου κανα σωληνακι βενζινης που σχεδον παντα
χρειαζεται αλλαγη κλπ κοκοψονια?
κανα 150αρι τους κοστιζουν τα ανταλλακτικα και ενα 200αρι εργασια.
και αυτη ειναι μια καλη τιμη με την προυποθεση παντα οτι αυτα που πληρωνεις στα
κανουν και στα κανουν καλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Περιέχει τοποθέτηση προϊόντος... εχμ... μάστορα! :D
Ήμαρτον... ακούς εκεί 500-600 για εργασία. Σύντροχε, έλα Κρήτη να στα κάνει ο @enkefalos και πάλι κερδισμένος θα βγεις και θα'χεις κάνει και το ταξιδάκι σου!
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Διακενα βαλβιδων δεν ειχε το σερβις?
Είχε. Δεν ξέρω αν θεωρείται έξτρα εργασία από τον έλεγχο κ τη ρύθμιση των βαλβίδων γι αυτό δεν το ανέφερα.

Ξεκαθαρίζω πως ο λόγος που ρωτάω δεν είναι (κατ' αρχάς) για να κρίνω ή να τα χώσω για το κόστος, απλά είναι η πρώτη φορά που πληρώνω τέτοιο ποσό για service μοτοσυκλέτας και προσπαθώ να καταλάβω αν, και πως δικαιολογείται. Ήξερα πως τα KTM... κοστίζουν κατιτίς παραπάνω, αλλά... κατιτίς με κατιτίς έχει διαφορά!
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
αν κοστιζουν τα ανταλλακτικα 250 που λεει ο vvag,τοτε εσας σας παιρνουν 50-100 εργασια για μια δουλεια που χρειαζεται τουλαχιστον ενα 8ωρο για να γινει
εστω υποτυπωδες?
εγω το παλευω 2 φουλ μερες για να κανω το μεγαλο σερβις σε 950-990.
και γνωριζω πολυ καλα ποσο παιρνουν οι αντιπροσωπειες για το μεγαλο σερβις σε 950-990.....350ευρω παιρνουν ΑΛΛΑ χωρις σερβις σε αντλια βενζινης που καναν
στον vvag.
ενδεικτικα ας πουμε οτι 1 λιτρο motorex 10-60w η ktm το χρεωνει 20ευρω περιπου χ3 που θελει
ποσο εχει το φιλτρο λαδιου,το φιλτρο αερος,τα μπουζι,τα ορινκς,οι χαλκοροδελες,το σπρευ καθαρισμου,το παραφλου κανα σωληνακι βενζινης που σχεδον παντα
χρειαζεται αλλαγη κλπ κοκοψονια?
κανα 150αρι τους κοστιζουν τα ανταλλακτικα και ενα 200αρι εργασια.
και αυτη ειναι μια καλη τιμη με την προυποθεση παντα οτι αυτα που πληρωνεις στα
κανουν και στα κανουν καλα.
....δε διαφωνώ μαζι σου, και εγω δεν εχω δωσει πανω απο 350 για μεγαλο σερβις, αν ηταν να δινω 500-600 θα επερνα bmw , παιζει ρολο και ο ανταγωνισμος στις τιμες καμια φορα, και η σχεση που εχεις με τον μηχανικο σου, προσωπικα μετα απο 5 χρονια και 96000χλμ χωρις θεματα, νομιζω οτι τα σερβις γινονται by the book!!!
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
αν κοστιζουν τα ανταλλακτικα 250 που λεει ο vvag,τοτε εσας σας παιρνουν 50-100 εργασια για μια δουλεια που χρειαζεται τουλαχιστον ενα 8ωρο για να γινει
εστω υποτυπωδες?
εγω το παλευω 2 φουλ μερες για να κανω το μεγαλο σερβις σε 950-990.
και γνωριζω πολυ καλα ποσο παιρνουν οι αντιπροσωπειες για το μεγαλο σερβις σε 950-990.....350ευρω παιρνουν ΑΛΛΑ χωρις σερβις σε αντλια βενζινης που καναν
στον vvag.
ενδεικτικα ας πουμε οτι 1 λιτρο motorex 10-60w η ktm το χρεωνει 20ευρω περιπου χ3 που θελει
ποσο εχει το φιλτρο λαδιου,το φιλτρο αερος,τα μπουζι,τα ορινκς,οι χαλκοροδελες,το σπρευ καθαρισμου,το παραφλου κανα σωληνακι βενζινης που σχεδον παντα
χρειαζεται αλλαγη κλπ κοκοψονια?
κανα 150αρι τους κοστιζουν τα ανταλλακτικα και ενα 200αρι εργασια.
και αυτη ειναι μια καλη τιμη με την προυποθεση παντα οτι αυτα που πληρωνεις στα
κανουν και στα κανουν καλα.
Χριστόφορε αν ΑΥΤΕΣ είναι οι τιμές που παίζουν στην αγορά, πάω πάσο. Πηγαίνω στο συνεργείο που πηγαίνω γιατί πάνω απ' όλα μου το σύστησαν ως το καλύτερο στην πόλη και δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω, κάθε άλλο, είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μέχρι τώρα δουλειά που έχει γίνει. Απλά όσο καλή και να είναι η δουλειά που κάνει κάποιος, αν το ποσό που χρεώνει είναι υπέρογκο, το ξανασκέφτεσαι. Άλλο το να είναι πιο ακριβός κάποιος γιατί κάνει καλύτερη δουλειά, αυτό να το δεχτώ γιατί υποτίθεται πως ό,τι πληρώνεις παίρνεις, άλλο όμως να ξεφεύγει το κόστος στο θεό.

ΞΑΝΑΛΕΩ για να μην παρεξηγηθώ.
Δεν είμαι μπροστά ούτε και έχω τη γνώση για να ξέρω πόση δουλειά θέλει κάτι για να γίνει, πόσο χρόνο και κόπο χρειάζεται για να χρεωθεί ανάλογα. Το μόνο που μπορώ να κρίνω, είναι στη δική μου αντίστοιχη ειδικότητα, πόσες εργατοώρες θα φάω εγώ για να βγάλω το ποσό που πλήρωσα. Αν λοιπόν οι κοστολογήσεις που παίζουν στην αγορά είναι αυτές που αναφέρεις παραπάνω, πάω πάσο. Απλά ψάχνομαι για να ξέρω τι γίνεται. Θενξ για τη βοήθεια!

:friendship:
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
αν κοστιζουν τα ανταλλακτικα 250 που λεει ο vvag,τοτε εσας σας παιρνουν 50-100 εργασια για μια δουλεια που χρειαζεται τουλαχιστον ενα 8ωρο για να γινει
εστω υποτυπωδες?
εγω το παλευω 2 φουλ μερες για να κανω το μεγαλο σερβις σε 950-990.
και γνωριζω πολυ καλα ποσο παιρνουν οι αντιπροσωπειες για το μεγαλο σερβις σε 950-990.....350ευρω παιρνουν ΑΛΛΑ χωρις σερβις σε αντλια βενζινης που καναν
στον vvag.
ενδεικτικα ας πουμε οτι 1 λιτρο motorex 10-60w η ktm το χρεωνει 20ευρω περιπου χ3 που θελει
ποσο εχει το φιλτρο λαδιου,το φιλτρο αερος,τα μπουζι,τα ορινκς,οι χαλκοροδελες,το σπρευ καθαρισμου,το παραφλου κανα σωληνακι βενζινης που σχεδον παντα
χρειαζεται αλλαγη κλπ κοκοψονια?
κανα 150αρι τους κοστιζουν τα ανταλλακτικα και ενα 200αρι εργασια.
και αυτη ειναι μια καλη τιμη με την προυποθεση παντα οτι αυτα που πληρωνεις στα
κανουν και στα κανουν καλα.
Το ίδιο λέμε όμορφε κάνα 300 αρι είναι σεβαστό πόσο, όχι 600 όμως όπως λέει ο συντροχος,ακομη και με αντλία πολλά είναι!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Το ίδιο λέμε όμορφε κάνα 300 αρι είναι σεβαστό πόσο, όχι 600 όμως όπως λέει ο συντροχος,ακομη και με αντλία πολλά είναι!
συντροχε δεν το λεει ο συντροχος ισχυει εχουν ζητηθει και εχουν δοθει τα χρηματα αυτα ανταλλακτικα -εργασια.Δαγκωνιες εχω φαει και εγω με το 950 πιο παλια και δεν μου εκαναν και δουλεια.:)
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδια καλημερα, μολις εμαθα γυρω στα 400€ ΟΛΑ. Ολα τα υγρα στο μηχανακι, βαλβιδες, μπουζι ΧΩΡΙΣ επισκευη σε τρομπα καυσιμου.

γυρω στα 200 -250€ εχουν τα ανταλλακτικα και τα υπολοιπα εργασια. Αν κανεις και σερβις στην αντλια καυσιμου, βαλε κανα 80αρι ακομη
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Παιδια καλημερα, μολις εμαθα γυρω στα 400€ ΟΛΑ. Ολα τα υγρα στο μηχανακι, βαλβιδες, μπουζι ΧΩΡΙΣ επισκευη σε τρομπα καυσιμου.

γυρω στα 200 -250€ εχουν τα ανταλλακτικα και τα υπολοιπα εργασια. Αν κανεις και σερβις στην αντλια καυσιμου, βαλε κανα 80αρι ακομη

Αν τα ανταλλακτικά έχουν 250 σημαίνει πως το κόστος της εργασίας είναι 150 ευρώ. Και 200 να μου πεις, μπορώ να το καταλάβω.
Άντε, πες 280 και για την εργασία στην τρόμπα. Τα 400 όμως πως τα φτάνουμε; (που σημαίνει 650 μαζί με τα ανταλλακτικά) :hungover:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Αν τα ανταλλακτικά έχουν 250 σημαίνει πως το κόστος της εργασίας είναι 150 ευρώ. Και 200 να μου πεις, μπορώ να το καταλάβω.
Άντε, πες 280 και για την εργασία στην τρόμπα. Τα 400 όμως πως τα φτάνουμε; (που σημαίνει 650 μαζί με τα ανταλλακτικά) :hungover:
σε αντιπροσωπεια ktm η εξουσιοδωτημενο το πηγες και σου πηραν τοσα λεφτα?
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Εγώ το υπολογίζω 350, 380 σε εξουσιοδοτημένο, γιατί όλο και κάτι αλλάζω επί τη ευκαιρία.
Αν θυμάμαι καλά έδωσα 430 για σέρβις και δεύτερο βεντιλατέρ.
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
- Αλλαγή λαδιών, φίλτρου και λοιπόν παρελκόμενων (o-rings κλπ)
- Αλλαγή μπουζί
- Ρύθμιση βαλβίδων
- Έλεγχος δίσκων συμπλέκτη
- Έλεγχος συστήματος πίεσης δίσκων συμπλέκτη

- Καθαρισμός μπεκ λαδιού για λίπανση συμπλέκτη
- Λοιπούς ελέγχους σε βίδες κλπ
- Έλεγχος αναρτήσεων
- Εξαέρωση εμπρός ανάρτησης
- Έλεγος άξονα ψαλιδιού
- Έλεγχος/ρύθμιση ρουλεμάν λαιμού

- Παραφλού
- Υγρά φρένων και συμπλέκτη
- Αλλαγή φίλτρων βενζίνης
Και μια-δυο εργασίες ακόμη
δεν θελω να την πω σε κανεναν αλλα ρε παιδια πολυ χουβαρδαλικι πεφτει. πολλα τα φραγκα, και οι εργασιες με bold πολυ αμφιβαλω αν εχουν γινει οντως. τα bold ειναι εργασιες που δεν κοστιζουν αλλα ειναι πολυ χρονοβορες εκει ειναι η ενσταση μου. και σιγουρα μονο ενας χομπιστας μηχανικος οπως ο θενος ο κατεμης ας πουμε θα τα κανει. ειχε γραψει οτι του παιρνει δυο μερες ενα μεγαλο σερβις. βεβαια αν οντως εχουν γινει ολες αυτες οι εργασιες τοτε δικαιολογημενα αυτα τα ποσα που ακουγονται. ομως σε αυτην την περιπτωση δεν θα ειχαμε το "καθε τριτη μαστορα".

τροφη για σκεψη περισσοτερο το ποστ μου:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Απορια:
Δηλαδη πως γινονται τα παρακατω σε ενα σερβις;
- Έλεγχος δίσκων συμπλέκτη
Τους βγαζουν και τους μετρανε; Αφου ετσι και αλλιως οταν θα ειναι για αλλαγη ο πελατης-οδηγος θα το καταλαβει απο μονος του
- Έλεγχος αναρτήσεων
Τι; Ποιος ηρθε; Πως γινεται αυτο; Μηπως απλα συμπιεζοντας τες;
- Εξαέρωση εμπρός ανάρτησης
Μαλιστα! Αν δεν κανω λαθος δυσκολη και χρονοβορα δουλεια ..να λασκαρουν δυο βιδακια:rolleyes: Κατι που αναλογως και την χρηση θα επρεπε να γινεται συχνα και παντως οχι να εντασεται σε ενα προγραμματισμενο σερβις
- Έλεγχος/ρύθμιση ρουλεμάν λαιμού
Υποθεση δευτερολεπτων ο ελεγχος Ασε που αν υπαρχει εκει θεμα θα το εχει εντοπισει ηδη ο πελατης-οδηγος Και αν το εχει εντοπισει και το εχει αμελησει ωστε να περιμενει να το δουν και στο συνεργειο τοτε το πιθανοτερο ειναι να μην χρειαζεται ρυθμιση αλλα αντικατασταση
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
ακριβως αυτο ηταν το σκεπτικο μου konkost.

επισης το υγρα φρενου και συμπλεκτη. αντε να θελουν συμπληρωμα. το μπουκαλακι παντως δεν φευγει με την καμια.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Το ποσό δικαιολογείτε μόνο αν στους λεγόμενους "ελέγχους" προέκυψε τελικά κάποια αλλαγή. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ποσό είναι υπερβολικό και αγγίζει τα όρια της αλητείας εκ μέρους του συνεργείου. Αυτά τα ολίγα . Τώρα όσο και να το λιβανιζουμε το θέμα εγώ με αυτά που άκουσα βλέπω ένα τυπικό μεγάλο σέρβις . Τίποτα παραπάνω. Μην τρελαθούμε. Άλλο να θες και αλυσίδα γραναζια και τακάκια μπρος πίσω. Εγώ δεν διάβασα τπτ για αυτά. Πάρα μόνο ξαναλέω ένα τυπικό μεγάλο σέρβις. Τώρα αν εσύ είσαι ευχάριστημενος με το συνεργείο να ξαναπάς. Σε βλέπω όμως για χιλιάρικο την επόμενη φορά.

If You Want It Come And Get It
 

chaosm

Μέλος
Πόσο πήγε; Για αναβάθμιση το έκανες ή είχες θέμα;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom