Για το τρεμουλο στα πολλα με φορτιο/βαλιτσες εχει γραφτει κατι για τα μοντελα 2017 απο πλευρας σχεδιασης? Ελπιζω να τοχουνε προσεξει.
Καλησπέρα Γιώργο!
Άλλος Γιώργος εδω
Δεν έχει γραφτεί κάτι γιατί σε αντίθεση με άλλες εταιρίες (πχ BMW) η ΚΤΜ ακολουθεί άλλη τακτική: παρουσιάζει τα μοντέλα γύρω στον Οκτώβριο - Νοέμβριο και τα κυκλοφορεί στην αγορά την άνοιξη του επόμενου έτους. Φεβρουάριο και μετά υπολόγισε να καταφέρεις το 1090 για test ride.
Σχετικά με τις βαλίτσες και το τρέμουλο: πρέπει να λάβεις υπόψη 2 πράγματα (έχω κάνει διατριβή γιατί είχα τρέμουλο και έχω διαβάσει όλα τα ποστς στο advrider περί 1190 και 1290)
α) αν βάλεις τις πλαστικές πλαϊνές, πρέπει να έχεις το καινούργιο
ΚΙΤ - βάσεις που στηρίζονται. Από τις βάσεις παρουσιάζεται το τρέμουλο και όχι από τις βαλίτσες.
Δεν ξέρω αν θα υπάρχει στο 2017 μοντέλο το καινούργιο κιτ με τις βάσεις, αλλά στο 1090R του 2016 δεν υπάρχει. Κοστίζει 200 ευρώ να ξέρεις και δεν αναγνωρίζεται ως εγγύηση.
Αν και οι πλαστικές πλαϊνές έχουν αλλάξει για το 2017 εγώ δεν θα τις έβαζα. 1000 ευρώ κοστίζουν οι 2 πλαϊνές και 500 η κεντρική πλαστική.
Προτιμώ μεταλλικές και συγκεκριμένα επειδή τα κάγκελα στήριξής τους χρησιμεύουν σαν προστασία σε περίπτωση πτώσης.
Επίσης με τις μεταλλικές που πουλάει η ΚΤΜ (τούρατεκ ή givi trekker) δεν συναντάς τρέμουλο.
β) παρουσιάζεται κυρίως από:
* το μπροστινό συνήθως ή πισινό continental trail attack 2
* ελλατωματική μπροστινή ή πισινή ζάντα (δεν είναι καν κυκλική και σε άλλες περιπτώσεις δεν είναι καν ακτινολογημένη)
ή σαν συνδυασμός και των 2
στο μοντέλο 2016 πάντως έχουν αλλάξει τις ζάντες (με άλλου κατασκευαστή) και δεν είναι τόσα πολλά τα κρούσματα.
Εγώ έτσι για την ιστορία είχα ελλατωματικό μπροστινό. Στα 80 ΚΜ/H έτρεμε το τιμόνι σε τρελό βαθμό.
ΥΓ1: αν προχωρήσεις στην αγορά οποιαδήποτε μοντέλου αναβάθμισε το σταμπιλάϊζερ σε hyperpro.
ΥΓ2: εγώ αγοράζω ΚΤΜ πράγματα από
εδώ και
εδώ (το 2ο είναι μόνο στα γερμανικά όμως)