N-gin76
KLEgend
Από τη στιγμή που καβάλησες το 800, και δεν το θυμάσαι, απορρίπτεται αυτόματα.Έχοντας μπει στη διαδικασία πώλησης της γριάς μου, έχω αρχίσει και προβληματίζομαι για την επόμενη. Οι πρώτες επιλογές όπως λέει και ο τίτλος είναι το Τ7 καινούργιο (αφού δε βρίσκεις έυκολα μτχ. και αν βρείς θες μετρητά) ή το F800GS σε μτχ. Το πρώτο το έχω καβαλήσει ξέρω ότι μου αρέσει, αλλά θα ζοριστώ οικονομικά για να το αποκτήσω, το δεύτερο το έχω καβαλήσει πρίν από πολύ καιρό αλλά δε θυμάμαι και πολλά. Στη γνωστή σελίδα με τα μτχ. βρίσκεις τα πρώτα μοντέλα (πρίν γίνει ηλεκτρόγκαζο) σε καλές τιμές (5 - 7κ), ορισμένα και με κάποιο εξοπλισμό. Η δεύτερη περίπτωση με προβληματίζει σε ότι αφορά το κόστος συντήρησης (BMW γαρ) καθώς και κάποια γνωστά προβλήματα που βγάζει με τα πηνία, εμπρός φανάρι, ενώ στα χιλιόμετρα που έχουν σύντομα θα χρειαζονται φροντίδα οι αναρτήσεις που θα έχουν φορτωθεί με χιλιόμετρα (αλυσίδες, γρανάζια, λάστιχα, κλπ.). Από οικονομικής άποψης σίγουρα με βολεύει το μτχ. αφού δεν θα ανοιχτώ πολύ, αλλά ξέρω ότι πιθανόν να βγούν επιπλεόν έξοδα σε βάθος χρόνου. Το αντίθετο συμβαίνει για το Τ7, που για τουλάχιστον μερικά χρόνια θα ασχολείσαι μόνο με τα βασικά σέρβις.
Τελειώνοντας, μάλλον ανάποδα, να πω ότι η μηχανή για εμένα είναι καθημερινό μέσο μετακίνησης στην πόλη, θα κάνω δικάβαλα ταξίδια μέσα στο χρόνο φορτωμένος με κατασκηνωτικό εξοπλισμό, αλλά και βόλτες μόνος εντός και εκτός δρόμου. Με ενδιαφέρει το κόστος χρήσης και συντήρησης να είναι σε λογικά επίπεδα και να μην καίει τον πάτο της, αν και συνιθισμένος από τα καρμπυρατέρ τόσα χρόινια μάλλον δεν πρέπει να με απασχολεί το τελευτάιο και τόσο πολύ. Οπότε η μηχανή πρέπει να είναι πασπαρτού... Για πείτε τις σκέψεις σας και αν ξεχνάω κάποιο άλλο ικανό μοντέλο που θα ταίριαζε στη χρήση που κάνω.
Το'πιασες το υπονοούμενο
Πέρα από τις γνώμη τη δική μου και των υπολοίπων στο advride, επισκέψου στο you tube τα reviews και τα test rides. Σίγουρα θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις!