al800
Μέλος
Μακριά...πάρτε Τρανσάλπ να σωθείτε...
Τρανσαλπ ρε...το μόνο μοτέρ που στο στρόφαλο βγάζει 95 άλογα και στον τροχό 105...θα σέβεστε...Τα τρανσαλπ να τα πάρετε εσείς οι γρήγορες, εμείς οι αργοί μαζεύουμε εικόνες.
του άγιου χριστόφορου μήπως και δεν σκορπάνε οι ευρωπαίοι;Τα τρανσαλπ να τα πάρετε εσείς οι γρήγορες, εμείς οι αργοί μαζεύουμε εικόνες.
γιωργο ο 821 εχει μακρια διαστηματαΤο hyper το 821 είναι το πιο "ξενέρωτο" που έχει περάσει από την όλη σειρά, όσο ξενέρωτο μπορεί να είναι βέβαια. Όταν το είχα οδηγήσει ενώ ήμουν κάτοχος ενός 1100s μου είχε φανεί πολύ ικανό, αλλά και πολύ ήπιο, οπότε ίσως δεν είναι τόσο τραγικό για κάθε μέρα.
Εμένα ασυναίσθητα το μυαλό μου πάει σε 1100s με ξηροκαμπανο και φρένα επικίνδυνα δυνατά χωρίς κανένα απολύτως ηλεκτρονικό βοήθημα.
Για το 821 δεν ειμαι ειδικός να απαντήσω...
Σε γενικές γραμμές ένα desmo σέρβις θα σε ελαφρύνει κατά 300 περίπου ευρω με όλα τα άλλα ενός πλήρους σέρβις που το ακολουθούν και αν θυμάμαι καλά σε αυτά τα μοτέρ είναι ανά 12000χλμ. Επίσης ανα 24000χλμ προστίθεται σε αυτά και το κόστος αλλαγής ιμαντων, για ράουλα-ρουλεμάν δεν σου λέω γιατί είναι ανθεκτικά και αλλάζονται όταν έχει γράψει αρκετά χλμ ένα μοτέρ, όχι στις πρώτες αλλαγές ιμάντα δλδ.
Ναι οντως, ακομα καλυτερα λοιπον...γιωργο ο 821 εχει μακρια διαστηματα
BELTS
Cam Belts must be changed every 18,000 miles or 5 years
There is no additional labour cost for fitting the belts if they are being done as part of a service plan
The reason being, we are already doing belt tension (see the operations carried out during a service) as part of our service, it is not difficult or time consuming at that stage in the process to remove the used belts and fit the new and re- tension.
VALVES PLUS
Due every 18,000 miles. Valve clearance examination and adjustment if required.
Cam belt tension check and adjustment
£POA
*Please note there is an additional exchange fee of £POA per shim applied to all models. Typically 2 to 3 shims require adjustment. This price is created accordingly. If the requirement is for higher or lower numbers of shim replacement, this price will vary.
ΚαλοριζικοΜάχιμο.
KTM 950 LC8 Adventure '04 - Car.gr
Specs: -Full Rebuild το μοτέρ(πριν από 480km στρώνω ακόμα) -Καινουργια ρουλεμάν και συνεμπλοκ ψ...www.car.gr
Ευχαριστώ Μητσαρα μου!Καλοριζικο
Πολλά ζητάει.. Όταν με 5 χιλιαρικα παίρνεις καλύτεροΜάχιμο.
KTM 950 LC8 Adventure '04 - Car.gr
Specs: -Full Rebuild το μοτέρ(πριν από 480km στρώνω ακόμα) -Καινουργια ρουλεμάν και συνεμπλοκ ψ...www.car.gr
Αυτός πουλάει μόνο σε ευρωπέους
Και συνήθως, στο "γενική επισκευή και πώληση", πέφτει πολύ τσιγκουνιά στα ανταλλακτικά και σε αυτά που πρέπει να αλλαχτούν, οπότε.... δεν!!!!Δεν θα καταλάβω ποτέ το "γενική επισκευή και πώληση"
Δηλαδή το έφτιαξε και ο επόμενος ρίχνει ένα τζόκερ;
Εγώ όταν διαβάζω Full επισκευή πριν ένα μήνα και πώληση είναι σαν να διαβάζω τη σκέψη του:Δεν θα καταλάβω ποτέ το "γενική επισκευή και πώληση"
Δηλαδή το έφτιαξε και ο επόμενος ρίχνει ένα τζόκερ;
Εντυπωσιακό!Μάχιμο.
KTM 950 LC8 Adventure '04 - Car.gr
Specs: -Full Rebuild το μοτέρ(πριν από 480km στρώνω ακόμα) -Καινουργια ρουλεμάν και συνεμπλοκ ψ...www.car.gr
Μην παρεξηγηθώ κι εγώ, ούτε το μηχανάκι ξέρω ούτε τον άνθρωπο και δεν κρίνω αν είναι καλό. Σχολίασα σε συνέχεια του σχόλιου του amyroukai πως η φάση κάνω γενική επισκευή που στο συγκεκριμένο μηχανακι δεν κοστίζει φτηνά και το πουλάω είναι λίγο ιδιαιτερη να εμπιστευτείς καθώς δεν έχεις ιδέα ούτε γιατί χρειάστηκε, ούτε που έγινε, ούτε με τί υλικά έγινε. Τώρα αν ένας υποψήφιος αγοραστής λάβει τις πληροφορίες που θέλει και πειστεί πώς αξίζει και έχει γίνει σωστή επισκευή τότε δική του αποφαση.Εντυπωσιακό!
Δεν ξέρω ρε παιδιά, έχει ρίξει πολύ δουλειά στο μηχανάκι, έχει βγάλει φώτο, δεν νομίζω να κρύβει δράκους - τουλάχιστον όχι περισσότερους από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.
Δεν είναι και φθηνό...