Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα τρανσαλπ να τα πάρετε εσείς οι γρήγορες, εμείς οι αργοί μαζεύουμε εικόνες.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Τα τρανσαλπ να τα πάρετε εσείς οι γρήγορες, εμείς οι αργοί μαζεύουμε εικόνες.
Τρανσαλπ ρε...το μόνο μοτέρ που στο στρόφαλο βγάζει 95 άλογα και στον τροχό 105...θα σέβεστε...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα τρανσαλπ να τα πάρετε εσείς οι γρήγορες, εμείς οι αργοί μαζεύουμε εικόνες.
του άγιου χριστόφορου μήπως και δεν σκορπάνε οι ευρωπαίοι;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Του Αγίου μίστερ μιστερ
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Το hyper το 821 είναι το πιο "ξενέρωτο" που έχει περάσει από την όλη σειρά, όσο ξενέρωτο μπορεί να είναι βέβαια. Όταν το είχα οδηγήσει ενώ ήμουν κάτοχος ενός 1100s μου είχε φανεί πολύ ικανό, αλλά και πολύ ήπιο, οπότε ίσως δεν είναι τόσο τραγικό για κάθε μέρα.
Εμένα ασυναίσθητα το μυαλό μου πάει σε 1100s με ξηροκαμπανο και φρένα επικίνδυνα δυνατά χωρίς κανένα απολύτως ηλεκτρονικό βοήθημα.
Για το 821 δεν ειμαι ειδικός να απαντήσω...
Σε γενικές γραμμές ένα desmo σέρβις θα σε ελαφρύνει κατά 300 περίπου ευρω με όλα τα άλλα ενός πλήρους σέρβις που το ακολουθούν και αν θυμάμαι καλά σε αυτά τα μοτέρ είναι ανά 12000χλμ. Επίσης ανα 24000χλμ προστίθεται σε αυτά και το κόστος αλλαγής ιμαντων, για ράουλα-ρουλεμάν δεν σου λέω γιατί είναι ανθεκτικά και αλλάζονται όταν έχει γράψει αρκετά χλμ ένα μοτέρ, όχι στις πρώτες αλλαγές ιμάντα δλδ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το hyper το 821 είναι το πιο "ξενέρωτο" που έχει περάσει από την όλη σειρά, όσο ξενέρωτο μπορεί να είναι βέβαια. Όταν το είχα οδηγήσει ενώ ήμουν κάτοχος ενός 1100s μου είχε φανεί πολύ ικανό, αλλά και πολύ ήπιο, οπότε ίσως δεν είναι τόσο τραγικό για κάθε μέρα.
Εμένα ασυναίσθητα το μυαλό μου πάει σε 1100s με ξηροκαμπανο και φρένα επικίνδυνα δυνατά χωρίς κανένα απολύτως ηλεκτρονικό βοήθημα.
Για το 821 δεν ειμαι ειδικός να απαντήσω...
Σε γενικές γραμμές ένα desmo σέρβις θα σε ελαφρύνει κατά 300 περίπου ευρω με όλα τα άλλα ενός πλήρους σέρβις που το ακολουθούν και αν θυμάμαι καλά σε αυτά τα μοτέρ είναι ανά 12000χλμ. Επίσης ανα 24000χλμ προστίθεται σε αυτά και το κόστος αλλαγής ιμαντων, για ράουλα-ρουλεμάν δεν σου λέω γιατί είναι ανθεκτικά και αλλάζονται όταν έχει γράψει αρκετά χλμ ένα μοτέρ, όχι στις πρώτες αλλαγές ιμάντα δλδ.
γιωργο ο 821 εχει μακρια διαστηματα
BELTS
Cam Belts must be changed every 18,000 miles or 5 years
There is no additional labour cost for fitting the belts if they are being done as part of a service plan
The reason being, we are already doing belt tension (see the operations carried out during a service) as part of our service, it is not difficult or time consuming at that stage in the process to remove the used belts and fit the new and re- tension.

VALVES PLUS
Due every 18,000 miles. Valve clearance examination and adjustment if required.
Cam belt tension check and adjustment
£POA
*Please note there is an additional exchange fee of £POA per shim applied to all models. Typically 2 to 3 shims require adjustment. This price is created accordingly. If the requirement is for higher or lower numbers of shim replacement, this price will vary.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
γιωργο ο 821 εχει μακρια διαστηματα
BELTS
Cam Belts must be changed every 18,000 miles or 5 years
There is no additional labour cost for fitting the belts if they are being done as part of a service plan
The reason being, we are already doing belt tension (see the operations carried out during a service) as part of our service, it is not difficult or time consuming at that stage in the process to remove the used belts and fit the new and re- tension.

VALVES PLUS
Due every 18,000 miles. Valve clearance examination and adjustment if required.
Cam belt tension check and adjustment
£POA
*Please note there is an additional exchange fee of £POA per shim applied to all models. Typically 2 to 3 shims require adjustment. This price is created accordingly. If the requirement is for higher or lower numbers of shim replacement, this price will vary.
Ναι οντως, ακομα καλυτερα λοιπον...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μάχιμο.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θα καταλάβω ποτέ το "γενική επισκευή και πώληση"

Δηλαδή το έφτιαξε και ο επόμενος ρίχνει ένα τζόκερ;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με αυτά τα μηχανάκια τζόκερ ρίχνεις ούτως η άλλως :roflmao:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν θα καταλάβω ποτέ το "γενική επισκευή και πώληση"

Δηλαδή το έφτιαξε και ο επόμενος ρίχνει ένα τζόκερ;
Και συνήθως, στο "γενική επισκευή και πώληση", πέφτει πολύ τσιγκουνιά στα ανταλλακτικά και σε αυτά που πρέπει να αλλαχτούν, οπότε.... δεν!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν θα καταλάβω ποτέ το "γενική επισκευή και πώληση"

Δηλαδή το έφτιαξε και ο επόμενος ρίχνει ένα τζόκερ;
Εγώ όταν διαβάζω Full επισκευή πριν ένα μήνα και πώληση είναι σαν να διαβάζω τη σκέψη του:

- έκανα όπως έκανα μια επισκευή αφού κόλλησε το μοτέρ και σαν να ακούω πάλι κάτι, άσε που ήδη το έχω βάλει ξανά συνεργείο 5 φορές με αυτή την ιστορία και τον μάστορα που έμπλεξα. Ίσως δεν έπρεπε να αλλάξω τα μίσά απ ότι μου έλεγε. ΄Τέλοσπαντων μη σε απασχολώ τώρα με αυτά. Εν ολίγοις να το ξεφορτωθω΄θέλω και να βγάλω ένα βάρος απο πάνω μου και να σταματάω να φωνάζω οδικές. ΜΙα χάρη μόνο άμα θες να το οδηγήσεις μην το πας πάνω απο 6000rpm επειδή φοβάμαι πως θα ανατιναχτεί και θα προτιμούσα αυτό να γίνει αφού γίνει η μεταβίβαση, ευχαριστώ
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μάχιμο.

Εντυπωσιακό!

Δεν ξέρω ρε παιδιά, έχει ρίξει πολύ δουλειά στο μηχανάκι, έχει βγάλει φώτο, δεν νομίζω να κρύβει δράκους - τουλάχιστον όχι περισσότερους από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.
Δεν είναι και φθηνό...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντυπωσιακό!

Δεν ξέρω ρε παιδιά, έχει ρίξει πολύ δουλειά στο μηχανάκι, έχει βγάλει φώτο, δεν νομίζω να κρύβει δράκους - τουλάχιστον όχι περισσότερους από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.
Δεν είναι και φθηνό...
Μην παρεξηγηθώ κι εγώ, ούτε το μηχανάκι ξέρω ούτε τον άνθρωπο και δεν κρίνω αν είναι καλό. Σχολίασα σε συνέχεια του σχόλιου του amyroukai πως η φάση κάνω γενική επισκευή που στο συγκεκριμένο μηχανακι δεν κοστίζει φτηνά και το πουλάω είναι λίγο ιδιαιτερη να εμπιστευτείς καθώς δεν έχεις ιδέα ούτε γιατί χρειάστηκε, ούτε που έγινε, ούτε με τί υλικά έγινε. Τώρα αν ένας υποψήφιος αγοραστής λάβει τις πληροφορίες που θέλει και πειστεί πώς αξίζει και έχει γίνει σωστή επισκευή τότε δική του αποφαση.
 
Top Bottom