Δεν θα σχολιάσω για κάποια μηχανή συγκεκριμένα γιατί δεν τις έχω οδηγήσει, ενώ το αισθητικό σκέλος είναι υποκειμενικό και δε χρειάζεσαι υποδείξεις αφού ξέρεις μόνος σου! Θα πω όμως, σε αντίθεση με την πλειοψηφία, ότι ο τροχός 21 ιντσών είναι κατά την γνώμη μου πλεονέκτημα ακόμα και αν δεν κάνεις καθόλου χώμα! Λόγω κατανομής της μάζας σε μεγαλύτερη ακτίνα από τον άξονα, εμφανίζει εντονότερα το γυροσκοπικο φαινόμενο, οπότε παρόλο που είναι πιο διστακτικός σε αλλαγές κλίσης και έχει μικρότερα περιθώρια πρόσφυσης, είναι πιο προοδευτικός και φιλικός στο όριο ή και λίγο πέρα από αυτό! Σε προειδοποεί πιο έγκαιρα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις έχεις περισσότερες πιθανότητες να το σώσεις! Σε δημόσιο δρόμο (και ακόμα περισσότερο στους δρόμους της Ελλάδας που και λακούβες έχουν και πρόσφυση δεν προσφέρουν) νομίζω πως η χρήση μεγαλύτερου σε διάμετρο τροχού υπερτερεί, ακόμα και αν κάνεις μόνο ταξίδια σε άσφαλτο (πλας τις δυνατότητες που θα έχεις αν την βρεις και στο χώμα)! Επίσης, αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου, είναι ευκολότερη η τοποθέτηση 19αρη τροχού σε μηχανή που διατίθεται με 21αρη, παρα το αντίστροφο (στο DAKAR έχω δυο setup, με τροχό 19" από απλό GS και τον εργοστασιακό 21αρη, αν και πλέον νομίζω ότι και ασφαλτινα λάστιχα θα προτιμούσα να έχω στον μεγάλο)! Καλή επιλογή (θα είναι) σε ότι επιλέξεις
!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro