Αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Αν σου αρέσει το αφρικα πάρε το Αφρικα, μια χαρά κάνει ταξίδια, την εχω οδηγήσει από μέλος αυτού του φόρουμ(καλά αυτός που την εχει την πάει αέρα για πλάκα στα στροφιλίκια τρέχουμε να τον πιάσουμε) και στρίβει μέχρι κάτω, παρα πολύ ευκολοδήγητη και τους ελληνικούς δρόμους που δεν τους λες και καλύτερους του κόσμου τους κάνει μαγικό χαλί. Πολύ άνετα θα την αγόραζα. Το μόνο μείον που μας εχει πει και ο ίδιος ε εντάξει 21 τροχό έχει, όσο ανεβαίνουν τα χλμ μιλάμε για πάνω από 160-180 κοντερίσια δεν έχει το ίδιο πάτημα που έχει μία μηχανή με 19 τροχό πόσο μάλλον με 17 τροχό μπροστά. Εγώ αν δεν είχα αυτήν την μηχανή που έχω μόνο το Αφρικα θα σκεφτόμουν. Σε κάθε περίπτωση καλη αγορά και να την χαρείς με το παραπάνω ότι και να διαλέξεις φίλε μου.
Είσαι ο μόνος που με ενθάρρυνε σχετικά με το αφρικα σε ευχαριστώ φίλε μου για τα ενθαρρυντικά λόγια σου. Πιστεύω μόλις το πάρω βόλτα θα βγάλω το συμπέρασμα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nα σε ενθαρρυνει για τι? Να ξερεις οτι σημερα δεν υπαρχουν "κακα" μηχανακια, οποιο και να παρεις μια χαρα θα ειναι, δεν παιζει αλλο να ειναι πολυ καλο και αλλο μαπα , ειδικα για τη χρηση που ζητας, οποτε πηγαινε δες τα απο κοντα, καν'τα και βολτα αν μπορεις και παρε εκεινο που πραγματικα θες, χωρις να νοιαζεσαι τι λεει ο ενας και ο αλλος για αυτο.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Δεν θα σχολιάσω για κάποια μηχανή συγκεκριμένα γιατί δεν τις έχω οδηγήσει, ενώ το αισθητικό σκέλος είναι υποκειμενικό και δε χρειάζεσαι υποδείξεις αφού ξέρεις μόνος σου! Θα πω όμως, σε αντίθεση με την πλειοψηφία, ότι ο τροχός 21 ιντσών είναι κατά την γνώμη μου πλεονέκτημα ακόμα και αν δεν κάνεις καθόλου χώμα! Λόγω κατανομής της μάζας σε μεγαλύτερη ακτίνα από τον άξονα, εμφανίζει εντονότερα το γυροσκοπικο φαινόμενο, οπότε παρόλο που είναι πιο διστακτικός σε αλλαγές κλίσης και έχει μικρότερα περιθώρια πρόσφυσης, είναι πιο προοδευτικός και φιλικός στο όριο ή και λίγο πέρα από αυτό! Σε προειδοποεί πιο έγκαιρα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις έχεις περισσότερες πιθανότητες να το σώσεις! Σε δημόσιο δρόμο (και ακόμα περισσότερο στους δρόμους της Ελλάδας που και λακούβες έχουν και πρόσφυση δεν προσφέρουν) νομίζω πως η χρήση μεγαλύτερου σε διάμετρο τροχού υπερτερεί, ακόμα και αν κάνεις μόνο ταξίδια σε άσφαλτο (πλας τις δυνατότητες που θα έχεις αν την βρεις και στο χώμα)! Επίσης, αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου, είναι ευκολότερη η τοποθέτηση 19αρη τροχού σε μηχανή που διατίθεται με 21αρη, παρα το αντίστροφο (στο DAKAR έχω δυο setup, με τροχό 19" από απλό GS και τον εργοστασιακό 21αρη, αν και πλέον νομίζω ότι και ασφαλτινα λάστιχα θα προτιμούσα να έχω στον μεγάλο)! Καλή επιλογή (θα είναι) σε ότι επιλέξεις :) !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Δεν θα σχολιάσω για κάποια μηχανή συγκεκριμένα γιατί δεν τις έχω οδηγήσει, ενώ το αισθητικό σκέλος είναι υποκειμενικό και δε χρειάζεσαι υποδείξεις αφού ξέρεις μόνος σου! Θα πω όμως, σε αντίθεση με την πλειοψηφία, ότι ο τροχός 21 ιντσών είναι κατά την γνώμη μου πλεονέκτημα ακόμα και αν δεν κάνεις καθόλου χώμα! Λόγω κατανομής της μάζας σε μεγαλύτερη ακτίνα από τον άξονα, εμφανίζει εντονότερα το γυροσκοπικο φαινόμενο, οπότε παρόλο που είναι πιο διστακτικός σε αλλαγές κλίσης και έχει μικρότερα περιθώρια πρόσφυσης, είναι πιο προοδευτικός και φιλικός στο όριο ή και λίγο πέρα από αυτό! Σε προειδοποεί πιο έγκαιρα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις έχεις περισσότερες πιθανότητες να το σώσεις! Σε δημόσιο δρόμο (και ακόμα περισσότερο στους δρόμους της Ελλάδας που και λακούβες έχουν και πρόσφυση δεν προσφέρουν) νομίζω πως η χρήση μεγαλύτερου σε διάμετρο τροχού υπερτερεί, ακόμα και αν κάνεις μόνο ταξίδια σε άσφαλτο (πλας τις δυνατότητες που θα έχεις αν την βρεις και στο χώμα)! Επίσης, αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου, είναι ευκολότερη η τοποθέτηση 19αρη τροχού σε μηχανή που διατίθεται με 21αρη, παρα το αντίστροφο (στο DAKAR έχω δυο setup, με τροχό 19" από απλό GS και τον εργοστασιακό 21αρη, αν και πλέον νομίζω ότι και ασφαλτινα λάστιχα θα προτιμούσα να έχω στον μεγάλο)! Καλή επιλογή (θα είναι) σε ότι επιλέξεις :) !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Καλημερα christolazy σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου σχετικα με το 21 τροχο.Με διευκολυνες αρκετα.Η αληθεια ειναι πως αν τελικα προτιμησω μηχανακι με 21 τροχο ειτε αυτο ειναι αφρικα ειτε gs850 δεν νομιζω να βαλω μπροστα 19αρη θα το κρατησω ετσι οπως ειναι.Παντως καλοδεχουμενη η πληροφορια σχετικα με την αλλαγη τροχου :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θα σχολιάσω για κάποια μηχανή συγκεκριμένα γιατί δεν τις έχω οδηγήσει, ενώ το αισθητικό σκέλος είναι υποκειμενικό και δε χρειάζεσαι υποδείξεις αφού ξέρεις μόνος σου! Θα πω όμως, σε αντίθεση με την πλειοψηφία, ότι ο τροχός 21 ιντσών είναι κατά την γνώμη μου πλεονέκτημα ακόμα και αν δεν κάνεις καθόλου χώμα! Λόγω κατανομής της μάζας σε μεγαλύτερη ακτίνα από τον άξονα, εμφανίζει εντονότερα το γυροσκοπικο φαινόμενο, οπότε παρόλο που είναι πιο διστακτικός σε αλλαγές κλίσης και έχει μικρότερα περιθώρια πρόσφυσης, είναι πιο προοδευτικός και φιλικός στο όριο ή και λίγο πέρα από αυτό! Σε προειδοποεί πιο έγκαιρα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις έχεις περισσότερες πιθανότητες να το σώσεις! Σε δημόσιο δρόμο (και ακόμα περισσότερο στους δρόμους της Ελλάδας που και λακούβες έχουν και πρόσφυση δεν προσφέρουν) νομίζω πως η χρήση μεγαλύτερου σε διάμετρο τροχού υπερτερεί, ακόμα και αν κάνεις μόνο ταξίδια σε άσφαλτο (πλας τις δυνατότητες που θα έχεις αν την βρεις και στο χώμα)! Επίσης, αν το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου, είναι ευκολότερη η τοποθέτηση 19αρη τροχού σε μηχανή που διατίθεται με 21αρη, παρα το αντίστροφο (στο DAKAR έχω δυο setup, με τροχό 19" από απλό GS και τον εργοστασιακό 21αρη, αν και πλέον νομίζω ότι και ασφαλτινα λάστιχα θα προτιμούσα να έχω στον μεγάλο)! Καλή επιλογή (θα είναι) σε ότι επιλέξεις :) !


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Διαφωνώ κάθετα.... Αλλα ο Καθένας με τα δικά του :friendship:
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Nα σε ενθαρρυνει για τι? Να ξερεις οτι σημερα δεν υπαρχουν "κακα" μηχανακια, οποιο και να παρεις μια χαρα θα ειναι, δεν παιζει αλλο να ειναι πολυ καλο και αλλο μαπα , ειδικα για τη χρηση που ζητας, οποτε πηγαινε δες τα απο κοντα, καν'τα και βολτα αν μπορεις και παρε εκεινο που πραγματικα θες, χωρις να νοιαζεσαι τι λεει ο ενας και ο αλλος για αυτο.
Tο πιο σωστο ειναι αυτο.Με ενα test drive θα μου λυθουν ολες οι αποριες πιστευω μιας και ολα τα μηχανακια ειναι αξιοπιστα
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Διαφωνώ κάθετα.... Αλλα ο Καθένας με τα δικά του :friendship:
Για πιο λογο διαφωνεις gsmaniac μπορεις να μου εξηγησεις αν δεν βαριεσαι φυσικα?Και μιας και το λεει το nickname σου ποια ειναι η γνωμη σου για το f850gs το καινουργιο?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για πιο λογο διαφωνεις gsmaniac μπορεις να μου εξηγησεις αν δεν βαριεσαι φυσικα?Και μιας και το λεει το nickname σου ποια ειναι η γνωμη σου για το f850gs το καινουργιο?
Ότι ο 21 ταξιδεύει πιο καλά από τον 19...και γενικά αν έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο φορτωμένος κλπ.
Ο 21 είναι καλυτερος μονο στο χώμα και στις ανωμαλίες... Κατά την άποψή μου.

Το νέο f850 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά αν δεν σε ενδιαφέρει το χώμα σου προτείνω να κοιτάξεις κάτι πιο ασφάλτινο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κι εγώ θα συμφωνήσω πώς ο 19 τροχός είναι σαφώς καλύτερος για ασφάλτινη χρήση σε σχέση με τον 21. Όπως το λέει ο Κώστας στο χώμα και σε καρόδρομους ο 21 είναι ο καλύτερος.

Όπως και όσο φτιάχνει η ποιότητα της ασφάλτου μετά καλύτερος είναι ο 17ρης. Είναι θέμα επιφάνειας επαφής με το οδοστρωμα και αίσθησης στιβαρότητας του τροχού που μεγαλώνει σαφώς όσο μειώνονται οι αδράνειες απο τις περιστρεφόμενες μάζες και όσο πιο κοντό είναι το βήμα του τροχού και το νιώθεις πιο πολύ ένα σώμα και παίρνεις και καλύτερη πληροφόρηση για τη πρόσφυση.

Για Ελλάδα ο 19άρης είναι η κορυφή γιατί γεφυρώνει την κατάσταση. Έχει και την άνεση που πρέπει και το διάβασμα στις ανωμαλίες, έχει και την αυξημένη πρόσφυση και στιβαρότητα. Για Ευρώπη ασφάλτινο θα πήγαινα σε 17άρη τροχό εννοείται.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ότι ο 21 ταξιδεύει πιο καλά από τον 19...και γενικά αν έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο φορτωμένος κλπ.
Ο 21 είναι καλυτερος μονο στο χώμα και στις ανωμαλίες... Κατά την άποψή μου.

Το νέο f850 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά αν δεν σε ενδιαφέρει το χώμα σου προτείνω να κοιτάξεις κάτι πιο ασφάλτινο.
Μα ούτε εγώ είπα ότι ο 21αρης ταξιδεύει καλύτερα σε άσφαλτο φορτωμένος κλπ από 19αρη! Η γνώμη μου ήταν ότι τα θετικά του 21αρη, υποσκελίζουν τα αδύνατα σημεία του, ώστε ακόμα και αν σε κάποιον ενδιαφέρει μόνο το ασφάλτινο ταξίδι, να είναι προτιμότερη επιλογή! Επίσης, μια μηχανή δεν είναι μόνο ο τροχός της! Συνεπώς, ούτε πρέπει να προτιμάται λόγω της ύπαρξης 21 τροχού, ούτε όμως να αποκλείεται γι’αυτο το λόγο! Και τέλος για να γίνει ασφαλής σύγκριση, αναφορικά με το μέγεθος του τροχού, θα πρέπει οι υπόλοιπες παράμετροι να είναι ίδιες! Δε μπορούν να βγουν απολύτως αξιόπιστα αποτελέσματα στο πεδίο σύγκρισης των δυο μεγεθών, όταν και οι μηχανές που συγκρίνονται είναι διαφορετικές! Ίσως η πιο ασφαλής σύγκριση θα ήταν μεταξύ δυο εκδόσεων (με τροχό 21 & 19 ιντσών) μιας μοτοσικλέτας από το εργοστάσιο! Γι’ αυτό και απέφυγα μα τοποθετηθώ υπέρ της μιας ή της άλλης μοτοσικλέτας, αλλά εστίασα αποκλειστικά στο μέγεθος του τροχού από τη σκοπιά της φυσικής και της μηχανολογίας! Όλες οι απόψεις σεβαστές πάντως, γιατί κουβαλούν πάνω τους, τις εμπειρίες του καθενός!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω θα υπενθυμισω οτι δεν ειναι ο 21ρης αυτος καθεαυτος που δημιουργει την οποια διαφορα με εναν 19αρι, αλλα η γεωμετρια που ερχεται πακετο με τον 21". Συνηθως οσα μηχανακια εχουν 21" τροχο ερχονται με "ευελικτη" χωματινη γεωμετρια και μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων, και απο εκει ερχεται η σχετικη ασταθεια του 21" στην ασφαλτο. Ο ιδιος ο 21" τροχος οπως λεει και ο Τεμπελοχρηστος εχει μεγαλυτερη αδρανεια και θεωρητικα θα ειχε μεγαλυτερη σταθεροτητα στην εθνικη, αλλα το υπολοιπο μηχανακι που ειναι συνδεδεμενο πανω του ειναι με τετοια γεωμετρια που ισχυει το ακριβως αντιθετο.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Eγω θα υπενθυμισω οτι δεν ειναι ο 21ρης αυτος καθεαυτος που δημιουργει την οποια διαφορα με εναν 19αρι, αλλα η γεωμετρια που ερχεται πακετο με τον 21". Συνηθως οσα μηχανακια εχουν 21" τροχο ερχονται με "ευελικτη" χωματινη γεωμετρια και μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων, και απο εκει ερχεται η σχετικη ασταθεια του 21" στην ασφαλτο. Ο ιδιος ο 21" τροχος οπως λεει και ο Τεμπελοχρηστος εχει μεγαλυτερη αδρανεια και θεωρητικα θα ειχε μεγαλυτερη σταθεροτητα στην εθνικη, αλλα το υπολοιπο μηχανακι που ειναι συνδεδεμενο πανω του ειναι με τετοια γεωμετρια που ισχυει το ακριβως αντιθετο.
That’s right! Και όπως λέει και ο tc-drift, ίσως ο 19αρης να είναι η χρυσή τομή!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ζουμι ειναι οπως εγραψα παραπανω τι λαστιχα βγαζουν για 21" και τι για 19". Ο ενας εχει τρελη ποικιλια για χωμα, ο αλλος τεραστια γκαμα για ασφαλτο. Εκει ειναι το point, εκει παιρνεις την αποφαση.
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Όλα τα μοτόρια που κοιτάς είναι καλά , δεν υπάρχουν πια κακές μηχανές . Από εκεί και πέρα το θέμα είναι πια σου κάνει το "κλικ" .
Αν μου επιτρέπεις θα σου γράψω τι θα έκανα εγώ αν ήμουν στην θέση σου .
Επειδή αγόρασα καινούργιο το Bmw που ήδη έχω και έτσι έχω προσωπική εμπειρία , θα έκανα το εξής:
Πρώτη επιλογή
Θα αγόραζα μεταχειρισμένο ένα Bmw R1200GS LC και μάλιστα το απλό και όχι το Adv λόγω σωματότυπου κυρίως αλλά και κιλών . Υπάρχει περίπτωση να το έβρισκα και φορτωμένο με διάφορα καλούδια σε αυτά τα χρήματα .
Πραγματικά μπορείς να βρεις άψογο σε κατάσταση καινούργιου .
Τα ρέστα θα τα έκανα τσάρκες .
Μετά θα κοιτούσα τα Versys 1000SE - V Strom 1000 - Africa - Triumph 1200 .

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βουλτς όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να καταλήξεις σε μηχανάκι εδώ μέσα. Ξεκίνησες με 4 επιλογές, και αισίως έχουμε καταλήξει σε 14 επιλογές με 21' τροχό και άλλες 12 με 19άρη.

Αυτό το φόρουμ έχει την κατάρα του todor ......
Και το θέμα είναι ότι δεν έχει γράψει αυτός ακόμα :brr:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βουλτς όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να καταλήξεις σε μηχανάκι εδώ μέσα. Ξεκίνησες με 4 επιλογές, και αισίως έχουμε καταλήξει σε 14 επιλογές με 21' τροχό και άλλες 12 με 19άρη.

Αυτό το φόρουμ έχει την κατάρα του todor ......
Και το θέμα είναι ότι δεν έχει γράψει αυτός ακόμα :brr:
Έτσι.... Αλλα ανοίγουν ορίζοντες με αυτές τις κουβέντες και μαθαίνουμε όλοι.

Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και μετά θα σωπασω... Μακριά από ταξιδιάρικο μηχανακι με 21 τροχό, εκτός και θέλεις να πηγαίνεις όπως τα μπαλέτα της Σακιρα!!
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Έτσι.... Αλλα ανοίγουν ορίζοντες με αυτές τις κουβέντες και μαθαίνουμε όλοι.

Εγώ θα πω κάτι τελευταίο και μετά θα σωπασω... Μακριά από ταξιδιάρικο μηχανακι με 21 τροχό, εκτός και θέλεις να πηγαίνεις όπως τα μπαλέτα της Σακιρα!!
Γιατί, τι άσχημο έχουν τα μπαλέτα της Σακιρα :) ;


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Βουλτς όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να καταλήξεις σε μηχανάκι εδώ μέσα. Ξεκίνησες με 4 επιλογές, και αισίως έχουμε καταλήξει σε 14 επιλογές με 21' τροχό και άλλες 12 με 19άρη.

Αυτό το φόρουμ έχει την κατάρα του todor ......
Και το θέμα είναι ότι δεν έχει γράψει αυτός ακόμα :brr:
ανυπομονω και για την αποψη του todor να δουμε τι θα μας πει και αυτος :D
 
Top Bottom