Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ενταξει εγώ είμαι ο πρώτος που θα υπερθεματίζει υπέρ των Κινέζων σε πολλά πράγματα αλλά ας ηρεμήσουμε λίγο!!

Καταρχήν ειδικά qj και η θυγατρική της Benelli δεν τις βάζω στα ίσα με cfmoto και voge. Τις θεωρώ πιο δεύτερες. Έχω δει και πράγματα από αυτά σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που φώναζαν φτηνό η κακό. Αστοχίες φτηνιας. Και αυτό το λένε και οι ίδιοι οι Κινέζοι βασικά στη περσινή eicma άκουσα Κινεζο δε ξέρω τι ήταν επισκέπτης πως ξέρετε στη Κίνα οι μάρκες αυτό και αυτό..

Τα Kove στη θεωρία μέχρι τώρα καλά ήταν αλλά κάτσε να τα δούμε. Ωραίο ελαφρύ το 800Χ αλλά 169 κιλά άδειο και όλο αλουμίνιο παντού Κε Zhang όταν θα σκάσει ολό αυτο το αλουμίνιο πάνω στην αττικοβοιωτικη πέτρα εκεί θα δώσουμε και μόνο το τελικό approval! Αν δε κόψει στη μέση το συζητάμε. Γιατί μέχρι σήμερα τα 800 και τα 990 και τα lc4 και τα xr και τα ttr κοπανανε στα κοτρωνια 20 χρόνια και ακόμα πάνε...

Cfmoto και voge. Είναι αυτά που είναι. Γιά μένα οι καλύτερες Κινεζικες. Οκ ο Κινεζος δεν ανακάλυψε και την Ακρόπολη. Τα τελευταία 2-3 χρόνια μπήκαν ουσιαστικά σε δικά τους μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού από 250cc. Η Kove χρησιμοποιεί blueprint lc8c, η cfmoto επίσης όπως και kawasaki. Τώρα είδαμε το πρώτο δικό της μοτέρ πάνω από μικρά κυβικά

Η qjmotor τα ίδια. Όταν αγόρασε την benelli χρησιμοποίησε μέχρι και τα blueprint από tnt1130 και έβγαλε κάτι βαρίδια που θα βύθιζαν πλοίο! Τώρα πάει κι αυτή σε δικά της μοτέρ.

Moto morini επίσης. Δανεικά μοτέρ από cfmoto αντιγραφής kawasaki.

Voge(loncin) ο κινητήρας που τις κάνει ακόμα και σήμερα τις μεγαλύτερες πωλήσεις είναι αγορά σχεδίων Honda.

Συνεπώς.. επικροτουμε την ανάπτυξη,τον ανταγωνισμό,την πρόοδο που θα τραβήξει μπροστά και Ευρωπαίους και Ιάπωνες αλλά όχι να λέμε τώρα πως ένα qj το προτιμάμε από ένα bmw.

Φυσικά δεν θα έδινα το 800gs για να πάρω ένα qjmotor

Από την cfmoto όμως και σταδιακά και από την Voge βλέπουμε και τι κάτι παραπάνω. Το cfmoto 800mt ήταν το πρώτο ιδιαίτερα μεγάλο στοίχημα της Κίνας. Όταν περάσει μια 5ετια και μείνουν μοτοσυκλέτες αυτές στο δρόμο,ταξιδέψουν,κοπανηθουν στα βουνά και γράψουν 60-70.000χλμ+ μόνο τότε σιγά σιγά θα μπορούμε να μιλάμε πιο σίγουρα για θέματα ποιότητας.

Επίσης στο θέμα απόδοση έχουν οι Κινεζοι ακόμα θέματα σε τομείς. Πρώτος και κύριος οι ψεκασμοί.
Συμφωνώ απόλυτα.. και εγω επικροτώ την ανάπτυξη των Κινέζων στην αγορα των μοτοσικλετών αλλα νομίζω πως ακομα εχουν θέματα να λύσουν ώστε να γίνουν πλήρως ανταγωνιστικοί έναντι ευρωπαίων και Ιαπώνων. Προσωπικά τα φρου φρου δεν μπορω να πω πως θα ειναι βασικό κριτήριο επιλογής. Δλδ οθόνες κ λοιπά μπλιμπλικια ώστε να θεωρήσω καλύτερη μια μοτό. Επίσης απο άποψη μοτέρ η Voge το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιεί ουσιαστικά με το 800 για το 900 ds.. 15 χρονια μετά με μικροδιαφορες. άρα η διαφορα ειναι η οθόνη αντι για τα αναλογικά στροφόμετρα; Μονο τις tubeless ζάντες ζηλεύω απο τα καινουρια. Κατα τα αλλα ολα μου αρεσουν αλλα δύσκολα θα έβαζα το χερι στην τσέπη για κάποιο. Όπως και οι περισσότεροι δεν θα έδιναν την δικη τους επώνυμη ευρωπαϊκή ή ιαπωνική μοτοσυκλέτα για να αγοράσουν ενα κινεζικο που δεν εχει αποδείξει ακομα πολλα..
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Δηλαδή να δώσεις 7κ για ένα μοντέλο του 09 με πάνω από 100κ χλμ και πόσα ακόμα μαζέματα θα θέλει. Σόρρυ αλλά με 8 παίρνω benelli 700 με τριβαλιτσο πάνω που λένε και πολύ καλά λόγια.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Προσωπικά πριν αγόραζα αυτην την περίοδο αν δεν υπηρχε ανάγκη κτλ θα περίμενα να δω τι ρόλο βαράνε το Kove 800 το cfmoto 450 αλλά και το Beta Alp 4.0...το beta δεν εχει ανεστραμμενο πιρούνι αλλά αν η τιμή είναι καλύτερη από το crf300l ίσως να αξίζει. Το cfmoto 450 στα 175 κιλά άδειο ειναι κοντα σε βαρος με το παλιό μονοκυλινδρο bmw 650...οπότε οκ κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις 10-20 χρόνια μετά...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Βρε σεις το 800 δεν συγκρίνεται με το μπενελι.
Άλλο μηχανάκι το ένα άλλο το άλλο.
Το μπενελι είναι ένα σύγχρονο στρώμ 650.
Επειδή το πήρα πρόσφατα το 800 ,στα 6-6.5 χιλιάρικα δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο στα ίδια λεφτά πιο καινούριο κλπ.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιατί αν αγοράσει τώρα κινεζικό σε δύο χρόνια θα είναι σε χειρότερη κατάσταση εμφανισιακά από ένα φ800 του 2008..
Εικασία χωρίς βάση.τα cf moto που κλείνουν κάποια 4ετια στο δρόμο δεν έχουν πάθει τίποτα, και ακόμα τα χρώματα τους είναι σε κατάσταση βιτρινας
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Δηλαδή να δώσεις 7κ για ένα μοντέλο του 09 με πάνω από 100κ χλμ και πόσα ακόμα μαζέματα θα θέλει. Σόρρυ αλλά με 8 παίρνω benelli 700 με τριβαλιτσο πάνω που λένε και πολύ καλά λόγια.
Ωραιο το Μπενελι αλλα δεν ειναι αυτο που ψαχνω .. απο τα καινουρια θα με ενδιέφερε ίσως το Tuareg χωρις να το έχω οδηγησει, αλλα εχει τα διπλά απο το μπατζετ μου. Όση σχέση εχει το μπενελι με το τουαρεγκ τόση εχει και με το F800 πιστευω..

Προσωπικά πριν αγόραζα αυτην την περίοδο αν δεν υπηρχε ανάγκη κτλ θα περίμενα να δω τι ρόλο βαράνε το Kove 800 το cfmoto 450 αλλά και το Beta Alp 4.0...το beta δεν εχει ανεστραμμενο πιρούνι αλλά αν η τιμή είναι καλύτερη από το crf300l ίσως να αξίζει. Το cfmoto 450 στα 175 κιλά άδειο ειναι κοντα σε βαρος με το παλιό μονοκυλινδρο bmw 650...οπότε οκ κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις 10-20 χρόνια μετά...
Το kove με φοβίζει .. και επίσης με φοβίζει και οτι αλλο φέρνει ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος.. το cf 450 όπως ειπα υπαρχει σαν ενδεχόμενο αλλα στα νούμερα μου φαινεται καπως. Συνήθισα τη ροπή του versys η οποία νομίζω ειναι οτι χρειάζομαι οποτε το κατι λιγότερο μπορει να μου κακοφανεί. Το μονοκυλινδρο 650 ειχε την ροπή του κ αυτο αλλα οκ ειναι πιο κοντα συγκριτικά ..

Βρε σεις το 800 δεν συγκρίνεται με το μπενελι.
Άλλο μηχανάκι το ένα άλλο το άλλο.
Το μπενελι είναι ένα σύγχρονο στρώμ 650.
Επειδή το πήρα πρόσφατα το 800 ,στα 6-6.5 χιλιάρικα δεν έβρισκα κάτι αντίστοιχο στα ίδια λεφτά πιο καινούριο κλπ.
Οταν ερθει η ωρα να φυγει κ αυτο ρίξε ενα σφύριγμα .. ο πιο αντικειμενικός κριτής πρεπει να εισαι εδω μεσα .. ποσες μοτό εχεις αλλαξει την τελευταία τριετία; :p
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Οταν ερθει η ωρα να φυγει κ αυτο ρίξε ενα σφύριγμα .. ο πιο αντικειμενικός κριτής πρεπει να εισαι εδω μεσα .. ποσες μοτό εχεις αλλαξει την τελευταία τριετία; :p
Με μπερδεύεις μάλλον με τον akis92 !
Εγώ την τελευταία τριετία δύο μηχανάκια είχα στην κατοχή μου.
Όταν πάντως θελήσω να το δώσω θα σε έχω υπόψη μου . :D
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συμφωνώ απόλυτα.. και εγω επικροτώ την ανάπτυξη των Κινέζων στην αγορα των μοτοσικλετών αλλα νομίζω πως ακομα εχουν θέματα να λύσουν ώστε να γίνουν πλήρως ανταγωνιστικοί έναντι ευρωπαίων και Ιαπώνων. Προσωπικά τα φρου φρου δεν μπορω να πω πως θα ειναι βασικό κριτήριο επιλογής. Δλδ οθόνες κ λοιπά μπλιμπλικια ώστε να θεωρήσω καλύτερη μια μοτό. Επίσης απο άποψη μοτέρ η Voge το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιεί ουσιαστικά με το 800 για το 900 ds.. 15 χρονια μετά με μικροδιαφορες. άρα η διαφορα ειναι η οθόνη αντι για τα αναλογικά στροφόμετρα; Μονο τις tubeless ζάντες ζηλεύω απο τα καινουρια. Κατα τα αλλα ολα μου αρεσουν αλλα δύσκολα θα έβαζα το χερι στην τσέπη για κάποιο. Όπως και οι περισσότεροι δεν θα έδιναν την δικη τους επώνυμη ευρωπαϊκή ή ιαπωνική μοτοσυκλέτα για να αγοράσουν ενα κινεζικο που δεν εχει αποδείξει ακομα πολλα..
Καμία σχέση το μοτέρ του 800 με της Loncin. Δεν ξέρω γιατί γενικά ο κόσμος τα μπερδεύει. Το 900 που βγάζει τώρα η BMW (μέσω της Loncin είναι συνέχεια του 850cc μοτέρ που παρουσιάσε το 2018 στο F850GS

Το 800 έχει μοτέρ Rotax κατασκευή Αυστρία I2 με χρονισμό στροφάλου 360 μοίρες. Το 850 και το 900 νομίζω έχουν χρονισμό 270, τελείως άλλα μοτέρ
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Με μπερδεύεις μάλλον με τον akis92 !
Εγώ την τελευταία τριετία δύο μηχανάκια είχα στην κατοχή μου.
Όταν πάντως θελήσω να το δώσω θα σε έχω υπόψη μου . :D
Ω! Συγνώμη ! Ηταν πρωί δεν είχα πιει και καφέ ! :D
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δηλαδή να δώσεις 7κ για ένα μοντέλο του 09 με πάνω από 100κ χλμ και πόσα ακόμα μαζέματα θα θέλει. Σόρρυ αλλά με 8 παίρνω benelli 700 με τριβαλιτσο πάνω που λένε και πολύ καλά λόγια.
Κανείς δεν πρότεινε να αγοράσει κάποιος 800 με 100.000χλμ 7 χιλιαρικα.

Όσο για το benelli και ειδικά για τα benelli και QJ θα επιμείνω απλά πως είναι απο τις δεύτερες Κινέζικες (για τώρα τουλάχιστον). Οδήγησα το γυμνό 700 στην έκθεση πριν λιγους μήνες με αυτό το μοτέρ που έχει και το TRK και απο τους συντονισμούς που έκανε μου έφυγαν τα σφραγίσματα! Για μένα η συζήτηση πρέπει να γίνεται πρωτίστως οδηγικά και μετά απο φυλλάδια. Για ότι έχω οδηγήσει έχω και άποψη πιο έγκυρη. Ετσι έχω υπερθεματίσει υπέρ CFmoto 800mt, 300NK, Voge 300 rally, 525DSX και διάφορα άλλα. Τα οδήγησα. Αντίστοιχα TRK502 δεν μου άρεσε, γυμνό 700 QJ έγραψα μόλις και πολλά άλλα έχω άποψη άμα θέλετε να κουβεντιάσουμε. CF 650MT, CLX700 Heritage, Voge 650DSX κλπ κλπ κλπ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη τη γνώμη μου είπα και τπτ αλλο,επίτρεψέ μου όπως σέβομαι ότι λες διότι είναι άποψη σου, να κάνεις και εσύ το ίδιο
Μερσι
Ναι βρε Σωτήρη μου κι εγώ την γνώμη μου είπα απαντώντας στην δική σου γνώμη και κάνοντας αντίλογο. Αυτό γίνεται σε μια συζήτηση. Αν αυτό το εκλαμβάνεις ώς έλλειψη σεβασμού προς την άποψη σου επίτρεψε μου να διαφωνήσω.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η βάση της τοποθέτησης μου είναι ότι
ενα καλό gs800 θα το πληρώσεις όσο κάνουν τα κινέζικα καινούργια
Τώρα όσο αφορά αστοχίες , φθηνά κομμάτια κλπ ,υπάρχουν ολόκληροι κατάλογοι στις επώνυμες εταιρείες
Το ζήτημα είναι ότι παίρνεις κάτι καινούργιο και για ένα χρονικό διάστημα δεν πρόκειται να βάλεις ούτε ένα σεντς
Αν είσαι και μετριοπαθής οδηγός τότε είναι που θα περάσεις πολύ πολύ καιρό χωρίς να βάλεις το χέρι στην τσέπη
Και σίγουρα υπάρχει εγγύηση
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτό το qj τι θέματα έχει ?
Εδώ κυκλοφορούν έξω εργαλεία από το 1990 και ταξιδεύουν παγκοσμίως χωρίς abs κλπ
Καλό είναι ο κοΖμος να έχει καινούργια ασφαλή εργαλεία και να ταξιδεύει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό το qj τι θέματα έχει ?
Εδώ κυκλοφορούν έξω εργαλεία από το 1990 και ταξιδεύουν παγκοσμίως χωρίς abs κλπ
Καλό είναι ο κοΖμος να έχει καινούργια ασφαλή εργαλεία και να ταξιδεύει
Αυτό που έχω να πω είναι πως η ποιότητα δεν είναι προφανώς δεδομένη για τα πάντα. Έχω δει αστοχίες σε QJ-Benelli που ήταν ξεκάθαρα απο θέμα ποιότητας. Και οι μειωμένες τιμές δεν οφείλονται όλες σε υπερτιμολογήσεις προφανώς των ισχυρών, ας μη γίνουμε και υπερβολικοί και απόλυτοι.

Όπως επίσης και όλες οι Κινέζικες δεν είναι το ίδιο. Ο καθένας μπορεί να δοκιμάσει ένα CF 800MT και αντίστοιχα ένα QJ και να κρίνει εξ ιδίων.

Επίσης δεν είναι όλοι οι αντιπρόσωποι το ίδιο. Σε υποστήριξη aftersales, δίκτυο μηχανικών και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Άλλο Muvus, άλλο Καπράνης, άλλο Γκοργκολής και ο καθένας ας το ψάξει.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
μετα το 800αρι της cf το επομενο μεγαλο μπαμ θα ειναι το 900αρι της voge...θα βλεπουμε πολλα στο δρομο
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Που τα βλέπετε ρε παιδιά, γιατί εγώ έχω δει ελαχιστα
cf 800 αρκετα,μην τρελαθουμε....οπως και 500αρια voge



Το μεγάλο μπαμ θα είναι το 900 Tenere…
κατσε να βγει,αλλα μεσαιο και 15000+ τι μεσαιο θα ειναι?
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Καμία σχέση το μοτέρ του 800 με της Loncin. Δεν ξέρω γιατί γενικά ο κόσμος τα μπερδεύει. Το 900 που βγάζει τώρα η BMW (μέσω της Loncin είναι συνέχεια του 850cc μοτέρ που παρουσιάσε το 2018 στο F850GS

Το 800 έχει μοτέρ Rotax κατασκευή Αυστρία I2 με χρονισμό στροφάλου 360 μοίρες. Το 850 και το 900 νομίζω έχουν χρονισμό 270, τελείως άλλα μοτέρ
Αυτό δεν το ήξερα. Δεν έχω κοιτάξει καθόλου το 850. θεώρησα απλά ότι είναι λίγο μεγαλύτερο για να πάρει Euro 5. Ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση.

Η βάση της τοποθέτησης μου είναι ότι
ενα καλό gs800 θα το πληρώσεις όσο κάνουν τα κινέζικα καινούργια
Τώρα όσο αφορά αστοχίες , φθηνά κομμάτια κλπ ,υπάρχουν ολόκληροι κατάλογοι στις επώνυμες εταιρείες
Το ζήτημα είναι ότι παίρνεις κάτι καινούργιο και για ένα χρονικό διάστημα δεν πρόκειται να βάλεις ούτε ένα σεντς
Αν είσαι και μετριοπαθής οδηγός τότε είναι που θα περάσεις πολύ πολύ καιρό χωρίς να βάλεις το χέρι στην τσέπη
Και σίγουρα υπάρχει εγγύηση
Ενα καλό GS 800 όμως που έχει 85 Hp και 80 Nm ροπή , 21 τροχό, 207 κιλά γεμάτο, κατανάλωση γύρω στα 5 λ/100. Abs, θερμενόμενα γκριπ (αρκετά σοβαρό για οδήγηση τον χειμώνα παρότι και εγώ το κορόιδευα πριν κάποια χρόνια), μία απόσταση από το έδαφος που δεν ξέρω ακριβώς από τα specs αλλά φαίνεται ψηλό μηχανάκι, Ικανό για χώμα. Καλό στην άσφαλτο.

Ποιο είναι αυτό το καινούριο που προσφέρει αντίστοιχα. Και δεν με νοιάζει τόσο το αν θα έχει τόσα άλογα και τόση ροπή. Είναι κάτι που θεωρώ ξεπερασμένο. Αρκεί να έχει πάνω από 50. τώρα 50-60-70 δεν θα είναι το βασικό κριτήριο. Απλά εννοώ όχι το voge 300 rally π.χ. Εγώ από όλα όσα έχω ψάξει και το ψάχνω καιρό έχω καταλήξει ότι για να έχω μία μοτό που να τα κάνει όλα και ας τα κάνει μέτρια (γιατί δεν γίνεται διαφορετικά) στα λεφτά που διαθέτω και παρότι έχω μία αρνητική προδιάθεση για τους Γερμανούς με την προπέλα, νομίζω η απάντηση είναι μονόδρομος..... :happy:
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Παίδες το θέμα Κινέζικο συνοψίζεται κάπως έτσι...
-Λεφτά έχεις?
ΑΝ η απάντηση είναι
-τα φέρνω βόλτα τότε κοιτάς Κίνα
ΑΝ η απάντηση είναι
-είμαι ο φορτώγκας δεν υπάρχει λόγος

Δεν υπάρχει σύγκριση σ ένα μηχανάκι που κάνει 7000 με ένα που κάνει 10000
(και κάποιοι που λένε τέτοια πράγματα ή δεν έχουν καβαλήσει το ακριβό ή είναι βλάκες ή και τα 2)
Κάποτε είχα γράψει για το ΤDΜ vs 990 και ότι μπορείς να δεις που έχει πάει κάθε παραπάνω ευρώ όταν καβαλάς το ΚΤΜ
και ότι φυσικά ήθελε λ7 να το συντηρείς γιατί δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά
Φυσικά μόνος μου μιλούσα γιατί κανείς δεν διαβάζει καν, πόσο μάλλον να ξανασκεφτεί την αποψάρα του
Όπως και να χει στην Ιταλία λένε
-Ευχαριστημένος εσύ ευχαριστημένοι όλοι
 
Top Bottom