Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
... Θες δεν θες θα πας ενα πρωι να το πάρεις κ αυτο δεν θα γουστάρει.. το bmw ενώ είναι η λογική επιλογή και πολύ καιρό προσανατολιζόμουν προς τα εκει Αποταν άρχισε να μπαίνει στο πλανο το 990 με ξενέρωσε. Δεν ειναι άγιο κ αυτο βεβαια. Εχει τα θεματάκια του.
Νομίζω είμαστε πολύ υπερβολικοί σε αυτό το θέμα των ζημιών των 950/990
Το προηγούμενο 950 που είχα όλα αυτά τα χρόνια με είχε αφήσει μόνο μία φορά από τρόμπα βενζίνης και αυτό όταν απο λάθος δικό μου γιατί δεν προνόησα για τον έλεγχο της.
Έπειτα έγινε η αλλαγή της με κλειστού τύπου και έληξε και αυτό το θέμα.
Στο τωρινό 990 εφόσον γίνεται η συντήρηση που προβλέπεται δεν βλέπω τον λόγο να συμβεί αυτό.
Εάν μιλάμε για τις τρόμπες συμπλέκτη πλέον υπάρχουν πολύ φθηνές λύσεις για να τις φτιάξεις.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Νομίζω είμαστε πολύ υπερβολικοί σε αυτό το θέμα των ζημιών των 950/990
Το προηγούμενο 950 που είχα όλα αυτά τα χρόνια με είχε αφήσει μόνο μία φορά από τρόμπα βενζίνης και αυτό όταν απο λάθος δικό μου γιατί δεν προνόησα για τον έλεγχο της.
Έπειτα έγινε η αλλαγή της με κλειστού τύπου και έληξε και αυτό το θέμα.
Στο τωρινό 990 εφόσον γίνεται η συντήρηση που προβλέπεται δεν βλέπω τον λόγο να συμβεί αυτό.
Εάν μιλάμε για τις τρόμπες συμπλέκτη πλέον υπάρχουν πολύ φθηνές λύσεις για να τις φτιάξεις.
Μιλάω για μικρό βλακείες,μια θα χάσει λίγο λάδι από καμία τσιμουχα,μια λίγο παραφλου,μετά εγώ είμαι κ λίγο ψείρας δεν μπορώ να βλέπω το μοτέρ μες στα λάδια,πράγμα το οποίο είναι δύσκολο στο KTM, λίγο παραπάνω λάδι να βάλεις στο πετάει από το φίλτρο κουτί..Τα περισσότερα χοντρά προβλήματα στα κτμ θα έχουν λυθεί μετά από τόσα χρόνια..
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Τα χερια μου πιάνουν .. Το θέμα είναι ότι χρόνος δεν υπάρχει. Είναι στάνταρ αυτό δλδ; Θες δεν θες θα πας ενα πρωι να το πάρεις κ αυτο δεν θα γουστάρει.. το bmw ενώ είναι η λογική επιλογή και πολύ καιρό προσανατολιζόμουν προς τα εκει Αποταν άρχισε να μπαίνει στο πλανο το 990 με ξενέρωσε. Δεν ειναι άγιο κ αυτο βεβαια. Εχει τα θεματάκια του.
Δεν με άφησε ποτέ,αλλά όλο από κάπου θα έχανε μια λίγο λάδι,μια λίγο παραφλου,μια οι βαλβίδες του στοπ,τέτοιες μικρό βλακείς..Εγώ που έχω το χρόνο ας πούμε θα έπαιρνα το ktm χωρίς σκέψη,όπως σου είπα δεν έχει καμία σχέση με το BMW..Είχα 990,f800gs, Tiger 800xc,το 990 είναι καλύτερο σε όλα από τα άλλα, είπαμε πλην του οικονομικού, καίει..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιλάω για μικρό βλακείες,μια θα χάσει λίγο λάδι από καμία τσιμουχα,μια λίγο παραφλου,μετά εγώ είμαι κ λίγο ψείρας δεν μπορώ να βλέπω το μοτέρ μες στα λάδια,πράγμα το οποίο είναι δύσκολο στο KTM, λίγο παραπάνω λάδι να βάλεις στο πετάει από το φίλτρο κουτί..Τα περισσότερα χοντρά προβλήματα στα κτμ θα έχουν λυθεί μετά από τόσα χρόνια..
Εάν μπει παραπάνω λάδι δεν φταίει το μηχανάκι γι' αυτό.
Για τα υπόλοιπα ότι δουλεύει φθείρεται.
Εάν το δεις και δεν το φτιάξεις λογικό είναι να δημιουργήσει πρόβλημα.
Στο δικό μου πέρα από την τσιμουχα στον επιλογέα ταχυτήτων δεν είχα αλλάξει κάποια άλλη.
Για τον κινητήρα πάντα μιλάμε...
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Να πω και εγώ 2 λόγια γιατί είχα το φου800 για 1μησι χρόνο και το έδωσα για να πάρω το 990 που το έχω από τον Οκτώβρη.

Πολύ ωραία μηχανάκια και τα 2 αλλά ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά.

Φου800
Οικονομικό και αξιόπιστο. Ελαφρύ, καλοζυγισμένο με τιμόνι που κόβει σαν 125 σκουτερακι. Μπορείς να το έχεις άνετα για καθημερινή χρήση αρκεί να έχεις κάνει παιδιά γτ η ζέστη που βγάζει ανάμεσα στα σκέλια το καλοκαίρι σου τηγανίζει τα @@ και πας για στείρωση.

Η μπροστινή ανάρτηση του σε μαμα σεταπ είναι σκουπίδι και ειδικά αν είσαι πάνω από 85 κιλά είναι και ψιλο-επικίνδυνη. Θέλει ελατήρια και σωστό λάδι.

Στο χώμα το μηχανάκι είναι τρακτεράκι, δε σκορτσαρει με τπτ και βοηθάει πολύ έναν αρχάριο με την πολύ ομαλή απόκριση γκαζιού. Στο ταξίδι δεν είναι καλό. Έχει πολύ κακή ανεμοκάλυψη, το μοτερ έχει κραδασμούς σε ψιλές στροφές και από τα 130 και πάνω νιώθεις συντονισμούς και ελαστικότητα στο πλαίσιο.

Το μοτερ, αν και δεν του λείπει η δύναμη έχει βαρετό δούλεμα. Αν το κράταγα θα κοίταγα να του βάλω το πρόγραμμα του θεσσαλονικιού μπας και έβγαζε λίγη σπιρτάδα.

990
Στήσιμο, αναρτήσεις και γκάζι παράλληλο σύμπαν σε σχέση με φου800. Σε στροφιλίκι αλλά και εθνική είναι τρένο και έχει πολύ καλύτερη ανεμοκάλυψη.

Είναι πολύ πιο απότομο και άμεσο στην απόκριση γκαζιού και γενικά δυσανασχετεί σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στη κίνηση κτλ κτλ, ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα και σου φωνάζει τι με έφερες εδώ πέρα.

Δεν κάνει για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη γιατί ταλαιπωρείται, δεν είναι ευέλικτο μέσα στη κίνηση και καίει το πάτο του (9 λίτρα περίπου).

Χώμα δεν το έχω πάει ακόμα, δεν έχω άποψη αλλά σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο εύκολο σε σχέση με το φου800 για κάποιον χωρίς εμπειρία. Οι αναρτήσεις του πάντως σιδερώνουν τα πάντα.

Στο δικό μου παρόλο που ήταν ένα πολύ προσεγμένο μηχανάκι από το προηγούμενο κάτοχο που δεν το έκαιγε μέσα στη πόλη και το συντηρούσε σωστά, οι χαζοβλάβες ήρθαν σχεδόν με το καλημέρα.

Φως φρένου λόγω κομμένης καλωδίωσης, διαρροή από το oring στο μάτι της νεκρας, διαρροή και εσφαλμένη ένδειξη από αισθητήρα πίεσης λαδιού, ξανά φως φρένου μόνο εμπρος αυτή τη φορά. Δεν με έχει αφήσει, δεν έχει βγάλει κάτι που να μην μπορώ να το πάρω για βόλτα και γενικά δουλεύει λουλούδι αλλά δε σε αφήνει να βαρεθείς κιόλας. Με κάτι θα έχεις να ασχολείσαι.

Αν σαρέσει στο μάτι και μπορείς να το συντηρήσεις έστω και για κανα χρόνο αξίζει η απόκτηση του για την εμπειρία. Φίλος που είχε 990, 1190R και 1290R μου είπε ότι όταν αποφασίσω να το δώσω το θέλει.:cool:
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Νομίζω είμαστε πολύ υπερβολικοί σε αυτό το θέμα των ζημιών των 950/990
Το προηγούμενο 950 που είχα όλα αυτά τα χρόνια με είχε αφήσει μόνο μία φορά από τρόμπα βενζίνης και αυτό όταν απο λάθος δικό μου γιατί δεν προνόησα για τον έλεγχο της.
Έπειτα έγινε η αλλαγή της με κλειστού τύπου και έληξε και αυτό το θέμα.
Στο τωρινό 990 εφόσον γίνεται η συντήρηση που προβλέπεται δεν βλέπω τον λόγο να συμβεί αυτό.
Εάν μιλάμε για τις τρόμπες συμπλέκτη πλέον υπάρχουν πολύ φθηνές λύσεις για να τις φτιάξεις.
Μου αρεσει αυτο που ακούω.. Εγω ειμαι της άποψης πως οτι προσεχεις σε προσέχει. Δυστυχώς δεν ξερω τι ειχε προσέξει ο προηγούμενος απλά καταλαβαινω οτι σε γενικές γραμμες δεν ειναι ενα μοτέρ που το φοβάσαι μην κανει μπαμ ..

Δεν με άφησε ποτέ,αλλά όλο από κάπου θα έχανε μια λίγο λάδι,μια λίγο παραφλου,μια οι βαλβίδες του στοπ,τέτοιες μικρό βλακείς..Εγώ που έχω το χρόνο ας πούμε θα έπαιρνα το ktm χωρίς σκέψη,όπως σου είπα δεν έχει καμία σχέση με το BMW..Είχα 990,f800gs, Tiger 800xc,το 990 είναι καλύτερο σε όλα από τα άλλα, είπαμε πλην του οικονομικού, καίει..
Αυτα όμως μπορει να τα συναντήσεις παντου. Εγω και στο Dakarακι τα ειχα και στις αρχές με το Kawasaki εβλεπα κατι παραφλου να τρεχουν .. αλλα μικρο βλακείες ολα τα μηχανάκια μπορει να βγάλουν .. το bmw δλδ εχει θεμα με τα πηνεια του στα πρώτα χρονια.. τι προτιμας ; Να σου χαλάσει μια ασφάλεια ή να μείνεις χωρις ρεύματα ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να πω και εγώ 2 λόγια γιατί είχα το φου800 για 1μησι χρόνο και το έδωσα για να πάρω το 990 που το έχω από τον Οκτώβρη.

Πολύ ωραία μηχανάκια και τα 2 αλλά ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά.

Φου800
Οικονομικό και αξιόπιστο. Ελαφρύ, καλοζυγισμένο με τιμόνι που κόβει σαν 125 σκουτερακι. Μπορείς να το έχεις άνετα για καθημερινή χρήση αρκεί να έχεις κάνει παιδιά γτ η ζέστη που βγάζει ανάμεσα στα σκέλια το καλοκαίρι σου τηγανίζει τα @@ και πας για στείρωση.

Η μπροστινή ανάρτηση του σε μαμα σεταπ είναι σκουπίδι και ειδικά αν είσαι πάνω από 85 κιλά είναι και ψιλο-επικίνδυνη. Θέλει ελατήρια και σωστό λάδι.

Στο χώμα το μηχανάκι είναι τρακτεράκι, δε σκορτσαρει με τπτ και βοηθάει πολύ έναν αρχάριο με την πολύ ομαλή απόκριση γκαζιού. Στο ταξίδι δεν είναι καλό. Έχει πολύ κακή ανεμοκάλυψη, το μοτερ έχει κραδασμούς σε ψιλές στροφές και από τα 130 και πάνω νιώθεις συντονισμούς και ελαστικότητα στο πλαίσιο.

Το μοτερ, αν και δεν του λείπει η δύναμη έχει βαρετό δούλεμα. Αν το κράταγα θα κοίταγα να του βάλω το πρόγραμμα του θεσσαλονικιού μπας και έβγαζε λίγη σπιρτάδα.

990
Στήσιμο, αναρτήσεις και γκάζι παράλληλο σύμπαν σε σχέση με φου800. Σε στροφιλίκι αλλά και εθνική είναι τρένο και έχει πολύ καλύτερη ανεμοκάλυψη.

Είναι πολύ πιο απότομο και άμεσο στην απόκριση γκαζιού και γενικά δυσανασχετεί σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στη κίνηση κτλ κτλ, ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα και σου φωνάζει τι με έφερες εδώ πέρα.

Δεν κάνει για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη γιατί ταλαιπωρείται, δεν είναι ευέλικτο μέσα στη κίνηση και καίει το πάτο του (9 λίτρα περίπου).

Χώμα δεν το έχω πάει ακόμα, δεν έχω άποψη αλλά σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο εύκολο σε σχέση με το φου800 για κάποιον χωρίς εμπειρία. Οι αναρτήσεις του πάντως σιδερώνουν τα πάντα.

Στο δικό μου παρόλο που ήταν ένα πολύ προσεγμένο μηχανάκι από το προηγούμενο κάτοχο που δεν το έκαιγε μέσα στη πόλη και το συντηρούσε σωστά, οι χαζοβλάβες ήρθαν σχεδόν με το καλημέρα.

Φως φρένου λόγω κομμένης καλωδίωσης, διαρροή από το oring στο μάτι της νεκρας, διαρροή και εσφαλμένη ένδειξη από αισθητήρα πίεσης λαδιού, ξανά φως φρένου μόνο εμπρος αυτή τη φορά. Δεν με έχει αφήσει, δεν έχει βγάλει κάτι που να μην μπορώ να το πάρω για βόλτα και γενικά δουλεύει λουλούδι αλλά δε σε αφήνει να βαρεθείς κιόλας. Με κάτι θα έχεις να ασχολείσαι.

Αν σαρέσει στο μάτι και μπορείς να το συντηρήσεις έστω και για κανα χρόνο αξίζει η απόκτηση του για την εμπειρία. Φίλος που είχε 990, 1190R και 1290R μου είπε ότι όταν αποφασίσω να το δώσω το θέλει.:cool:
ΝΑ συμπληρώσω στα πολύ ενδιαφέρονται που είπε ο Νίκος ΓΙΑ ΤΟ 800GS

1)Το θέμα με την ζέστη που βγάζει το μοτέρ το έχουμε λύσει οριστικά, υπάρχει λύση και έυκολη σχετικα.

2)Η ανεμοκάλυψη είναι θέμα ύψους. Εγώ είμαι 1.74 και με καλύπτει 100% με μια Aftermarket ζελατίνα. Ο Νίκος είναι κάπου 1.95 αν θυμάμαι καλά και είναι ειδική περίπτωση.

3)το μαμά πηρούνι πράγματι θέλει ένα ελατήριο τουλάχιστον. Εγώ έχω βάλει ένα ohlins και είναι πλέον πολύ καλό. Σϊγουρα δεν έχει τις κορυφαίες αποσβέσεις αλλά φαντάσου ο 2wheeler το έχει μαμά και πάει κάθε σκ χώμα κυνήγι.

4)Το μοτέρ είναι θέμα προσωπικού γουστου. Προσωπικά εγώ λατρέυω τον χαρακτήρα του με πεντακάθαρο ψεκασμό και ροπή απο το μηδέν και bonus η κατανάλωση 5 λιτρα που σε σχέση με ένα 990 είναι αστεία και φυσικά η ευκολία του στην καθημερινότητα και η οικονομία.

5)Το θέμα των κραδασμών του μοτέρ είναι λίγο υπερβολικό. Δεν ξέρω αν χειροτερευει με τα χρόνια και τα χλμ ή με το λάδι που χρησιμοποιεί κάποιος αλλά εμένα και σε ταξίδι με 140-150 δεν με ενοχλεί κάτι (είχα βέβαια και 640 ΚΤΜ οπότε έχω και κάποιες εικόνες τί εστί πραγματικά κραδασμός!!)

Εν κατακλείδι είναι θέμα γούστου και αναγκών. Αν έχεις όχημα για κάθε μέρα και θες ένα 990 για γούστα το ακούω. Αν θες ένα όχημα παντός εδάφους και παντός καιρού γνήσιος σύντροφος και στη καθημερινότητα και με πιο ήπιο και φιλικό χαρακτήρα προτιμάς το 800.

Ναι το 990 είναι πιο πολεμικό, πιο εντυπωσιακό, πιο μάχιμο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα το επέλεγα έναντι του 800 καθώς ο συνολικός χαρακτήρας του 800 μου ταιριάζει καλύτερα. Εσένα τί σου ταιριάζει?!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να πω και εγώ 2 λόγια γιατί είχα το φου800 για 1μησι χρόνο και το έδωσα για να πάρω το 990 που το έχω από τον Οκτώβρη.

Πολύ ωραία μηχανάκια και τα 2 αλλά ταυτόχρονα πολύ διαφορετικά.

Φου800
Οικονομικό και αξιόπιστο. Ελαφρύ, καλοζυγισμένο με τιμόνι που κόβει σαν 125 σκουτερακι. Μπορείς να το έχεις άνετα για καθημερινή χρήση αρκεί να έχεις κάνει παιδιά γτ η ζέστη που βγάζει ανάμεσα στα σκέλια το καλοκαίρι σου τηγανίζει τα @@ και πας για στείρωση.

Η μπροστινή ανάρτηση του σε μαμα σεταπ είναι σκουπίδι και ειδικά αν είσαι πάνω από 85 κιλά είναι και ψιλο-επικίνδυνη. Θέλει ελατήρια και σωστό λάδι.

Στο χώμα το μηχανάκι είναι τρακτεράκι, δε σκορτσαρει με τπτ και βοηθάει πολύ έναν αρχάριο με την πολύ ομαλή απόκριση γκαζιού. Στο ταξίδι δεν είναι καλό. Έχει πολύ κακή ανεμοκάλυψη, το μοτερ έχει κραδασμούς σε ψιλές στροφές και από τα 130 και πάνω νιώθεις συντονισμούς και ελαστικότητα στο πλαίσιο.

Το μοτερ, αν και δεν του λείπει η δύναμη έχει βαρετό δούλεμα. Αν το κράταγα θα κοίταγα να του βάλω το πρόγραμμα του θεσσαλονικιού μπας και έβγαζε λίγη σπιρτάδα.

990
Δεν κάνει για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη γιατί ταλαιπωρείται, δεν είναι ευέλικτο μέσα στη κίνηση και καίει το πάτο του (9 λίτρα περίπου).
Καλημέρες Νικόλα.
Αυτή η κατανάλωση είναι σε κίνηση στην πόλη?
Γιατί στο δικό μου σε χωμάτινη χρήση από γέμισμα σε γέμισμα δεν έχω δει πάνω από 6.5L/100
Σε ασφάλτινο τουριστικό ρυθμό είμαι γύρω στα 5.7L/100.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Εγώ θα συμβούλευα το Γιάννη να βάλει στην εξίσωση και το Τ7, ειδικά από εδώ και στο εξής που οι τιμές των μεταχειρισμένων αρχίζουν και εξορθολογίζονται και λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι επένδυση μικρού ρίσκου λόγο τεράστιας αξιοπιστίας και καλής αξίας μεταπώλησης. Σαν μοτοσυκλέτα νομίζω είναι κάπου στο ενδιάμεσο 800 και 990, δεν είναι τόσο πολιτικό όσο το 800 ούτε τόσο πολεμικό όσο το 990. Τα θετικά και αρνητικά του έχουν αναλυθεί όσο δεν πάει, οπότε, λίγο πολύ, αγοράζοντάς το ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις.
 

Nikosmirage

Μέλος
Περιοχή
Ανδρός
Όνομα
Νικος Τριγωνης
Μοτό
BMW F800GS
ΝΑ συμπληρώσω στα πολύ ενδιαφέρονται που είπε ο Νίκος ΓΙΑ ΤΟ 800GS

1)Το θέμα με την ζέστη που βγάζει το μοτέρ το έχουμε λύσει οριστικά, υπάρχει λύση και έυκολη σχετικα.

2)Η ανεμοκάλυψη είναι θέμα ύψους. Εγώ είμαι 1.74 και με καλύπτει 100% με μια Aftermarket ζελατίνα. Ο Νίκος είναι κάπου 1.95 αν θυμάμαι καλά και είναι ειδική περίπτωση.

3)το μαμά πηρούνι πράγματι θέλει ένα ελατήριο τουλάχιστον. Εγώ έχω βάλει ένα ohlins και είναι πλέον πολύ καλό. Σϊγουρα δεν έχει τις κορυφαίες αποσβέσεις αλλά φαντάσου ο 2wheeler το έχει μαμά και πάει κάθε σκ χώμα κυνήγι.

4)Το μοτέρ είναι θέμα προσωπικού γουστου. Προσωπικά εγώ λατρέυω τον χαρακτήρα του με πεντακάθαρο ψεκασμό και ροπή απο το μηδέν και bonus η κατανάλωση 5 λιτρα που σε σχέση με ένα 990 είναι αστεία και φυσικά η ευκολία του στην καθημερινότητα και η οικονομία.

5)Το θέμα των κραδασμών του μοτέρ είναι λίγο υπερβολικό. Δεν ξέρω αν χειροτερευει με τα χρόνια και τα χλμ ή με το λάδι που χρησιμοποιεί κάποιος αλλά εμένα και σε ταξίδι με 140-150 δεν με ενοχλεί κάτι (είχα βέβαια και 640 ΚΤΜ οπότε έχω και κάποιες εικόνες τί εστί πραγματικά κραδασμός!!)

Εν κατακλείδι είναι θέμα γούστου και αναγκών. Αν έχεις όχημα για κάθε μέρα και θες ένα 990 για γούστα το ακούω. Αν θες ένα όχημα παντός εδάφους και παντός καιρού γνήσιος σύντροφος και στη καθημερινότητα και με πιο ήπιο και φιλικό χαρακτήρα προτιμάς το 800.

Ναι το 990 είναι πιο πολεμικό, πιο εντυπωσιακό, πιο μάχιμο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα το επέλεγα έναντι του 800 καθώς ο συνολικός χαρακτήρας του 800 μου ταιριάζει καλύτερα. Εσένα τί σου ταιριάζει?!
Καλημέρα!! Ποια είναι η λύση για το 1???????
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλημέρα!! Ποια είναι η λύση για το 1???????
Πήγαινε στο σχετικό τόπικ με τα 800GS και μερικές σελίδες πριν θα την δεις. Έχει να κάνει με τον αέρα που μπορεί και περνάει απο το πλαστικο καλύμμα δίπλα στο ψυγείο. Και εγώ το είχα λύσει αυτό το θέμα και ο Νικόλας. Απλά καμία σχέση με πριν. Δεν σε ξανααπασχολεί ζέστη απο το μοτέρ (βασικά απο το ψυγείο είναι όχι απο το μοτέρ)

Για να μην ψάχνεις. post 223 και post 249 το ζουμί

 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
ΝΑ συμπληρώσω στα πολύ ενδιαφέρονται που είπε ο Νίκος ΓΙΑ ΤΟ 800GS

1)Το θέμα με την ζέστη που βγάζει το μοτέρ το έχουμε λύσει οριστικά, υπάρχει λύση και έυκολη σχετικα.

2)Η ανεμοκάλυψη είναι θέμα ύψους. Εγώ είμαι 1.74 και με καλύπτει 100% με μια Aftermarket ζελατίνα. Ο Νίκος είναι κάπου 1.95 αν θυμάμαι καλά και είναι ειδική περίπτωση.

3)το μαμά πηρούνι πράγματι θέλει ένα ελατήριο τουλάχιστον. Εγώ έχω βάλει ένα ohlins και είναι πλέον πολύ καλό. Σϊγουρα δεν έχει τις κορυφαίες αποσβέσεις αλλά φαντάσου ο 2wheeler το έχει μαμά και πάει κάθε σκ χώμα κυνήγι.

4)Το μοτέρ είναι θέμα προσωπικού γουστου. Προσωπικά εγώ λατρέυω τον χαρακτήρα του με πεντακάθαρο ψεκασμό και ροπή απο το μηδέν και bonus η κατανάλωση 5 λιτρα που σε σχέση με ένα 990 είναι αστεία και φυσικά η ευκολία του στην καθημερινότητα και η οικονομία.

5)Το θέμα των κραδασμών του μοτέρ είναι λίγο υπερβολικό. Δεν ξέρω αν χειροτερευει με τα χρόνια και τα χλμ ή με το λάδι που χρησιμοποιεί κάποιος αλλά εμένα και σε ταξίδι με 140-150 δεν με ενοχλεί κάτι (είχα βέβαια και 640 ΚΤΜ οπότε έχω και κάποιες εικόνες τί εστί πραγματικά κραδασμός!!)

Εν κατακλείδι είναι θέμα γούστου και αναγκών. Αν έχεις όχημα για κάθε μέρα και θες ένα 990 για γούστα το ακούω. Αν θες ένα όχημα παντός εδάφους και παντός καιρού γνήσιος σύντροφος και στη καθημερινότητα και με πιο ήπιο και φιλικό χαρακτήρα προτιμάς το 800.

Ναι το 990 είναι πιο πολεμικό, πιο εντυπωσιακό, πιο μάχιμο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα το επέλεγα έναντι του 800 καθώς ο συνολικός χαρακτήρας του 800 μου ταιριάζει καλύτερα. Εσένα τί σου ταιριάζει?!
1) Ισχύει. Το θέμα βελτιώνεται πολύ έως και λύνεται τελείως ανάλογα πόσο απελευθερώνεις το ψυγείο από το πλαστικό πλαίσιο που το περιβάλει. Εγώ είχα ανοίξει παραθυράκια και βελτιώθηκε αρκετά. Ο Βαγγέλης που το έβγαλε τελείως θα είχε το καλύτερο αποτέλεσμα.

2) Ναι και όχι. αρκετός κόσμος με νορμαλ υψος (1,80) και aftermarket γελατίνες συνέχισε να παραπονιέται για στροβιλισμούς και πολύ θόρυβο μετά τα 110 χιλ/ωρα

3) Ναι 100%

4) Από το 0 έως τις 5χιλ στροφές το μοτερ είναι απόλαυση. Στο δικό μου τουλ που είχε μονο 25,000χιλ όταν το πήρα και μέχρι τις 35χιλ που το έδωσα μετά τις 5χιλ στροφές γίνοταν τραχύ. Ενώ στο 990 μετά τις 6χιλ στροφές το μοτερ γίνεται συμφωνική ορχήστρα.

5) Το θέμα κραδασμών και συντονισμού σαν σύνολο μηχανής πιστεύω ότι έχει να κάνει με το πλαίσιο και το γεγονός ότι όλα τα πλαστικά της μούρης πατάνε πάνω σε πλαστικές , εύκαμπτες βάσεις, οπότε στις ταχύτητες ταξιδιού συντονίζουν. Στο 990 που έχει φουλ κραδασμό από το μοτερ δε νιώθω κάτι αντίστοιχο ανεξάρτητα από το φασμα στροφών και ταχύτητα ταξιδιού γτ το πλαίσιο είναι φουλ ακαμπτο και όλη η μούρη είναι μαζεμένη (δεν έχει φτεράκι να πετάει μπροστά) και πιάνει σε μεταλλικές βάσεις.

Ναι ναι και ναι στο θέμα γούστου και αναγκών. Είπαμε και τα 2 είναι πολύ καλά μηχανάκια, αλλά διαφορετικά.

Καλημέρες Νικόλα.
Αυτή η κατανάλωση είναι σε κίνηση στην πόλη?
Γιατί στο δικό μου σε χωμάτινη χρήση από γέμισμα σε γέμισμα δεν έχω δει πάνω από 6.5L/100
Σε ασφάλτινο τουριστικό ρυθμό είμαι γύρω στα 5.7L/100.
Τα 9 λίτρα είναι μέσα στην Αθήνα και με βαρύ καρπό γιατί ακόμα διασκεδάζω να το ανοίγω χωρίς λόγο και να ακούω φιλτροκούτια, ακράπες κτλ κτλ
Τη Κυριακή που πήγα βόλτα κάτω από το αυλάκι σε εκδρομικό ρυθμό είχα καταναλώσεις 5,9 με 6,0.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως είναι αξιοπερίεργο(για μένα) που κόσμος έχει προβλημα με το buffeting στο 800. Και να μην έχω εγώ, περίεργο. Πριν είχα ένα tiger 1050 sport και εκεί είχα με αυτό πρόβλημα με το Buffeting. Ακόμα ένας λόγος άμα ένα μηχανακι σου ταιριάζει να σκεφτείς καλά πριν το δώσεις! Ακόμα και ο τρόπος που κάθεται κάποιος επηρεάζει, είναι ζωντανός οργανισμός η μοτοσυκλέτα!

Να σημειώσω πως το 800 στη πόλη μου καίει 5,2-5,4 λίτρα (χωρίς καγκουριές)
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Καλυτερα πηγαινε σε Τ7...... αυτά τα μηχανάκια που κοιτάς έχουν αλλάξει τόσα χέρια και είναι τόσο παλιά που τζάμπα ασχολείσαι.......αμα θες να το κρατησεις...........αμα θες να το αλλαξεις σε κανα 6μηνο και δεν σε νοιαζει παρε ΚΤΜ.......στη θεση σου θα πηγαινα σε GS1200 μεταχειρισμενο........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλυτερα πηγαινε σε Τ7...... αυτά τα μηχανάκια που κοιτάς έχουν αλλάξει τόσα χέρια και είναι τόσο παλιά που τζάμπα ασχολείσαι.......αμα θες να το κρατησεις...........αμα θες να το αλλαξεις σε κανα 6μηνο και δεν σε νοιαζει παρε ΚΤΜ.......στη θεση σου θα πηγαινα σε GS1200 μεταχειρισμενο........
Να θυμήσω μόνο πως η παραγωγή του 990 σταμάτησε το 2013 ενώ το 800 έβγαινε καινούργιο κουτα μέχρι και το 2017. 6 χρόνια πίσω. Δεν τα λες και τόσο παλιά τα μηχανακια ουτε όλα έχουν αλλάξει τόσα χερια.

Αν είναι έτσι τί να πουν τα 1150-1200GS τα αερόψυκτα, τί να πουν οι Αφρικάνες, τα KLE, τα Transalp!! τα varadero τα Caponord κλπ κλπ κλπ.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
ΝΑ συμπληρώσω στα πολύ ενδιαφέρονται που είπε ο Νίκος ΓΙΑ ΤΟ 800GS

1)Το θέμα με την ζέστη που βγάζει το μοτέρ το έχουμε λύσει οριστικά, υπάρχει λύση και έυκολη σχετικα.

2)Η ανεμοκάλυψη είναι θέμα ύψους. Εγώ είμαι 1.74 και με καλύπτει 100% με μια Aftermarket ζελατίνα. Ο Νίκος είναι κάπου 1.95 αν θυμάμαι καλά και είναι ειδική περίπτωση.

3)το μαμά πηρούνι πράγματι θέλει ένα ελατήριο τουλάχιστον. Εγώ έχω βάλει ένα ohlins και είναι πλέον πολύ καλό. Σϊγουρα δεν έχει τις κορυφαίες αποσβέσεις αλλά φαντάσου ο 2wheeler το έχει μαμά και πάει κάθε σκ χώμα κυνήγι.

4)Το μοτέρ είναι θέμα προσωπικού γουστου. Προσωπικά εγώ λατρέυω τον χαρακτήρα του με πεντακάθαρο ψεκασμό και ροπή απο το μηδέν και bonus η κατανάλωση 5 λιτρα που σε σχέση με ένα 990 είναι αστεία και φυσικά η ευκολία του στην καθημερινότητα και η οικονομία.

5)Το θέμα των κραδασμών του μοτέρ είναι λίγο υπερβολικό. Δεν ξέρω αν χειροτερευει με τα χρόνια και τα χλμ ή με το λάδι που χρησιμοποιεί κάποιος αλλά εμένα και σε ταξίδι με 140-150 δεν με ενοχλεί κάτι (είχα βέβαια και 640 ΚΤΜ οπότε έχω και κάποιες εικόνες τί εστί πραγματικά κραδασμός!!)

Εν κατακλείδι είναι θέμα γούστου και αναγκών. Αν έχεις όχημα για κάθε μέρα και θες ένα 990 για γούστα το ακούω. Αν θες ένα όχημα παντός εδάφους και παντός καιρού γνήσιος σύντροφος και στη καθημερινότητα και με πιο ήπιο και φιλικό χαρακτήρα προτιμάς το 800.

Ναι το 990 είναι πιο πολεμικό, πιο εντυπωσιακό, πιο μάχιμο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα το επέλεγα έναντι του 800 καθώς ο συνολικός χαρακτήρας του 800 μου ταιριάζει καλύτερα. Εσένα τί σου ταιριάζει?!
Εμένα τι μου ταιριάζει.. Η απάντηση έρχεται με δοκιμή. Από κανένα δεν έχω εμπειρία οδηγική για να πάρω feedback. Αλλά και από τα τεστ ραιντ που έχω κάνει εως σήμερα κατάλαβα ότι θέλει χρόνο η συμβίωση με ένα μηχανάκι για να δεις αν ταιριάζετε. Το πιο πιθανό είναι να πάρω το ένα να το δοκιμάσω να μην κολλήσουμε όπως φανταζόμουν να πάρω το άλλο το ίδιο και μετά άλλο κτλ κτλ. Νομίζουμε ότι μας ταιριάζει κάτι πριν το πάρουμε και στην πορεία βλέπουμε. Στην παρούσα φάση κλείνω στο 990 μάλλον περισσότερο γιατί έχω δημιουργήσει ένα θρύλο στο μυαλό μου και θέλω να το κατακτήσω.

Εγώ θα συμβούλευα το Γιάννη να βάλει στην εξίσωση και το Τ7, ειδικά από εδώ και στο εξής που οι τιμές των μεταχειρισμένων αρχίζουν και εξορθολογίζονται και λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι επένδυση μικρού ρίσκου λόγο τεράστιας αξιοπιστίας και καλής αξίας μεταπώλησης. Σαν μοτοσυκλέτα νομίζω είναι κάπου στο ενδιάμεσο 800 και 990, δεν είναι τόσο πολιτικό όσο το 800 ούτε τόσο πολεμικό όσο το 990. Τα θετικά και αρνητικά του έχουν αναλυθεί όσο δεν πάει, οπότε, λίγο πολύ, αγοράζοντάς το ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις.
Καλυτερα πηγαινε σε Τ7...... αυτά τα μηχανάκια που κοιτάς έχουν αλλάξει τόσα χέρια και είναι τόσο παλιά που τζάμπα ασχολείσαι.......αμα θες να το κρατησεις...........αμα θες να το αλλαξεις σε κανα 6μηνο και δεν σε νοιαζει παρε ΚΤΜ.......στη θεση σου θα πηγαινα σε GS1200 μεταχειρισμενο........

Στις τιμές τους ακόμα δεν φτάνω. Ξέρω τι πάω να πάρω. Αλλά δεν είναι και κρίμα επειδή δεν πρόλαβες ένα μηχανάκι καινούριο να μην το πάρεις ποτέ ; Στα λεφτά που παίζουν τα φ800 και 990 παίρνεις κινέζο 500άρι.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εμένα τι μου ταιριάζει.. Η απάντηση έρχεται με δοκιμή. Από κανένα δεν έχω εμπειρία οδηγική για να πάρω feedback. Αλλά και από τα τεστ ραιντ που έχω κάνει εως σήμερα κατάλαβα ότι θέλει χρόνο η συμβίωση με ένα μηχανάκι για να δεις αν ταιριάζετε. Το πιο πιθανό είναι να πάρω το ένα να το δοκιμάσω να μην κολλήσουμε όπως φανταζόμουν να πάρω το άλλο το ίδιο και μετά άλλο κτλ κτλ. Νομίζουμε ότι μας ταιριάζει κάτι πριν το πάρουμε και στην πορεία βλέπουμε. Στην παρούσα φάση κλείνω στο 990 μάλλον περισσότερο γιατί έχω δημιουργήσει ένα θρύλο στο μυαλό μου και θέλω να το κατακτήσω.






Στις τιμές τους ακόμα δεν φτάνω. Ξέρω τι πάω να πάρω. Αλλά δεν είναι και κρίμα επειδή δεν πρόλαβες ένα μηχανάκι καινούριο να μην το πάρεις ποτέ ; Στα λεφτά που παίζουν τα φ800 και 990 παίρνεις κινέζο 500άρι.
Κάτσε ψάξε για GS1200 να βρεις ενα καλό.....απο αυτα που γραφεις κατι τετοιο θες.....θα σου μεινει κι ολας το μηχανακι............αμα δεν εχεις λεφτα μην πας σε ΚΤΜ παντως.....πας γυρεύοντας....αφού τα κράζουν όλοι ότι είναι ζημιάρικα τι πας να ανακαλύψεις τον τροχό εσύ.........ασε που το 990 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...........αμα πάς σε BMW800GS θα ξενερώσεις αμέσως και θα κοιτάς τα κανονικά GS.....
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Είχα οδηγήσει το 990 όταν είχα το στρώμ .
Είχαμε ανταλλάξει μηχανάκια γυρνώντας από βόλτα με φίλο,από το Διακοπτό ως την Πάτρα.
Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πως γίνεται να πηγαίνεις σε πορεία με 130,να ανοίγεις το γκάζι και να σκορτσαρει το μηχανάκι :ha
Είναι λίγο δύστροπο μηχανάκι στην λειτουργία του αν έχεις συνηθίσει σε πιο ήσυχα μηχανάκια.
Το 800 απο την άλλη ,λίγο πολύ τα είπανε τα παιδιά.
Απολαυστικό σε επαρχιακό, σχετικά εύκολο για χώμα για αρχάριους σαν κι εμένα,δεν του αρέσουν οι αυτοκινητόδρομοι.
Περιμένω να μάθω λεπτομέρειες για το 450mt,αν με καλύπτει το γκάζι του,θα μπει αγγελία το 800 μου,αν δεν βιάζεσαι..
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Κινέζικο καινούργιο και τζάμπα
 
Top Bottom