Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά αυτά που γράφουν για το 990 είναι ο λόγος που πήρα 950. Το τελευταίο μοτέρ 990 μόνο είναι καλύτερο.

Σαν εμπειρία αξίζει 100% όπως λένε και οι άλλοι.

Σαν μηχανάκι (είπες όμως ήδη δεν το φτάνεις οικονομικά, οκ) το Τ7 είναι πιο σωστή επιλογή. Το 9Χ0 εγώ δεν θα το είχα κάθε μέρα Αθήνα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάτσε ψάξε για GS1200 να βρεις ενα καλό.....απο αυτα που γραφεις κατι τετοιο θες.....θα σου μεινει κι ολας το μηχανακι............αμα δεν εχεις λεφτα μην πας σε ΚΤΜ παντως.....πας γυρεύοντας....αφού τα κράζουν όλοι ότι είναι ζημιάρικα τι πας να ανακαλύψεις τον τροχό εσύ.........ασε που το 990 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...........αμα πάς σε BMW800GS θα ξενερώσεις αμέσως και θα κοιτάς τα κανονικά GS.....
Ρε φίλε αλήθεια τώρα.. Θα ξενερώσεις και θα κοιτάς τα κανονικά gs.. Ανατριχιασα αλήθεια!

Ότι το 1200gs είναι κάτι σε andrenaline maker ας ουμε και σου σηκώνεται. Σιγά το πύραυλο. Αν το 800 το λέγαμε τάφος το 1200 είναι ο διπλανός τάφος και ένα 700 tenere τελειωμένος τάφος. Σαφώς πιο ξενερωτο σε γκάζι από ένα 800 που τουλαχιστον έχει τη ροπή του 360 στρόφαλου από χαμηλά και ευχαριστιεσαι τραβηγμα. Σε ένα tenere ας πούμε τι μπορείς να ευχαριστηθείς από το μοτέρ του? Οριακά θα το έλεγα ισοδύναμα βαρετό με ένα 1000 africa.

Να μην πούμε για το 990 που άμα δε φας το σκροτσαρισμα σου και το νευρικό γκάζι και τα 10 λίτρα βενζίνη στη πίεση δεν γίνεσαι άντρας! Και όλα αυτά για πόσο γκάζι? Απλά τίποτα ιδιαίτερο. Απορώ με τον τόσο ενθουσιασμό. Ίσως λίγο περισσότερο από το 800 απλά τα δίνει πιο αποτομα. Μεταφράζετε το απότομο σε γρήγορο.

Και ο λοξυγγας πιο απότομος είναι από το ρέψιμο, ένα τέτοιο πράγμα η φάση μου κάνει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Νέο παιδί είσαι, ψώνισε με το συναίσθημα.
Χτύπα τον πορτοκαλί δαίμονα και άσε τις παπουδιέρες για τους ορθολογιστές και τους συνταξιούχους.

Μεταφέρω σχόλιο από παλαιότερο νήμα:

Τα 950/990 είναι εκπληκτικά μηχανήματα, τα οποία θα σε ταξιδέψουν ομορφα οπουδηποτε και οποτεδήποτε θελησεις. Εχουν φοβερο κινητηρα, ο οποιος συμβαδιζει με τα γουστα του αναβατη, θελεις γκαζι και ροπη, την εχεις, θελεις ευελιξία για ταξίδι και πολλα χιλιομετρα, την εχεις. Γενικα ειναι κινητηρας διαμαντι και σε συνάρτηση με το φοβερο στησιμο (βλ. αναρτησεις) και γεωμετρια του πλαισιου, σου δινουν ενα ολοκληρωμενο συνολο το οποιο σε αποζημιωνει σε καθε βολτα, ειτε ασφαλτινη, ειτε χωματινη, ειτε κοντινη, ειτε σιδηροκωλη.
Δεν ειναι τυχαίο που σε κλειστά στροφιλικια μπορεί και στέκεται επάξια κολλητά στη ρόδα σε αρκετά δυνατότερες μοτοσυκλέτες 140 και 160 ίππων.

Το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να ορισεις το γουστο σου και τον προσανατολισμο σου.

Και το λεω αυτο γιατι, οσο διαμαντι και να ειναι ο κινητηρας και η μοτοσυκλετα γενικα, σαν μια αγρια και καυτη ερωμενη, δε συμβιβαζεται με απλους εραστες - αναβατες. Θελει τον εραστη ντουρο, οχι μαλθακο, με καλες επιδοσεις στο κρεβάτι, με αντοχες και τεχνικες για να την κρατησει κοντα του.

Μεταφραζω την παραπανω παρομοιωση, λεγοντας σου οτι το μηχανακι θα σε κανει να ασχοληθεις μαζι του, με τον τσαμπουκά...θελεις δε θελεις δηλαδη. Εχει καποια θεματα, τα οποια 1) εαν τα λυσεις και 2) εαν εισαι διατεθειμένος να εισαι στην τσιτα συνεχεια, να εισαι παρατηρητικος και τυπικος με τη συντηρηση της, τοτε θα εχεις μια ζωη εντονη, ωστόσο απροβληματιστη μαζι της.

Το μηχανακι δεν ειναι Χονδα, μητε Γιαμαπα, μητε Σουζτουκι...μην περιμένεις τετοια συμπεριφορα απεναντι σου. Θα σε κανει να βλαστημισεις, θα σου βελτιωσει τις μηχανικες γνωσεις και γενικα θα σε κανει πιο ολοκληρωμενο αναβατη...εναν αναβατη ικανο να συμβιωσει με ενα ΚΤΜ.

Μην ακους τον καθε πικραμενο ΚαΤεΜα που κραζει το μηχανακι του....καθε βλαβη εχει και ενα υποβαθρο...ειπαμε, αν το αφησεις σε αφηνει...ΝΟΜΟΣ με τα ΚΤΜ. Αν καταλαβεις αυτο, τοτε καταλαβες τη φιλοσοφια της μαρκας.

Δεν ειναι τυχαιο που παρ'όλη τη φημη που εχουν αποκτησει, ο κοσμος συνεχιζει και τα καβαλαει....γιατι;
Πως ενα μηχανακι κατασκευης και σχεδιασμου του 2003, συνεχιζει και προκαλει εκσπερματωσεις ακομα και σημερα.....μετα απο 15 ολοκληρα χρονια;

Ολο τα παραπανω οριζουν τον προσανατολισμο σου που προαναφεραμε.
Αν τα αποδεχτείς ολα αυτα, τοτε θα γουσταρεις το καθε λεπτο μαζι της, αν οχι, θα βλαστημας την ωρα και την στιγμη που την αγορασες.

Σχετ. με τους μηχανικους, δε θα πω ποιοι είναι καλοι και ποιοι οχι. Θα πω μονο οτι δε θα βρεις μηχανικο που θα αφιερωσει τον χρονο που πραγματικα χρειαζεται η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.
Και ειναι και λογικο....αλλιως θα ειχαν κλεισει ολοι οι μηχανικοι της ΚΤΜ :D

Καλά χιλιομετρα φιλε μου, ριξε μπολικη μελέτη στην ενοτητα DIY...εχει πολλα νηματα για το εν λογω μηχανημα.


:)




ΥΓ1: Δεν ειναι τυχαίο που 4 άτομα από εδώ μέσα (εμού συμπεριλαμβανομένου) έβαλαν αγγελία το μηχανάκι και σε 24 ώρες την κατέβασαν.
ΥΓ2: Να το πάρεις το κορίτσι, αλλά να ξέρεις ότι έχει το τίμημά της.

ΥΓ:3 Καλολάσπωτοι και καλοτάξιδοι :ktm:
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Νέο παιδί είσαι, ψώνισε με το συναίσθημα.
Χτύπα τον πορτοκαλί δαίμονα και άσε τις παπουδιέρες για τους ορθολογιστές και τους συνταξιούχους.

Μεταφέρω σχόλιο από παλαιότερο νήμα:

Τα 950/990 είναι εκπληκτικά μηχανήματα, τα οποία θα σε ταξιδέψουν ομορφα οπουδηποτε και οποτεδήποτε θελησεις. Εχουν φοβερο κινητηρα, ο οποιος συμβαδιζει με τα γουστα του αναβατη, θελεις γκαζι και ροπη, την εχεις, θελεις ευελιξία για ταξίδι και πολλα χιλιομετρα, την εχεις. Γενικα ειναι κινητηρας διαμαντι και σε συνάρτηση με το φοβερο στησιμο (βλ. αναρτησεις) και γεωμετρια του πλαισιου, σου δινουν ενα ολοκληρωμενο συνολο το οποιο σε αποζημιωνει σε καθε βολτα, ειτε ασφαλτινη, ειτε χωματινη, ειτε κοντινη, ειτε σιδηροκωλη.
Δεν ειναι τυχαίο που σε κλειστά στροφιλικια μπορεί και στέκεται επάξια κολλητά στη ρόδα σε αρκετά δυνατότερες μοτοσυκλέτες 140 και 160 ίππων.

Το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να ορισεις το γουστο σου και τον προσανατολισμο σου.

Και το λεω αυτο γιατι, οσο διαμαντι και να ειναι ο κινητηρας και η μοτοσυκλετα γενικα, σαν μια αγρια και καυτη ερωμενη, δε συμβιβαζεται με απλους εραστες - αναβατες. Θελει τον εραστη ντουρο, οχι μαλθακο, με καλες επιδοσεις στο κρεβάτι, με αντοχες και τεχνικες για να την κρατησει κοντα του.

Μεταφραζω την παραπανω παρομοιωση, λεγοντας σου οτι το μηχανακι θα σε κανει να ασχοληθεις μαζι του, με τον τσαμπουκά...θελεις δε θελεις δηλαδη. Εχει καποια θεματα, τα οποια 1) εαν τα λυσεις και 2) εαν εισαι διατεθειμένος να εισαι στην τσιτα συνεχεια, να εισαι παρατηρητικος και τυπικος με τη συντηρηση της, τοτε θα εχεις μια ζωη εντονη, ωστόσο απροβληματιστη μαζι της.

Το μηχανακι δεν ειναι Χονδα, μητε Γιαμαπα, μητε Σουζτουκι...μην περιμένεις τετοια συμπεριφορα απεναντι σου. Θα σε κανει να βλαστημισεις, θα σου βελτιωσει τις μηχανικες γνωσεις και γενικα θα σε κανει πιο ολοκληρωμενο αναβατη...εναν αναβατη ικανο να συμβιωσει με ενα ΚΤΜ.

Μην ακους τον καθε πικραμενο ΚαΤεΜα που κραζει το μηχανακι του....καθε βλαβη εχει και ενα υποβαθρο...ειπαμε, αν το αφησεις σε αφηνει...ΝΟΜΟΣ με τα ΚΤΜ. Αν καταλαβεις αυτο, τοτε καταλαβες τη φιλοσοφια της μαρκας.

Δεν ειναι τυχαιο που παρ'όλη τη φημη που εχουν αποκτησει, ο κοσμος συνεχιζει και τα καβαλαει....γιατι;
Πως ενα μηχανακι κατασκευης και σχεδιασμου του 2003, συνεχιζει και προκαλει εκσπερματωσεις ακομα και σημερα.....μετα απο 15 ολοκληρα χρονια;

Ολο τα παραπανω οριζουν τον προσανατολισμο σου που προαναφεραμε.
Αν τα αποδεχτείς ολα αυτα, τοτε θα γουσταρεις το καθε λεπτο μαζι της, αν οχι, θα βλαστημας την ωρα και την στιγμη που την αγορασες.

Σχετ. με τους μηχανικους, δε θα πω ποιοι είναι καλοι και ποιοι οχι. Θα πω μονο οτι δε θα βρεις μηχανικο που θα αφιερωσει τον χρονο που πραγματικα χρειαζεται η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα.
Και ειναι και λογικο....αλλιως θα ειχαν κλεισει ολοι οι μηχανικοι της ΚΤΜ :D

Καλά χιλιομετρα φιλε μου, ριξε μπολικη μελέτη στην ενοτητα DIY...εχει πολλα νηματα για το εν λογω μηχανημα.


:)




ΥΓ1: Δεν ειναι τυχαίο που 4 άτομα από εδώ μέσα (εμού συμπεριλαμβανομένου) έβαλαν αγγελία το μηχανάκι και σε 24 ώρες την κατέβασαν.
ΥΓ2: Να το πάρεις το κορίτσι, αλλά να ξέρεις ότι έχει το τίμημά της.

ΥΓ:3 Καλολάσπωτοι και καλοτάξιδοι :ktm:
Ωραιο.. Φόλοου γιορ χαρτ λοιπόν! Γιατι με τη λογική δεν εβγαλα άκρη τοσο καιρο.. κατι δεν μου κολλούσε .. επίσης όσες φορες επέλεξα με τη λογική και τελικα πλήρωνα επισκευές που δεν ηταν στο αρχικό πλάνο η ξενέρα ήταν μεγαλύτερη.. καλυτερα λοιπόν να εισαι προετοιμασμένος αλλα να καβαλας αυτο που σε γεμίζει!
Αντε να βρούμε τωρα περτικαλι!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
:ha:ha:ha:ha
................................
αγρια και καυτη ερωμενη, δε συμβιβαζεται με απλους εραστες - αναβατες. Θελει τον εραστη ντουρο, οχι μαλθακο, με καλες επιδοσεις στο κρεβάτι, με αντοχες και τεχνικες για να την κρατησει κοντα του.
Επικό.Ουτε το cosmopolitan δεν το φτάνει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η συναισθηματική ανάλυση του Aldebaran έβγαλε ως συμπέρασμα πώς ένας ιδιοκτήτης 990 είναι αισθηματίας και γνώστης και ένας με ένα 800GS προφανώς ορθολογιστής/παππουδιέρας/συνταξιούχος κλπ.

Ας είναι κι έτσι, τα παραπάνω δεν αλλάζουν βέβαια κάποια πράγματα:

1)Ο g1ann1s προφανώς δεν έχει καβαλήσει κανένα απο το δύο και όλα αυτά είναι θεωρίες. Γιατί σε εμένα τουλάχιστον έχει τύχει στο παρελθόν να έχω εξιδανικευμένα μια μοτοσυκλέτα στο μυαλό μου και στην καβάλα της να αλλάξω άποψη.

2)Η άποψη πώς το 990 με 21 ρόδα σε στροφιλίκι στέκεται επάξια κολλητά στη ρόδα σε μηχανές 140 και 160 άλογα είναι απλά επιστημονική φαντασία και μια απο τις υπερβολές που χτίστηκαν ακριβώς για τους λόγους που χτίζονται μύθοι σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας. Το 990 παρουσιάστηκε σε μια περίοδο που δεν υπήρχε τίποτα αντίστοιχο και μίλησε με αυτόν τον τρόπο στη ψυχή πολλών. Απο τότε προχώρησαν τα πράγματα. Επίσης το ποιος στέκεται κολλητά στο στροφιλίκι στη ρόδα του άλλου έχει να κάνει με τον οδηγό πρωτίστως.

3)το γεγονός πώς το 990 όπως υπογραμμίζει ο Γιάννης θέλει τον εραστή ντούρο και όχι μαλθακό είναι ακριβώς ένας απο τους λόγους που δεν προτίμησα εγώ το 990 στο παρελθόν και άλλοι. Το να είναι ένα μηχανακι νευρικό στο γκάζι του (με την κακή έννοια), να ακούς διάφορους μηχανολογικούς θορύβους, να μην σε αφήνει όταν θες να απολαυσεις και μια χαλαρή βόλτα ή να μπορεί να παίξει τον ρόλο του commuter η του φίλου όταν το έχεις ανάγκη και έτσι σημαίνει πώς δεν ταιριάζει σε όλους. Ξέρω άνθρωπο που πούλησε 990 σε μια βδομάδα να πάρει 1200GS ακριβώς για αυτό, δεν γουσταρε αυτές τις ιδιαιτερότητες. Ένα Enduro το θέλω ready to race με την καλή και την κακή έννοια πολλές φορές. Ένα ταξιδιάρικο On-oFF το θέλω έτσι αλήθεια? Κάποιοι ναι το δέχομαι.

4)το να απαιτεί η μοτοσυκλέτα όπως τονίζει ο Γιάννης να είσαι απο πάνω της, παρατηρητικός ότι χρειαστεί, να ασχολείσαι σε επίπεδο συντήρησης συνεχώς μαζί της και με τις δυσκολίες της (όπως τον V2) είναι κάτι που επίσης πολλοί όπως εγώ δεν γουστάρουν. Το να σε κάνει να βλαστημήσεις και να αυξήσεις τις μηχανολογικές σου γνώσεις επίσης απαιτεί ένα βαθμό μαζοχιχμού που δεν έχει ο καθένας. Δεν τα είπα εγώ, ο Γιάννης.

5)Οι εκσπερματώσεις που προκαλεί το 990 όπως τονίζει ο Γιάννης τελικά προκαλούνται απο την τόσο μεγάλη μηχανολογική και αισθητική ανωτερότητα του 990 ΄ή τελικά έχεις βασανιστεί τοσο με την ιδιοκτησια του που κ@υλώνεις που κατάφερες να το κάνεις να δουλευει άρτια έστω για ένα διάστημα και κ@υλώνεις με τη πάρτη σου που είσαι τόσο γ@μάτος?? Αν στην εκσπερμάτωση κοιτάς τον καθρέπτη και όχι το 990 σκέψου το λίγο.

6)Το γεγονός πώς πολλοί και εδω μέσα έχουν φτάσει να ανεβάζουν αγγελίες απο 990 και μετά να τις κατεβάζουν σημαίνει πρωτίστως όπως το ακούω εγώ τουλάχιστον πως η μοτοσυκλέτα σου δίνει συνεχώς λόγους να την βάλεις αγγελία.

7)Εγώ είχα KTM, όχι ένα, δύο. Το ένα προβληματικό (EXC 450 2008 ) το άλλο δεν μου έβγαλε σχεδόν ποτέ τίποτα (640). Ξέρω να εκτιμώ ένα KTM για αυτό που είναι. Το 450 με παίδεψε, το 640 καθόλου, το αγάπησα πραγματικά και το θεωρώ απο τα καλύτερα στο είδος του. Δεν φοβάμαι να ασχοληθώ με τα μηχανακια μου, έχω και τον χώρο και τη γνώση. Και πάλι δεν μου έκανε κλικ να πάρω 990, δεν μου ταίριαζε ο χαρακτήρας του. . Σημαίνει πώς είμαι εγώ ο προβληματικός? Ή πώς απλά για on-off θεώρησα πώς έχει περισσότερα μειονεκτήματα απο όσα μπορώ να συμβιώσω? Ο καθένας όμως ξέρει τα όρια του στο ζύγι θετικών/αρνητικών.

Με όλα τα παραπάνω η πρόταση μου είναι πρώτα να οδηγήσεις αυτό που σκέφτεσαι, να πάρει αυτό το feedback και μετά να αποφασίσεις. Δεν είναι όλα για όλους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Η συναισθηματική ανάλυση του Aldebaran έβγαλε ως συμπέρασμα πώς ένας ιδιοκτήτης 990 είναι αισθηματίας και γνώστης και ένας με ένα 800GS προφανώς ορθολογιστής/παππουδιέρας/συνταξιούχος κλπ.

Ας είναι κι έτσι, τα παραπάνω δεν αλλάζουν βέβαια κάποια πράγματα:

1)Ο g1ann1s προφανώς δεν έχει καβαλήσει κανένα απο το δύο και όλα αυτά είναι θεωρίες. Γιατί σε εμένα τουλάχιστον έχει τύχει στο παρελθόν να έχω εξιδανικευμένα μια μοτοσυκλέτα στο μυαλό μου και στην καβάλα της να αλλάξω άποψη.

2)Η άποψη πώς το 990 με 21 ρόδα σε στροφιλίκι στέκεται επάξια κολλητά στη ρόδα σε μηχανές 140 και 160 άλογα είναι απλά επιστημονική φαντασία και μια απο τις υπερβολές που χτίστηκαν ακριβώς για τους λόγους που χτίζονται μύθοι σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας. Το 990 παρουσιάστηκε σε μια περίοδο που δεν υπήρχε τίποτα αντίστοιχο και μίλησε με αυτόν τον τρόπο στη ψυχή πολλών. Απο τότε προχώρησαν τα πράγματα. Επίσης το ποιος στέκεται κολλητά στο στροφιλίκι στη ρόδα του άλλου έχει να κάνει με τον οδηγό πρωτίστως.

3)το γεγονός πώς το 990 όπως υπογραμμίζει ο Γιάννης θέλει τον εραστή ντούρο και όχι μαλθακό είναι ακριβώς ένας απο τους λόγους που δεν προτίμησα εγώ το 990 στο παρελθόν και άλλοι. Το να είναι ένα μηχανακι νευρικό στο γκάζι του (με την κακή έννοια), να ακούς διάφορους μηχανολογικούς θορύβους, να μην σε αφήνει όταν θες να απολαυσεις και μια χαλαρή βόλτα ή να μπορεί να παίξει τον ρόλο του commuter η του φίλου όταν το έχεις ανάγκη και έτσι σημαίνει πώς δεν ταιριάζει σε όλους. Ξέρω άνθρωπο που πούλησε 990 σε μια βδομάδα να πάρει 1200GS ακριβώς για αυτό, δεν γουσταρε αυτές τις ιδιαιτερότητες. Ένα Enduro το θέλω ready to race με την καλή και την κακή έννοια πολλές φορές. Ένα ταξιδιάρικο On-oFF το θέλω έτσι αλήθεια?

4)το να απαιτεί η μοτοσυκλέτα όπως τονίζει ο Γιάννης να είσαι απο πάνω της, παρατηρητικός ότι χρειαστεί, να ασχολείσαι σε επίπεδο συντήρησης συνεχώς μαζί της και με τις δυσκολίες της (όπως τον V2) είναι κάτι που επίσης πολλοί όπως εγώ δεν γουστάρουν. Το να σε κάνει να βλαστημήσεις και να αυξήσεις τις μηχανολογικές σου γνώσεις επίσης απαιτεί ένα βαθμό μαζοχιχμού που δεν έχει ο καθένας. Δεν τα είπα εγώ, ο Γιάννης.

5)Οι εκσπερματώσεις που προκαλεί το 990 όπως τονίζει ο Γιάννης τελικά προκαλούνται απο την τόσο μεγάλη μηχανολογική και αισθητική ανωτερότητα του 990 ΄ή τελικά έχεις βασανιστεί τοσο με την ιδιοκτησια του που κ@υλώνεις που κατάφερες να το κάνεις να δουλευει άρτια έστω για ένα διάστημα και κ@υλώνεις με τη πάρτη σου που είσαι τόσο γ@μάτος?? Αν στην εκσπερμάτωση κοιτάς τον καθρέπτη και όχι το 990 σκέψου το λίγο.

6)Το γεγονός πώς πολλοί και εδω μέσα έχουν φτάσει να ανεβάζουν αγγελίες απο 990 και μετά να τις κατεβάζουν σημαίνει πρωτίστως όπως το ακούω εγώ τουλάχιστον πως η μοτοσυκλέτα σου δίνει συνεχώς λόγους να την βάλεις αγγελία.

7)Εγώ είχα KTM, όχι ένα, δύο. Το ένα προβληματικό (EXC 450 2008 ) το άλλο δεν μου έβγαλε σχεδόν ποτέ τίποτα (640). Ξέρω να εκτιμώ ένα KTM για αυτό που είναι. Το 450 με παίδεψε, το 640 καθόλου, το αγάπησα πραγματικά και το θεωρώ απο τα καλύτερα στο είδος του. Δεν φοβάμαι να ασχοληθώ με τα μηχανακια μου, έχω και τον χώρο και τη γνώση. Και πάλι δεν μου έκανε κλικ να πάρω 990, δεν μου ταίριαζε ο χαρακτήρας του. . Σημαίνει πώς είμαι εγώ ο προβληματικός? Ή πώς απλά για on-off θεώρησα πώς έχει περισσότερα μειονεκτήματα απο όσα μπορώ να συμβιώσω? Ο καθένας όμως ξέρει τα όρια του στο ζύγι θετικών/αρνητικών.

Με όλα τα παραπάνω η πρόταση μου είναι πρώτα να οδηγήσεις αυτό που σκέφτεσαι, να πάρει αυτό το feedback και μετά να αποφασίσεις. Δεν είναι όλα για όλους.
Πολυ αργά Βαγγελάκη, το παιδί αποφάσισε :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολυ αργά Βαγγελάκη, το παιδί αποφάσισε :roflmao:
κέρδισες κ@ργιολη στο αναγνωρίζω, ήσουν και ποιητικός και μίλησες στο συναίσθημα! Έπαιξες έξυπνα!

Και επίσης ήσουν κρύος και υπολογιστικός, δεν υπολόγισες κάν το θύμα και τί έχει να περάσει στην προσπαθεια σου να κερδίσεις.

Well played..:roflmao::roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ε μα όλους αμέσως να τους βγάλετε στη σύνταξη!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε μα όλους αμέσως να τους βγάλετε στη σύνταξη!
Εγώ ξέρω πώς κι εσύ το πούλησες ρε θλιβερέ λαοπλάνε!! Το επόμενο βήμα ποιο είναι στη μανία σου για νίκη ,να μας πείσεις πως ένα VOR 503 είναι αξιόπιστο?!! :roflmao:
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Έχω να πω πως κάνετε πολύ ωραίες αναλύσεις με πολύ to the point επιχειρήματα. Η απόφαση πάρθηκε μεν αλλά πρέπει πρώτα να φύγει το καφα και έπειτα να βρεθεί 990. Επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφαση παίζει το γεγονός ότι η καθημερινότητά μου έχει αλλάξει οπότε δεν θα είμαι σε περιβάλλον κίνησης σε καθημερινή βάση. Κάνω καμιά 50άρα 60άρα χλμ πάλι ημερησίως για την νέα δουλειά και η μόνη κίνηση που συναντάω είναι 2-3 λεπτά γύρω από το σπίτι. Επίσης και οι βενζίνες μου πλέον δεν είναι έξοδο δικό μου.

Η αλήθεια είναι όπως λέει και ο tc-drift ότι δεν έχω εμπειρία με καμία από τις δύο. Η άλλη αλήθεια είναι πως και οι δύο μου φαίνονται πολύ καλές επιλογές και η τρίτη αλήθεια είναι πως δεν υπογράφω κανένα συμβόλαιο με την αγορά. Μηχανές υπάρχουν να το αλλάξω αν δεν μου κάνει δεν χάθηκε κ ο κόσμος. Όταν αποβάλεις από το μυαλό ότι δεν υπάρχει το τέλειο και πάντα υποχωρήσεις θα κάνεις συν του ότι οι μαλακίες πληρώνονται νομίζω πιάνεις το νόημα. Μακάρι να βρεθεί μια μέρα το μηχανάκι που θα παντρευτούμε και θα κάνουμε μαζί μικρά μηχανάκια αλλά επειδή δεν το πιστεύω ότι θα μείνω για πολλά χρόνια με μία πάω από κανάρα σε κανάρα.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Έχω να πω πως κάνετε πολύ ωραίες αναλύσεις με πολύ to the point επιχειρήματα. Η απόφαση πάρθηκε μεν αλλά πρέπει πρώτα να φύγει το καφα και έπειτα να βρεθεί 990. Επίσης σημαντικό ρόλο στην απόφαση παίζει το γεγονός ότι η καθημερινότητά μου έχει αλλάξει οπότε δεν θα είμαι σε περιβάλλον κίνησης σε καθημερινή βάση. Κάνω καμιά 50άρα 60άρα χλμ πάλι ημερησίως για την νέα δουλειά και η μόνη κίνηση που συναντάω είναι 2-3 λεπτά γύρω από το σπίτι. Επίσης και οι βενζίνες μου πλέον δεν είναι έξοδο δικό μου.

Η αλήθεια είναι όπως λέει και ο tc-drift ότι δεν έχω εμπειρία με καμία από τις δύο. Η άλλη αλήθεια είναι πως και οι δύο μου φαίνονται πολύ καλές επιλογές και η τρίτη αλήθεια είναι πως δεν υπογράφω κανένα συμβόλαιο με την αγορά. Μηχανές υπάρχουν να το αλλάξω αν δεν μου κάνει δεν χάθηκε κ ο κόσμος. Όταν αποβάλεις από το μυαλό ότι δεν υπάρχει το τέλειο και πάντα υποχωρήσεις θα κάνεις συν του ότι οι μαλακίες πληρώνονται νομίζω πιάνεις το νόημα. Μακάρι να βρεθεί μια μέρα το μηχανάκι που θα παντρευτούμε και θα κάνουμε μαζί μικρά μηχανάκια αλλά επειδή δεν το πιστεύω ότι θα μείνω για πολλά χρόνια με μία πάω από κανάρα σε κανάρα.
Oπως διαβαζω για τη νεα δουλεια παντως, το ιδανικο θα ηταν ενα versys 650 :roflmao::roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Γιάννη πριν καταλήξεις πραγματικά σε κάποιο θα πρέπει να τα καβαλήσεις με κάποιο τρόπο, θα σου δώσει αρκετά καθαρή εικόνα για το κάθε μοντέλο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Oπως διαβαζω για τη νεα δουλεια παντως, το ιδανικο θα ηταν ενα versys 650 :roflmao::roflmao:
η μόνη αλήθεια που έχει άκουστεί μέχρι στιγμης σε αυτό το νήμα.. :roflmao:
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Γιάννη πριν καταλήξεις πραγματικά σε κάποιο θα πρέπει να τα καβαλήσεις με κάποιο τρόπο, θα σου δώσει αρκετά καθαρή εικόνα για το κάθε μοντέλο.
Το ιδανικό θα ήταν αυτό. Από φίλους όμως δεν είχε κανείς κανένα από τα δύο και μου είναι λεπτό το θέμα να μου δώσει κάποιος που δεν με ξέρει. Θα το δούμε. Έτσι και αλλιώς με την εμπορικότητα του Versys δεν βλέπω να είναι άμεσο το πρόβλημα. :p

Oπως διαβαζω για τη νεα δουλεια παντως, το ιδανικο θα ηταν ενα versys 650 :roflmao::roflmao:
Και πολύ είναι και αυτό. Και με σκούτερ 300άρι την κάνεις την δουλειά :woot: Αλλά για εμένα όταν ξυπνάω στι 5.30 το πρωί για τη δουλειά η πρώτη σκέψη που μου φτιάχνει την μέρα είναι ότι θα καβαλήσω τη μηχανή για να πάω και μόλις φτάνω στη δουλειά και κατεβαίνω έχω μία ανανέωση που δεν την παίρνω από ένα σκούτερ π.χ. Και με το versys θα ήμουν ικανοποιημένος αν υπήρχε άλλο ένα.

η μόνη αλήθεια που έχει άκουστεί μέχρι στιγμης σε αυτό το νήμα.. :roflmao:
Αλήθεια ή ψέμματα πάντως με την κυρία υπάρχει ασυμφωνία χαρακτήρων (αυτό το γενικό που δεν ξέρεις τι σημαίνει ακριβώς) και θα προχωρήσουμε με τις διαδικασίες του διαζυγίου.. Είναι μικρή και ανώριμη (2017). Κάνει τις δουλειές του σπιτιού, μαγειρεύει πλένει σκουπίζει αλλά ερωτικώς υπάρχει χάσμα.. :p Άρα βιτσιόζα ώριμη περπατημένη και ας μην μαγειρεύει..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα δώσεις μηχανή του 17 να πας μια δεκαετία πίσω με διπλά (τουλάχιστον) χλμ και κάνα 2χιλιαρο πάνω....................
Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες λέμε...:secret:
 
Top Bottom