Αξίζει να κρατάμε παλιά λάδια;

Ειρήνη Υμίν ,σύντροχοι Μποχεραίοι.

Η αλήθεια είναι ότι ο boxer ,έχει κάποια κατανάλωση λαδιού ,η οποία κυμαίνεται συνήθως από 250-500 ml / 5000 km
Μιλάμε δηλ απο 50-100 ml / 1000 km !!!
Kάτι που θεωρείται από αμελητέο(50 ml/1000km) έως φυσιολογκό (100 ml/1000km)

Επίσης ,η κατανάλωση λαδιού ,ανεβαίνει ποσοστιαία ,συνήθως ,αφού "σπάσει" κάπως το λάδι ,μετα τις 6-7 Κ χλμ δηλ

Επίσης ,όσο καλύτερη η ποιότητα λαδιού ,τόσο καλύτερη λίπανση ,μικρότερες θερμοκρασίες ,σταθερότερη διαρκεια ιδιοτήτων λίπανσης ,άρα ,τελικά ,κ μικρότερη κατανάλωση.

Οπότε
Καποιος που αλλάζει λάδι καθε 5000 χλμ ,κ χρησιμοποιεί ποιοτικά προϊόντα
(φουλ συνθετικό πχ ,το οποίο έχει προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης για τουλάχιστον 15,000 χλμ)
δε θα δει τη σταθμη να κατεβαίνει αισθητά ,σε σημείο που χρειάζεται συμπλήρωμα ,άρα δεν θα συμπληρώσει.

Κάποιος που χρησιμοποιεί απλό ορυκτέλαιο κ το πάει μεχρι 10Κ / ΑΛΛΑΓΉ ,σίγουρα θα δεί μια κατανάλωση σαν αυτή που περιέγραψα πιό πάνω ,η οποία μετα τις 6-7Κ χλμ συνήθως θα εχει κ μίαν αυξητική % ποσοστιαία τάση (περισσότερα ml/1000 km)

Αυτό συμβαίνει συνήθως σε όλα τα μοτερ ,όχι μόνο στα boxer ,k όλοι οι κατασκευαστες το προβλέπουν ,και το αναφέρουν στα μανιουάλια σαν φυσιολογική κατανάλωση λαδιού.

Καλά...εδώ που τα λέμε...η ΚΤΜ το παρακάνει λίγο ,γιατι θεωρεί επίσημα κ γραπτά ,"φυσιολογική" κατανάλωση στα 950/990 ,έως και τα 1000ml/1000km !!!
Νταξ...μην τρελαθούμε κιόλας....όσο καίνε τα τελειωμένα Αφρικα 7άμισω δηλαδή. :laugh:

sugariasgeorge <----:friend:


:thnkg: Tώρα που το σκέφτομαι...λες οι ΚΤΜάδες σχεδιαστές ,να αντέγραψαν κάποια μηχανολογική συνταγή του Σοϊχίρο...?
 
Μήπως απλά δεν τα κοίταγες ποτέ...? :p
Που να προλάβει ρε φίλε.
Ετρεχε να λύσει όλα τα υπόλοιπα θεματα.
Και μόλις τα έλυσε ,το έδωκε.
Τον έχει εικόνισμα στο ταμπλώ ο επόμενος.
:ha
 
Εσύ λες ότι υπογράφεις για 2 μπόξερ που δούλεψα εγώ, ότι κάνω λαθος.

Δεν διαφωνώ για τον δικό σου μπόξερ ότι καιει γιατί έχω δει και άλλα μοτέρ που καίνε λάδι και στα 2000 χλμ

Αλλά στα δικά μου μοτέρ, πώς γίνεται να υπογράφεις με τόση σιγουριά?

Μεταφυσικές δυνάμεις μυριζομαι

Και το μαγικό.....δεν παίζουν ρόλο αν κάποιος έχει κάνει 350000 σε όλες τις συνθήκες να έχει εμπειρία σε τέτοια θεματα.
Οκ
Κώστα, δεν υπάρχει κινητήρας που να μην καίει λάδια. Σε αυτό μην επιμένεις.

Το ζητούμενο είναι αν η ποσότητα που καίει ένας κινητήρας -ας πούμε στα 5000 χλμ ==> 200ml- αν αυτό φαίνεται, λόγο δομής κινητήρα, λόγω συνολικής χωρητικότητας σε λάδι κτλ κτλ κτλ. Σε ματάκι ας πούμε μπορεί να μη φαίνεται, σε δείκτη τάπας λαδιού μπορεί να είναι ένα-δυο χιλιοστά η διαφορά των 200ml οπότε το ανθρώπινο μάτι δε διαβάζει την απώλεια καθώς είναι εντός περιθωρίων.

Από εκεί και πέρα πλην παλαιότητας (δε μιλάμε για τέτοια περίπτωση) ένας κινητήρας μπορεί να αλλάξει την κατανάλωση σε λάδι για διάφορους λόγους και συνθήκες. Το καλοκαίρι με ιξώδες 5-40 το Nuda έκαψε 150ml σε 3.000 χλμ. Αν του είχα βάλει 10-40 ή 10-50 πιθανά να ήταν μικρότερη η απώλεια (μιλάμε για κινητήρα που σήμερα έχει 17.000 χλμ).

Όταν στα 5.000 χλμ κάψεις όμως 150ml δεν είναι έτσι και αλλιώς εύκολο να το καταλάβεις, Πως μπορείς να καταλάβεις πόσα έβγαλες; Παίζουν επίσης πολλά ρόλο σε αυτό, κατ' αρχάς γιατί μπορεί να έχει γεμίσει ακόμη και με παραπανήσιο λάδι σε τέτοιες μικρές ποσότητες. Όσο και να τον στραγγίξης τον κινητήρα πάντα κρατάει λάδι μέσα και αναλόγως υπομονής, κουνήματος και γωνίας αποστράγγισης αυτή η ποσότητα διαφέρει.

Στο WRR όταν βάζω λάδι ακόμη και με 50 ml παραπάνω λαδιού από την ενδιάμεση γραμμή θα εκτοξευτεί έξω από το UP Level. Στο KLE 500 έπρεπε να βάλεις 200ml για να κουνηθεί.
 
Κώστα, δεν υπάρχει κινητήρας που να μην καίει λάδια. Σε αυτό μην επιμένεις.

Το ζητούμενο είναι αν η ποσότητα που καίει ένας κινητήρας -ας πούμε στα 5000 χλμ ==> 200ml- αν αυτό φαίνεται, λόγο δομής κινητήρα, λόγω συνολικής χωρητικότητας σε λάδι κτλ κτλ κτλ. Σε ματάκι ας πούμε μπορεί να μη φαίνεται, σε δείκτη τάπας λαδιού μπορεί να είναι ένα-δυο χιλιοστά η διαφορά των 200ml οπότε το ανθρώπινο μάτι δε διαβάζει την απώλεια καθώς είναι εντός περιθωρίων.

Από εκεί και πέρα πλην παλαιότητας (δε μιλάμε για τέτοια περίπτωση) ένας κινητήρας μπορεί να αλλάξει την κατανάλωση σε λάδι για διάφορους λόγους και συνθήκες. Το καλοκαίρι με ιξώδες 5-40 το Nuda έκαψε 150ml σε 3.000 χλμ. Αν του είχα βάλει 10-40 ή 10-50 πιθανά να ήταν μικρότερη η απώλεια.

Όταν στα 5.000 χλμ κάψεις όμως 150ml δεν είναι έτσι και αλλιώς εύκολο να το καταλάβεις, Πως μπορείς να καταλάβεις πόσα έβγαλες; Παίζουν επίσης πολλά ρόλο σε αυτό, κατ' αρχάς γιατί μπορεί να έχει γεμίσει ακόμη και με παραπανήσιο λάδι σε τέτοιες μικρές ποσότητες. Όσο και να τον στραγγίξης τον κινητήρα πάντα κρατάει λάδι μέσα και αναλόγως υπομονής, κουνήματος και γωνίας αποστράγγισης αυτή η ποσότητα διαφέρει.

Στο WRR όταν βάζω λάδι ακόμη και με 50 ml παραπάνω λαδιού από την ενδιάμεση γραμμή θα εκτοξευτεί έξω από το UP Level. Στο KLE 500 έπρεπε να βάλεις 200ml για να κουνηθεί.
Το "Ματακι" του μπόξερ είναι ακριβώς 500 ml ..λένε.
Δεν το είδα ποτέ άδειο, ούτε καν στο μισό.....και σε ταξίδια πάνω 1
από 8000 χλμ.
 
Να πω ακόμη μια λεπτομέρεια που εγώ έκανα.
Το μακρινό 2007 η bmw πρότεινε ορυκτέλαια για τον μπόξερ.
Εγώ μετά το πρώτο σερβίς πήγαινα τα δικά μου ημισυνθετικά.
Μετά από χρόνια φυσικά η bmw άλλαξε τα ορυκτέλαια και βάζει συνθετικά λάδια, γιατί το καλό λάδι σίγουρα κάνει καλό στους κινητήρες στα πάντα, ακόμα και στους μπόξερ.
 
Το "Ματακι" του μπόξερ είναι ακριβώς 500 ml ..λένε.
Δεν το είδα ποτέ άδειο, ούτε καν στο μισό.....και σε ταξίδια πάνω 1
από 8000 χλμ.
Άνευ σημασίας, κανονικά θα έπρεπε να είσαι ελάχιστα πάνω από το μισό μετά από μια αλλαγή λαδιών για να είσαι και εντός πιέσεων λαδιού εντός του κινητήρα. Το θέμα είναι να αποδεχθείς ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδια και αυτό νομίζω είναι που προσπαθούσε να σου πει η λατρεία μου ο boxer
 
Η αλήθεια είναι ότι ο boxer ,έχει κάποια κατανάλωση λαδιού ,η οποία κυμαίνεται συνήθως από 250-500 ml / 5000 km
Μιλάμε δηλ απο 50-100 ml / 1000 km !!!
Kάτι που θεωρείται από αμελητέο(50 ml/1000km) έως φυσιολογκό (100 ml/1000km)

Επίσης ,η κατανάλωση λαδιού ,ανεβαίνει ποσοστιαία ,συνήθως ,αφού "σπάσει" κάπως το λάδι ,μετα τις 6-7 Κ χλμ δηλ

Επίσης ,όσο καλύτερη η ποιότητα λαδιού ,τόσο καλύτερη λίπανση ,μικρότερες θερμοκρασίες ,σταθερότερη διαρκεια ιδιοτήτων λίπανσης ,άρα ,τελικά ,κ μικρότερη κατανάλωση.

Οπότε
Καποιος που αλλάζει λάδι καθε 5000 χλμ ,κ χρησιμοποιεί ποιοτικά προϊόντα
(φουλ συνθετικό πχ ,το οποίο έχει προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης για τουλάχιστον 15,000 χλμ)
δε θα δει τη σταθμη να κατεβαίνει αισθητά ,σε σημείο που χρειάζεται συμπλήρωμα ,άρα δεν θα συμπληρώσει.


Περίπτωση maniac (υπάρχει κατανάλωση λαδιού)

Κάποιος που χρησιμοποιεί απλό ορυκτέλαιο κ το πάει μεχρι 10Κ / ΑΛΛΑΓΉ ,σίγουρα θα δεί μια κατανάλωση σαν αυτή που περιέγραψα πιό πάνω ,η οποία μετα τις 6-7Κ χλμ συνήθως θα εχει κ μίαν αυξητική % ποσοστιαία τάση (περισσότερα ml/1000 km)

Περίπτωση δικιά μου (υπάρχει κατανάλωση λαδιού)

Αυτό συμβαίνει συνήθως σε όλα τα μοτερ ,όχι μόνο στα boxer ,k όλοι οι κατασκευαστες το προβλέπουν ,και το αναφέρουν στα μανιουάλια σαν φυσιολογική κατανάλωση λαδιού.

Λιγο ή πολύ καίνε όλοι οι μπόξερ, όπως σωστά γράφεις Κώστα!!! Και είναι γνωστό τοις πάσι!!!!
Όπως μάλλιασε η γλώσσα μου να λέει, "άλλο το δεν χρειάστηκε, και άλλο το ΔΕΝ έκαψε" ή το "δεν καίει"!!!!
 
Άνευ σημασίας, κανονικά θα έπρεπε να είσαι ελάχιστα πάνω από το μισό μετά από μια αλλαγή λαδιών για να είσαι και εντός πιέσεων λαδιού εντός του κινητήρα. Το θέμα είναι να αποδεχθείς ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδια και αυτό νομίζω είναι που προσπαθούσε να σου πει η λατρεία μου ο boxer
Άνευ σημασίας που ποτέ δεν είχε κατέβει η στάθμη που ελέγχει το λάδι βρε Στέφανε.
Τεσπά.....αποδέχομαι τα πάντα.
 
Άνευ σημασίας, κανονικά θα έπρεπε να είσαι ελάχιστα πάνω από το μισό μετά από μια αλλαγή λαδιών για να είσαι και εντός πιέσεων λαδιού εντός του κινητήρα. Το θέμα είναι να αποδεχθείς ότι όλοι οι κινητήρες καίνε λάδια και αυτό νομίζω είναι που προσπαθούσε να σου πει η λατρεία μου ο boxer
Ωχ, θα έχουμε άλλα τώρα :inlove:!!!! :ha
 
  • Haha
Reactions: STF
Άνευ σημασίας που ποτέ δεν είχε κατέβει η στάθμη που ελέγχει το λάδι βρε Στέφανε.
Τεσπά.....αποδέχομαι τα πάντα.
Σκέψου αν ισχύει αυτό που λες ότι το μάτι δλδ είναι 500ml, και ο μηχανικός στο έχει γεμίσει 100ml παραπάνω λάδι... αν κάψεις 150ml ούτε που θα το δεις.

Ξέρεις πόσα χρόνια πίστευα ότι όοοοοοοολες οι μηχανές μου δεν έκαιγαν λάδι; Πολλά!
Μέχρι που κατάλαβα ότι αυτή είναι μια συνθήκη για την οποία ένας απροβλημάτιστος κινητήρας δύσκολα θα σου δείξει την απώλεια, Γιατί όταν στα 3 με 3,8 λίτρα (ή και περισσότερο) που χωράνε μεγάλοι κινητήρες η απώλεια είναι του τύπου 300ml είναι τόσο λίγα που δεν το δείχνουν.... ακόμη και αν μετρούσαμε τα λάδια που βγάλαμε, γιατί δε ξέρουμε πόσο λάδι είχε μείνει μέσα όταν βάλαμε το νέο λάδι, ούτε μπορούμε με ακρίβεια 100ml να είμαστε σίγουροι.

Φρέσκα λαδάκια ποτέ δεν έκαναν κακό και αναλόγως κινητήρα και τακτικότητας αλλαγής συζητάμε για ορυκτέλαια, ημισυνθετικά ή συνθετικά.

Όλα καλά, πάμε παρακάτω.

Ότι η σουπιά ο Aldebaran έβαλε στη φωτό λάδια κινητήρα, μπροστινών πηρουνιών και τα κάνει όλα μαζί mix κανένας δεν το σχολίασε....

Ας επανέλθουμε στο θέμα. Σε σωστά προστατευμένο χώρο από ακραίες καιρικές συνθήκες εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να βάλω λάδια από ανοιγμένα μπουκάλια. Εξαιρούνται τα υγρά φρένων.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Σκέψου αν ισχύει αυτό που λες ότι το μάτι δλδ είναι 500ml, και ο μηχανικός στο έχει γεμίσει 100ml παραπάνω λάδι... αν κάψεις 150ml ούτε που θα το δεις.

Ξέρεις πόσα χρόνια πίστευα ότι όοοοοοοολες οι μηχανές μου δεν έκαιγαν λάδι; Πολλά!
Μέχρι που κατάλαβα ότι αυτή είναι μια συνθήκη για την οποία ένας απροβλημάτιστος κινητήρας δύσκολα θα σου δείξει την απώλεια, Γιατί όταν στα 3 με 3,8 λίτρα (ή και περισσότερο) που χωράνε μεγάλοι κινητήρες η απώλεια είναι του τύπου 300ml είναι τόσο πολλά που δεν το δείχνουν ακόμη και αν μετρούσαμε τα λάδια που βγάλαμε, γιατί δε ξέρουμε πόσο λάδι είχε μείνει μέσα όταν βάλαμε το νέο λάδι, ούτε μπορούμε με ακρίβεια 100ml να είμαστε σίγουροι.

Φρέσκα λαδάκια ποτέ δεν έκαναν κακό και αναλόγως κινητήρα και τακτικότητας αλλαγής συζητάμε για ορυκτέλαια, ημισυνθετικά ή συνθετικά.

Όλα καλά, πάμε παρακάτω.

Ότι η σουπιά ο Aldebaran έβαλε στη φωτό λάδια κινητήρα, μπροστινών πηρουνιών και τα κάνει όλα μαζί mix κανένας δεν το σχολίασε....

Ας επανέλθουμε στο θέμα. Σε σωστά προστατευμένο χώρο από ακραίες καιρικές συνθήκες εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να βάλω λάδια από ανοιγμένα μπουκάλια. Εξαιρούνται τα υγρά φρένων.
Έχω συνταξιδεψει πολλά χρόνια με μπόξερ και είναι πολλά τα μηχανάκια που έχω δει να συμπληρώνουν λάδι ακόμα και σε 500 χλμ....κάπου έχω φωτό για την καζουρα.
Υπάρχουν φίλοι που συμπληρώνουν λάδι από τα πρώτα χλμ και όταν εννοώ συμπληρώνουν δεν μιλάω φυσικά για 150 ml.

Εγώ μιλάω για τους δικούς μου κινητήρες και την δική μου μικρή εμπειρία αν και δεν παίζει ρόλο.

Over and out....το κουρασαμε
 
Τι ρωτάς τώρα δημόσια;;; :laugh:
Στείλε πμ να γλυτώσουμε τα χειρότερα σε λέω!!! :p
Και εμείς μόνο με τα λάδια θα ασχολούμαστε...?:rage:
Από σιρόπια τίποτα...?:inlove:
 
Ειρήνη Υμίν ,σύντροχοι Μποχεραίοι.

Η αλήθεια είναι ότι ο boxer ,έχει κάποια κατανάλωση λαδιού ,η οποία κυμαίνεται συνήθως από 250-500 ml / 5000 km
Μιλάμε δηλ απο 50-100 ml / 1000 km !!!
Kάτι που θεωρείται από αμελητέο(50 ml/1000km) έως φυσιολογκό (100 ml/1000km)

Επίσης ,η κατανάλωση λαδιού ,ανεβαίνει ποσοστιαία ,συνήθως ,αφού "σπάσει" κάπως το λάδι ,μετα τις 6-7 Κ χλμ δηλ

Επίσης ,όσο καλύτερη η ποιότητα λαδιού ,τόσο καλύτερη λίπανση ,μικρότερες θερμοκρασίες ,σταθερότερη διαρκεια ιδιοτήτων λίπανσης ,άρα ,τελικά ,κ μικρότερη κατανάλωση.

Οπότε
Καποιος που αλλάζει λάδι καθε 5000 χλμ ,κ χρησιμοποιεί ποιοτικά προϊόντα
(φουλ συνθετικό πχ ,το οποίο έχει προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης για τουλάχιστον 15,000 χλμ)
δε θα δει τη σταθμη να κατεβαίνει αισθητά ,σε σημείο που χρειάζεται συμπλήρωμα ,άρα δεν θα συμπληρώσει.

Κάποιος που χρησιμοποιεί απλό ορυκτέλαιο κ το πάει μεχρι 10Κ / ΑΛΛΑΓΉ ,σίγουρα θα δεί μια κατανάλωση σαν αυτή που περιέγραψα πιό πάνω ,η οποία μετα τις 6-7Κ χλμ συνήθως θα εχει κ μίαν αυξητική % ποσοστιαία τάση (περισσότερα ml/1000 km)

Αυτό συμβαίνει συνήθως σε όλα τα μοτερ ,όχι μόνο στα boxer ,k όλοι οι κατασκευαστες το προβλέπουν ,και το αναφέρουν στα μανιουάλια σαν φυσιολογική κατανάλωση λαδιού.

Καλά...εδώ που τα λέμε...η ΚΤΜ το παρακάνει λίγο ,γιατι θεωρεί επίσημα κ γραπτά ,"φυσιολογική" κατανάλωση στα 950/990 ,έως και τα 1000ml/1000km !!!
Νταξ...μην τρελαθούμε κιόλας....όσο καίνε τα τελειωμένα Αφρικα 7άμισω δηλαδή. :laugh:

sugariasgeorge <----:friend:


:thnkg: Tώρα που το σκέφτομαι...λες οι ΚΤΜάδες σχεδιαστές ,να αντέγραψαν κάποια μηχανολογική συνταγή του Σοϊχίρο...?
Συμφωνώ και επαυξανω ,αν το οδηγείς ως μηχανή και όχι αυτοκίνητο στο πενταρι μου ήθελε κάπου εκεί 500βαρια ανά 5 ,οπότε συμπλήρωνα 100ml ανά χίλια .
Πάντα με βάση το πώς οδηγαω εγώ που έχω βαρύ χέρι σχετικά και με ταχύτητες εθνικής 170 κοντερισια που το συγκεκριμένο ταξιδεύει βιλούδο
 
Βέβαια έκανα αλλαγές ανά 3μισι ,οπότε και χοντρικά ήθελα 300μλ
 
Και εμείς μόνο με τα λάδια θα ασχολούμαστε...?:rage:
Από σιρόπια τίποτα...?:inlove:
Φιρί φιρί το πάτε, να κάνει θεαματική είσοδο ο "γλυκός" της παρέας, και δεν μας ξεπλένει Κηφισός, Πηνειός και Αλιάκμονας μαζί!!!!! :ha
 
Φάτε λάδι και ελάτε βράδυ .......... θα καταντήσει το νήμα !
 
Back
Top Bottom