Ειρήνη Υμίν ,σύντροχοι Μποχεραίοι.
Η αλήθεια είναι ότι ο boxer ,έχει κάποια κατανάλωση λαδιού ,η οποία κυμαίνεται συνήθως από 250-500 ml / 5000 km
Μιλάμε δηλ απο 50-100 ml / 1000 km !!!
Kάτι που θεωρείται από αμελητέο(50 ml/1000km) έως φυσιολογκό (100 ml/1000km)
Επίσης ,η κατανάλωση λαδιού ,ανεβαίνει ποσοστιαία ,συνήθως ,αφού "σπάσει" κάπως το λάδι ,μετα τις 6-7 Κ χλμ δηλ
Επίσης ,όσο καλύτερη η ποιότητα λαδιού ,τόσο καλύτερη λίπανση ,μικρότερες θερμοκρασίες ,σταθερότερη διαρκεια ιδιοτήτων λίπανσης ,άρα ,τελικά ,κ μικρότερη κατανάλωση.
Οπότε
Καποιος που αλλάζει λάδι καθε 5000 χλμ ,κ χρησιμοποιεί ποιοτικά προϊόντα
(φουλ συνθετικό πχ ,το οποίο έχει προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης για τουλάχιστον 15,000 χλμ)
δε θα δει τη σταθμη να κατεβαίνει αισθητά ,σε σημείο που χρειάζεται συμπλήρωμα ,άρα δεν θα συμπληρώσει.
Κάποιος που χρησιμοποιεί απλό ορυκτέλαιο κ το πάει μεχρι 10Κ / ΑΛΛΑΓΉ ,σίγουρα θα δεί μια κατανάλωση σαν αυτή που περιέγραψα πιό πάνω ,η οποία μετα τις 6-7Κ χλμ συνήθως θα εχει κ μίαν αυξητική % ποσοστιαία τάση (περισσότερα ml/1000 km)
Αυτό συμβαίνει συνήθως σε όλα τα μοτερ ,όχι μόνο στα boxer ,k όλοι οι κατασκευαστες το προβλέπουν ,και το αναφέρουν στα μανιουάλια σαν φυσιολογική κατανάλωση λαδιού.
Καλά...εδώ που τα λέμε...η ΚΤΜ το παρακάνει λίγο ,γιατι θεωρεί επίσημα κ γραπτά ,"φυσιολογική" κατανάλωση στα 950/990 ,έως και τα 1000ml/1000km !!!
Νταξ...μην τρελαθούμε κιόλας....όσο καίνε τα τελειωμένα Αφρικα 7άμισω δηλαδή.
sugariasgeorge <----
Tώρα που το σκέφτομαι...λες οι ΚΤΜάδες σχεδιαστές ,να αντέγραψαν κάποια μηχανολογική συνταγή του Σοϊχίρο...?
Η αλήθεια είναι ότι ο boxer ,έχει κάποια κατανάλωση λαδιού ,η οποία κυμαίνεται συνήθως από 250-500 ml / 5000 km
Μιλάμε δηλ απο 50-100 ml / 1000 km !!!
Kάτι που θεωρείται από αμελητέο(50 ml/1000km) έως φυσιολογκό (100 ml/1000km)
Επίσης ,η κατανάλωση λαδιού ,ανεβαίνει ποσοστιαία ,συνήθως ,αφού "σπάσει" κάπως το λάδι ,μετα τις 6-7 Κ χλμ δηλ
Επίσης ,όσο καλύτερη η ποιότητα λαδιού ,τόσο καλύτερη λίπανση ,μικρότερες θερμοκρασίες ,σταθερότερη διαρκεια ιδιοτήτων λίπανσης ,άρα ,τελικά ,κ μικρότερη κατανάλωση.
Οπότε
Καποιος που αλλάζει λάδι καθε 5000 χλμ ,κ χρησιμοποιεί ποιοτικά προϊόντα
(φουλ συνθετικό πχ ,το οποίο έχει προδιαγραφές ασφαλούς χρήσης για τουλάχιστον 15,000 χλμ)
δε θα δει τη σταθμη να κατεβαίνει αισθητά ,σε σημείο που χρειάζεται συμπλήρωμα ,άρα δεν θα συμπληρώσει.
Κάποιος που χρησιμοποιεί απλό ορυκτέλαιο κ το πάει μεχρι 10Κ / ΑΛΛΑΓΉ ,σίγουρα θα δεί μια κατανάλωση σαν αυτή που περιέγραψα πιό πάνω ,η οποία μετα τις 6-7Κ χλμ συνήθως θα εχει κ μίαν αυξητική % ποσοστιαία τάση (περισσότερα ml/1000 km)
Αυτό συμβαίνει συνήθως σε όλα τα μοτερ ,όχι μόνο στα boxer ,k όλοι οι κατασκευαστες το προβλέπουν ,και το αναφέρουν στα μανιουάλια σαν φυσιολογική κατανάλωση λαδιού.
Καλά...εδώ που τα λέμε...η ΚΤΜ το παρακάνει λίγο ,γιατι θεωρεί επίσημα κ γραπτά ,"φυσιολογική" κατανάλωση στα 950/990 ,έως και τα 1000ml/1000km !!!
Νταξ...μην τρελαθούμε κιόλας....όσο καίνε τα τελειωμένα Αφρικα 7άμισω δηλαδή.
sugariasgeorge <----
Tώρα που το σκέφτομαι...λες οι ΚΤΜάδες σχεδιαστές ,να αντέγραψαν κάποια μηχανολογική συνταγή του Σοϊχίρο...?