Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Υπολογίζω να διώξω ένα 11-11,5άρι το Tracer και κανα 6,5-7 το KTM με τριβαλιτσα κτλ.Εκεί είσαι, και θα το δεις. Πόσο λες να φύγει το τρέισερ κ πόσο το 990 (γιατί αυτό θα κάνεις )
Υπολογίζω να διώξω ένα 11-11,5άρι το Tracer και κανα 6,5-7 το KTM με τριβαλιτσα κτλ.Εκεί είσαι, και θα το δεις. Πόσο λες να φύγει το τρέισερ κ πόσο το 990 (γιατί αυτό θα κάνεις )
:funΤι ρωτάς αφού με γκρίνια θα καταλήξεις ότι πει το αμόρε.
Με 18Κ και λίγο παζάρι τα πέρνεις και τα 2.Σάκη αυτό που περιγράφεις, είναι ο κάλλιστος συνδυασμός που κάποια στιγμή ευελπιστώ να πραγματοποιήσω. Το καλύτερο ταξιδιωτικό μηχανάκι, με το σχεδόν καλύτερο για εκδρομικό εντουρο.
Το θέμα μου όμως είναι ότι θα ξεφύγω στο budget, και (αυστηρό) ταβανι μου είναι τα 18Κ.
Γιαννιώ αν ΔΕΝ μπορείς να υπερβείς τα 18000€ τότε κοίτα σοβαρά και για 640 adv(αντί 690)και χτύπα το 1290 R(πρόσφατα έπαιζε ένα ελαφρώς μεταχείρο γύρω στα 15500€ αν θυμάμαι καλά και 2500€ για ένα σωστό 640"κλείνεις"),επιμένω και εγώ πως στο χώμα είναι"ιεροσυλία"να ξεσκίζεις το 1290 πχ(δεν μιλάω για απλές περατζάδες)Υπολογίζω να διώξω ένα 11-11,5άρι το Tracer και κανα 6,5-7 το KTM με τριβαλιτσα κτλ.
Κώστα ευχαριστώ για τη μακροσκελή απάντηση και τον χρόνο που διάθεσες για τους προβληματισμούς μου.Κατσε να τα παρουμε ενα-ενα με τη σειρα>
Και λεω λοιπον εγω τωρα. Εαν επιμενεις για κατι ικανοτερο/πιο χωματινο για εσενα αλλα και για ενα SUV μηχανακι για την κυρα, και αφου λες οτι το 990 εχει αρχισει να βαραινει στο χωμα και το 900 δεν φορτωνεται ανετα, και δεν ειναι απλα μια φαγουρα που σε εχει πιασει να ψωνισεις τουμπανο, τοτε σου προτεινω 3 συνδυασμους που δεν θελουν επιπλεον χρηματα (μαλλον).
- Οκ, εχει μια βασιμη σκεψη απο πισω, μονος περιορισμος το ποσο θα αντεχεις στα μακρινα ταξιδια σε κατι τοσο γυμνο και μονοκυλινδρο. Επισης μενεις χωρις γαϊδουρι για φορτωμα.
- Εχει λογικη μονο εαν περιμενεις αρκετα για τα πρωτα μεταχειρισμενα Τ7 αλλιως δινεις επιπλεον φραγκα. Ασε που αυτοματως κανεις σταβλο διαπασων και παλι δεν εχεις γαϊδουρι για φορτωμα.
- Μπορεις να χτυπησεις στο συναισθημα εαν θες, εξηγωντας οτι ειναι μηχανακια για προχωρημενες ηλικιες, παπουδιερες, δεν ειναι για την νεαρη ηλικια σου κτλ. Απο την αλλη ειναι πολυθρονες για φορτωμα οποτε ικανοποιουν την κυρα και το ενα κριτήριό σου, αλλα παλι θα ψαχνεις για ανασες στο χωμα. Και φυσικα θα μεινεις με ενα μονο μηχανακι, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
- Εκει πας σε τρελο Downgrade απο αυτα που εχεις τωρα. Οχι οτι δεν ειναι καλη λυση, αλλα πεφτεις κατηγοριες χωρις αλεξιπτωτο.
- Νομιζω οτι αυτο ειναι το θεμα σου αυτη τη στιγμη. Σου εχει καρφωθει το μικροβιο της αγορας υπεροπλου. Μενεις με ενα αλλα ακριβο μηχανακι. Τρελο γκαζι παντου με το 1290 και φορτωνεται πολυ καλα, αλλα δεν ταξιδευει οσο ανετα ταξιδευει το GS, ουτε με τις ιδιες μουαγιεν. Για την παπουδιερα τα ειπαμε, το 950 καλως ή κακως θα ειναι παντα στη σκια του μεγαλου αδερφου του, και φυσικα ενα καλα εξοπλισμενο 950S παιζει στα λεφτα ενος "ετοιμου" 1290. Ασε που το 950 καθε φορα που θα πεφτει στο χωμα θα σπαει εκτος απο ενα πλαστικο του κι ενα κομματι απο την καρδια σου.
α) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα 790R καινουριο κι ενα DL650 μεταχειρισμενο
β) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα Τ7 καινουριο κι ενα DL1000 μεταχειρισμενο
γ) δινεις και τα 2 και χτυπας 640 adve και ενα ΧΤ1200Ζ
Αυτα, ελπιζω να σε μπερδεψα και να φτασει το νημα την Τοντοριαδα...
Θα το δω Σάκη, μόλις με το καλό γυρίσω.Με 18Κ και λίγο παζάρι τα πέρνεις και τα 2.
Πετράν το έχω γράψει πιο πριν στο ίδιο νήμα. Κάνω την απάντηση copy pasteΑνυπομονώ να ακούσω γιατί θες να δώσεις το tracer GT μιας και φίλος θέλει να το αγοράσει.
Στέφανε ο μοναδικός μου ενδοιασμός με τα μικρά, είναι το γκάζι. Όχι στο χώμα βέβαια, αλλά στην άσφαλτο. Θέλω το μηχανάκι όταν βγαίνω στην άσφαλτο (είτε στις συνδέσεις των χωματόδρομων, είτε στο πήγαινε έλα), να έχει τίναγμα ρε φίλε, ροπή, να ανοίγω το γκάζι και να τρώω κλωτσιά, σφαλιάρα, ξύλο στα μούτρα πως το λένε ρε παιδί μου?! (SDM edition)Γιάννη όταν θα τρελαθείς από τα διλήματα και δε ξέρεις τι να κάνεις -και θυμίσου αυτή τη κουβέντα- η συμβουλή μου είναι να τα παγώσεις όλα, μη κάνεις τίποτα για μήνες. Μείνε όπως είσαι!
Σε άλλη περίπτωση....
Καλά τα On/Off δεν αντιλέγω (μια ζωή με τέτοια είμαι) αλλά και τα δρόμου έχουν μια άλλη γοητεία που θα την χάσεις. Αν φροντίσετε να έχετε το κατάλληλο πολιτικό ρουχισμό (εκτός χρόνου μοτοσυκλέτας) μαζί με ένα tankbag και έναν σάκο πίσω συν τις πλαινές μαλακές βαλίτσες μια χαρά θα είστε. Θέλει μελέτη και να εξηγήσεις 5 πράγματα στη γυναίκα ως προς τη μεταφορά αντικειμένων.
Για χώμα πάρε μεσαίο ή μικρό μοκοκύλινδρο, τα οφέλη είναι μη συγκρινόμενα όπως και η απόλαυση η οποία είναι μεν παρόμοια στο τέλος της ημέρας αλλά εντελώς απαλλαγμένη από το στρες του χειρισμού των μαστόδοντων την ώρα της δράσης.
Εναλλακτική σε αδιέξοδο (όταν δηλαδή καμία επιλογή δε σου κάθεται καλά και στριφογυρίζεις στο κρεββάτι με αποτέλεσμα να καταλήγεις στο ψυγείο):
1290R μόνο του (κι εγώ αυτό θα έπαιρνα ακόμη και αν δε πατούσε ποτέ χώμα, δε μπορώ με τίποτα το πονοκέφαλο των ηλεκτρονικά/αυτόματα/ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Δ-Ε-Ν Τ-Ι-Σ Θ-Ε-Λ-Ω). Τόνοι κ@βλας που θα αποζημιώνουν το χωμάτινο κενό.
Σε 2-3 χρόνια -καλά να είσαι- παίρνεις με 3-4 χιλιάρικα ένα καλομεταχειρισμένο CRF250L/Rally ή οποιοδήποτε άλλο 250άρι με... ετήσιο κόστος 150 ευρώ το πολύ (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση). Εγώ δίνω και λιγότερα.
Σιδερόκωλος είπαμε πως είσαι, έτσι; Κι εγώ! Είναι σημαντικό. Υπάρχει πολύς κόσμος που κάνει το γύρω του κόσμου με 250άρια, κι έχει και αυτή η υπόθεση το χαρακτήρα της!
Και εγώ κάποτε το ίδια έλεγα Βασίλη μ'εχρι που οδήγησα ένα....ενώ τα "ερμαφρόδιτα" τύπου μουλτι (και τίποτα) δεν με πολύ αρέσουν
Μίλτο υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μου που με διακατέχει μια ιδιαίτερη τρέλα, και τώρα διανύω μια τέτοια περίοδο...Γιαννιώ αν ΔΕΝ μπορείς να υπερβείς τα 18000€ τότε κοίτα σοβαρά και για 640 adv(αντί 690)και χτύπα το 1290 R(πρόσφατα έπαιζε ένα ελαφρώς μεταχείρο γύρω στα 15500€ αν θυμάμαι καλά και 2500€ για ένα σωστό 640"κλείνεις"),επιμένω και εγώ πως στο χώμα είναι"ιεροσυλία"να ξεσκίζεις το 1290 πχ(δεν μιλάω για απλές περατζάδες)
Kανε την καρδια σου πετρα τοτε και παρε δυσκολες αποφασεις , γιατι εχει δικιο ο Μανιακος, καρφι για πεμφε πας...Κώστα ευχαριστώ για τη μακροσκελή απάντηση και τον χρόνο που διάθεσες για τους προβληματισμούς μου.
Σου απαντώ στις προτάσεις σου σχετικά με τα γούστα μου και τον προσανατολισμό μου
α) Δυστηχώς, αν και μηχανάρα, δε μου αρέσει το 790 οπτικά και είμαι τύπος μπανιστηρτζής, πρώτα κοιτάω να μου αρέσει στο μάτι και με τα υπόλοιπα συμβιβάζομαι. Και αυτό γιατί θεωρώ τη μοτοσυκλέτα ως συγκινήσεις και εμπειρίες, και στο αίσθημα των δυνατών συγκινήσεων δεν υπάρχει λογική. Και λεφτά θα χώσεις, και θα συμβιβαστείς με διάφορα αρνητικά που μπορεί να έχει ή να σου βγάλει (η κάθε μοτοσυκλέτα), γενικά η σχέση μου με αυτές αγγίζει κάτι πολύ πιο εσωτερικό από την απλή λογική. Κάτι βέβαια που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν ασχολούνται με μοτοσυκλέτες.
Θα μου πεις, και το 1290R δε μου άρεσε και τώρα το βλέπω στον ύπνο μου.....τι να πω, μπορεί αργότερα να φάω κολλημα με το 790R.....προς το παρόν όμως δε νιώθω κάτι. Από την άλλη, το Vstrom δυστηχώς δε θα μου δώσει τις συγκινήσεις που θέλω, το θεωρώ ένα μεγάλο παπί, με τα καλά του και τα κακά του.
β) To DL1000, εκτός του ότι δε μου αρέσει, έχει χυτές ζάντες που είναι ένα μεγάλο Χ για 'μένα. Ασκώ βέτο στις ακτίνες, γιατί δίνουν μια διαφορετική οπτική στο σύνολο (για ON-OFF πάντα). Γι αυτό και απορίπτω το απλό GS και έχω βάλει σαν επιλογή το Triple Black. To T7 οπτικά μου αρέσει, αλλά νομίζω βγαίνει εκτός budget.
γ) Αρχίζει και παίζει δυνατά αυτή η επιλογή. Διατηρώ κάποια επιφύλαξη για τη δύναμη/γεωμετρία του XT1200Z και πόσο αυτό μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις σε σβέλτη οδήγηση σε κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι. Ας μας πει ο Γιώργος Jeronimo κάποια στιγμή.
660 θάχει έως το ξέμπαρκο,ζάχαρη θα περάσουμε με καλά ταξίδια και καλές θάλασσες!6 σελίδες σε λίγες ώρες?
Βάζω ένα τραγουδάκι να χαλαρώσουμε λίγο........και μιας και είμαστε και στο καφενείο, ας ρίξουμε και μια πρέφα να πηγαίνει με το άκουσμα..