Ελαστικά για χώμα (Ατομικός Απολογισμός)

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πρόσφατος απολογισμός...

Άλλαξα τα ελαστικά. Ο συνδυασμός που χρησιμοποιώ είναι D952 εμπρός και D606 πίσω.

Λόγω έλλειψης του D606 είπα να δοκιμάσω τα enduro GEOMAX EN-91. Στο χώμα ήταν αναμενόμενα καλά, στο δρόμο όμως μετά τα 110 αρχίζει ο καρσιλαμάς. Έπαιξα με τις πιέσεις... τίποτα. Για τη χρήση που κάνω δεν μου αρέσουν, περισσότερο με ενδιαφέρει στο χώμα το εμπρός ελαστικό και στην άσφαλτο το πίσω.

Οπότε το μάθημα που πήρα είναι: Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ας περάσουν και 100 χρόνια, το απαντώ στον Βαγγέλη tc-drift που αναφέρθηκε στην εξέλιξη των ελαστικών (όχι για να αντιπαρατεθώ αλλά για να προτρέψω θετικά). Αμερική για τα μεγαλύτερα μονοκύλινδρα On/Off οι περισσότεροι ορκίζονται στο συνδυασμό MT21 εμπρός και D606 πίσω. Πειραματίζονται και αυτοί αλλά στο τέλος οι περισσότεροι επιστρέφουν στον ίδιο συνδυασμό.

Εγώ λόγω μικρού κυβισμού και του χαμηλότερου βάρους, δοκίμασα πριν τρία χρόνια με προτροπή του Κωστή kordix εμπρός το D952 (που βγαίνει και στην επιθυμητή μου διάσταση 80/100-21) και πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει για τη δική μου μηχανή καλύτερη επιλογή για εμπρός. Μου βγάζει τεράστια σιγουριά στα σαθρά κατηφόρια, διαβάζει καταπληκτικά τα πάντα στις χωμάτινες διελεύσεις και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια στην άσφαλτο. Οπότε για χρήση On/Off βγάζοντας ασφάλτινες αποστάσεις αλλά και για την απαραίτητη ελάχιστη αυτοπεποίθηση στο χώμα, για πίσω από εδώ και πέρα μόνο τα D606.
Τώρα αν πέσω πάλι στην περίπτωση την έλλειψης των D606... θέλω να δοκιμάσω και πίσω το D952, καθώς πολλοί στη παρέα τα έχουν φορέσει χωρίς να τους έχει προβληματίσει στην άσφαλτο (με την απαραίτητη προσοχή στο βρεγμένο όπως σε όλα τα ελαστικά αυτής της κατηγορίας). Αλλά αν δεν υπάρχει λόγος για πίσω μόνο D606 και η μηχανή μου πάει τρένο μέχρι τη τελική της στις ευθείες.

Στα παραπάνω φίλτρα πολλά για τους δικύλινδρους. Οι μονοκύλινδροι νομίζω θα συμφωνήσουν ή... τέλος πάντων δεν θα απογοητευτούν.

Για το θέμα με τις κόντρες, βαλβίδες, χοντρές σαμπρέλες κτλ.
Σε μια βόλτα που έγινε τέτοια εποχή πέρυσι με μπόλικη φυτευτή πέτρα είχα τρία σκασίματα σε μια ημέρα. Οι ζάντες μου έχουν έτοιμες αναμονές για κόντρες αλλά προτίμησα να μη βάλλω γιατί είναι επιπλέον φασαρία στην αλλαγή μιας σαμπρέλας. Έβαλα όμως χοντρές σαμπρέλες και ησύχασα (δεν μου έχει ξανασκάσει λάστιχο, ίσως και από τύχη). Ένα ελαφρύ γυροσκοπικό φαινόμενο το ένιωσα στις αρχές (εμπρός) αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα, τώρα ούτε που το νιώθω.
Τέλος αφήνω το παξιμάδι της βαλβίδας εντελώς ξεβίδωτο, μήπως υπό συνθήκες με τις χαμηλές πιέσεις περιστραφεί λίγο η σαμπρέλα (για να μη μου κόψει βαλβίδα). Στο τελευταίο υπάρχουν και αντίθετες απόψεις αλλά ο Παναγιώτης Κουζής μου είπε σε μια συζήτηση πως είναι σωστό αφού δε βάζω κόντρες και έτσι σεβόμενος τις γνώσεις του -ως αγωνιζόμενος αλλά και ως επαγγελματίας ελαστικών- το κράτησα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πρόσφατος απολογισμός...

Άλλαξα τα ελαστικά. Ο συνδυασμός που χρησιμοποιώ είναι D952 εμπρός και D606 πίσω.

Λόγω έλλειψης του D606 είπα να δοκιμάσω τα enduro GEOMAX EN-91. Στο χώμα ήταν αναμενόμενα καλά, στο δρόμο όμως μετά τα 110 αρχίζει ο καρσιλαμάς. Έπαιξα με τις πιέσεις... τίποτα. Για τη χρήση που κάνω δεν μου αρέσουν, περισσότερο με ενδιαφέρει στο χώμα το εμπρός ελαστικό και στην άσφαλτο το πίσω.

Οπότε το μάθημα που πήρα είναι: Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ας περάσουν και 100 χρόνια, το απαντώ στον Βαγγέλη tc-drift που αναφέρθηκε στην εξέλιξη των ελαστικών (όχι για να αντιπαρατεθώ αλλά για να προτρέψω θετικά). Αμερική για τα μεγαλύτερα μονοκύλινδρα On/Off οι περισσότεροι ορκίζονται στο συνδυασμό MT21 εμπρός και D606 πίσω. Πειραματίζονται και αυτοί αλλά στο τέλος οι περισσότεροι επιστρέφουν στον ίδιο συνδυασμό.

Εγώ λόγω μικρού κυβισμού και του χαμηλότερου βάρους, δοκίμασα πριν τρία χρόνια με προτροπή του Κωστή kordix εμπρός το D952 (που βγαίνει και στην επιθυμητή μου διάσταση 80/100-21) και πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει για τη δική μου μηχανή καλύτερη επιλογή για εμπρός. Μου βγάζει τεράστια σιγουριά στα σαθρά κατηφόρια, διαβάζει καταπληκτικά τα πάντα στις χωμάτινες διελεύσεις και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια στην άσφαλτο. Οπότε για χρήση On/Off βγάζοντας ασφάλτινες αποστάσεις αλλά και για την απαραίτητη ελάχιστη αυτοπεποίθηση στο χώμα, για πίσω από εδώ και πέρα μόνο τα D606.
Τώρα αν πέσω πάλι στην περίπτωση την έλλειψης των D606... θέλω να δοκιμάσω και πίσω το D952, καθώς πολλοί στη παρέα τα έχουν φορέσει χωρίς να τους έχει προβληματίσει στην άσφαλτο (με την απαραίτητη προσοχή στο βρεγμένο όπως σε όλα τα ελαστικά αυτής της κατηγορίας). Αλλά αν δεν υπάρχει λόγος για πίσω μόνο D606 και η μηχανή μου πάει τρένο μέχρι τη τελική της στις ευθείες.

Στα παραπάνω φίλτρα πολλά για τους δικύλινδρους. Οι μονοκύλινδροι νομίζω θα συμφωνήσουν ή... τέλος πάντων δεν θα απογοητευτούν.

Για το θέμα με τις κόντρες, βαλβίδες, χοντρές σαμπρέλες κτλ.
Σε μια βόλτα που έγινε τέτοια εποχή πέρυσι με μπόλικη φυτευτή πέτρα είχα τρία σκασίματα σε μια ημέρα. Οι ζάντες μου έχουν έτοιμες αναμονές για κόντρες αλλά προτίμησα να μη βάλλω γιατί είναι επιπλέον φασαρία στην αλλαγή μιας σαμπρέλας. Έβαλα όμως χοντρές σαμπρέλες και ησύχασα (δεν μου έχει ξανασκάσει λάστιχο, ίσως και από τύχη). Ένα ελαφρύ γυροσκοπικό φαινόμενο το ένιωσα στις αρχές (εμπρός) αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα, τώρα ούτε που το νιώθω.
Τέλος αφήνω το παξιμάδι της βαλβίδας εντελώς ξεβίδωτο, μήπως υπό συνθήκες με τις χαμηλές πιέσεις περιστραφεί λίγο η σαμπρέλα (για να μη μου κόψει βαλβίδα). Στο τελευταίο υπάρχουν και αντίθετες απόψεις αλλά ο Παναγιώτης Κουζής μου είπε σε μια συζήτηση πως είναι σωστό αφού δε βάζω κόντρες και έτσι σεβόμενος τις γνώσεις του -ως αγωνιζόμενος αλλά και ως επαγγελματίας ελαστικών- το κράτησα.
Να πω την αλήθεια περίμενα το ποστάρισμά σου Στέφανε! Πίσω D606 δαγκωτό λοιπόν. Μπροστά έχεις βάλει ΜΤ21; Πως το συγκρίνεις με το D952;
 
Reactions: STF

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Γιατι οχι τα πρασινα; Πες κατι παραπανω
...τίποτα ιδιαίτερο,
απλά ποδηλατάδες (δύο συγκεκριμένα) δεν τα συνιστούν σε σχέση με τα άλλα,
όχι ότι είναι άχρηστα (εξ ου και το "καλό είναι να αποφευχθούν").
/// Β
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Πες μας και 2 λόγια για τα λάστιχα και που τα βρίσκουμε!! Είδα ένα 950 enduro πρόσφατα με δαύτα και τα χάζευα αλλά δεν είναι συνηθισμένη επιλογή.
Δυσκολεύομαι να κάνω παρουσίαση γραπτά, ευχαρίστως όμως το αναλύουμε δια ζώσης, και δη σε χωματόβολτα! Τα εισάγει η ENDURO GREECE και βρίσκεται στη Ραφήνα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πω την αλήθεια περίμενα το ποστάρισμά σου Στέφανε! Πίσω D606 δαγκωτό λοιπόν. Μπροστά έχεις βάλει ΜΤ21; Πως το συγκρίνεις με το D952;
Το πίσω "δαγκωτό" είναι κάπως βαριά έκφραση. Η επιλογή ενός ελαστικού είναι υπόθεση ψαξίματος γιατί επηρεάζουν πολλοί παράγοντες όπως:
  • Το βάρος της μοτοσυκλέτας
  • Ο χαρακτήρας του κινητήρα (1Κ/2Κ)
  • Η σωστή ρύθμιση στις αναρτήσεις
  • Τα τερέν (εδώ έχουμε συμβιβασμούς πολλούς ως ΟνΟφφάδες οδηγοί, καθώς δεν είναι εύκολη η συχνή αλλαγή τύπων ελαστικών)
  • Η καλή συνεργασία εμπρός εμπρός και πίσω ελαστικού
Όπως έγραψα και νωρίτερα, αν μπορώ να κάνω μια υπεύθυνη τοποθέτηση είναι το "δεν θα απογοητεύσει". Για μένα οι συμβιβασμοί είναι πως φοράω τα ίδια ελαστικά σε άσφαλτο και χώμα και για το δεύτερο τερέν είναι σημαντικό να γράψω ότι το ίδιο ελαστικό θα περπατήσει σε πετρώδη ή αφράτα ή λασπώδη χώματα. Αυτοί οι συμβιβασμοί όσο μεγαλώνει το βάρος και η δύναμη του κινητήρα γίνονται μεγάλες σπαζοκεφαλιές. Στα μικρά και ελαφρύτερα μηχανάκια τα πράγματα είναι σημαντικά πιο εύκολα.

Όχι Αλέξανδρε, δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το ΜΤ21 αλλά είναι τόσο οι συχνές αναφορές χρήσης του (κυρίως για μπροστινό) που μάλλον αποτελεί μια σταθερή αξία που θέλω να πιστεύω πως και αυτό δεν απογοητεύει. Στην Αμερική το χρησιμοποιούν πολύ MT21 και ας είναι ποιο ΟνΟφφάδικο από το D952. Εκεί όμως κάνουν μεγάλες αποστάσεις και οι περισσότεροι γενικά φορτώνουν τις μηχανές τους με επιπλέον βάρος, μεγαλώνουν τα ντεπόζιτα μπροστά με αρκετά λίτρα επιπλέον χωρητικότητας φορτίζοντας αρκετά το μπροστινό (στη περίπτωση του WR250R π.χ. με 10 λίτρα επιπλέον βενζίνης από τα 7,6 στα 18). Ίσως έχουν και νομικούς περιορισμούς και να αποφεύγουν ελαστικά σαν το D952 όσοι βγαίνουν για πολλά χιλιόμετρα και άσφαλτο (αν και για Ευρώπη το D952 θεωρείται ομολογκαρισμένο). Έχω την αίσθηση πως στα μεγάλα μονοκύλινδρα θα είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείται το MT21 (είναι και θέμα διαστάσεων ζαντας).
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αλέξανδρε αν ειχα lc 4 θα έβαζα πίσω d 908 το οποίο σιγουρα θα βοηθήσει περισσότερο από το MT21 να εκμεταλλευτείς καλύτερα τις πολλες δυνατότητες της μοτοσυκλέτας και δεν θα διαλυθεί σε 10 βόλτες. Σε συνδυασμό με ένα καλό μπροστινό πιο all around όπως MT21 ή Trakker .

Με μεγάλη προσοχή στην βροχή φυσικά.

Το 606 δέντρο έχω δοκιμάσει ακόμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θέλω σε αυτό το σημείο να μοιραστώ μια σκέψη σε ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί πολύ..

Τα λάστιχα μεταξύ άλλων χωρίζονται και σε 2 αυτόνομες κατηγορίες. T/T (Tube Type) Και T/L (Tubeless Type)

Θα μου πεις πωπω μεγάλε ανακάλυψες την Ακρόπολη χαίρω πολύ.. Ωπα βάστα λίγο γιατί κάπου το πάω..

Ορισμένοι κατασκευαστές ίδιο τύπο ελαστικών μερικές φορές ακόμα και ίδια διάσταση σου λένε βγάζω και τιυς 2 τύπους. Ελα όμως που σε πολλές περιπτώσεις ο κατασκευαστής βγάζει κατά κόρον Tubeless Type και σου λέει μην αγχώνεσαι.. Άμα το δικό σου παίρνει σαμπρελα βάλε σαμπρελα!

Εν ολίγοις δηλαδή πολλοί χωρίς να το ξέρετε ίσως έχετε λάστιχα με σαμπρελα και αυτά τα λάστιχα είναι προδιαγραφών tubeless.. Βασικός κατασκευαστής που ακολουθεί αυτή τη πεπατημένη είναι η MITAS!!

Τα παραπάνω τα αναφέρω καθώς στο βουνό μπορεί να πάθουμε λάστιχο. Πριν 4 χρόνια έπαθα μπροστινό με το ttr που είχα και Mt21 μόνος μου ουσιαστικά έπιασα και άλλαξα τη σαμπρελα χωρίς σοβαρά προβλήματα.

Στο advtroffy πριν λιγες μέρες έπαθε λάστιχο μπροστά ο KORAX. Michelin anakee wild. Λάστιχο ίδιας φιλοσοφίας με το Mt21. 4 άνθρωποι παλευαμε με πλήρη αποτυχία να αλλάξουμε τη σαμπρελα!! Μας έβγαλε τα άντερα!!

Το Mt21 λοιπόν κατηγορίας Tube Type και το anakee wild είμαι σίγουρος tubeless type θα μας το επιβεβαιώσει ο KORAX.

Αντίστοιχα λένε όλοι αυτό το e09 άμα πάθεις λάστιχο κλαφτα. Εχει σκληρά πλαϊνά κλπ. Αμ δε.. Απλά είναι tubeless type και κατασκευαστικα έχει πολύ σκληρά χείλια στο λάστιχο για να στεγανό ποιεί. Και η έκδοση Dakar έχει και σκληρότερα πλαϊνά και κλαφτα Χαράλαμπε..

Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..

Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..

Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..

ChristosGR κάναμε μια σχετική συζητηση
Το tubed tyre / tubeless δεν εχει να κανει τοσο με το ποσο δυσκολο ειναι ενα λαστιχο στο βαλε/βγαλε. Περισσοτερο εχει να κανει με την κατασκευη του (radial ή bias ply) και με το ποσο σκληρο το εχει κανει η εταιρια για αντοχη, ειδικα αν ειναι bias ply. Τα bias ply γενικα απο την κατασκευη τους εχουν πολυ πιο σκληρα πλαινα απο τα radial. Δεν ειναι ομως αυτο απο μονο του σημαντικο. Πχ το πισω TKC80 σε 150/70-18 ειναι bias μεν, αλλα μπαινοβγαινει χωρις ιδιαιτερα μεγαλη δυσκολια στο ΚΤΜ γιατι εχει γενικα μαλακο λαστιχο. Αν ειναι ΚΑΙ το λαστιχο πιο σκληρο για να βγαζει χιλιομετρα (οπως στα Ε09 , Ε07+ και ακομη χειροτερα στα κλασσικα Ε07) τοτε ειναι ακομη πιο δυσκολο στο βαλε/βγαλε. Αν δε ειναι και η εκδοση dakar με την κιτρινη ριγα, γεια σας, ζοριζει μεχρι και τα υδραυλικα μηχανιματα βουλκανιζατερ, γιατι εχει ακομη πιο σκληρο λαστιχο για περισσοτερα χιλιομετρα, και ακομη πιο σκληρα πλαινα για αντοχη στο βαρος ακομη και αν ξεφουσκωσει το λαστιχο.

Γενικα στο πισω λαστιχο λιγη διαφορα θα κανει το tubed με το tubeless λαστιχο, καθως σχεδον ολες οι πισω ακτινωτες σαμπρελατες ζαντες εχουν το κλασσικο χειλος ασφαλειας που ζηταει ενα tubeless λαστιχο, και εκει ειναι η δυσκολια του να καταφερεις να το ξεπερασεις ενω παλευεις με τα κουταλια, γιατι ειναι μια πλατια επιφανεια πανω στην οποια βεντουζαρει το χειλος του ελαστικου για να σφραγισει. Περισσοτερη σημασια εχει τι τροπο κατασκευης εχει το λαστιχο, ποσο σκληρα πλαινα εχει απο κατασκευης του και επιπλεον ποσο σκληρο ειναι και το μιγμα ελαστικου που εχουν χρησιμοποιησει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το tubed tyre / tubeless δεν εχει να κανει τοσο με το ποσο δυσκολο ειναι ενα λαστιχο στο βαλε/βγαλε. Περισσοτερο εχει να κανει με την κατασκευη του (radial ή bias ply) και με το ποσο σκληρο το εχει κανει η εταιρια για αντοχη, ειδικα αν ειναι bias ply. Τα bias ply γενικα απο την κατασκευη τους εχουν πολυ πιο σκληρα πλαινα απο τα radial. Δεν ειναι ομως αυτο απο μονο του σημαντικο. Πχ το πισω TKC80 σε 150/70-18 ειναι bias μεν, αλλα μπαινοβγαινει χωρις ιδιαιτερα μεγαλη δυσκολια στο ΚΤΜ γιατι εχει γενικα μαλακο λαστιχο. Αν ειναι ΚΑΙ το λαστιχο πιο σκληρο για να βγαζει χιλιομετρα (οπως στα Ε09 , Ε07+ και ακομη χειροτερα στα κλασσικα Ε07) τοτε ειναι ακομη πιο δυσκολο στο βαλε/βγαλε. Αν δε ειναι και η εκδοση dakar με την κιτρινη ριγα, γεια σας, ζοριζει μεχρι και τα υδραυλικα μηχανιματα βουλκανιζατερ, γιατι εχει ακομη πιο σκληρο λαστιχο για περισσοτερα χιλιομετρα, και ακομη πιο σκληρα πλαινα για αντοχη στο βαρος ακομη και αν ξεφουσκωσει το λαστιχο.

Γενικα στο πισω λαστιχο λιγη διαφορα θα κανει το tubed με το tubeless λαστιχο, καθως σχεδον ολες οι πισω ακτινωτες σαμπρελατες ζαντες εχουν το κλασσικο χειλος ασφαλειας που ζηταει ενα tubeless λαστιχο, και εκει ειναι η δυσκολια του να καταφερεις να το ξεπερασεις ενω παλευεις με τα κουταλια, γιατι ειναι μια πλατια επιφανεια πανω στην οποια βεντουζαρει το χειλος του ελαστικου για να σφραγισει. Περισσοτερη σημασια εχει τι τροπο κατασκευης εχει το λαστιχο, ποσο σκληρα πλαινα εχει απο κατασκευης του και επιπλεον ποσο σκληρο ειναι και το μιγμα ελαστικου που εχουν χρησιμοποιησει.
Προφανώς πέρα από τα γενικότερα τεχνικά στοιχεία αν είναι radial π. Χ. η bias το λάστιχο ένα tubeless λάστιχο για να στεγσνοποιησει απλή λογική είναι θα χρειαστεί να είναι πιο σφιχτό στις άκρες να βεντουζαρει πιο σφιχτά. Σίγουρα παίζουν ρόλο πολλά άλλα παίζει και αυτό.

Για πίσω λάστιχο σε διαστάσεις μέχρι 140/80-18 ίσως βλέπω πως υπάρχουν λάστιχα που μπορεί να ξεζανταρεις αν μιλάμε για tube type. Από εκεί και πάνω δύσκολα τα πράγματα.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αλέξανδρε αν ειχα lc 4 θα έβαζα πίσω d 908 το οποίο σιγουρα θα βοηθήσει περισσότερο από το MT21 να εκμεταλλευτείς καλύτερα τις πολλες δυνατότητες της μοτοσυκλέτας και δεν θα διαλυθεί σε 10 βόλτες. Σε συνδυασμό με ένα καλό μπροστινό πιο all around όπως MT21 ή Trakker .

Με μεγάλη προσοχή στην βροχή φυσικά.

Το 606 δέντρο έχω δοκιμάσει ακόμα.
Κωστή το D908 το φορούσα στο 990 που είχα και είχε απ' ότι θυμάμαι εξαιρετικά σκληρά πλαϊνά, γεγονός που δεν το κάνει ιδιαίτερα "εύχρηστο" αν απαιτηθεί να... ασχοληθείς μαζί του στο βουνό!
Επιπλέον θυμάμαι όταν άλλαξα το 990 με το 690 και έβαλα πάνω το D908 (ζευγάρι ή μόνο πίσω δεν θυμάμαι) με χάλασε τόσο πολύ η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με αυτά, που τα αντικατέστησα άμεσα.
Τέλος τα συγκεκριμένα ελαστικά ήταν πολύ καλά σε σκληρά, πετρώδη (και αμμώδη λόγω σχεδίασης) εδάφη, αλλά δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικά είναι σε λάσπες... Τα έχεις δοκιμάσει;
Ενδιαφέρον επίσης θα είχε η γνώμη και όποιου άλλου έχει δοκιμάσει τα D908 σε "ελαφρύ" σχετικά on-off.

Το D606 έτσι οπως το έχω στο μυαλό μου, απ' αυτά που διάβασα, είναι ένα ελαστικό (130άρι) σχετικά ελαφρύ και ίσως πιο εύχρηστο στο ξεζαντάρισμα, με καλύτερη πρόσφυση από ένα 50/50 (TKC80 ή Anakee Wild που φοράω τώρα) και μεγαλύτερη χλμ απόδοση από ένα "καθαρόαιμο" enduro λάστιχο. Είναι έτσι άραγε;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κωστή το D908 το φορούσα στο 990 που είχα και είχε απ' ότι θυμάμαι εξαιρετικά σκληρά πλαϊνά, γεγονός που δεν το κάνει ιδιαίτερα "εύχρηστο" αν απαιτηθεί να... ασχοληθείς μαζί του στο βουνό!
Επιπλέον θυμάμαι όταν άλλαξα το 990 με το 690 και έβαλα πάνω το D908 (ζευγάρι ή μόνο πίσω δεν θυμάμαι) με χάλασε τόσο πολύ η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με αυτά, που τα αντικατέστησα άμεσα.
Τέλος τα συγκεκριμένα ελαστικά ήταν πολύ καλά σε σκληρά, πετρώδη (και αμμώδη λόγω σχεδίασης) εδάφη, αλλά δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικά είναι σε λάσπες... Τα έχεις δοκιμάσει;
Ενδιαφέρον επίσης θα είχε η γνώμη και όποιου άλλου έχει δοκιμάσει τα D908 σε "ελαφρύ" σχετικά on-off.

Το D606 έτσι οπως το έχω στο μυαλό μου, απ' αυτά που διάβασα, είναι ένα ελαστικό (130άρι) σχετικά ελαφρύ και ίσως πιο εύχρηστο στο ξεζαντάρισμα, με καλύτερη πρόσφυση από ένα 50/50 (TKC80 ή Anakee Wild που φοράω τώρα) και μεγαλύτερη χλμ απόδοση από ένα "καθαρόαιμο" enduro λάστιχο. Είναι έτσι άραγε;
Έλα ντε..!

Μακάρι να χαμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε πολλά λάστιχα να είχαμε εικόνα. Στο βουνό ειδικά αλλάζουν τόσο πολύ τα τεραιν από εποχή σε εποχή και από βουνό σε βουνό που ούτε οι ίδιοι δεν βγάζουμε άκρη με αυτά που φοράμε.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το D606 έτσι οπως το έχω στο μυαλό μου, απ' αυτά που διάβασα, είναι ένα ελαστικό (130άρι) σχετικά ελαφρύ και ίσως πιο εύχρηστο στο ξεζαντάρισμα, με καλύτερη πρόσφυση από ένα 50/50 (TKC80 ή Anakee Wild που φοράω τώρα) και μεγαλύτερη χλμ απόδοση από ένα "καθαρόαιμο" enduro λάστιχο. Είναι έτσι άραγε;
Καλά το έχεις στο μυαλό σου, αυτά θα στα "δώσει" όπως το σκέφτεσαι.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
STF το GEOMAX EN-91 που φορας τωρα, ειναι το mx53?

Μετα απο 8 μηνες που δεν βρισκω λαστιχα για το XR, ερχονται σε Dunlop μεσα Οκτωβρη.
Και σκεφτομαι για mx33 μπροστα και mx53 πισω.
Ρωταω γιατι γκουγκλαροντας τα, μου λεει τιμες για τα mx53
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
STF το GEOMAX
Μετα απο 8 μηνες που δεν βρισκω λαστιχα για το XR, ερχονται σε Dunlop μεσα Οκτωβρη.
Μια απ´τα ίδια και εγώ. Σε dunlop μέσα Οκτώβρη.....
Αυτά που βάζω και δεν αλλάζω με τίποτα.... από το νέο έτος λέει το καινούργιο «φιρμάνι»!!!!!!
Βλέπω να πηγαίνω μόνο με τις ζάντες σε κανένα μήνα.....:rolleyes:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μου ειπε ο λαστιχας μπροστινο χωματινο μονο 80/100/21 έχει...........το εχει βαλει κανένας ???? Λίγο που το έψαξα έχει το ίδιο υψος με το 90/90/21 αλλά είναι πιο στενό.......(για ΤΕΝΕΡΕ 700)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μου ειπε ο λαστιχας μπροστινο χωματινο μονο 80/100/21 έχει...........το εχει βαλει κανένας ???? Λίγο που το έψαξα έχει το ίδιο υψος με το 90/90/21 αλλά είναι πιο στενό.......(για ΤΕΝΕΡΕ 700)

Εδώ οι διαφορές.
Στην πράξη και στο enduro που το έχω δοκιμάσει έχει πιο απότομη συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης το 80/100.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Μου ειπε ο λαστιχας μπροστινο χωματινο μονο 80/100/21 έχει...........το εχει βαλει κανένας ???? Λίγο που το έψαξα έχει το ίδιο υψος με το 90/90/21 αλλά είναι πιο στενό.......(για ΤΕΝΕΡΕ 700)
Βάλτο μια χαρά είναι, κρατάει......
Προσοχή σε βρεγμένη άσφαλτο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF το GEOMAX EN-91 που φορας τωρα, ειναι το mx53?

Μετα απο 8 μηνες που δεν βρισκω λαστιχα για το XR, ερχονται σε Dunlop μεσα Οκτωβρη.
Και σκεφτομαι για mx33 μπροστα και mx53 πισω.
Ρωταω γιατι γκουγκλαροντας τα, μου λεει τιμες για τα mx53
Όχι είναι διαφορετικό ελαστικό! Off-Road Motorcycle Tyres | Dunlop
Περιμένω να έρθει το D606 για να βγάλω το EN91 και να το πουλήσω. Στην άσφαλτο δε μου άρεσε καθόλου (πάνω από τα 110 χλμ/ώρα η μηχανή χορεύει) και δεν αισθάνομαι πως στις OnOff-άδες έκανε μεγάλη διαφορά ως πίσω ελαστικό. Δυστυχώς και τότε δεν υπήρχε το D606 και είπα να το δοκιμάσω αλλά δεν μου άρεσε καθόλου για τη χρήση που κάνω.
Μπροστά μόνο D952 το οποίο είναι εξαιρετικό σε συνδυασμό με το D606 σε άσφαλτο και χώμα (μιλάμε πάντα για ελαφριά μηχανάκια).
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Βάλτο μια χαρά είναι, κρατάει......
Προσοχή σε βρεγμένη άσφαλτο.
Τα πηρα και βλεπουμε… 140/80 και 80/100 μπροστα…. michelin tracker…..Γενικα παντως στα λαστιχα υπαρχει προβλημα…. δεν εχουν αποθεμα
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Εντυπωσεις απο τα tracker… το μπροστα ειναι επικινδυνο…. δεν ξερω αν φταιει που ειναι 80/100 και οχι 90, αλλα σε φλαταδουρα απλα δεν στριβει… σε αμμο ασε χορευει και σταματημενο…κοντεψα να πεσω πολλες φορες, για φρενα, απλα δεν υπαρχουν… το μηχανακι δεν σταματαει και αμα πιεσεις πιο πολυ τη μανετα πρεπει να καθεσαι στην πινακιδα για να μην κλειδωσει το τιμονι…στο μονοπατι το μηχανακι στριβει πολυ πιο ευκολα και ειναι το μονο σημειο που τα ευχαριστηθηκα….. εχει τρομερη διαφορα απο το 90/90…. συμπερασμα….. η μεγαλυτερη μαλακια της ζωης μου που πεταξα το μπροστινο MT21…. λαστιχαρα παιδια…. για βαρια μηχανακια μπροστα δεν υπαρχει αλλο λαστιχο…. το πισω τωρα καλο ειναι, σπινιαρει πολυ πιο ευκολα απο το ΜΤ21 σε φλαταδουρα…. στο μονοπατι ομως γατζωνει πολυ καλυτερα …. συμπερασμα…. λαστιχο μονο για εντουρακια και μονοπατια, σκαρφαλωματα…. για on off και φλαταδουρες ειναι επικυνδυνα παρα πολυ
 
Top Bottom