Πρόσφατος απολογισμός...
Άλλαξα τα ελαστικά. Ο συνδυασμός που χρησιμοποιώ είναι D952 εμπρός και D606 πίσω.
Λόγω έλλειψης του D606 είπα να δοκιμάσω τα enduro GEOMAX EN-91. Στο χώμα ήταν αναμενόμενα καλά, στο δρόμο όμως μετά τα 110 αρχίζει ο καρσιλαμάς. Έπαιξα με τις πιέσεις... τίποτα. Για τη χρήση που κάνω δεν μου αρέσουν, περισσότερο με ενδιαφέρει στο χώμα το εμπρός ελαστικό και στην άσφαλτο το πίσω.
Οπότε το μάθημα που πήρα είναι: Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ας περάσουν και 100 χρόνια, το απαντώ στον Βαγγέλη tc-drift που αναφέρθηκε στην εξέλιξη των ελαστικών (όχι για να αντιπαρατεθώ αλλά για να προτρέψω θετικά). Αμερική για τα μεγαλύτερα μονοκύλινδρα On/Off οι περισσότεροι ορκίζονται στο συνδυασμό MT21 εμπρός και D606 πίσω. Πειραματίζονται και αυτοί αλλά στο τέλος οι περισσότεροι επιστρέφουν στον ίδιο συνδυασμό.
Εγώ λόγω μικρού κυβισμού και του χαμηλότερου βάρους, δοκίμασα πριν τρία χρόνια με προτροπή του Κωστή kordix εμπρός το D952 (που βγαίνει και στην επιθυμητή μου διάσταση 80/100-21) και πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει για τη δική μου μηχανή καλύτερη επιλογή για εμπρός. Μου βγάζει τεράστια σιγουριά στα σαθρά κατηφόρια, διαβάζει καταπληκτικά τα πάντα στις χωμάτινες διελεύσεις και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια στην άσφαλτο. Οπότε για χρήση On/Off βγάζοντας ασφάλτινες αποστάσεις αλλά και για την απαραίτητη ελάχιστη αυτοπεποίθηση στο χώμα, για πίσω από εδώ και πέρα μόνο τα D606.
Τώρα αν πέσω πάλι στην περίπτωση την έλλειψης των D606... θέλω να δοκιμάσω και πίσω το D952, καθώς πολλοί στη παρέα τα έχουν φορέσει χωρίς να τους έχει προβληματίσει στην άσφαλτο (με την απαραίτητη προσοχή στο βρεγμένο όπως σε όλα τα ελαστικά αυτής της κατηγορίας). Αλλά αν δεν υπάρχει λόγος για πίσω μόνο D606 και η μηχανή μου πάει τρένο μέχρι τη τελική της στις ευθείες.
Στα παραπάνω φίλτρα πολλά για τους δικύλινδρους. Οι μονοκύλινδροι νομίζω θα συμφωνήσουν ή... τέλος πάντων δεν θα απογοητευτούν.
Για το θέμα με τις κόντρες, βαλβίδες, χοντρές σαμπρέλες κτλ.
Σε μια βόλτα που έγινε τέτοια εποχή πέρυσι με μπόλικη φυτευτή πέτρα είχα τρία σκασίματα σε μια ημέρα. Οι ζάντες μου έχουν έτοιμες αναμονές για κόντρες αλλά προτίμησα να μη βάλλω γιατί είναι επιπλέον φασαρία στην αλλαγή μιας σαμπρέλας. Έβαλα όμως χοντρές σαμπρέλες και ησύχασα (δεν μου έχει ξανασκάσει λάστιχο, ίσως και από τύχη). Ένα ελαφρύ γυροσκοπικό φαινόμενο το ένιωσα στις αρχές (εμπρός) αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα, τώρα ούτε που το νιώθω.
Τέλος αφήνω το παξιμάδι της βαλβίδας εντελώς ξεβίδωτο, μήπως υπό συνθήκες με τις χαμηλές πιέσεις περιστραφεί λίγο η σαμπρέλα (για να μη μου κόψει βαλβίδα). Στο τελευταίο υπάρχουν και αντίθετες απόψεις αλλά ο Παναγιώτης Κουζής μου είπε σε μια συζήτηση πως είναι σωστό αφού δε βάζω κόντρες και έτσι σεβόμενος τις γνώσεις του -ως αγωνιζόμενος αλλά και ως επαγγελματίας ελαστικών- το κράτησα.
Άλλαξα τα ελαστικά. Ο συνδυασμός που χρησιμοποιώ είναι D952 εμπρός και D606 πίσω.
Λόγω έλλειψης του D606 είπα να δοκιμάσω τα enduro GEOMAX EN-91. Στο χώμα ήταν αναμενόμενα καλά, στο δρόμο όμως μετά τα 110 αρχίζει ο καρσιλαμάς. Έπαιξα με τις πιέσεις... τίποτα. Για τη χρήση που κάνω δεν μου αρέσουν, περισσότερο με ενδιαφέρει στο χώμα το εμπρός ελαστικό και στην άσφαλτο το πίσω.
Οπότε το μάθημα που πήρα είναι: Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ας περάσουν και 100 χρόνια, το απαντώ στον Βαγγέλη tc-drift που αναφέρθηκε στην εξέλιξη των ελαστικών (όχι για να αντιπαρατεθώ αλλά για να προτρέψω θετικά). Αμερική για τα μεγαλύτερα μονοκύλινδρα On/Off οι περισσότεροι ορκίζονται στο συνδυασμό MT21 εμπρός και D606 πίσω. Πειραματίζονται και αυτοί αλλά στο τέλος οι περισσότεροι επιστρέφουν στον ίδιο συνδυασμό.
Εγώ λόγω μικρού κυβισμού και του χαμηλότερου βάρους, δοκίμασα πριν τρία χρόνια με προτροπή του Κωστή kordix εμπρός το D952 (που βγαίνει και στην επιθυμητή μου διάσταση 80/100-21) και πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει για τη δική μου μηχανή καλύτερη επιλογή για εμπρός. Μου βγάζει τεράστια σιγουριά στα σαθρά κατηφόρια, διαβάζει καταπληκτικά τα πάντα στις χωμάτινες διελεύσεις και δεν έχω νιώσει ποτέ ανασφάλεια στην άσφαλτο. Οπότε για χρήση On/Off βγάζοντας ασφάλτινες αποστάσεις αλλά και για την απαραίτητη ελάχιστη αυτοπεποίθηση στο χώμα, για πίσω από εδώ και πέρα μόνο τα D606.
Τώρα αν πέσω πάλι στην περίπτωση την έλλειψης των D606... θέλω να δοκιμάσω και πίσω το D952, καθώς πολλοί στη παρέα τα έχουν φορέσει χωρίς να τους έχει προβληματίσει στην άσφαλτο (με την απαραίτητη προσοχή στο βρεγμένο όπως σε όλα τα ελαστικά αυτής της κατηγορίας). Αλλά αν δεν υπάρχει λόγος για πίσω μόνο D606 και η μηχανή μου πάει τρένο μέχρι τη τελική της στις ευθείες.
Στα παραπάνω φίλτρα πολλά για τους δικύλινδρους. Οι μονοκύλινδροι νομίζω θα συμφωνήσουν ή... τέλος πάντων δεν θα απογοητευτούν.
Για το θέμα με τις κόντρες, βαλβίδες, χοντρές σαμπρέλες κτλ.
Σε μια βόλτα που έγινε τέτοια εποχή πέρυσι με μπόλικη φυτευτή πέτρα είχα τρία σκασίματα σε μια ημέρα. Οι ζάντες μου έχουν έτοιμες αναμονές για κόντρες αλλά προτίμησα να μη βάλλω γιατί είναι επιπλέον φασαρία στην αλλαγή μιας σαμπρέλας. Έβαλα όμως χοντρές σαμπρέλες και ησύχασα (δεν μου έχει ξανασκάσει λάστιχο, ίσως και από τύχη). Ένα ελαφρύ γυροσκοπικό φαινόμενο το ένιωσα στις αρχές (εμπρός) αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα, τώρα ούτε που το νιώθω.
Τέλος αφήνω το παξιμάδι της βαλβίδας εντελώς ξεβίδωτο, μήπως υπό συνθήκες με τις χαμηλές πιέσεις περιστραφεί λίγο η σαμπρέλα (για να μη μου κόψει βαλβίδα). Στο τελευταίο υπάρχουν και αντίθετες απόψεις αλλά ο Παναγιώτης Κουζής μου είπε σε μια συζήτηση πως είναι σωστό αφού δε βάζω κόντρες και έτσι σεβόμενος τις γνώσεις του -ως αγωνιζόμενος αλλά και ως επαγγελματίας ελαστικών- το κράτησα.
Τελευταία επεξεργασία: