XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Βαγγελη και λοιποι, δεν εχω προλαβει ακομη να γραψω στο νημα επειδη αυτη την εποχη καιγομαι λογω δουλειας, αλλα παιρνω την αφορμη απο αυτο σου το ποσταρισμα να πω οτι το να μπορει ν'αλλαξει κανεις σαμπρελα σε μηχανακι στο βουνο (ή στις Αλπεις ή οπουδηποτε μακρια απο βοηθεια) ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και συχνα παραβλεπεται. Και τοχω αναφερει πολλες φορες σε ποσταρισματα μου σχετικα με λαστιχα....
Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..
Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..
Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..
Προς το παρον, θαθελα απλα να προσθεσω/διορθωσω κατι: δεν εχουν ΟΛΑ τα tubeless/TL λαστιχα σκληρα πλαϊνα, εχουν ολα σαφως σκληροτερα απο τα tube-type αλλα σε πολλα αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου, φυσικα με μεγαλυτερη προσπαθεια. Για παραδειγμα, τα Pirelli Rally STR, τα Conti TKC70 ειναι TL (οπως και οι περισσοτερες διαστασεις των Metzeler Tourance) αλλα δεν ειναι υπερβολικα σκληρα και αλλαζει η σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Απο την αλλη, τα Mitas (ακομα και τα μη Dakar), τα Anlas, τα Wild και αλλα ειναι "πετρα" και αν ταχει καποιος με σαμπρελα και τον πιασει λαστιχο η μονη λυση ειναι οδηγηση με tie-wraps μεχρι την ασφαλτο (ή και μεχρι Βουλκανιζατερ) και οδικη.
Θα γραψω περισσοτερα για τη δικη μου εμπειρια με χωματινα λαστιχα σε μεσαια και μεγαλα on-off οταν βρω λιγο παραπανω χρονο.