Δεν αντέχω άλλο ψυχολογικό πόλεμο ρεεεεεεεεεε
Δεν αντέχω άλλο ψυχολογικό πόλεμο ρεεεεεεεεεε
ΕΝΑ θα σου πω...γιατι οι αντρες ξεχωριζουμε απο 2 πραγματα...το ενα ειναι οτι...ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝΔεν αντέχω άλλο ψυχολογικό πόλεμο ρεεεεεεεεεε
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Να το πω για το 800 ντάξει... Μην το πω για κάνα tenere και αρχίσετε να με παίρνεται στο ψηλό..ΕΝΑ θα σου πω...γιατι οι αντρες ξεχωριζουμε απο 2 πραγματα...το ενα ειναι οτι...ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ
Κοιτα να παρεις το 690 και μετα να πεις πουθενα εδω μεσα "...ναι καλο ωραιο και γ@μω αλλά...σκεφτομαι το 800 GAMOTO"...εεεεεεεεεεεεεε κακομοιρη μου....!Εκει να δεις τι εχει να ειπωθει...χεχε...
Ναι για τον Αλεξ ήταν... για να δει ότι πρέπει να βάλει κάτω τι τύπου ταξίδια θέλει να κάνει...Δεν διαφωνω καταλαβαινεις πως το ειπα....
Παρε το dakar και ασε τους αλλους στο περτικαλι παραληλημα τους.Τα κανει ολα και ειναι οικονομικο.Θα σε βοηθησει να αποκτησεις την εμπειρια που θα σου χρειαστει αργοτερα.Τελικά ακόμα μπερδεμένος είμαι... :banghead::banghead:
Μα δεν μαρεσει η μπε μπε.. Εγώ θέλω την κε κε!Παρε το dakar και ασε τους αλλους στο περτικαλι παραληλημα τους.Τα κανει ολα και ειναι οικονομικο.Θα σε βοηθησει να αποκτησεις την εμπειρια που θα σου χρειαστει αργοτερα.
Καλη τιμη,ευκολοοδηγητο,και ταξιδιαρικο και χωματινο,αξιοπιστος κινητηρας.Δεν παιρνω προμηθεια απο τη Μπε-Μπε ουτε θεωρω τα ΚΤΜ χρεπια,οπως παρα πολλοι,αλλα επιμενω γιατι αυτη ειναι η μηχανη που σου ταιριαζει.
Ευχαριστώ πολύ φιλαράκι! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει καθόλου κάποιο σχόλιο περί του 800αριου.. Μόνο την κατανάλωση ξέρω..Φιλαράκι να προσθέσω ότι μετά από κανα 2 βόλτες μικρές για να πω την αλήθεια με ένα 690 φίλου και μετά από 3 ημέρες με το 800ρι μια βόλτα εκτός και 2 μέρες εντός πόλεως,και το 800ρι είναι πανάλαφρο είναι παιχίδι έχει πολύ ωραίο στήσιμο και δεν έχει τις εκρήξης του μονοκύλινδρου που σε κουράζουν.Όσο για τα σφιχτά κομμάτια απλά στρίβει...έιχα δει το Μάνο να το στρίβει με τα TKC και πλέον ξέρω ότι γενικά στρίβει!!!
Καλό ξεμπέρδεμα!!!
Ευχαριστώ πολύ φιλαράκι! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει καθόλου κάποιο σχόλιο περί του 800αριου.. Μόνο την κατανάλωση ξέρω..
Ρε παρε οτι θελεις,πλακα και κουβεντα να γινεται.Μα δεν μαρεσει η μπε μπε.. Εγώ θέλω την κε κε!
Κάτι μου λέει ότι στο τέλος θα καταλήξω άλλος ένας bmwδακιας..Ρε παρε οτι θελεις,πλακα και κουβεντα να γινεται.
Κουμαντο στην τσεπη και τα ονειρα του αλλου δεν κανουμε.
Όχι πες μας κ για το στρίψιμοτο 800αρι ειναι για εμενα ενα πολυ έξυπνο εργαλείο ίσως το πιο έξυπνο μέχρι να δουμε το Αφρικα
Και οταν λέω έξυπνο εννοω καεί λιγο τρέχει πολυ κανει χώμα οπως ενα 990 εχει φρενάρες σε παει ταξιδια σε ολο το κοζμο και ολα αυτα για πλάκα !!!!!!!(το στρίψιμο δε το βάζω το θεωρώ υποκειμενικό )
Φορτώνεται πολυ όμορφα μπορει να στηθεί για ταξιδι με μια πιο φαρδιά θέση και με μεγαλυτερη ζελατινα
Ειναι ενα ολοκληρωμένο εργαλείο !!!!!!
Κατανοητος ο φοβος σου αλλα αυτο δεν γινεται απλα αγοραζοντας μοστοσυκλετα της εταιρειας.Κάτι μου λέει ότι στο τέλος θα καταλήξω άλλος ένας bmwδακιας..
Το έχω σκοπό Βαγγέλη τώρα που έπιασα και δουλειά να τα πάρω όλα αυτα.. Αλλά προτεραιότητα έχει το 2τροχο..Άλεξ...Τώρα μου ήρθαν σαν φλασιά... κάποιες φωτογραφιές σου από τα ταξιδάκια σου...
Όταν με το καλό πάρεις το εργαλείο που θα πάρεις τελικά.. μη σε ξαναδώ με παντελόνι τζιν και σταράκια... και κανένα κράνος SAFEBET ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ψευτο-κράνος... Φρόντισε να κρατίσεις κανά ευρώ και για τον εξοπλισμό ο οποίος στην τελική ίσως σου μείνει περισσότερο καιρό απ`ότι θα σου μείνει και η μηχανή (αν δεν σου κάτσει καλά σαν τελική επιλογή!).
Γιατί είτε 690 που σουζάρει σαν τρελό, είτε 800 που διακοσαρίζει με ευκολία θέλουν και τα παρελκόμενά τους που απ`ότι θυμάμαι (και αν δεν κάνω λάθος) εσένα σου λείπουν.
Εάν κάνω λάθος (ή εάν προτρέχω) συγχώρεσέ με αλλά λόγω του νεαρού της ηλικίας σου ένιωσα πως πρέπει να κάνω αυτήν τη σημείωση.
Γενικά σκέφτομαι κάτι να το πάρω και να το κρατήσω τουλάχιστον μια 5ετία, έτσι θέλω να πιστεύω.. Κατατοπιστικότατος! Ευχαριστώ!Δε διάβασα και τις 10 σελίδες, με 3-4 πήρα μία ιδέα για το τι παίζεται στο παρόν νήμα που τώρα πήρα χαμπάρι.
F800GS: Το έχω 6χρόνια σχεδόν, το έχω πάει παντού. Ελαφρύ σε σχέση με τα μαστόδοντα αλλά πάλι βαρύ, καμία σχέση με το μικρό μου WR250R, πόσο μάλλον με το πούπουλο Derbi125. Το βάρος έχει μεγάλη σημασία σε δύσκολα, τεχνικά κομμάτια χωματόδρομων, αλλιώς δε μασάς. Με εμπειρία και ανάλογη διάθεση σε πάει σε όλον τον κόσμο. Βάζεις βενζίνα και ξεκινάς χωρίς να σκέφτεσαι αν ο προορισμός θα έχει ατελείωτα χιλιόμετρα άσφαλτου ή χωματόδρομων. Και αυτή τη διάθεση έχω είτε είμαι μόνος είτε δικάβαλο μιας και δε νιώθω να επηρεάζεται πολύ από το έξτρα βάρος. (φορτώνω το σύμπαν πλέον)
Κερασάκι: Οικονομικό και αξιόπιστο, προτιμώ να έχω κάτι λιγότερο δυνατό και να ξεκινώ χωρίς να κλαίω τα λεφτά. Αν είχα κάποιο μηχανάκι που ζητάει πολλά σε βενζίνες και συντήρηση θα το σκεφτόμουν να το βγάλω βόλτα και αυτό προσωπικά με χαλάει σε υπερθετικό βαθμό
Τενερε: Το έχουν φίλοι, δείχνει πολύ τίμιο και οικονομικό από όλες τις απόψεις. Ελαφρύτερο από το BMW, κάτι που το κάνει ευκολότερο στην οδήγηση στα δύσκολα, σαφώς χειρότερο στον αυτοκινητόδρομο (μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια). Όμορφο στα μάτια μου, πολύ αξιόλογη πρόταση για On-Off. Και αυτό να είχα, προσωπικά που είμαι και 41, δε θα κώλωνα να ξεκινήσω ταξίδι προς οπουδήποτε. Λίγο παραπάνω κρέμα για τον κώλο σε σχέση με το BMW (κραδασμοί), λίγο μικρότερες μέσες ωριαίες, σιγά το πράγμα. Αν ήμουν εργένης, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά ως επιλογή αγοράς.
ΚΤΜ 690: Καταπληκτικό μηχανάκι! Το έχει ο φίλος Παύλος, έχουμε κάνει πολλές σκληρές βόλτες μαζί. Το 690 ήρθε μετά από ένα BMW F650GS (δικύλινδρο). Ένα χρόνο έχει το ΚΤΜ, πλέον ψάχνει να το πουλήσει. Η Γυναίκα δε κάθεται με τίποτα, το ίδιο και οι κόρες του, (στο BMW κάτι γίνονταν), ο ίδιος το θεωρεί κουραστικό σε καθημερινή χρήση (αγόρασε και scooter), του λείπει γενικά ο "πολιτισμός" του BMW μιας και έχει άλλο ένα ΚΤΜ εντούρο. Από αξιοπιστία, το δικό του είναι βράχος, και με τα κάγκελα που του έβαλε, μπορεί θεωρητικά να κάνει ταξίδι.
"Nordcap με το 690 θα πήγαινες Παύλο;"
"Μπα, μάλλον θα αγόραζα BMW 650 GS μονοκύλινδρο τζάμπα λεφτά, και μετά το ταξίδι θα το πουλούσα πάλι"
Εγώ πάντως του λέω να το κρατήσει.
ΚΤΜ 640 Adventure: Γνωστός έχει, ακούω για μερικά ηλίθια προβλήματα, αντιμετωπίσιμα γενικά. Καταφέρνει πάντα να επιστρέψει χωρίς οδική. Κουκλί και ικανό, μακάρι να έβγαζε 690 Adventure.
Προσωπική εντύπωση:
Κούραση σε χώμα 690<640<<<Tenere<BMW
Κούραση σε άσφαλτο BMW<<Tenere<<<690=640
Συμπέρασμα: Προσωπικά, από ΧΤ600Ε 1999 πήγα στο BMW. Δεν το μετάνιωσα ποτέ. Έχω βέβαια και το WR250R το οποίο το πάω παντού όπου περιμένω δυσκολίες. Για εμένα είναι τέλειος συνδυασμός, σκεπτόμενος και τα οικονομικά.
Εγώ όμως είμαι εγώ και εσύ εσύ. Εγώ πχ όταν αγοράζω, αγοράζω για πολύ καιρό. Πόσο θέλεις να κρατήσεις το μηχανάκι;
Αν είναι για 1-2 χρόνια και ταξίδια στην Ελλάδα, πάρε το ΚΤΜ 690. Εξαιρετικό, τρομερά ικανό να αντιμετωπίσει μονοπάτια, (πόσο μάλλον άθλιους χωματόδρομους), συμβιβάζεσαι σε αυτοκινητόδρομους, μεγάλο σχολείο σε χώμα, αλήτικη δύναμη για παιχνίδια.
Αν θες μηχανάκι για να πας για καφέ στο κέντρο με τη κοπέλα, δικάβαλα ταξίδια στην Autobahn-Autostradda αλλά και μία βόλτα στη Μογγολία, Tenere ή F800GS
Ωραία προβλήματα έχεις