προφανως και κανω πλακα,και δεν εχω καμια αμφιβολια,απλα ποτε δε μου αρεσαν αυτα τα τσουβαλιασματα καφενειοιντερνετικα,τυπου μπαουλα με ροδες οι χαρλευ και τα τενερε,πολυθρονες χεστρες καναπεδες τα σκουτερ,σκοτωστρες τα 1000αρια,καθε τριτη ή τεταρτη μαστορα τα ΚΤΜ κοκ...Αν έχεις αμφιβολίες... Τότε δεν ...
Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το οτι ειναι "απο γιατρο" γιατι θα επρεπε να μας ενδιαφερει σε μια αγγελια μοτο??
Της έκανε τακτικά τσεκ απ. ΧΑ ΧΑ. Καμιά αντιπαράθεση. Γνώμη για το τενερε δεν έχω . Η πρώτη μου μηχανή ήταν το XTXτο οτι ειναι "απο γιατρο" γιατι θα επρεπε να μας ενδιαφερει σε μια αγγελια μοτο??
Eχει ακομα δυο πλεονεκτηματα γενικα ο μονοκυλινδος κινητηρας: Απλοτητα και μεγιστη ροπη σε χαμηλες στροφεςΜαλιστα, πιανομαστε απο μια λεξη για να απαξιωσουμε αποψεις/γνωμες/γεγονοτα.
Αφου λοιπον η λεξη μπαουλο, δεν χωραει στην politically correct κοινωνια μας ας το παμε αλλιως.
Ο μεγαλος μονοκυλιδρος 4χρονος κινητηρας ειναι ισως ο χειροτερος τυπος τετραχρονου κινητηρα που υπαρχει. Τα αρνητικα του πολλα:
-πολλες φθορες, αυξημενη συντηρηση
-μηδενικη ελαστικοτητα, μικρο ευρος λειτουργιας
-χαμηλη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
-κραδασμοι
Και πολλα αλλα. Ενα μοναδικο πλεονεκτημα ομως ειναι ικανο να παρακαμψει ολα αυτα τα μεγαλα μειονέκτηματα. Το χαμημο βαρος. Που δινει τη δυνατοτητα για να χαμηλο σε βαρος συνολο σε οχηματα οπως οι μοτοσυκλετες. Καπως ετσι λοιοον γινεται αντιληπτο οτι δεν εχει νοημα να εχεις ολα τα αρνητικα ενος μονοκυλιδρου οταν δεν εχεις το πλεονεκτημα του, που ειναι το χαμηλο βαρος. Και το τενερε δε το ειχε αυτο. Και σαν κερασακι στην τουρτα ειχε και αναρτησεις τραγικες. Το να ειναι αξιοπιστο ενα οχημα δεν ειναι πλεονεκτημα, επειδη ειναι μειονέκτημα το να μην ειναι αξιοπιστο.
Οταν εδω κ 40χρονια......η πιο δημοφιλης κατηγορια ειναι τα μεγαλα μονοκυλινδρα on-off......νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η αποψη σου !!!!Μαλιστα, πιανομαστε απο μια λεξη για να απαξιωσουμε αποψεις/γνωμες/γεγονοτα.
Αφου λοιπον η λεξη μπαουλο, δεν χωραει στην politically correct κοινωνια μας ας το παμε αλλιως.
Ο μεγαλος μονοκυλιδρος 4χρονος κινητηρας ειναι ισως ο χειροτερος τυπος τετραχρονου κινητηρα που υπαρχει. Τα αρνητικα του πολλα:
-πολλες φθορες, αυξημενη συντηρηση
-μηδενικη ελαστικοτητα, μικρο ευρος λειτουργιας
-χαμηλη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
-κραδασμοι
Και πολλα αλλα. Ενα μοναδικο πλεονεκτημα ομως ειναι ικανο να παρακαμψει ολα αυτα τα μεγαλα μειονέκτηματα. Το χαμημο βαρος. Που δινει τη δυνατοτητα για να χαμηλο σε βαρος συνολο σε οχηματα οπως οι μοτοσυκλετες. Καπως ετσι λοιοον γινεται αντιληπτο οτι δεν εχει νοημα να εχεις ολα τα αρνητικα ενος μονοκυλιδρου οταν δεν εχεις το πλεονεκτημα του, που ειναι το χαμηλο βαρος. Και το τενερε δε το ειχε αυτο. Και σαν κερασακι στην τουρτα ειχε και αναρτησεις τραγικες. Το να ειναι αξιοπιστο ενα οχημα δεν ειναι πλεονεκτημα, επειδη ειναι μειονέκτημα το να μην ειναι αξιοπιστο.
Απλοτητα φυσικα, τα λιγοτερα μερη ειναι αυτα που κανουν τον κινητηρα ελαφρυ εξαλλου... Για τη ροπη το συζηταμε. Αν δεις διαγραμματα στα ιδια κυβικα δε θα δεις μεγαλες διαφορες σε μονοκυλιδρους η πολυκυλιδρους κινητηρες. Το μονοκυλιδρο ομως δινει την αισθηση περισσοτερης ροπηςς λογω του παντα κοντοτερου γραναζωματος αλλα και φυσικα του χαμηλου του βαρους... Αν ομως δεις απολυτα νουμερα, αλλα και την πραξη, δηλαδη αν πας με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες να ανοιξεις το γκαζι, ο μεγαλος 1κ ζοριζεταιEχει ακομα δυο πλεονεκτηματα γενικα ο μονοκυλινδος κινητηρας: Απλοτητα και μεγιστη ροπη σε χαμηλες στροφες
Τα τελευταια 40 χρονια δεν ειναι σιγουρα μιας και πλεον και εχουν εξαφανιστει, με την εξαφανιση να ξεκιναει απο τις αρχες του 2000. Παλιοτερα ναι, ηταν δημοφιλη, αλλα επειδη ηταν φτηνα, οχι επειδη ηταν οτι καλυτερλ υπηρχε. Απ οταν επεσε το κοστος των μικρων v2 στην ουσια τα μονοκυλιδρα εχασαν μια ανιση μαχηΟταν εδω κ 40χρονια......η πιο δημοφιλης κατηγορια ειναι τα μεγαλα μονοκυλινδρα on-off......νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η αποψη σου !!!!
Κανενας δεν απαξιωσε κανεναν αναβατη ουτε εκρινε γιατι αρεσει σε καποιον κατι. Μηχανακια για ποιο λογο να μην κρινουμε/αποθεωνουμε/απαξιωνουμε? Μην τυχων και καβαλησουν το καλαμι η παθουν ψυχολογικα; αμα δεν κρινουμε μοτο σε ενα μοτοφορουμ που στην τελικη ειναι και ενα ματσο σιδερα και πλαστικα τι θα κανουμε;Είπα να μη γράψω...τεσπα ..
Καλό είναι να.μην απαξιώνουμε μοτο η και αναβάτες.
Ο καθείς έχει αυτό που του αρέσει, η αν θέτε αυτό που μπορεί να έχει και να πληρώνει
Το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που μπορεί να εχει κάποιος και να είναι και ευτυχισμένος με αυτό ...
Νομίζω έγινα κατανοητός..
ΠάσοΚανενας δεν απαξιωσε κανεναν αναβατη ουτε εκρινε γιατι αρεσει σε καποιον κατι. Μηχανακια για ποιο λογο να μην κρινουμε/αποθεωνουμε/απαξιωνουμε? Μην τυχων και καβαλησουν το καλαμι η παθουν ψυχολογικα; αμα δεν κρινουμε μοτο σε ενα μοτοφορουμ που στην τελικη ειναι και ενα ματσο σιδερα και πλαστικα τι θα κανουμε;
Επισης, η τελευταια σου προταση ειναι λαθος, η ελλειπης. Η λεξη καλυτερος ειναι βαρια. Προφανως το να κατεχεις κατι δεν δινει αξια στο αντικειμενο κανοντας το καλυτερο γενικα. Μπορει ομως αυτο να ειναι το καλυτερο "για σενα". Και καπου εκει τελειωνει η συζητηση υποκειμενικων κριτηριων που ομως δεν εχουν να κανουν με πραγματα οπως τεχνικα χαρακτηριστικα η οδικη συμπεριφορα.
Σωστα αλλα δεν ειπα μεγαλυτερη ροπη συγκριτικα με εναν πολυκυλινδρο Ειπα μεγιστη ροπη σε σε χαμηλοτερες στροφες Εχει διαφοραΑπλοτητα φυσικα, τα λιγοτερα μερη ειναι αυτα που κανουν τον κινητηρα ελαφρυ εξαλλου... Για τη ροπη το συζηταμε. Αν δεις διαγραμματα στα ιδια κυβικα δε θα δεις μεγαλες διαφορες σε μονοκυλιδρους η πολυκυλιδρους κινητηρες. Το μονοκυλιδρο ομως δινει την αισθηση περισσοτερης ροπηςς λογω του παντα κοντοτερου γραναζωματος αλλα και φυσικα του χαμηλου του βαρους... Αν ομως δεις απολυτα νουμερα, αλλα και την πραξη, δηλαδη αν πας με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες να ανοιξεις το γκαζι, ο μεγαλος 1κ ζοριζεται
Αν κοιταξεις διαγραμματα ροπων θα δεις οτι οι μονοκυλιδροι κινητηρες δε τα πανε τοσο καλα με τη ροπη στα χαμηλα, λογω φυσικα σκορτσαρισματων και χσρσκτηριστικων κινητηρα. Οι περισσοτεροι 2κ η 4κ κινητηρες εχουν υψηλοτερη ροπη πανω απο το ρελαντι οπου ενας μεγαλος 1κ απλα δε μπορει να λειτουργησει (σκεψου ενα μεγαλο μονοκυλιδρο τερμα γκαζι απο τις 2000σαλ). Πολλα 2κ η 4κ μοτερ εχουν μια καμπυλη ροπης σαν τραπεζι, ουσιαστικα απο το μηδεν. Ειπαμε ομως, το χαμηλο βαρος ειναι ενα πλεονεκτημα που δεν ειναι καθολου αμελητεο και φερνει απο μονο του πολλα αλλα οφελη.Σωστα αλλα δεν ειπα μεγαλυτερη ροπη συγκριτικα με εναν πολυκυλινδρο Ειπα μεγιστη ροπη σε σε χαμηλοτερες στροφες Εχει διαφορα
Και νομιζω οτι πολλες φορες η επιλογη μονοκυλινδρου ηταν επιλογη των κατασκευαστων και για χωροταξικους λογους
Μαλλον τα εχεις λιγο μπερδεψει στο μυαλο σου....Αν κοιταξεις διαγραμματα ροπων θα δεις οτι οι μονοκυλιδροι κινητηρες δε τα πανε τοσο καλα με τη ροπη στα χαμηλα, λογω φυσικα σκορτσαρισματων και χσρσκτηριστικων κινητηρα. Οι περισσοτεροι 2κ η 4κ κινητηρες εχουν υψηλοτερη ροπη πανω απο το ρελαντι οπου ενας μεγαλος 1κ απλα δε μπορει να λειτουργησει (σκεψου ενα μεγαλο μονοκυλιδρο τερμα γκαζι απο τις 2000σαλ). Πολλα 2κ η 4κ μοτερ εχουν μια καμπυλη ροπης σαν τραπεζι, ουσιαστικα απο το μηδεν. Ειπαμε ομως, το χαμηλο βαρος ειναι ενα πλεονεκτημα που δεν ειναι καθολου αμελητεο και φερνει απο μονο του πολλα αλλα οφελη.
Aν μιλάς για 4κύλινδρο SS μηχανάκι, ναι ίσως έχεις δίκιο, αλλά έχοντας οδηγήσει CBR600RR δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα κιόλας.Μαλλον τα εχεις λιγο μπερδεψει στο μυαλο σου....
Αν θελεις να συγκρινεις την ροπη μεταξυ ενος μονοκυλινδρου και ενος πολυκυλινδρου κινητηρα τοτε πρεπει να το κανεις συγκρινοντας δυο κινητηρες ιδιου κυβισμου.
Συγκρινοντας για παραδειγμα εναν 650 μονοκυλιδρο με ενα 4 κυλινδρο 600 και θα δεις τρελη διαφορα στην ροπη. Ο τετρακυλινδρος θα αρχισει να χτιζει δυναμη πανω απο τις 7000 στροφες και χαμηλα ειναι απλα ενας ταφος σε σχεση με τον μονοκυλινδρο που θα αποδοσει δυνατα μεχρι τις 4.
Οσον αφορα την αξιοπιστια θα σου πω οτι τα μοτερ των 660 ξεπερνουν εντελως απροβληματιστα τα 100000
χλμ με σωστη συντηρηση. Αυτο σημαινει οτι ενας κινητηρας με καλη αντικραδασμικη μελετη και σωστα υλικα αντεχει.
για ταφους στον μανιακΤο Hornet 600 Μοντ. 07 που είχε τετρακιλυνδρο σε σειρά, άνοιγε μετά τις 8000 σαλ.
Πιο κάτω όντως ήταν τάφος όπως λέει ο Carooly, πράγμα καλο για τη μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη.