Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πεταμένα λεφτά... Θα έπαιρνες ένα voge 300 rally που είναι vfm και θα ήταν μια χαρά...
Προσοχή: Αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί...
Αυτό αγαπητέ Σπύρο δε παίζει να συμβεί σε εμένα... (το γράφω με σεβασμό προς τις επιλογές κάθε άλλου ανθρώπου).

...και το μήνυμα σου στο παρόν θέμα προστατεύεται με katana, ούτε να αυτοκαταστραφεί δε μπορεί!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμπληρώνουμε αισίως 6 χρόνια συνύπαρξης και 19.000 χλμ από τα οποία περισσότερα από τα μισά είναι χωμάτινα και το 90% της χρήσης ήταν On/Off-άδες.
Αυτός ο κύκλος όμως έκλεισε....









-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

...και ένας νέος ανοίγει! Πάμε για τα επόμενα 6 χρόνια ανανεωμένοι και πάντα φρέσκοι!

:ll:



 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είπα και γω.....

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλό... Ψαρωσα, λέω πάει και αυτός! Χαχαα

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Μια από τα Ιδια

Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν μασησα!!!!!! :ha
Τους ξέρω καλά αυτούς τους..... παλιοχαρακτήρες με τα wrr τα δυόμισο!!!!!! :friend:
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Στέφανε μην ξεχνάς τις ανεμελες στιγμές που σου χάρισε το WR250R...και σκέψου που πας να μπλέξεις!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είπα και γω.....

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλό... Ψαρωσα, λέω πάει και αυτός! Χαχαα

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Μια από τα Ιδια

Στάλθηκε από το 22101320G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάτι ψήνει ο γιαμαχακιας....μας προετοιμάζει για τα κουδουνια
Δεν μασησα!!!!!! :ha
Τους ξέρω καλά αυτούς τους..... παλιοχαρακτήρες με τα wrr τα δυόμισο!!!!!! :friend:
Θα έρθει στην αγκαλιά της πορτοκαλί οικογένειας
Η αλήθεια είναι πως για πρώτη φορά μπήκα στη διαδικασία να σκεφθώ τη περίπτωση να αντικαταστήσω σταδιακά το WR250R. Γράφω σταδιακά γιατί είχα πρόθεση να το κρατήσω για 6-12 μήνες μέχρι να βεβαιωθώ ότι δεν έκανα μ@λακία... Και μάλλον δε θα έκανα.

Αιτία ήταν μια βόλτα με το 690 Enduro R του Δημήτρη dtz Έκανε το λάθος να μου προτείνει να το πάρω μια βόλτα και έκανα το λάθος να δεχθώ. Αυτά συνέβησαν πριν από 2,5 εβδομάδες. Αυτός.... αυτός...

Στο μυαλό μου υπήρχε η εμπειρία από το test ride που είχα κάνει με το 701 του 2016, οπότε περίμενα παρόμοια πράγματα. Όμως έκανα λάθος. Ο κινητήρας παραμένει -εννοείτε- δυνατός αλλά έχει γίνει πολύ πιο απαλός στην απόκριση του γκαζιού. Θα σκεφτούν αρκετοί ότι αυτό (ή κ@βλα του γκαζιού δλδ) ήταν αυτό που με τρέλλανε. Προφανώς και επέστρεψα και παρέδωσα τη μηχανή του Δημήτρη με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Όμως αυτό που με κέρδισε ήταν το πακέτο. Ανέβηκα πάνω και αισθάνθηκα απίστευτα οικεία, με τη σέλα ergo, με τις αποστάσεις στα πόδια και στο τιμόνι, με λίγα λόγια κούμπωσα. Και όπως και στη περίπτωση του μεγάλου V-Strom έτσι και εδώ ήξερα πως οδηγούσα μια μοτοσυκλέτα που είναι το απόσταγμα μικρών βελτιώσεων πολλών ετών.
Πέρασα 2,5 εβδομάδες εσωτερικής τυραννίας καθώς κάτι δεν με άφηνε να το κάνω έστω και ως τρέλα και αν και μέσα μου τριγύριζε το "μια ζωή την έχουμε" τελικά δεν έκανα το βήμα. Στο μεσοδιάστημα αντάλλαξα κάποια τηλεφωνήματα με παιδιά του forum που εκτιμώ και έχουν στη κατοχή τους τη μηχανή και άκουσα ευτυχώς πολύ ψύχραιμες απόψεις και προς τις δυο κατευθύνσεις. Οι "δικοί μου".... με αιφνιδίασαν αλλά και πάλι.... μέσα μου, κάτι-κάτι δεν...
Από όσο μπορώ να θυμάμαι για δυο άψυχα αντικείμενα έχω δώσει όρκο πως δε θα τα πουλήσω. Το πρώτο ήταν η Nikon F90 όταν την αγόρασα το 1991. Το δεύτερο ήταν το WR250R όταν το αγόρασα το 2016. Και τα δυο άψυχα αντικείμενα αυτά τα έχω ακόμη.
Φυσικά δεν είναι τίποτα άλλο παρά σίδερα, αλλά αν εξαιρέσεις το "γκάζι" δεν βρήκα τίποτα περισσότερο που να μπορεί να μου δώσει το 690, εκτός από μπόλικη καζούρα που θα με κυνηγούσε για πολλά χρόνια. Η σχέση κόστος/όφελος για αυτό το παραπανήσιο "γκάζι" ήταν ένα σκαλί πάνω από τις οικονομικές δυνάμεις μου αυτή τη περίοδο, ενώ την ίδια στιγμή εξυπηρετούνται οι ανάγκες μου μέσω του WR250R στο απόλυτο. Κυριολεκτικά είχα βάλει το δάχτυλο στη σκανδάλη, είχα "πάρει τη πρώτη σκάλα" και ήμουν έτοιμος να πυροβολήσω στέλνοντας τη προκαταβολή.... Δεν συνέβη όμως!

Συμπέρασμα, το ήρθε για να μείνει παραμένει ως συνθήκη για το μικρό WR205R. Σενάρια τέλος!

Θα πω όμως το εξής, το καινούριο KTM 690 Enduro R (από το 2019 και μετά δλδ) είναι η 3η μοτοσυκλέτα από τις δεκάδες που έχω καβαλήσει η οποία εργονομικά μου ταίριαξε. Οι άλλες δυο είναι η Triumph Thruxton 1200 και η Suzuki V-strom 1050. Έχει ενδιαφέρον πως δεν επεδίωξα να βρω την "μια" της κάθε κατηγορίας αλλά αυτό προέκυψε μόνο του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
20.020 χλμ...

...
στο κοντέρ και απόψε το βράδυ έγιναν κάποια μαζεματάκια από τη συμμετοχή της μηχανής στο 2nd Trichonida Trail Ride.
Όχι σπουδαία πράγματα, κάποιες εκδορές και μετατοπίσεις στις θέσεις των προστατευτικών χουφτών καθώς και μια λασκαρισμένη κύρια βίδα από το σύστημα των πλαϊνών σχαρών.

Οπότε είχαμε αφαιρέσεις, ισιώματα, τριψίματα, βαψίματα στα αλουμινένια πλαίσια των χουφτών, λασκαρίσματα στις βίδες των πλαϊνών σχαρών και επανατοποθέτηση και σφίξιμο των βιδών εκ νέου χωρίς πλέον να έχουμε λανθάνουσες προεντάσεις πουθενά.









Αύριο αντικατάσταση λαδιών στον κινητήρα καθώς και φίλτρο λαδιού και αν προλάβω και αλλαγή στο σωληνάκι του μπροστινού φρένου καθώς μετράει 6 χρόνια ενεργής ζωής πάνω στη μηχανή. Πριν τα ξηλώσω θα περάσω μια βόλτα από τον Μπέλλο για να ελέγξει αν έχει τα κατάλληλα ρακόρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
20.020 χλμ στο κοντέρ και απόψε το βράδυ έγιναν κάποια μαζεματάκια από τη συμμετοχή της μηχανής στο 2nd Trichonida Trail Ride.
Όχι σπουδαία πράγματα, κάποιες εκδορές και μετατοπίσεις στις θέσεις των προστατευτικών χουφτών καθώς και μια λασκαρισμένη κύρια βίδα από το σύστημα των πλαϊνών σχαρών.

Οπότε είχαμε αφαιρέσεις, ισιώματα, τριψίματα, βαψίματα στα αλουμινένια πλαίσια των χουφτών, λασκαρίσματα στις βίδες των πλαϊνών σχαρών και επανατοποθέτηση και σφίξιμο των βιδών εκ νέου χωρίς πλέον να έχουμε λανθάνουσες προεντάσεις πουθενά.







Δημήτρης ανέλαβε την κούρα?
 
Top Bottom