amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Δεν μετράνε όλα θα μηχανάκια με τον ίδιο τρόπο.
Άλλο το ΧΤ , δεν έχει υγρό καρτερ και έχει και λάδι μέσα στον σκελετό...Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στο ΧΤ600 μετράμε με ζεστό λάδι και αφού πρώτα το βάλουμε να δουλέψει για 10 δευτερόλεπτα ώστε να γυρίσουν τα λάδια.
Για αυτό έγραψε ότι "υπάρχουν και εξαιρέσεις"!!!Άλλο το ΧΤ , δεν έχει υγρό καρτερ και έχει και λάδι μέσα στον σκελετό...
Οντως αλλα αυτο ειναι μοτερ ξηρου καρτερ.Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Στο ΧΤ600 μετράμε με ζεστό λάδι και αφού πρώτα το βάλουμε να δουλέψει για 10 δευτερόλεπτα ώστε να γυρίσουν τα λάδια.
Αρκετές φορές έχω παρατηρήσει σε συνεργεία να τείνουν να βάζουν παραπάνω λάδι από το ανώτερο όριο στο ματάκι.Για το συγκεκριμενο συνεργειο εχω δει σε tiger 800 κολλητου φιλου να συμβαινει το αναποδο....το λαδι τερμα πανω στο τζαμακι ενω ητανε στο πλαινο σταντ...
Επισης για καταναλωση λαδιου, το δικο μου 800αρι οταν κοντευει εκει στην αλλαγη λαδιων (~6000χλμ) αρχιζει και καιει αρκετουτσικο, βλεπω τη σταθμη δηλαδη που κατεβαινει ανα 500-600 χλμ και συμπληρωνω μεχρι να κανω αλλαγη λαδιων.
Γιατί νιώθω πως πέρασε στα ψιλά... Άλλο ακουμπάμε τη τάπα στη τρύπα του κάρτερ και άλλο την βιδώνουμε εντελώς για να δούμε το σωστό αποτέλεσμα.Από το manual του Trident 660,ζέσταμα 5 λεπτά στο ρελαντί, σβήσιμο, αναμονή 3 λεπτά και μέτρημα βιδώνοντας εντελώς τον δείκτη.
User manual Triumph Trident 660 (English - 179 pages)
Manual Triumph Trident 660. View the Triumph Trident 660 manual for free or ask your question to other Triumph Trident 660 owners.www.manua.ls
Θέμα μοντέλου και μόνο, κάποια δεν θέλουν βίδωμα.Τα manual νά'ναι καλά,απλή λογική ρε φίλε .Γιατί νιώθω πως πέρασε στα ψιλά... Άλλο ακουμπάμε τη τάπα στη τρύπα του κάρτερ και άλλο την βιδώνουμε εντελώς για να δούμε το σωστό αποτέλεσμα.
Εύγε και πάλι αγαπητή ΔΟΜΗ, εεεε, Λευκάδιος ήθελα να πω.
Έχω υπόψιν να το τσεκάρω αύριο που θα πάμε βόλτα. Στο γκαράζ είναι σκοτεινά.Νατάσσα σβηστό δείχνει να έχει υγρασία ή σκόνη μέσα;