stavrouliasp
Μέλος
- Όνομα
- Παντελής
- Μοτό
- DR800S
Το μπροστινό πάντως του 690 (ακριβώς επειδή είναι πολύ σκληρό) λειτουργεί καλύτερα με τα έξτρα ντεποζιτα μπροστά.
Βλέποντας κανά 2-3 νέα enduro της χορτοκοπτηκής εταιρείας και εμένα μαρέσουν αρκετά!!!Κοίτα, υπάρχουν πολλοί που είναι fan της πορτοκαλί εταιρείας! Εγώ εδώ και χρόνια λατρεύω το λογότυπο της εταιρείας με τα αλυσοπρίονα!
Σε παραπέμπω λοιπόν στο σωστό θέμα που είναι εδώ: http://www.advride.gr/threads/husqvarna-701-enduro.4348/page-4
Δηλαδή ποσό στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο RFR; Γιατι καινούριο πρέπει να εχει κοντά στις 30.000€ (το 450 γιατί 690 δεν παράγεται πλέον). Το πλαίσιο του 690 enduro ειναι πολυ καλό, θα έλεγα και πολυ πολυ καλύτερο από τις δυνατότητες του μέσου αναβάτη. Όσο αφορά τη σύγκριση μεταξύ του enduro και του rally νομίζω ότι μιλάμε για δυο διαφορετικά πράγματα. Τώρα σχετικά με τον τίτλο "690 adventure" το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα ειναι 1ον οι αναρτήσεις του και 2ον η αυτονομία του. Αν λύσεις αυτά τα δυο (που μπορεί να μην ξεπερνάνε τα 2.500€) τότε μιλάμε για σχετικά οικονομική λύση....
Στο δικό μου πάντως με τεπόζιτα και fairing δεν είδα καμία διαφορά στη λειτουργία του μπροστινού (νευρικη συμπεριφορά εξακολούθησε να εχει και μετά)Το μπροστινό πάντως του 690 (ακριβώς επειδή είναι πολύ σκληρό) λειτουργεί καλύτερα με τα έξτρα ντεποζιτα μπροστά.
Η τιμή σίγουρα ειναι πολυ δελεαστική!!! Όμως adventure με 450cc μήπως ειναι λιγο θεμα; Από την άλλη το 690 RFR με τα τεπόζιτα που εχει πίσω αυξάνει αρκετά το βάρος του συνόλου, συν του ότι δεν υπάρχουν κάγκελα προστασίας και φορτώματος που να προςαρμόζονται σε αυτού του είδους τα τεπόζιτα. Επίσης το 690 RFR εχει καρμπυρατέρ (με τα θετικά και αρνητικά, αν και προτιμώ τα καρμπυρατέρ) σε σχέση με το enduro και η λειτουργία του κινητήρα του ειναι για να αποδίδει στις ψηλές στροφές (κάτι το οποίο ειναι λίγο κουραστικό για travel enduro). Βέβαια εμφανισιακά ειναι... αιδοίο!!!Βλέποντας κανά 2-3 νέα enduro της χορτοκοπτηκής εταιρείας και εμένα μαρέσουν αρκετά!!!
8.000€-13.000€ παίζει ένα λειτουργικό RFR με την αρχική για το 450cc αυτήν τι στιγμή να είναι στα 49.000€.
4.000€-5.000€ για ενα μεταχειρισμένο 690 και από 2.500€ έως 5.900€ για κιτ, τα βάζεις κάτω και διαλέγεις και πάντα μιλάμε για adventure Και όχι για στήσιμο ραλλύ μοτοσυκλέτας.
Ωραίος!Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):
Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.
Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Ωραιες πατεντες!Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):
Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.
Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Πολύ ωραία και τακτοποιημένη δουλειά!!!Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):
Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.
Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
Τον μόνο γύρο που ξέρω ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ εϊναι αυτός με πίτα!
Είναι Basel kit και απλά τα σπάει!!!!!
Slourp...Είναι Basel kit και απλά τα σπάει!!!!!
Ακουγεται θεσπεσιο!!! Με το καλο να το τελειωσεις και να του πινεις το αιμα...περιμενουμε φουλ φωτορομαντσο!!!!
- Τεπόζιτα rally raid 2
- Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
- Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
- Projectors από το 450 rally
- Βάση για τα όργανα
- Ανακατασκευή στη σέλα
- Αποστάτες τιμονιού rox 2"
- Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
- Πίσω κάγκελα touratech
- Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
- Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
- Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
Ωραιος .Road book,imo,ico δεν θα βαλεις?επειδη εχεις βαλει βαση για gps στον πυργο,γιαυτο ρωταω
- Τεπόζιτα rally raid 2
- Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
- Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
- Projectors από το 450 rally
- Βάση για τα όργανα
- Ανακατασκευή στη σέλα
- Αποστάτες τιμονιού rox 2"
- Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
- Πίσω κάγκελα touratech
- Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
- Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
- Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
http://[URL=http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg.html][IMG]http://i1167.photobucket.com/albums/q635/avgerou/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg[/IMG][/URL]Μολις περασαν τα παληκαρια απο το βενζιναδικο μου...Σιγα μωρε απλως ξεκινησαν για ενα γυρο του κοσμου μεσα στο επομενο 18μηνο...τα πιο τουμπανα φτιαγμενα 690 που εχω δει live..ακομα μου τρεχουν τα σαλια..αυριο τους εχω καλεσει για BBQ και θα παιξει πολυ φωτο...
[URL='http://s1167.photobucket.com/user/avgerou/media/IMG_0573_fhdr_zpsk5bittx3.jpg.html'][/URL]
Όχι δεν το έχω για ράλυ, χομπίστας είμαι και ολίγον "κουλάδι" θα έλεγα στο χώμα (2,5 χρόνια ασχολίας).Ωραιος .Road book,imo,ico δεν θα βαλεις?επειδη εχεις βαλει βαση για gps στον πυργο,γιαυτο ρωταω
Με ένα καλό Garmin είσαι πλήρης!Όχι δεν το έχω για ράλυ, χομπίστας είμαι και ολίγον "κουλάδι" θα έλεγα στο χώμα (2,5 χρόνια ασχολίας).