Μακάρι να μπορούσα να πάρω και ένα καλό Garmin...:arghh:.Με ένα καλό Garmin είσαι πλήρης!
Να σαι καλα φίλε μου!! Όσο για τα βουνά μας, θέλω να πιστεύω ότι από Αύγουστο που σκοπεύω να έγκατα σταθώ μόνιμα θα τα "σκάψω"!!!Βλέπω οι Μυτιληνιοί έχουν παρουσία εδώ! Ωραία τα βουνά σας! Ωραία και τα KTM σας!
Τ Ο Υ Μ Π Α Ν Ο Ν !!!!!!!!!!Ιδού και κάποιες foto απο τον ιδίας κατασκευής "πύργο" του δικού μου project (τα υπόλοιπα κομμάτια είναι φανοποιείο):
Οπως βλέπετε κάνοντας μια μικρή προέκταση των καλωδίων του ανωρθοτή, του άλλαξα τη θέση μεταφέροντάς τον μπροστά για καλύτερο αερισμο.
Το πριζάκι 12v που φένεται δεξιά στο ταμπλό δεν είναι για παροχη ρεύματος αλλά εχω προσαρμόσει μέσα του τον διακόπτη αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα (που ήταν κάτω απο τη σέλα) ώστε να μπορώ να αλλάζω χαρτογράφηση αναλόγως τερέν πιο εύκολα και χωρίς να χρειάζεται να βγάζω τη σέλα κάθε φορά (τρελή λαλακία τησ ktm). Φυσικά με την απαραίτητη στεγανότητα που προσφέρει το πριζάκι.
- Τεπόζιτα rally raid 2
- Fairing από το Ktm 450 rally 12' (με πατέντα)
- Μπροστινό φτερό από 950 adventure ή ψηλό φτερό από 690 smc
- Projectors από το 450 rally
- Βάση για τα όργανα
- Ανακατασκευή στη σέλα
- Αποστάτες τιμονιού rox 2"
- Προστατευτικά κάγκελα (από rally raid) για τα τεπόζιτα
- Πίσω κάγκελα touratech
- Φίλτρο KN και προσεχώς στη θέση που ήταν το τεράστιου μεγέθους φιλτροκούτι (κάτω από τη σέλα) κατασκευή εργαλειοθήκης.
- Επαναπρογραμματισμός με TUNE ECU
- Αλλαγή της διαδρομής για το μπροςτινό σωληνάκι του φρένου όπως το rally.
Δε ξερω εαν σε βοηθήσει.Εχει να προτείνει κανείς καμία δοκιμασμένη (και σχετικά οικονομική) λύση για τα μπροστινά; Κάτι είχα ακούσει από τον Κο Χελιώτη για τη στάθμη του λαδιού στις μπουκάλες. Δηλαδή όσο πιο χαμηλή στάθμη τόσο πιο μαλακό..... Ισχύει κάτι τέτοιο;
Ισχυει και δεν ισχυει...Κάτι είχα ακούσει από τον Κο Χελιώτη για τη στάθμη του λαδιού στις μπουκάλες. Δηλαδή όσο πιο χαμηλή στάθμη τόσο πιο μαλακό..... Ισχύει κάτι τέτοιο;
Αυτό ακριβώς είχα δει, ευχαριστώ!Δε ξερω εαν σε βοηθήσει.
Δηλαδή θα πρέπει να έχω αυτό:Ισχυει και δεν ισχυει
Ο αερας συμπιεζεται Τα λαδια (και γενικα τα υγρα) -πρακτικα- οχι
Επισης με την συμπιεση η θερμοκρασια του αερα αυξανει κατα πολυυυυ περισσοτερο απο αυτη του λαδιου και ως εκ τουτου αυξανεται και ο ογκος του Και βεβαια κατα πολυυυυ περισσοτερο απο οτι αυξανει ο ογκος του λαδιου
Αρα δεν μπορει να ισχυει γενικα και αοριστα το οσο "όσο πιο χαμηλή στάθμη τόσο πιο μαλακό" Ναι οσο λιγοτερο λαδι (αρα περισσοτερος αερας) τοσο πιο μαλακο το μπροστινο αλλα...
...Αλλα α) ο αερας λειτουργει ουσιαστικα σαν ενα δευτερο ελατηριο, το οποιο μαλιστα λειτουργει προοδευτικα μεν αλλα η προοδευτικοτητα του αυξανει εκθετικα οσο συμπιεζεται Τουτεστιν σκληραινει πολυ την αναρτηση κατα το τελος της διαδρομης της Και β) λογω της ευκολα και αποτομης αυξησης της θερμοκρασιας του αερα θα εχουμε μια αναρτηση καθολου μα καθολου σταθερη στην λειτουργεια της αν το παρακανουμε βαζοντας λιγοτερο λαδι απο οσο πρεπει
Δηλαδή θα πρέπει να έχω αυτό:
https://www.google.gr/search?q=ktm fork air bleeders&client=safari&hl=el-gr&biw=1024&bih=672&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR1ciXraTMAhVJQpoKHT54AEYQ_AUIBigB#imgrc=LD_W8nh0SjjJgM:
Και κάθε λιγο και λιγάκι να κάνω εξαέρωση ή το revalve ειναι μονόδρομος;
Βέβαια revalving σε κάποιον που εχει ξανακάνει σε 690, να είναι κάτι δοκιμασμένο...
Δηλαδή όντως σε κάθε βόλτα ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ πρέπει να σταματάω για εξαέρωση;; FUCK....:banghead:Αυτά τα βαλβιδάκια κάνουν καλή δουλειά!!!
Δηλαδή όντως σε κάθε βόλτα ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ πρέπει να σταματάω για εξαέρωση;; FUCK....:banghead:
Ναι, το γνωρίζω ότι το κάνουν και οι υπάρχουσες αναρτήσεις με κατσαβίδι, αλλά κάνω εξαέρωση συνήθως όταν γρασάρω την αλυσίδα. Το ότι έπρεπε να κάνω και κατα τη διάρκεια της βόλτας δεν το είχα κατα νου...Όχι κάθε λίγο και λιγάκι αλλά όπως αναφέρθηκε ποιο πάνω μαζεύουν αέρα ο οποίος δεν αφήνει να γίνει σωστά η δουλειά που πρέπει να κάνουν οι αναρτήσεις...επίσης και οι υπάρχουσες αναρτήσεις το κάνουν αλλά χρειάζονται κατσαβιδάκι!!!
Συμβουλή:οτι λέει το manual για τις ρυθμίσεις και ανάλογα παίζεις στα δικά σου θέλω και στο δικο σου στυλ οδήγησης στο χώμα.τα βαλβιδακια ανα διαστηματα που κρινεις εσύ ως επι το πλείστον και όχι κατα τη διάρκεια της βόλτας δεν υπάρχει λογος για κάτι τέτοιο.Δηλαδή όντως σε κάθε βόλτα ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ πρέπει να σταματάω για εξαέρωση;; FUCK....:banghead:
Ίσως με τη πρώτη οικονομικά ευκαιρία να ξεκινήσω με ένα service μπρος πίσω και βλέπουμε γιατί το είχα πάρει μεταχείρο. Πολυ πιθανόν να οφείλεται και σε αυτό η κάπως σκληρή του αίσθηση. Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας!Οι αναρτήσεις του 690 είναι μια χαρά για αυτό το μηχανάκι ,σε σχέση με αλλα της κατηγορίας ,αλλά και για τη δουλεια που θα το χρησιμοποιείς εσυ,αλλά και ο κάθε χομπιστας εντουρας.μη μπαινεις σε άσχετα έξοδα.αυτοι που τις αλλαζουν κανουν αλλη χρηση αγώνες εντουρο ,rally κτλ.
ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΙΑΙΑ....Σκληρή αίσθηση έχουν όταν πας με χαμηλές ταχύτητες και νιώθεις τις ανωμαλίες!
Δοκίμασε λίγο πιο "βίαια"!
Τα εργαλεία αυτά φτιάχτηκαν για να πηγαίνουν γρήγορα στο χώμα...