Ρε το μηχανάκι είναι τζόβενο...Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
Στο άνθος της ηλικίας του...
Ρε το μηχανάκι είναι τζόβενο...Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.Να δεις και πόση ισχύ βγάζει η γεννήτρια, και πόση καταναλώνει η μοτο βάση μανιουαλ, Ε Βάλε και τα χρονάκια που έχει..
βαλτη κατευθειαν στη μπαταρια...Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.
Την δούλεψα γύρω στα 2 με 3 λεπτά στο σύνολο.
Ελπίζω να μην έχω δημιουργήσει κάπου πρόβλημα...
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι η μοναδική η οποία μπορεί να "σκάσει" το λάστιχο σε περίπτωση φούιτ...
Φουσκώνει εντυπωσιακά γρήγορα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάπως έτσι θα γίνει Μανώλη.βαλτη κατευθειαν στη μπαταρια...
Μλκ...που τη βρήκες αυτή...15 Α - 180 W !!!Μάλλον το θέμα οφείλεται στην μεγάλη ισχύ της ηλεκτρικής τρόμπας (180W) το οποίο προφανώς δεν σηκώνει το σύστημα.
Την δούλεψα γύρω στα 2 με 3 λεπτά στο σύνολο.
Ελπίζω να μην έχω δημιουργήσει κάπου πρόβλημα...
Αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι η μοναδική η οποία μπορεί να "σκάσει" το λάστιχο σε περίπτωση φούιτ...
Φουσκώνει εντυπωσιακά γρήγορα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μλκ...που τη βρήκες αυτή...15 Α - 180 W !!!
Kατ'αρχήν ACC1 & 2 έχουν 10άρες ασφάλειες.
Θα μου πείς την άλλαξα σε 15.
Θα σου πω όμως οτι έχουν κ 0,50 καλώδιο ,που αν του ζητήσεις να περάσουν 180W θα λιώσει.
Επίσης ,αν μετρήσεις έξοδο W στα πηνία σου ,θα διαπιστώσεις ότι στο ρελαντί βγάζουν 22-23 W.
Kάνε τα μαθηματικά κ πράξε αναλόγως.
Βάλτη στο ΤΑΨΙ κι εκεί μόνο απ'ευθείας από μπαταρία ,ή καν'τη δώρο σε φίλο με Τρακτέρ.
Ζημιά δεν έκανες ,αλλά αυτή που μπορείς να κάνεις με παρατεταμένη χρήση είναι να ρουφήξεις τα στοιχεία της μπαταρίας με μπουρί ,κ ότι προκύψει.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παίδες!Ε ναι ρε συ Θανο, αυτο ειναι σαν να εχεις 3Χ60αρες λαμπες αλογονου αναμμενες ταυτοχρονα, χωρις να μετραμε και την πραγματικη λαμπα του 950. Βαλε και το οτι το ρευμα περναει απο λεπτο καλωδιο οπως λεει και ο Γατος, ανεβαινει η αντισταση, αρα στην πραξη το 180 γινεται 200φευγα...
πηγα σε εναν αλλο μαστορα μ ειπε οτι ειναι στο στεπερ,δεν εχουν σχεση τα πηνειαΠηνία ήταν ,κατι πήγε στραβά στην περιέλιξη(αν έγινε) ή στην τοποθέτηση κ ξαναβραχυκύκλωσαν.
Μπορεί να έχουν δημιουργήσει πρόβλημα κ στον σταθεροποιητή τάσης ,αλλά για να σιγουρέψεις το τί γινεται θέλει έλεγχο στο κύκλωμα.
Βασικά πήγαινε εκεί που το φτιαξες κ πλήρωσες να το δουν.
Μια εβδομάδα δεν είναι αποδεκτός χρόνος σωστής λειτουργίας για μια τέτοια επισκευή.
Και τι σχέση έχει το στέπερ μότορ με την μή παραγωγή ρεύματος...???πηγα σε εναν αλλο μαστορα μ ειπε οτι ειναι στο στεπερ,δεν εχουν σχεση τα πηνεια
Το στεπερ μοτορ με την παραγωγή ρεύματος δεν έχει καμία σχέση, όντως. Αλλά έχω διαβάσει ότι μπορεί να σχετίζεται με το σβήσιμο κατά το πάτημα του συμπλεκτη.Και τι σχέση έχει το στέπερ μότορ με την μή παραγωγή ρεύματος...???
Και γιατί σε άλλον κι όχι σε αυτόν που μόλις πλήρωσες...???
Τέλος πάντων ,δικό σου θέμα ,χειρίσου το όπως νομίζεις.
Ναι Παντελή ,οχι ακριβώς ,αλλά περίπου ,είναι λίγο πιό περίπλοκο.Το στεπερ μοτορ με την παραγωγή ρεύματος δεν έχει καμία σχέση, όντως. Αλλά έχω διαβάσει ότι μπορεί να σχετίζεται με το σβήσιμο κατά το πάτημα του συμπλεκτη.