Η ταινία και η κόλλα στην πρωινή βόλτα έπαθαν ΕΠΙΚ φέιλ.
Μαμά φλασάκια, καλώδια κλπ βγαίνουν ευρώ 170 περίπου, με περιθώριο για λίγο ακόμα.
Τα μαμά του 1ΧΧ0 στο versand.de έχουν 40κάτι το ένα, Νικόλα χίλια ευχαριστώ, θα ρωτήσω (σήμερα έμπλεξα με την πολεοδομία, πετυχαίνοντας όμως έναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ υπάλληλο που με γλίτωσε από πολύ κόπο και αναμονή, χαλάλι ο χρόνος).
Και τώρα το καλό.
Το πολύ καλό.
Δεν ξέρω από που να το πιάσω, οπότε ας το πιάσω από το μακρινό άκρο.
Πόσοι παρακολουθείτε τα μοτο-τεχνολογικά νέα είναι άγνωστο, πιθανόν να έχετε διαβάσει (ή να έχετε οδηγήσει) για τα πρώτα μηχανάκια με ηλεκτρονικές αναρτήσεις, τα οποία είχαν πρόβλημα στην είσοδο της στροφής. Το μοντέλο τύπου "skyhook", δανείζομαι τον όρο από την Ντουκάτι αλλά δεν ήταν η μόνη που το είχε σαν πρότυπο, προσπαθούσε να κρατήσει την μοτοσικλέτα όσο γίνεται πιο επίπεδη, να κόψει την βύθιση στα φρένα εμπρός και την βύθιση στην επιτάχυνση πίσω. Πως το έκανε αυτό, αλλάζοντας αποσβέσεις και προφορτίσεις... Το αποτέλεσμα (αναλόγως την μοτοσικλέτα) ήταν περίεργο λένε. Παρά το γεγονός ότι το XR θεωρείται ένα από αυτά τα "παλιακά" και η ανάρτηση στο νέο είναι στα χαρτιά τραγικά πολύ βελτιωμένη με πολύ μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων και πιο "φυσιολογική" συμπεριφορά, δεν ένιωσα ποτέ ενόχληση.
Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή με το 950. Όταν το πήρα από τον Κώστα ήταν "περίεργα" ρυθμισμένο και εμπρός και πίσω. Προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά δεν είχαν καμία σχέση πχ στα δύο καλάμια μεταξύ τους, είχε μεγάλη στατική αντίσταση στην βύθιση, το οποίο έχω διαβάσει ότι είναι "ελάττωμα" που διορθώθηκε στα επόμενα αλλά ήταν ταυτόχρονα τραγικά μαλακό για τα κιλά μου. Το πίσω ήταν από σέρβις αλλά κάτι είναι περίεργο με την γρήγορη συμπίεση, παρά τις διαβεβαιώσεις του τεχνικού. Το ρύθμισα σε πρώτη φάση στις "σπορ" ρυθμίσεις, όπου πχ μπροστά η συμπίεση ήταν ήδη έτσι (10 κλικ), διορθώσαμε λίγο την προφόρτιση πίσω με τον Γάτο και θεωρητικά ήταν ΟΚ. Πρακτικά έβαλα την γρήγορη συμπίεση στο normal μετά τα πρώτα ελάχιστα χιλιόμετρα και το υπόλοιπο έμεινε στο σπορ.
Τι καλό είχε το μηχανάκι έτσι; Ήταν τέλειο για ανοιχτό δρόμο, φρένα και επιταχύνσεις, "στριτάδικο" και γνώριμο. Ήταν το μαύρο του το χάλι οπουδήποτε εκτός από ανοιχτό δρόμο όμως, το σπορ δηλαδή ήταν απλά ΛΟΛ γιατί δεν είναι έτσι τα σπορ μηχανάκια, ούτε κατά διάνοια. Είπε ο
pumba σε κάποια φάση (το είχε γράψει και ο Κώστας κατά το παρελθόν στο φόρουμ) ότι έχει κάνει αλλαγή στο εμπρός φυσίγγιο και πως το manual δεν είναι πιά σχετικό, αλλά κανείς δεν ξέρει ΤΙ είναι σχετικό για "βασικές ρυθμίσεις", σίγουρα όχι αυτό που είχε κάνει ο Κώστας.
Σήμερα το πρωί αφήνω την μικρή στο σχολείο και λέω ας βάλω το standard και γυρίζω όλα τα ρυθμιστικά πιο χαλαρά. Θα έπρεπε να δώσω λίγο παραπάνω προφόρτιση και εμπρός και πίσω αλλά δεν είχα πρόχειρο το 24 και τέλος πάντων είπα να μην φάω όλο το πρωί, ότι ήταν εύκολο μόνο. Ανεβαίνω να φύγω, κάθεται το μηχανάκι, κατσουφιάζω προκαταβολικά για την υπερβολική μετακίνηση στην πρώτη γκαζιά, το υπερβολικό βύθισμα στο πρώτο φρενάρισμα ίσα που άγγιξα την μανέτα και... Στρίβει. Το περίεργο που είναι θα μου πεις. ΕΣΤΡΙΨΕ. Δεν το πάλεψα για να στρίψει, και το ίδιο έκανε και στην επόμενη στροφή και σε όλες τις επόμενες και έχω μείνει χαζός. ΟΚ, το τιμόνι είναι στενό και χαμηλά, αλλά πλέον ενοχλεί πολύ λιγότερο γιατί δεν χρειάζεται να το πολεμήσεις, στρίβει. Στρίβει κανονικά, ΟΚ όχι με την ελαφρότητα που δίνει η γεωμετρία στο XR ή το μικρότερο βάρος στο Χ αλλά πλέον κάνει ο,τι του πω όπως το πω. Μειονέκτημα ότι έχει χαθεί η αμεσότητα στο φρένο, ειδικά σε απότομο φρένο. ΟΚ κάτι "πρέπει" να χάσεις και φαντάζομαι ότι ανάμεσα στα 10 και στα 15 κλικ κάπου θα έχει μιά ισορροπία, αλλά λεπτομέρειες τώρα. Η σέλα παραμένει χάλια, αλλά με βρήκε πιο ξεκούραστο σήμερα.
Χιούστον, έχουμε μηχανάκι. Χοροπηδάω διακριτικά από χαρά.
Πάνο επιτρέπεται να γαμοσταυρίσω λίγο για τον πλαστικό λασπωτήρα των 950, που άλλαξε στα 990 ή παραγράφηκε το αδίκημα στην δεκαετία; Μάλλον δακρύζει και το αριστερό ρυθμιστικό στο καλάμι, θα το ξαναδώ.