Έχω μιλήσει στο παρελθόν ότι θα δούμε από την μπεμφε δυκυλινδρους εν σειρά 1000 και 1200 κυβικώνTo bmw ή ελληνιστί πε εμ φε...κερδίζει με ένα πόντο. αν βγάλουμε από την εξίσωση τη βαθμολογία για την εμφάνιση, που είναι κάτι τελείως υποκειμενικό, τότε το αποτέλεσμα αλλάζει...
Τα bmw είναι κορυφαία σε άνεση και εργονομία αλλά νομίζω ότι η BMW κάπου το έχασε με τη μεσαία κατηγορία. Δηλαδή η τάση τα 2-3 τελευταία χρόνια ήταν το F700gs για πρώτη φορά να είναι ψηλότερα στις πωλήσεις από το F800gs...και πολύ πιθανό αυτή η τάση να συνεχιστεί. Γιατί; γιατί έφτιαξε μηχανή μεσαίας κατηγορίας που πλησιάζει σε τιμή και βάρος μηχανές υψηλότερου κυβισμού και όγκου. Είμαι από αυτούς που είχαν γράψει ότι μόλις βγουν και από τις υπόλοιπες εταιρίες τα μεσαία 800αρια η Bmw δεν πρόκειται να δει τις πωλήσεις που είχε το 800 παλιότερα και τα άλλα μεσαία. Για να δούμε όμως...
είδαμε την σκατεμ να πηγαίνει στον εν σειρά κινητήρα εκεί που δέσποζε ο βε
κοστοβοροι οικονομικά οι μποξερ και οι βε και ίσως σιγά σιγά γίνουν , αντιπροσωπεύσουν ειδικές κατηγορίες πελατών στο μεσο-μακροπροθεζμο μέλλον
για αυτό μοτογκουτσι και ξερό ψωμί