Οι πωλήσεις σημαίνουν ότι υπάρχουν πολλές φτωχάΝτζεςΟι πωλήσεις κάτι σημαίνουν.
Οι πωλήσεις σημαίνουν ότι υπάρχουν πολλές φτωχάΝτζεςΟι πωλήσεις κάτι σημαίνουν.
Στην αγορά συμβαίνει ακριβώς το ανάποδοΓιάννη δεν πάμε συγκριτικά. Φυσικά το έχεις απορρίψει εμφανισιακά οπότε συζήτηση τέλος. Συνεχίζω να πιστεύω όμως πως πριν οδηγήσουμε κάτι... ποτέ να μη λέμε ποτέ. Το μοτερ της Yamaha είναι ίσως ένα από τα καλύτερα μοτερ της τελευταίας 20ετίας, πάντα συγκρινόμενο στη κατηγορία του. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι και απίστευτα διασκεδαστικό. Οι πωλήσεις κάτι σημαίνουν.
Έτσι για τη γνώση, οδήγησε ένα σε test ride. Ασχέτως έκδοσης, ότι βρεθεί διαθέσιμο..
εχω έναν τέτοιο...Στην αγορά συμβαίνει ακριβώς το ανάποδο
Κατοχοι tracer πανε σε xr
Από xr σε tracer, πρέπει να υπάρχουν ειδικές συνθήκες.
Σου είπε τον λόγο μετάβασης?εχω έναν τέτοιο...
τα έξοδα κυρίωςΣου είπε τον λόγο μετάβασης?
Οδήγησα την πρώτη γενιά (εμφάνιση μου άρεσε πολύ πολύ από τα επόμενα, αυτό που έρχεται του χρόνου φαίνεται στις κατασκοπευτικές φωτό να έχει το ίδιο μούτρο με το R1). Θα ήταν καλύτερα να το ξεχάσω σαν εμπειρία. Τουλάχιστον οι επόμενες είχαν πολύ καλύτερη σέλα και θέση οδήγησης.Γιάννη δεν πάμε συγκριτικά. Φυσικά το έχεις απορρίψει εμφανισιακά οπότε συζήτηση τέλος. Συνεχίζω να πιστεύω όμως πως πριν οδηγήσουμε κάτι... ποτέ να μη λέμε ποτέ. Το μοτερ της Yamaha είναι ίσως ένα από τα καλύτερα μοτερ της τελευταίας 20ετίας, πάντα συγκρινόμενο στη κατηγορία του. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι και απίστευτα διασκεδαστικό. Οι πωλήσεις κάτι σημαίνουν.
Έτσι για τη γνώση, οδήγησε ένα σε test ride. Ασχέτως έκδοσης, ότι βρεθεί διαθέσιμο..
Τα έγραψα σε άλλο νήμα, απλά δεν παλεύεται αυτό το πράγμα.τα έξοδα κυρίως
Ωραίο εργαλείο είναι μωρέ, αλλά εγώ τον καταλαβαίνω τον τίτλο του θέματος σε αυτή την περίπτωση.αφου ktm θα παρεις .. τι το κουραζεις? παρε ενα 1290 adv να τελειωνει
Καποιος μου ελεγε… Γιατι να κανεις σερβις στις αναρτήσεις του gs.Γιάννη αν θέλεις να πάρεις 1150 , πάρε του Λευτέρη που το ξέρουνε από μέσα και από έξω .
Το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια αν ήθελα μηχανάκι τέτοιου είδους και τα χρήματα είναι καλά για αυτά που έχει κ αυτά που έχει κάνει .
Από εκεί κ πέρα αν θες να κανεις βόλτα ένα συλλεκτικό gs , πάρε το δικό μου να δεις πραγματική διαφορά .
Καλό μοτέρ , σωστη ανάρτηση , φρέσκα λάστιχα για να δεις πραγματική διαφορά .
Για τα κυβικά σου πάρε adve αν πάρεις gs .
Oι gsakides μοιάζουν αρκετά με τους transalpakides .
Τους ρωτάς : έκανες σέρβις η αλλαγή στις αναρτήσεις ?
-Δεν τα πειράζεις αυτά τα πράγματα σε ένα gs .
-Εκεί ξέρεις ότι ετοιμάζεις ένα 2χιλιαρο.
Αβυσος η ψυχή του κύριου amyroukaiΟ φίλος από Αγγλία ψηφίζει 1250gsa με λίγα χιλιόμετρα και ρέστα από Άφρικα και ίσως κάνω την αποκοτιά για να πω ότι τσεκαρα ένα κουτάκι των μοτοσικλετιστικών bucket list.
Σήμερα στον Παναγιωτόπουλο είχε ένα 1150gsa για σέρβις, ταλαιπωρημένο και θαμπό, έχει γοητεία το άτιμο παρά τα χρόνια του, το θαυμάσαμε, ασημί με την κόκκινη σέλα. Το θέμα είναι πόσο θα με ξενίσει το τρακτέρ, δεδομένου ότι το 1200 δεν με εντυπωσίασε. Ωραία τα παλιά τίμια ξύλα, δεν έχουν το refinement των καινούργιων. Δεν έχουν και τα λεφτά των καινούργιων βέβαια.
Οχι απλα κάτοχος. Δεν του απαντησα καν.Αν ήταν μάστορας μπορώ να μαντέψω και ποιος.