Έχεις οδηγήσει το dct ???Για το ότι ξεφεύγει δεν φταις εσύ σίγουρα, αλλά κουβέντα στην κουβέντα δίνεται και λάθος εντύπωση. Το πλαίσιο ήταν "υπάρχει λόγος να ΜΗΝ πάρει κάποιος Άφρικα" κατά κύριο λόγο.
Αυτό με τις τιμές ισχύει, σου ζητάνε να πληρώσεις τα έξτρα βασικά, άσχετα με το αν τα θες ή όχι, που κατά κανόνα όχι.
Εντός πλαισίων συζήτησης λοιπόν υπήρχαν οι απαντήσεις:
-Δεν θα σου αρέσει το μοτέρ, είναι πολύ διαφορετικό από ότι νομίζεις ότι είναι
-Δεν θα σου αρέσει το μηχανάκι σαν σύνολο γιατί δεν έχει "το κατιτίς" που έχει η συνταγή της ΚΤΜ και που σε κάνει να το σκέφτεσαι μετά
-Αν πάρεις Άφρικα να πάρεις DCT
Από βίντεο των γενεών από το 16 και μετά καταλαβαίνω ότι σε κάθε διετή ανανέωση μοντέλου σφίγγουν οι αναρτήσεις, τώρα πήρε και το μοτέρ λίγο "ζωή" ακόμα με αύξηση συμπίεσης και διαφορετική εισαγωγή και εξαγωγή. Πλαίσιο το ίδιο και αναρτήσεις περιμένουμε να το δούμε στο δρόμο, για την ώρα στην ΕΕ τιμές υπάρχουν αλλά κανείς δεν φαίνεται να το έχει στα χέρια του (ή ο αλγόριθμος αρνείται να τα δώσει ακόμα και με ψάξιμο). Το μοντέλο που έχουμε σήμερα τα μέλη λένε ότι στρίβει φρενάρει μιά χαρά, τα φώτα ξέρω ότι είναι καλά από την πρώτη γενιά, για την σέλα δεν έχω καταλάβει γιατί παραπονιέται ο κόσμος.
Αν έχεις κανείς τεστ ραιντ την αφρικα βασικά λογικά με dct θα στην έδωσαν .