Μετά το XR τι;

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αν έχετε την ευγενή καλωσύνη, εξηγήστε στο πόπολο τον λόγο που γελάτε.

Φαντάζομαι γιατί το φινίρισμα της μαμάς Χόντα αποκλείεται να μην είναι καλό; Σε εκείνα τα πρώτα ήταν απλά άθλιες και οι κολλήσεις στο πλαίσιο. Είχα βγάλει φωτό από δύο εκθεσιακά με υπολείμματα "μπιμπίκια" που είχαν πιτσιλήσει το πλαίσιο και εκτός περιοχής κόλλησης.

Σε μεταγενέστερα μοντέλα (πλέον πάντα κοιτάζω εκείνο το σημείο) η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη και πολύ μακριά από εικόνα κόλλησης Χόντα άλλων εποχών που ήταν κόσμημα.
Ψυχαναγκας :)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Αμυρου τσεκ αυτό
Ωραίο τυπακι ,το γνώρισα στα Πράμαντα.
Ωραίο το Africa και πολλά εχτρα!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν έχετε την ευγενή καλωσύνη, εξηγήστε στο πόπολο τον λόγο που γελάτε.

Φαντάζομαι γιατί το φινίρισμα της μαμάς Χόντα αποκλείεται να μην είναι καλό; Σε εκείνα τα πρώτα ήταν απλά άθλιες και οι κολλήσεις στο πλαίσιο. Είχα βγάλει φωτό από δύο εκθεσιακά με υπολείμματα "μπιμπίκια" που είχαν πιτσιλήσει το πλαίσιο και εκτός περιοχής κόλλησης.

Σε μεταγενέστερα μοντέλα (πλέον πάντα κοιτάζω εκείνο το σημείο) η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη και πολύ μακριά από εικόνα κόλλησης Χόντα άλλων εποχών που ήταν κόσμημα.
Τα εξήγησες μια χαρα
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
είπε κάτι ο "δεν πατάω χώμα μην πάθει βαβά ο κουμπαράς μου;"

ρε σεις λίγη τσίπα ρε.
Χώμα πατάω ρε μανάρι , μαστίγωμα δεν του κάνω!!!(βλέπε παλιά 990 )
Έλα κάτω για μια βόλτα με το Γκλίντερ ναι πάμε :)
Μουσατο αγαπημένο αγόρι!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για την ώρα έχω ανοίξει το service manual για να οργανωθώ στην έρευνα του τις πταίει.
12 σελίδες έλεγχοι και "αφού ελέγξετε όλα τα ρελέ και τις διόδους, ελέγξτε ένα ένα τα καλώδια".
Αυτά πριν φτάσεις στα άλλα που γράφουν στο advrider.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, έχω τεράστια διάθεση για search and rescue και προϊόντα ΕΕ αυτές τις ημέρες. Υπάρχει πολύς κόσμος που γουστάρει τρελά το κατσαβίδι και δεν ανήκω στην κατηγορία του "κατσαβίδι απλά για την χαρά της φάσης", ο καλύτερος χρόνος με το μηχανάκι είναι στον δρόμο και όχι στην ράμπα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Αν έχετε την ευγενή καλωσύνη, εξηγήστε στο πόπολο τον λόγο που γελάτε.

Φαντάζομαι γιατί το φινίρισμα της μαμάς Χόντα αποκλείεται να μην είναι καλό; Σε εκείνα τα πρώτα ήταν απλά άθλιες και οι κολλήσεις στο πλαίσιο. Είχα βγάλει φωτό από δύο εκθεσιακά με υπολείμματα "μπιμπίκια" που είχαν πιτσιλήσει το πλαίσιο και εκτός περιοχής κόλλησης.

Σε μεταγενέστερα μοντέλα (πλέον πάντα κοιτάζω εκείνο το σημείο) η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη και πολύ μακριά από εικόνα κόλλησης Χόντα άλλων εποχών που ήταν κόσμημα.
θα γρατζουνίστει το ντεπόζιτο στη πρώτη βόλτα μην αγχώνεσαι… αλλα γενικα στη Χοντεικη θρησκεία δεν σε νοιάζουν αυτα..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πορεία που ακολουθούν αυτά να νήματα, παγκόσμιο πρόβλημα φαίνεται πως είναι

 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το προβλημα πλεον ειναι οτι καμμια απο τις καινουριες μοτο δεν δικαιολογει την τιμη της. Επισης, δεν προσφερουν σχεδον τιποτα παραπανω σε σχεση με τις παλιοτερες, περα απο software related upgrades. Αν θες φουλ συχρονα ηλεκτρονικα, θα πρεπει να πας σε high end adventure που σημαινει 1250, 1290, μουλτι, αφρικα κλπ κλπ κλπ. Αν απλα ο λογος ειναι απλα τα φρενα, παρε ενα καλο 990 με abs.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φουλ σύγχρονα ηλεκτρονικά έχουν και τα τρία μηχανάκια που γράφω στην αρχή.

Θυμίζω ότι το "τι ονειρεύεστε με 18000" δεν ήταν σε διαπραγμάτευση, αλλά το ίντερνετ είναι αυτό που είναι και ο κόσμος διαβάζει αυτό που θέλει, δεκτό ότι τα σεντόνια οδηγούν σε TLDR καταστάσεις, οπότε να μην τα γράφουμε αναλυτικά πια, καλύτερα ακόμα να μην γράφουμε καταντήσαμε.

Ένα καινούριο μηχανάκι είναι πιο ξεκούραστο σε όλα του. Θεωρητικά αεροδυναμική, σέλα, φώτα, λειτουργία, οικονομία, ABS, έλεγχος πρόσφυσης, CC γιατί κακόμαθα τελευταία. Το 990 είναι ελάχιστα πιο πολιτισμένο (του Θένου που είναι τελευταία γενιά λέω τώρα που το έχω πρόσφατο). Αν δεν είχα τα 30,000 χιλιομετρα που πρόλαβα να κάνω με το XR και βραχεία επαφή με άλλα της τελευταίας 5ετίας ίσως έλεγα ότι έχεις δίκιο γιατί σε προδιαγραφές επί χάρτου έτσι φαίνεται.

Η κατάταξη βάση VFM είναι από το τέλος 890R (γιατί για να έρθει σε επίπεδο των άλλων φεύγει πολύ ψηλά σε τιμή), Norden, Africa.

Με βάση την φαινόμενη αξιοπιστία (στατιστικά) δεν υπάρχει συζήτηση.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για καποιο λογο η συζητηση ξεφευγει τοτε ολη την ωρα. Αν καταλαβαινω οι πιθανες επιλογες ειναι norden, 890, crf. Οποτε το γενικο πλαισιο της συζητησης ποιο ειναι?


EDIT: κοιταξα τις τιμες στο καρ. Εχει ενδιαφερον οτι για τα μεταχειρισμενα τους μερικοι ζητανε περισσοτερα απο τα καινουρια ετοιμοπαραδοτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
EDIT: κοιταξα τις τιμες στο καρ. Εχει ενδιαφερον οτι για τα μεταχειρισμενα τους μερικοι ζητανε περισσοτερα απο τα καινουρια ετοιμοπαραδοτα.
Για το ότι ξεφεύγει δεν φταις εσύ σίγουρα, αλλά κουβέντα στην κουβέντα δίνεται και λάθος εντύπωση. Το πλαίσιο ήταν "υπάρχει λόγος να ΜΗΝ πάρει κάποιος Άφρικα" κατά κύριο λόγο.

Αυτό με τις τιμές ισχύει, σου ζητάνε να πληρώσεις τα έξτρα βασικά, άσχετα με το αν τα θες ή όχι, που κατά κανόνα όχι.

Εντός πλαισίων συζήτησης λοιπόν υπήρχαν οι απαντήσεις:
-Δεν θα σου αρέσει το μοτέρ, είναι πολύ διαφορετικό από ότι νομίζεις ότι είναι
-Δεν θα σου αρέσει το μηχανάκι σαν σύνολο γιατί δεν έχει "το κατιτίς" που έχει η συνταγή της ΚΤΜ και που σε κάνει να το σκέφτεσαι μετά
-Αν πάρεις Άφρικα να πάρεις DCT

Από βίντεο των γενεών από το 16 και μετά καταλαβαίνω ότι σε κάθε διετή ανανέωση μοντέλου σφίγγουν οι αναρτήσεις, τώρα πήρε και το μοτέρ λίγο "ζωή" ακόμα με αύξηση συμπίεσης και διαφορετική εισαγωγή και εξαγωγή. Πλαίσιο το ίδιο και αναρτήσεις περιμένουμε να το δούμε στο δρόμο, για την ώρα στην ΕΕ τιμές υπάρχουν αλλά κανείς δεν φαίνεται να το έχει στα χέρια του (ή ο αλγόριθμος αρνείται να τα δώσει ακόμα και με ψάξιμο). Το μοντέλο που έχουμε σήμερα τα μέλη λένε ότι στρίβει φρενάρει μιά χαρά, τα φώτα ξέρω ότι είναι καλά από την πρώτη γενιά, για την σέλα δεν έχω καταλάβει γιατί παραπονιέται ο κόσμος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Τιμές στο εξωτερικό ποσό πάει το καινούργιο ;;;

είναι κοντά στο προηγούμενο μοντέλο ;; Για το ´´απλό´´ μιλάω πάντα .

επίσης στα περιοδικά του Μότο , σαν all around χρήση πρώτο βγαίνει το norden με το africa .

Καλά δεν το λέω σαν ευαγγέλιο ! Αλλά σαν μια γνώμη .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τιμές στο εξωτερικό ποσό πάει το καινούργιο ;;;

είναι κοντά στο προηγούμενο μοντέλο ;; Για το ´´απλό´´ μιλάω πάντα .

επίσης στα περιοδικά του Μότο , σαν all around χρήση πρώτο βγαίνει το norden με το africa .

Καλά δεν το λέω σαν ευαγγέλιο ! Αλλά σαν μια γνώμη .
Έχουν πάρει +150 λίρες στην Αγγλία, 13199 κατάλογο


Επίσης τώρα μου καρφώθηκε το παλιό GS που δεν μου αρέσει για λίγο καιρό και μετά να δω για καινούριο. Θα πληρώσω και χρωστούμενο κάρμα.
 
Top Bottom