Φουλ σύγχρονα ηλεκτρονικά έχουν και τα τρία μηχανάκια που γράφω στην αρχή.
Θυμίζω ότι το "τι ονειρεύεστε με 18000" δεν ήταν σε διαπραγμάτευση, αλλά το ίντερνετ είναι αυτό που είναι και ο κόσμος διαβάζει αυτό που θέλει, δεκτό ότι τα σεντόνια οδηγούν σε TLDR καταστάσεις, οπότε να μην τα γράφουμε αναλυτικά πια, καλύτερα ακόμα να μην γράφουμε καταντήσαμε.
Ένα καινούριο μηχανάκι είναι πιο ξεκούραστο σε όλα του. Θεωρητικά αεροδυναμική, σέλα, φώτα, λειτουργία, οικονομία, ABS, έλεγχος πρόσφυσης, CC γιατί κακόμαθα τελευταία. Το 990 είναι ελάχιστα πιο πολιτισμένο (του Θένου που είναι τελευταία γενιά λέω τώρα που το έχω πρόσφατο). Αν δεν είχα τα 30,000 χιλιομετρα που πρόλαβα να κάνω με το XR και βραχεία επαφή με άλλα της τελευταίας 5ετίας ίσως έλεγα ότι έχεις δίκιο γιατί σε προδιαγραφές επί χάρτου έτσι φαίνεται.
Η κατάταξη βάση VFM είναι από το τέλος 890R (γιατί για να έρθει σε επίπεδο των άλλων φεύγει πολύ ψηλά σε τιμή), Norden, Africa.
Με βάση την φαινόμενη αξιοπιστία (στατιστικά) δεν υπάρχει συζήτηση.