Μετά το XR τι;

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Επειδή το χω χάσει , ποιός είναι ο λόγος που δεν πας στο Husky 901?
προτιμητέο αν δεν θες κάγκελα, φαίνεται έτοιμο. Και σαν αναρτήσεις WP και ιπποδύναμη ροπή σχεδον ίδια . Και το φανάρι ωραίο.

στανταρτ καπου έχεις απαντήσει αλλα θα χαθώ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επειδή το θέμα έγινε για να γελάσουμε, μετά από προτροπή του docdd και όχι γιατί δεν είχα υπεραναλυσει τα πάντα, δεν στεναχωριέμαι με το χάος του.


Norden από εμφάνιση είναι τοπ και σε οδήγηση υπέροχο. Σε χρήματα είναι δεύτερο vfm. Ο προβολέας δεν είναι κάτι ιδιαίτερο το βράδυ, έχω συνταξιδέψει με Άφρικα 1000 σε κακό ασφάλτινο τερέν και τα φώτα του είναι καλύτερα (φαντάζομαι δεν θα χάλασαν στο 1100). Η τιμή, το ότι το 990 είναι ένα βήμα μακριά και το δίκτυο για σέρβις (κυρίως η κακή ιστορία αρκετών ονομάτων) είναι που με χαλάνε.


Αν μπορώ (για την δική μου χρήση, όχι του Ποσκιτ, του Μπιρτς κλπ) να έχω ένα όμορφο μηχανάκι, με ικανοποιητικά καλές πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με εξίσου καλά ηλεκτρονικά, φτηνότερη συντήρηση με μεγαλύτερο δίκτυο και αρκετά χρήματα πιο κάτω... Γιατί να πω όχι.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Νομίζω πρέπει εκ νέου να κάνεις νέα test .ride africa bmwgs900 tiger καθότι θα είναι εντελώς νέες μηχανές. Η κατηγορία έχει πάρει φωτιά πιο να πρώτο πάρεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"εντελώς νέες μηχανές" δεν είναι.

Στην άφρικα άλλαξαν λίγα περιφερειακά στον κινητήρα τύπου..."ΦΠΕ" δίνοντας κάτι παραπάνω χαμηλομεσαία (οι ζάντες φαντάζομαι ότι είναι αυτές που φορούσε μέχρι φέτος το AS) και στο Tiger900RallyProSuzuMuxu άλλαξαν αναρτήσεις και έκοψαν από τα χαμηλά του κινητήρα για τα bragging rights των 105 ίππων που έχει όλη η κατηγορία, ακριβώς ότι χρειάζεται ένας άνθρωπος για να κάνει τουρισμό δηλαδή #νοτ.
Τις μικροαλλαγές σε πλαστικά δεν τις μετράω σαν κάτι που αξίζει συζήτηση, ομοίως την νέα οθόνη του tiger, δάνειο από το 1200.

Η χόντα (εκεί που έχουμε τιμές) ακρίβυνε 150 λίρες (περίπου 170 ευρώ) ενώ το Tiger 500 λίρες (575 ευρώ). Δηλαδή το βλέπω να έχουν κάπου 2000 ευρώ διαφορά στο ταμείο με την Άφρικα φθηνότερη και έχει χάσει το παιχνίδι ο τίγρης χωρίς να δω τίποτα άλλο.

Βασικά ο λόγος να μην πάρει κάποιος Άφρικα θα είναι να πρόκειται για ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ άχρωμη μοτοσικλέτα στην οδήγηση. Δεν δείχνει κάτι τέτοιο στα reviews μέχρι σήμερα, έχει και ωραίο ήχο (μαζί με το Τ7 με πιο ελεύθερο τελικό).
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
"εντελώς νέες μηχανές" δεν είναι.

Στην άφρικα άλλαξαν λίγα περιφερειακά στον κινητήρα τύπου..."ΦΠΕ" δίνοντας κάτι παραπάνω χαμηλομεσαία (οι ζάντες φαντάζομαι ότι είναι αυτές που φορούσε μέχρι φέτος το AS) και στο Tiger900RallyProSuzuMuxu άλλαξαν αναρτήσεις και έκοψαν από τα χαμηλά του κινητήρα για τα bragging rights των 105 ίππων που έχει όλη η κατηγορία, ακριβώς ότι χρειάζεται ένας άνθρωπος για να κάνει τουρισμό δηλαδή #νοτ.
Τις μικροαλλαγές σε πλαστικά δεν τις μετράω σαν κάτι που αξίζει συζήτηση, ομοίως την νέα οθόνη του tiger, δάνειο από το 1200.

Η χόντα (εκεί που έχουμε τιμές) ακρίβυνε 150 λίρες (περίπου 170 ευρώ) ενώ το Tiger 500 λίρες (575 ευρώ). Δηλαδή το βλέπω να έχουν κάπου 2000 ευρώ διαφορά στο ταμείο με την Άφρικα φθηνότερη και έχει χάσει το παιχνίδι ο τίγρης χωρίς να δω τίποτα άλλο.

Βασικά ο λόγος να μην πάρει κάποιος Άφρικα θα είναι να πρόκειται για ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ άχρωμη μοτοσικλέτα στην οδήγηση. Δεν δείχνει κάτι τέτοιο στα reviews μέχρι σήμερα, έχει και ωραίο ήχο (μαζί με το Τ7 με πιο ελεύθερο τελικό).
Κοίτα επειδή για το tiger το κοίταξα έχει αλλάξει θέση οδήγησης ροπή άλογα, κάποιες προσθήκες να εξαφανίσει κραδασμούς που είχαν παράπονα κ αρκετά ακόμα οπότε ναι είναι διαφορετική μηχανή κ όχι μόνο αυτά που ανέφερες
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νορδεν.-


Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι μελλοθάνατοι του ορίτζιναλ συλλεκτικού μόνο για χάπατα εεεεννοω γνωστές που μπορούν να εκτιμήσουν την τιμή και την αξία ας κάτσουν σιωπηλά στην γωνία τους.



Δεν έχετε @@ να τα γράψετε αυτά στον xlG να σας πει για το pleasure pass που δεν είχε ΚΤΜ πουθενά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα επειδή για το tiger το κοίταξα έχει αλλάξει θέση οδήγησης ροπή άλογα, κάποιες προσθήκες να εξαφανίσει κραδασμούς που είχαν παράπονα κ αρκετά ακόμα οπότε ναι είναι διαφορετική μηχανή κ όχι μόνο αυτά που ανέφερες
Οι κραδασμοί, όπως και σε άλλα μηχανάκια που συζητήθηκαν όχι μόνο εδώ, είναι τόσο αστεία υποκειμενική υπόθεση όσο το χρώμα που αρέσει στον κάθε έναν. Συγκριτικά με το παλιό ορθόδοξο 800 είναι σίγουρο ότι είναι περισσότεροι, κάποιος που έρχεται από τετρακύλινδρο παίζει να μην καταλάβει για τι πράγμα μιλάνε οι πελάτες της φίρμας.

Επίσης, πρακτικά ένα σέρβις στην Αττική.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ

Τι θέλετε και τα λέτε...

(για πείτε, 990R του 2011 έχουν βγει καλά; δεν έψαχνα για τέτοιο αλλά έπεσε μπροστά μου)
Για σένα έχει φτιαχτεί αυτό...
Για να μην σπαμάρουμε σε λάθος νήμα, να μπούμε στην σεντίνα του "μετά...τι".

Ναι, αρέσει και στο κορίτσι.

Και τώρα είμαι σε φάση... να αλλάξω το 950 με 990R και μετά να μείνει χώρος για στριτ "κάτι" ή να πάρω πλατφόρμα 890/901 σε σωστή τιμή και ΟΤΑΝ βρω τι στριτ θέλω να αλλάξω το 950 με στριτ. Βασικά το 950 έχει το τεράστιο πλεονέκτημα του αναλογικού "mad max DIY" δηλαδή κανείς δεν έχει διάθεση να ασχολείται αλλά τέλος πάντων ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ


Το μοτέρ είναι ίδιο με το δικό σου;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για να μην σπαμάρουμε σε λάθος νήμα, να μπούμε στην σεντίνα του "μετά...τι".

Ναι, αρέσει και στο κορίτσι.

Και τώρα είμαι σε φάση... να αλλάξω το 950 με 990R και μετά να μείνει χώρος για στριτ "κάτι" ή να πάρω πλατφόρμα 890/901 σε σωστή τιμή και ΟΤΑΝ βρω τι στριτ θέλω να αλλάξω το 950 με στριτ. Βασικά το 950 έχει το τεράστιο πλεονέκτημα του αναλογικού "mad max DIY" δηλαδή κανείς δεν έχει διάθεση να ασχολείται αλλά τέλος πάντων ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ


Το μοτέρ είναι ίδιο με το δικό σου;
Ναι αλλά έχει επιπλέον ίππους εάν δεν κάνω λάθος μόνο με αλλαγή χαρτογράφησης.
Ο Θανασεν γνωρίζει καλύτερα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το κακό του είναι ότι δεν έχει ABS

Ενώ η πλατφόρμα 890/901 με λιγότερα κιλά έχει όλα τα ηλεκτρονικά που "πρέπει" να έχεις το 2023

εντάξει, εννοείται πως υπάρχει μια "μικρή" διαφορά σε λεφτά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το πιο ψηλό το θυμάμαι από του Θανάση που ήταν... σαν το Xchallenge δεν το πατάω όλο

Εξίσου ηλίθιο διπλό σταντ με το χαμηλό που έχω.

κοίτα πόσο αστεία πράγματα συμβαίνουν όταν πεις δεν ψάχνω άλλο
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ

Τι θέλετε και τα λέτε...

(για πείτε, 990R του 2011 έχουν βγει καλά; δεν έψαχνα για τέτοιο αλλά έπεσε μπροστά μου)
Ασπρο η μπλε? Θανασεν και Aldebaran ακουνε???
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σου φαίνεται αυτό να έχει 248mm διαδρομές αναρτήσεων...?
Δεν είναι το R στη φωτογραφία μάνα μου...
 
Top Bottom