Κοίτα επειδή για το tiger το κοίταξα έχει αλλάξει θέση οδήγησης ροπή άλογα, κάποιες προσθήκες να εξαφανίσει κραδασμούς που είχαν παράπονα κ αρκετά ακόμα οπότε ναι είναι διαφορετική μηχανή κ όχι μόνο αυτά που ανέφερες"εντελώς νέες μηχανές" δεν είναι.
Στην άφρικα άλλαξαν λίγα περιφερειακά στον κινητήρα τύπου..."ΦΠΕ" δίνοντας κάτι παραπάνω χαμηλομεσαία (οι ζάντες φαντάζομαι ότι είναι αυτές που φορούσε μέχρι φέτος το AS) και στο Tiger900RallyProSuzuMuxu άλλαξαν αναρτήσεις και έκοψαν από τα χαμηλά του κινητήρα για τα bragging rights των 105 ίππων που έχει όλη η κατηγορία, ακριβώς ότι χρειάζεται ένας άνθρωπος για να κάνει τουρισμό δηλαδή #νοτ.
Τις μικροαλλαγές σε πλαστικά δεν τις μετράω σαν κάτι που αξίζει συζήτηση, ομοίως την νέα οθόνη του tiger, δάνειο από το 1200.
Η χόντα (εκεί που έχουμε τιμές) ακρίβυνε 150 λίρες (περίπου 170 ευρώ) ενώ το Tiger 500 λίρες (575 ευρώ). Δηλαδή το βλέπω να έχουν κάπου 2000 ευρώ διαφορά στο ταμείο με την Άφρικα φθηνότερη και έχει χάσει το παιχνίδι ο τίγρης χωρίς να δω τίποτα άλλο.
Βασικά ο λόγος να μην πάρει κάποιος Άφρικα θα είναι να πρόκειται για ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ άχρωμη μοτοσικλέτα στην οδήγηση. Δεν δείχνει κάτι τέτοιο στα reviews μέχρι σήμερα, έχει και ωραίο ήχο (μαζί με το Τ7 με πιο ελεύθερο τελικό).
Οι μελλοθάνατοι του ορίτζιναλ συλλεκτικού μόνο για χάπατα εεεεννοω γνωστές που μπορούν να εκτιμήσουν την τιμή και την αξία ας κάτσουν σιωπηλά στην γωνία τους.Νορδεν.-
Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι κραδασμοί, όπως και σε άλλα μηχανάκια που συζητήθηκαν όχι μόνο εδώ, είναι τόσο αστεία υποκειμενική υπόθεση όσο το χρώμα που αρέσει στον κάθε έναν. Συγκριτικά με το παλιό ορθόδοξο 800 είναι σίγουρο ότι είναι περισσότεροι, κάποιος που έρχεται από τετρακύλινδρο παίζει να μην καταλάβει για τι πράγμα μιλάνε οι πελάτες της φίρμας.Κοίτα επειδή για το tiger το κοίταξα έχει αλλάξει θέση οδήγησης ροπή άλογα, κάποιες προσθήκες να εξαφανίσει κραδασμούς που είχαν παράπονα κ αρκετά ακόμα οπότε ναι είναι διαφορετική μηχανή κ όχι μόνο αυτά που ανέφερες
ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ
Τι θέλετε και τα λέτε...
(για πείτε, 990R του 2011 έχουν βγει καλά; δεν έψαχνα για τέτοιο αλλά έπεσε μπροστά μου)
Για να μην σπαμάρουμε σε λάθος νήμα, να μπούμε στην σεντίνα του "μετά...τι".Για σένα έχει φτιαχτεί αυτό...
Ναι αλλά έχει επιπλέον ίππους εάν δεν κάνω λάθος μόνο με αλλαγή χαρτογράφησης.Για να μην σπαμάρουμε σε λάθος νήμα, να μπούμε στην σεντίνα του "μετά...τι".
Ναι, αρέσει και στο κορίτσι.
Και τώρα είμαι σε φάση... να αλλάξω το 950 με 990R και μετά να μείνει χώρος για στριτ "κάτι" ή να πάρω πλατφόρμα 890/901 σε σωστή τιμή και ΟΤΑΝ βρω τι στριτ θέλω να αλλάξω το 950 με στριτ. Βασικά το 950 έχει το τεράστιο πλεονέκτημα του αναλογικού "mad max DIY" δηλαδή κανείς δεν έχει διάθεση να ασχολείται αλλά τέλος πάντων ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Το μοτέρ είναι ίδιο με το δικό σου;
Νομίζω στο ψαρ 790r έχει ίδια τιμή με 990rεντάξει, εννοείται πως υπάρχει μια "μικρή" διαφορά σε λεφτά.
To 990R δεν είναι ούτε άσπρο ούτε μπλε...
To 990R δεν είναι ούτε άσπρο ούτε μπλε...
Σου φαίνεται αυτό να έχει 248mm διαδρομές αναρτήσεων...?