Δύο ελαστικά της ίδιας κατηγορίας, φορεμένα σε ίδια μηχανάκια, για τα ίδια χλμ και παραπλήσια χρήση.
Το Pirelli σαφώς έχει φάει πολύ περισσότερα χλμ φορτωμένο και γενικά κουβάλησε περισσότερο βάρος, ένεκα ADV....
Φαίνεται σαφώς πιο κακοποιημένο κι ίσως να είναι το βάρος η κύρια αιτία.
Αυτό που σίγουρα είναι η ειδοποιός διαφορά, είναι η άποψη του Κώστα @
gsmaniac ότι μετά τις 5000 χλμ το λάστιχο δεν ήταν πλέον καλό κι ήθελε αλλαγή από τις 11000. Αν δεν είχα εμπιστοσύνη στην άποψη του Κώστα κι αν δεν ήξερα πώς οδηγεί, δε θα έκανα καθόλου αυτό το ποστ.
Σ' αντιδιαστολή με τα πιρέλια, τα Ντανλοπάκια μέχρι το τέλος της ζωής τους είχαν πολύ ικανοποιητική συμπεριφορά (αν δε φοβόμουνα την ξαφνική βροχή, δε θα άλλαζα ακόμα....) και γενικά η απόδοσή τους σε βάθος χρόνου είχε πολύ προοδευτική και γραμμική πτώση.
Γι αυτό και τα έβαλα πάλι.
Αναμένοντας τη συμπεριφορά των Α40 που τώρα δοκιμάζονται από τους πρώτους -γνωστούς μας- αναβάτες*, για μένα τα λάστιχα που πάνε "γάντι" στο GS είναι τα Trailsmart & τα ΝΕΧΤ, μ' αυτή τη σειρά και μεμικρή διαφορά υπέρ του Ντάνλοπ στην απόδοση/συμπεριφορά στο στεγνό και κυρίως στο βρεγμένο, ενώ το ΝΕΧΤ παίρνει τα σκήπτρα στη διάρκεια, παρέχοντας πάντα εξίσου καλή συμπεριφορά στο στεγνό, ενώ χάνει στο βρεγμένο.
*Οι απόψεις των "ευρωπαίων" ταξιδιάρηδων είναι απόλυτα σεβαστές (και κρίνουν την επιλογή όσων θέλουν αντίστοιχα ταξίδια, ή τα έχουν ήδη στο πρόγραμμα), αλλά επί ελληνικού εδάφους προτιμώ τη δοκιμή ο ίδιος, ή από φίλους που ξέρω τις απόψεις τους, να ακούσω τη γνώμη τους.