Νέο λαστιχο dunlop

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εγω παντως με τα trailsmart εχω την εντύπωση οτι τα πεταξα τα λεφτά μου.
Aυτο συμβαινει συχνα στην Ελλαδα γιατι εδω ο αντιπαλος των ελαστικων ειναι τα αθλια οδοστρωματα.
Θελω να διευκρινησω πως οτι γραφω παραπανω αφορα τις στιγμες που βρισκομαι σε φυσιολογικους δρομους
και οχι στις λιωμενες πισσες των πολεων ή στις νεροτσουληθρες οπου το καθε λαστιχο κανει οτι μπορει με τη βοηθεια του οδηγου.
Δεν πρεπει να περιμενουμε απο κανεναν κατασκευαστη να ασχοληθει με την αποδοση των ελαστικων που κατασκευαζει στις παραπανω Ελληνικες συνθηκες.
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Μικρό το κακό για τα χλμ που έχεις....



το δικό μου πίσω στις 13000 χλμ που το άλλαξα....
Παίζει ρόλο η χρήση (πέρα από το φορτίο), οι ΜΩΤ που βγάζει ο καθένας στα ταξίδια του, πόσο βίαιες επιταχύνσεις κάνει κλπ. Εμένα σ' αυτή την κατάσταση κρατούσε και δε γλίστραγε ούτε και στην Αθήνα μέσα. Αλλά καμία σχέση μόλις μπήκε το νέο σετ! Φοβερή διαφορά στην αλλαγή κατεύθυνσης , αλλά και σε κάθε στρίψιμο!

Φυσικά δεν το συζητάω αν με έπιανε ψιχάλα.... Ταινία τρόμου θα ζούσα :) ! γι αυτό κι άλλαξα άμεσα!
Θοδωρή όλα παίζουν ρόλο και κάτι ακόμη που δεν το έχουμε θίξει είναι οι σωστές πιέσεις και ο τακτικός έλεγχος τους όπως και η αλλαγή τους με βάση το φορτίο! Εγώ το μόνο καλό στην χρήση είναι οτι καθημερινές το λάστιχο γράφει 70 χλμ σε διαδρομή που έχει και στρίψιμο (μένω Λαγονήσι και δουλεύω Αθήνα κέντρο) επομένως δουλεύει καθημερινά σε όλο το πέλμα του! Αλήθεια τι πιέσεις δουλεύεται μονοί, δικάβαλοι και φορτωμένοι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Aυτο συμβαινει συχνα στην Ελλαδα γιατι εδω ο αντιπαλος των ελαστικων ειναι τα αθλια οδοστρωματα.
Θελω να διευκρινησω πως οτι γραφω παραπανω αφορα τις στιγμες που βρισκομαι σε φυσιολογικους δρομους
και οχι στις λιωμενες πισσες των πολεων ή στις νεροτσουληθρες οπου το καθε λαστιχο κανει οτι μπορει με τη βοηθεια του οδηγου.
Δεν πρεπει να περιμενουμε απο κανεναν κατασκευαστη να ασχοληθει με την αποδοση των ελαστικων που κατασκευαζει στις παραπανω Ελληνικες συνθηκες.
Ολα τα προηγούμενα λάστιχα που είχα τα ''δούλευα'' στους δικούς μας δρόμους,το ιδιο δηλαδή με τα καινούργια.
Να σημειώσω οτι τα λάστιχα εχουν τώρα 2000χλμ. περίπου.
Στα πρωτα 1500 ήταν μια χαρά ενώ στα επόμενα 500 έγιναν
και'' δυο τρομάρες''
Τις επόμενες μέρες λέω να ρυθμίσω λίγο το αμορτισέρ μπας και γλιστράει λιγότερο.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Μετά από 2 σετ TR91 σε R1200GS η επιλογή ήταν απλά μονόδρομος για τα traismart, δοκιμάστηκαν πέρσι στα ασφάλτινα όπου είχα διαπιστώσεις ότι όσο γρήγορα ζεσταίνονται τόσο γρήγορα κρυώνουν, αλλά μέσα σε πολλές βροχές σε εκείνο το 3ήμερο!!!

Φέτος με F800GS πλέον έκανα την αλλαγή για το καλοκαιρινό ταξιδάκι και επέλεξα πάλι trailsmart, το λάστιχο για άλλη μια φορά με αποζημίωσε στα όριο που μπορώ να οδηγήσω και σε κάνα 2 φορές που χρειάστηκε να φρενάρω απότομα...

Σε οδόστρωμα που έχει κατακλυστεί από τουρισμό και έχει να στρωθεί καινούριο απ τις δραχμές απλά γλιστράει και θέλει προσοχή αλλά δεν φταίει το ελαστικό...
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Εγω παντως με τα trailsmart εχω την εντύπωση οτι τα πεταξα τα λεφτά μου.
Τόσο απογοητευμένος είσαι φίλε απο το εν λόγο ελαστικό; Εγώ απο on-off ελαστικά που χρησιμοποιώ τα τελευταία 10 χρόνια δεν θα τα εκθειάσω τα συγκεκριμένα αλλά έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος σε όλες τις συνθήκες δρόμου! Κακή στιγμή έζησα μόνο μια φορά όπου σε μία πολύ κλειστή στροφή, με πολύ υψηλές θερμοκρασίες και πολύ ζεστό ελαστικό έκανα τσισάκια καθώς γλύστρισε αλλά ο δρόμος ήταν απαράδεκτος άρα δεν απαιτώ απο το ελαστικό σε αυτή την κατάσταση κάτι περισσότερο!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
p.s.
Τωρα εχω πιασει τις 4000χλμ με τα νεα Bridgestone A40 απολυτα ικανοποιημενος σε ολα εκτος απο το θορυβο του εμπρος
και για τα οποια θα γραψω εκτενως μετα τα Ασφαλτινα Ελληνικα Βουνα 5 στο σχετικο thread.
Να σημειωσω πως η αλλαγη μαρκας εγινε ΜΟΝΟ επειδη η Dunlop δεν ειχε ολο τον Ιουλιο να παραδωσει εμπρος λαστιχο στις διαστασεις της μηχανης μου.

Για να μην γράφω ψέμματα δεν τα έχω οδηγήσει τα συγκεκριμένα , αλλά με τα 501 και 502 έχω κάνει τουλάχιστον 4 μεγάλα ταξίδια εξωτερικού και μπορώ να σου πω πως το λάστιχο είναι πολύ μπροστά ( για τα τότε μοντέλα ελαστικών εννοώ ) .Από όσα ακούω αυτό που έβαλες είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο , οπότε είμαι σίγουρος πως αν το πατήσεις "Ευρωπαικά" δεν θα βάζεις άλλο για ταξιδιωτική χρήση φορτωμένος .
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Για να μην γράφω ψέμματα δεν τα έχω οδηγήσει τα συγκεκριμένα , αλλά με τα 501 και 502 έχω κάνει τουλάχιστον 4 μεγάλα ταξίδια εξωτερικού και μπορώ να σου πω πως το λάστιχο είναι πολύ μπροστά ( για τα τότε μοντέλα ελαστικών εννοώ ) .Από όσα ακούω αυτό που έβαλες είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο , οπότε είμαι σίγουρος πως αν το πατήσεις "Ευρωπαικά"
δεν θα βάζεις άλλο για ταξιδιωτική χρήση φορτωμένος
.
Αυτο το τελευταιο φαινεται πλεον απο την κορωνα που εχει διατηρησει ακριβως το αρχικο της σχημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή όλα παίζουν ρόλο και κάτι ακόμη που δεν το έχουμε θίξει είναι οι σωστές πιέσεις και ο τακτικός έλεγχος τους όπως και η αλλαγή τους με βάση το φορτίο! Εγώ το μόνο καλό στην χρήση είναι οτι καθημερινές το λάστιχο γράφει 70 χλμ σε διαδρομή που έχει και στρίψιμο (μένω Λαγονήσι και δουλεύω Αθήνα κέντρο) επομένως δουλεύει καθημερινά σε όλο το πέλμα του! Αλήθεια τι πιέσεις δουλεύεται μονοί, δικάβαλοι και φορτωμένοι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
2,5 - 2,9 φορτωμενος. Οτι λεει ο κατασκευαστης. Το ιδιο ξεφορτωτος, 2,2 - 2,5

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black







Δύο ελαστικά της ίδιας κατηγορίας, φορεμένα σε ίδια μηχανάκια, για τα ίδια χλμ και παραπλήσια χρήση.
Το Pirelli σαφώς έχει φάει πολύ περισσότερα χλμ φορτωμένο και γενικά κουβάλησε περισσότερο βάρος, ένεκα ADV....
Φαίνεται σαφώς πιο κακοποιημένο κι ίσως να είναι το βάρος η κύρια αιτία.
Αυτό που σίγουρα είναι η ειδοποιός διαφορά, είναι η άποψη του Κώστα @gsmaniac ότι μετά τις 5000 χλμ το λάστιχο δεν ήταν πλέον καλό κι ήθελε αλλαγή από τις 11000. Αν δεν είχα εμπιστοσύνη στην άποψη του Κώστα κι αν δεν ήξερα πώς οδηγεί, δε θα έκανα καθόλου αυτό το ποστ.
Σ' αντιδιαστολή με τα πιρέλια, τα Ντανλοπάκια μέχρι το τέλος της ζωής τους είχαν πολύ ικανοποιητική συμπεριφορά (αν δε φοβόμουνα την ξαφνική βροχή, δε θα άλλαζα ακόμα....) και γενικά η απόδοσή τους σε βάθος χρόνου είχε πολύ προοδευτική και γραμμική πτώση.
Γι αυτό και τα έβαλα πάλι.
Αναμένοντας τη συμπεριφορά των Α40 που τώρα δοκιμάζονται από τους πρώτους -γνωστούς μας- αναβάτες*, για μένα τα λάστιχα που πάνε "γάντι" στο GS είναι τα Trailsmart & τα ΝΕΧΤ, μ' αυτή τη σειρά και μεμικρή διαφορά υπέρ του Ντάνλοπ στην απόδοση/συμπεριφορά στο στεγνό και κυρίως στο βρεγμένο, ενώ το ΝΕΧΤ παίρνει τα σκήπτρα στη διάρκεια, παρέχοντας πάντα εξίσου καλή συμπεριφορά στο στεγνό, ενώ χάνει στο βρεγμένο.


*Οι απόψεις των "ευρωπαίων" ταξιδιάρηδων είναι απόλυτα σεβαστές (και κρίνουν την επιλογή όσων θέλουν αντίστοιχα ταξίδια, ή τα έχουν ήδη στο πρόγραμμα), αλλά επί ελληνικού εδάφους προτιμώ τη δοκιμή ο ίδιος, ή από φίλους που ξέρω τις απόψεις τους, να ακούσω τη γνώμη τους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ολα τα προηγούμενα λάστιχα που είχα τα ''δούλευα'' στους δικούς μας δρόμους,το ιδιο δηλαδή με τα καινούργια.
Να σημειώσω οτι τα λάστιχα εχουν τώρα 2000χλμ. περίπου.
Στα πρωτα 1500 ήταν μια χαρά ενώ στα επόμενα 500 έγιναν
και'' δυο τρομάρες''
Τις επόμενες μέρες λέω να ρυθμίσω λίγο το αμορτισέρ μπας και γλιστράει λιγότερο.
Τσέκαρε και τις πιέσεις τους..... ;)
Επίσης παρότι μιλάς για το ίδιο ελαστικό του θέματος, οι περισσότεροι που έχουν/έχουμε θετική άποψη έχουν άλλη διάσταση ελαστικού κι άλους δείκτες φορτίου/ταχύτητας σε σχέση με τα δικά σου, αφού φυσικά τα φοράμε σε άλλη κατηγορία μηχανής.
Δε μου κάνει καθόλου εντύπωση ένα λάστιχο σούπερ για τα βαρύδια των 100-120 ίππων, να είναι μάπα σε έλλη διάσταση και δείκτες φορτίου /ταχύτητας για πιο ελαφριά μηχανάκια και με πιο μικρή ιπποδύναμη. Το αντίστροφο (λάστιχο για μεσαία μηχανή, που βγήκε και για μεγάλη κι ήταν σούπερ στη μικρή και σούπα στη μεγάλη...) ισχύει σίγουρα και το έχω δει στο παρελθόν με άλλα λάστιχα.

Πάντως, τσέκαρε και τις πιέσεις σου ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λογω βροχας σημερα, επαναφερω στο προσκηνιο τη λαστιχαρα!
Μεχρι και στα 180 στην εο, πουθενα δεν καταλαβα οτι παταω βρεγμενο...! Αν δεν ετρωγα βροχη στο κρανος, θα ελεγα οτι δε βρεχει.
Φρενο, επιταχυνση και πορεια με οσα, στεγνο - βρεγμενο ενα πραμα!
Ακομα και στις συνοικιες, σε γλιστερους δρομους δε με ξαφνιασε πουθενα. Εννοειται οτι εκει δεν δοκιμασα κατι ακραιο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
καλα...μεχρι 120χλμ.....οχι 180.......:p:p:D:D
180+ η μέγιστη ταχύτητα από το Ρέντη μέχρι την έξοδο για Σεπόλια, κάτι που επαναλήφθηκε 3 ή 4 φορές. Η ελάχιστη ταχύτητα ήταν 130-140 χαω. Υδρολίσθηση πουθενά, ούτε και σε νερά μαζεμένα που τα πέρναγα με πολλά πάνω από τα 100 χαω.
Σήμερα, στην Αμφιθέας, πάλι με βροχή, άνοιξα 1η και σηκώθηκε! Δε σπινάρισε ούτε 10 πόντους. Απίστευτο το λάστιχο λέμε! Πέρσι, το 1ο ζεύγος δεν το εμπιστεύτηκα τόσο πολύ, όμως το 2ο ζευγάρι φέτος είναι αλλιώς!
Φρένο κι επιτάχυνση δοκιμάστηκαν φουλ και σε γλιστερους δρόμους. Φοβερό!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
180+ η μέγιστη ταχύτητα από το Ρέντη μέχρι την έξοδο για Σεπόλια, κάτι που επαναλήφθηκε 3 ή 4 φορές. Η ελάχιστη ταχύτητα ήταν 130-140 χαω. Υδρολίσθηση πουθενά, ούτε και σε νερά μαζεμένα που τα πέρναγα με πολλά πάνω από τα 100 χαω.
Σήμερα, στην Αμφιθέας, πάλι με βροχή, άνοιξα 1η και σηκώθηκε! Δε σπινάρισε ούτε 10 πόντους. Απίστευτο το λάστιχο λέμε! Πέρσι, το 1ο ζεύγος δεν το εμπιστεύτηκα τόσο πολύ, όμως το 2ο ζευγάρι φέτος είναι αλλιώς!
Φρένο κι επιτάχυνση δοκιμάστηκαν φουλ και σε γλιστερους δρόμους. Φοβερό!
Κοψε....................και μην εμπιστευεσαι την Αθηναικη ασφαλτο!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κοψε....................και μην εμπιστευεσαι την Αθηναικη ασφαλτο!!
Σωστά, γιατί θα γίνει μλκια για πλάκα...
Απλώς δοκιμάζω εκεί που ξέρω τι παίζει και κρίνω βάσει προηγούμενης εμπειρίας. Δεν πάω τάπα στο βρεγμένο!
Προς αποφυγή παρεξήγησης αυτά, και καλά έκανε και το είπε ο σοφός γέρος. Στο βρεγμένο κότα!!! Απλώς γνωρίζω πλέον ότι το λάστιχο στη δύσκολη, θα είναι εκεί!!! ;)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
180+ η μέγιστη ταχύτητα από το Ρέντη μέχρι την έξοδο για Σεπόλια, κάτι που επαναλήφθηκε 3 ή 4 φορές. Η ελάχιστη ταχύτητα ήταν 130-140 χαω. Υδρολίσθηση πουθενά, ούτε και σε νερά μαζεμένα που τα πέρναγα με πολλά πάνω από τα 100 χαω.
Σήμερα, στην Αμφιθέας, πάλι με βροχή, άνοιξα 1η και σηκώθηκε! Δε σπινάρισε ούτε 10 πόντους. Απίστευτο το λάστιχο λέμε! Πέρσι, το 1ο ζεύγος δεν το εμπιστεύτηκα τόσο πολύ, όμως το 2ο ζευγάρι φέτος είναι αλλιώς!
Φρένο κι επιτάχυνση δοκιμάστηκαν φουλ και σε γλιστερους δρόμους. Φοβερό!
δεν εννοουσα καλα τα λαστχα.......εννοουσα καλα ξερω το δικο σου οχι ακραιο...:friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
δεν εννοουσα καλα τα λαστχα.......εννοουσα καλα ξερω το δικο σου οχι ακραιο...:friend:
:pointu:

Μαρή παλιοποιότητα, εννοείς ότι κάνω ακραία πράγματα στις γειτονιές?
Μουά?????:punch::punch::punch::punch::punch::punch::punch:


Ποτές!:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Λογω βροχας σημερα, επαναφερω στο προσκηνιο τη λαστιχαρα!
Μεχρι και στα 180 στην εο, πουθενα δεν καταλαβα οτι παταω βρεγμενο...! Αν δεν ετρωγα βροχη στο κρανος, θα ελεγα οτι δε βρεχει.
Φρενο, επιταχυνση και πορεια με οσα, στεγνο - βρεγμενο ενα πραμα!
Ακομα και στις συνοικιες, σε γλιστερους δρομους δε με ξαφνιασε πουθενα. Εννοειται οτι εκει δεν δοκιμασα κατι ακραιο.
Με τόσο νερό που έχει ρίξει αυτές τις μέρες όλα τρένο πάνε...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
180+ η μέγιστη ταχύτητα από το Ρέντη μέχρι την έξοδο για Σεπόλια, κάτι που επαναλήφθηκε 3 ή 4 φορές. Η ελάχιστη ταχύτητα ήταν 130-140 χαω. Υδρολίσθηση....Φοβερό!
Θα μου δεις το Λιά εσυ...:mooning:τετοια εμπιστοσυνη σε ασφαλτο γυαλί και ποσο μαλλον βρεγμενη...ουτε το Πλι που το'χει και λογω ικανοτητων και λογω RR1200RR super...:D
Φιλικα στο λεω κοψε γιατι αν..ΑΝ ΛΕΩ..φυγεις λογω υδρολισθησης φθανεις Σεπολια-Ανώγεια σε 5" και χωρις ναυλα!!!...κριμα ειναι :rolleyes:o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom